Jump to content
FAS Goran
Bojan Marea

Fiat Marea 1.9 JTD 110 - može li turbina od Stila JTD 115?

Recommended Posts

@Bojan Marea

 

Je l bi nešto podešavao da staviš turbinu od druge Maree JTD 110? Nemaš onda ni ovde šta da podešavaš jer su ionako iste. :) Možeš da ispratiš rad te turbine tokom vožnje na dijagnostici (razliku između izmerenog i traženog boost-a).

 

Koliko mi se čini, misliš se da staviš polovnu sa Stila umesto svoje?

Zašto ne remontuješ turbo i dobiješ novu stvar sa garancijom? Nije polovni turbo preterano jeftiniji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma gde nije razlika velika..remont oko 180-190 e a polovna 50e

A sto se tice prepravke pitam jer znam da se mape razlikuju za turbine pa ne znam da li su mapirane turbine drugacije

Ventil turbine znam da je za svaki turbo podesen ponaosob

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bojan Marea

 

Svaka čast ako uspeš da nađeš polovni turbo od Stila JTD 115 za 50 evra. Nisam skoro proveravao, ali koliko znam od ranije polovni turbo se uglavnom kretao negde 100-150 evra. 

Mapa se razlikuje za različite turbine, a ove dve nisu različite nego iste. Opet pitaj sebe...da li bi dirao mapu da stavljaš turbo sa neke druge Maree 110 konja. :) 

Nema ''podešavanja ponaosob'', nego se posle montiranja drugog turba pogledaju na dijagnostici, u toku vožnje, razlike između traženog i ostvarenog boost-a. Sve to mora da bude ok ako je turbo ok, mapa ok. Ako nije, onda npr. ''prepunjava'' i tada neko kreće u te eksperimente da malo ''skrati/zavrne osovinicu'' kako više ne bi prepunjavao toliko (ili uopšte), ali se tako izgubi na performansama u tom opsegu obrtaja u kojem je dolazilo do prepunjavanja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

80-120e je turbo za stila 85kw trenutno, sto ne znaci da mozda i moze da se nadje za 50e ali ja nisam vidjao do sada. Jesi li siguran da je od 85kw verzije? Mozda je od onog sa 80ks, one su verovatno jeftinije jer slabije crkavaju?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledajte ovako..moj problem je sto auto ima rupu na 2700rpm pri punom gasu..znaci uvek na 2700 rpm ima pad snage pa nastavi da puni nakon toga...majstor kaze turbina..e sada da li je prljava geometrija ili nesto drugo me znam..

Jel moze cipovanje da resi taj problem nekako ili samo sredjivanje turbine

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bojan Marea

 

Ne može čipovanje da reši ništa u tvom slučaju.

Nije fabrička mapa tako napisana da ima tu rupu i takav pad snage, nego je tvoj auto u takvom stanju da ima taj problem. Drugim rečima, imaš kvar. Kad dovedeš auto u ispravno stanje možeš da razmišljaš o čipovanju.

Moralo bi da se nesumnjivo utvrdi šta je razlog za takvo ponašanje auta. Vidi se na dijagnostici šta je sa punjenjem turbine, vidi šta je sa ostalim parametrima rada motora. Nema potrebe da se nagađa.

Ako se ispostavi da je do turba = remont ili polovna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...