Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Generalno Z10 radi ko Doksa, ali od tih nepredvidivih kvarova, a na ovoj kilometraži, cenim da bi alt i anl, mogli da se pregledaju / remontuju... rekoh prvo da čujem šta kažu forumaši, pa da posetim majstora da čujem njegovo mišljenje / cena za ovu akciju....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma da,Punto je klasa dno dna(ali ga ja ipak volim),lepo da izgleda,ali da ne bude skupo... 

Kaže moj majstor da je imao situacija da su manifestacije kvara ukazivale na alternator,a da je probleme pravio anlaser( neki spoj ili sl već sam zaboravio)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj tako, Dno Dna.... za vreme kada je projektovan tj izašao, bio je u klasi, a to što je od tad prošlo puunooooo vremena...jbg

 

Jedostavan mališa kojeg je lako održavati, meni završava posao... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ćeš raditi bolje odradi i alternator i anslaser. Ja sam do sad tako na oba Punta odradio i naravno regler jer je izuzetno bitan za pravilno punjenje. 

Ne znam koliko to izađe kod tebe ali u Bg je oko 100€ za oba komplet remont sa sikidanjem i vraćanjem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uđi u Peugeot ili Renault iz toga doba,da ne pominjem vw polo,pa u punta...Bar dve klase su bolji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kineski Dragoni (brisaci) nisu opravdali ime, opako zvuce, ali su lose brisali.
Na benz pumpi, Mitutoyo 250 din komad. Pa ponovih oba brisaca. Kazu bice kise u Aprilu ... Trebace..

IMG_20240401_184253.jpgIMG_20240401_184257.jpg

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ove Mitutoyo godinama koristim, uzmem par pred zimu i do sledece godine rade odlicno. Za te pare boljih nema. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nisam zadovoljan BOŠ metlicama od 3000dinara, možda su nam standardi različiti :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
53 minutes ago, stex_pb said:

Ja nisam zadovoljan BOŠ metlicama od 3000dinara, možda su nam standardi različiti :D

Probaj Mitutoyo, koštaju kap paklo cigara. vredi rizika

 

p..s. jel 3000 za oba brisača

Edited by shuxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oba. Na početku su malo brljavili ali su se lepo razgazili kasnije. Vise od dve godine su radili i sa njima sam prodao auto. Verujem da je cena za dugotrajnost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bosch metlice su grozne u zadnje vreme,neka grozna regenerat plstila,loše brišu,a cena...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ja sam uzeo Bosch cim sam uzeo auto, platio 20ak eura prednji par. Lepo brisu i ne cuju se, a dal vrede 4 puta vise od obicnih ce samo vreme pokazati.

Na Stilu sam menjao metlice svakog septembra/oktobra pred kise i nikad problem, ali su bile dosta jeftinije (Lucas zeleni) pa sam mogao da se "bahanalisem" i menjam da ne razmisljam.

 

Mislim, nije 20 eura bas da je ko bubreg, al nije ni jeftino vise...

Edited by ostoja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje iskustvo sa Mitutoy je bas zadovoljavajuce. Kostaju 2 € komad, traju oko 1.5 god.
Ali, Stop o brisacima. Ili mi ne gine opomena by admin

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/31/2024 at 8:51 PM, shuxx said:

Generalno Z10 radi ko Doksa, ali od tih nepredvidivih kvarova, a na ovoj kilometraži, cenim da bi alt i anl, mogli da se pregledaju / remontuju... rekoh prvo da čujem šta kažu forumaši, pa da posetim majstora da čujem njegovo mišljenje / cena za ovu akciju....

Alternator je generalno slaba tačka na Puntu, sigurno ga treba pregledati s obzirom na kilometražu, naročito ako nije uopšte rađen.

 

Kod mene je već 2 puta remontovan, prvi put na oko 60.000km i letos na 140.000km. Problem je u kućištu koje puca.

I anlaser kod mene pokazuje znake zamora, pri hladnom vremenu nakon startovanja se čuje kratkotrajno struganje, kad je toplo ne čuje se ništa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vala, ovaj moj Talijan ide ko blesav. Ubija kilometrazu. I ne ukazuje na neki problem sa alt i anl... Ali, ovih dana cu otici do majstora pa popricati sta kad i koliko...
Evo ga Z10 na oko 145000km, ali 90% voznje je medjugradska, idealni uslovi voznje, 2500rpm, 80kmh... Prosek u zadnje vreme mi je oko 55kmh. Potrosnja... Ne moze bit manja

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste, za normalan brend. Ali FIAT je to. Meni je na Fabiji 1, stradao regler na oko 200 000km, tad zamenjene i četkice. I teraj dalje. Bile fino potrosene.



Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista ta skoda nije kvalitetnija od fiata. To su zablude. 

Zet ima punta 1.2 sa oko 300k na satu. 2008. godine ga kupili novog. Samo voze, limarijski popusta, ali sto se tice mehanike samo redovno odrzavanje i teraj. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogu ti reci da je Fabia Mk I, bila odlican auto, prva Fabia, nije se kalkulisalo na njoj. I danas ih ima puno.
Pouzdana, sa min problema.
Bila bi savrsena sa 1.2 Fire motorom , za razliku od 1.2 HTP... Trocilindrasa...

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te skode kao i nemci generalno jedino sto su robusniji po pitanju trapa, ali to se u voznji i oseti, ta krutost i svaka neravnina na putu.. Inace po meni nista kvalitetniji od Fiata. Nijanse su u pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

pravo da ti kažem, Fabia Mk I, se vozila kao "karting", + odličan menjač. Znam postoji masa automobila koji su puno bolji, ali nisu bili u mojoj garaži :crybaby:

 

sa fabiom sam prošao oko 140 K km, sa Z10 oko 90K km, Z10 sav rasklimatan....nikakav u odnosu na Fabiju.... sa oba auta minimalni troškovi za trap...

Edited by shuxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mali servis u DIY varijanti. Filter ulja, filter vazduha i ulje. Kupih Eko helenik. 700 din litar. Oba filtera oko 900 din, zaboravio sam tacno... Suma oko 30 eur.

Kilometraza 145300 km. Za dva dana mu je i peta godisnjica.
Red je da za jubilej padne nesto fino , pa je zakazan servis / remont alternatora i anlasera.IMG_20240409_213915.jpgIMG_20240409_185837.jpgIMG_20240409_185852.jpg

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa srećan roođendan familijo! :cheers:

 

Je l' pade taj alnaternator slavljenički? 

Je l' će bude i torta? :shock:

 

Mož' i praćanje, tutni parčence u kutiju od kvatro pa pusti na bex. :whistle:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...