Bojan Marea 1 Posted May 9, 2019 Da li odgovara turbina sa stila 115ks na mareu 110ks..marea je takodje sa varjabilnom geometrijom Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 9, 2019 @Bojan Marea Odgovara, iste su turbine na JTD 110 na Marei i Stilu JTD 115. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bojan Marea 1 Posted May 9, 2019 Pored mehanickog kacenja jel potrebno nesto na dijagnostici podesiti ili se samo stavi druga turbina i pretpostavljam ventil turbine Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 9, 2019 @Bojan Marea Je l bi nešto podešavao da staviš turbinu od druge Maree JTD 110? Nemaš onda ni ovde šta da podešavaš jer su ionako iste. Možeš da ispratiš rad te turbine tokom vožnje na dijagnostici (razliku između izmerenog i traženog boost-a). Koliko mi se čini, misliš se da staviš polovnu sa Stila umesto svoje? Zašto ne remontuješ turbo i dobiješ novu stvar sa garancijom? Nije polovni turbo preterano jeftiniji... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bojan Marea 1 Posted May 9, 2019 Ma gde nije razlika velika..remont oko 180-190 e a polovna 50e A sto se tice prepravke pitam jer znam da se mape razlikuju za turbine pa ne znam da li su mapirane turbine drugacije Ventil turbine znam da je za svaki turbo podesen ponaosob Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 9, 2019 @Bojan Marea Svaka čast ako uspeš da nađeš polovni turbo od Stila JTD 115 za 50 evra. Nisam skoro proveravao, ali koliko znam od ranije polovni turbo se uglavnom kretao negde 100-150 evra. Mapa se razlikuje za različite turbine, a ove dve nisu različite nego iste. Opet pitaj sebe...da li bi dirao mapu da stavljaš turbo sa neke druge Maree 110 konja. Nema ''podešavanja ponaosob'', nego se posle montiranja drugog turba pogledaju na dijagnostici, u toku vožnje, razlike između traženog i ostvarenog boost-a. Sve to mora da bude ok ako je turbo ok, mapa ok. Ako nije, onda npr. ''prepunjava'' i tada neko kreće u te eksperimente da malo ''skrati/zavrne osovinicu'' kako više ne bi prepunjavao toliko (ili uopšte), ali se tako izgubi na performansama u tom opsegu obrtaja u kojem je dolazilo do prepunjavanja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted May 9, 2019 80-120e je turbo za stila 85kw trenutno, sto ne znaci da mozda i moze da se nadje za 50e ali ja nisam vidjao do sada. Jesi li siguran da je od 85kw verzije? Mozda je od onog sa 80ks, one su verovatno jeftinije jer slabije crkavaju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bojan Marea 1 Posted May 9, 2019 Gledajte ovako..moj problem je sto auto ima rupu na 2700rpm pri punom gasu..znaci uvek na 2700 rpm ima pad snage pa nastavi da puni nakon toga...majstor kaze turbina..e sada da li je prljava geometrija ili nesto drugo me znam.. Jel moze cipovanje da resi taj problem nekako ili samo sredjivanje turbine Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 9, 2019 @Bojan Marea Ne može čipovanje da reši ništa u tvom slučaju. Nije fabrička mapa tako napisana da ima tu rupu i takav pad snage, nego je tvoj auto u takvom stanju da ima taj problem. Drugim rečima, imaš kvar. Kad dovedeš auto u ispravno stanje možeš da razmišljaš o čipovanju. Moralo bi da se nesumnjivo utvrdi šta je razlog za takvo ponašanje auta. Vidi se na dijagnostici šta je sa punjenjem turbine, vidi šta je sa ostalim parametrima rada motora. Nema potrebe da se nagađa. Ako se ispostavi da je do turba = remont ili polovna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted May 9, 2019 Moze da bude do turba ali pre mi lici na nesto drugo Quote Share this post Link to post Share on other sites