shuxx 10849 Posted January 29, 2022 Sam da dodam kilomertazu 115700km., Sent from my STK-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14832 Posted January 29, 2022 Extra si prošao,važno je da radi auto 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10849 Posted April 3, 2022 Iskoristih dan za zamenu zimskih guma. Namontirane letnje. 118900km. 3 neshtry, stex_pb and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10849 Posted April 15, 2022 Treća godišnjica od kupovine Z10. Trenutno na oko 119100km. Predjeno nekih 21500km za godinu dana. Bliži se mali, veliki servis na 120000km. Z 10 fino služi 4 moron, neshtry, MS PK and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3687 Posted April 15, 2022 Šta mu se sve "radi" na 120 kkm ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10849 Posted April 15, 2022 Nema tu mnogo šta da se radi. Na spisku je Zamena filtera, ulja tj mali servis Vodena pumpa i zupcasti set tj velik servis Zamena ulja u menjaču Zamena kocione tecnosti Nema klimu, nema španere Vodena pumpa i zupcasti set oko 8000din.. I posle fix it again tonny... Ne može bolje za te pare 2 neshaoct and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20023 Posted April 16, 2022 (edited) 13 hours ago, shuxx said: Nema klimu, nema španere Ali ima PK roler, kad menjaš zupčasti i vodenu pumpu valjda ćeš i PK kaiš i PK roler. Nije zgoreg i rashladnu tečnost, nije neki izadatak a mirnije ćeš voziti. Edited April 16, 2022 by Axic Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10849 Posted April 16, 2022 Rashladna je menjana, pre 2 god valjda. Ima negde upisano. Bre, uzeo sam par ponuda, Delmax mi je jedini dao i španer i td, a ostali kažu da nema. Vodena pumpa ide preko alternator a i samo se alternator nategne. Tako su mi objasnili. Kad odem do majstora, on će reći šta i kako. Ali ovo sto se raspitah, je ovo gore sto sam napisao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10849 Posted April 17, 2022 Alternator I PK kajs, a Vodena pumpa je verovatno preko zupcastog kajsa. Nisam bas upućen.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20023 Posted April 17, 2022 Alternator na PK kaiš a vodena pumpa na zupčasti. 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14832 Posted April 18, 2022 Ja odem u prodavnicu,kažem daj sve za veliki servis,izdiktiram vin broj i dobijem pogrešan pk kaiš Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10849 Posted April 18, 2022 Ista prica i kod mene, pre mesec dana poslao par upita, naveo motor godište nama klime, poslao br šasije. Od Delmax a dobio sa španerima, od ostalih bez španera. A debata dal je zupcasti od 18 ili 22mm, tek je to neizvesno st. Nisam siguran za ove gore širine kajseva, samo sam naveo cifre. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14832 Posted April 18, 2022 Kod mene su bili zupčasti,španeri, kaiševi,vodena pumpa... 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10849 Posted April 18, 2022 Ti imaš normalnu verziju sa Klimom, ova moja je sirotinjska made in Italy a za Srbiju . Klima mi najmanje nedostaje, mnogo više zvučna izolacija. Po našim ispucalim putevima, veoma visoka buka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14832 Posted April 18, 2022 Ja imam i zvučnu izolaciju i tkaninu na haubi...nije kao u Mercedesu,ali je tiše nego kod drugara na Punto Classic... Moj ima ABS,šest jastuka,tri velika naslona za glavu pozadi, klimu, svetlo u gepeku,zvučnu izolaciju, fabričku kuku, lumbalnu podršku na sedištu...inače je SX paket za nemačko tržište. 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10849 Posted April 18, 2022 Ma podvozje je dosta loše izolovano. Prenosi sa puta buku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14832 Posted April 18, 2022 Bolje je i to urađeno na mk2a nego mk2b Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10849 Posted April 28, 2022 (edited) Odrađen mali servis i velik servis. 119500km Zupcasti set, kanalni kajs, ulje za kocnice = 7000din Filteri ulja i vazduha = 1000din Ulje u menjaču = 1300din Ulje za motor dobijeno za 1 din, na Eko pumpi, jbg i red je kad natočiš 1400 L TNGa Za ruke 6000din. Suma oko 15000din. Sipah i ono sredstvo za ispiranje motora. Pa sta bude, rad u leru nekih 5 min. I ispusteno staro ulje. Ulje u menjaču poprilično crno, ulje za kočnice tamno zeleno, verovatno je fabričko.... Rashladna tečnost, antifriz, jbg, malo para, ali staro je 2 god. Nek tera neko vreme... Prednji desni amotrizer procureo. Nije hitno, ali bi trebalo da se menja. Svratih do prodavnice, oko 13000din za sve amortizere, Kayaba. U kvalitetu. Za oko 9000 komplet, neki naj jeftiniji. Lepo me je savetovao@Rasta da menjam amotrizere, svakako bih se bolje vozio 66K km. Al ja ne poslusah, nek tera dok tera. Pogresio sam. I verovatno ću ih ubrzo zameniti. Trap OK, provereno.... Edited April 28, 2022 by neshaoct 4 ISV_01, MS PK, Dzimbo and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2177 Posted April 28, 2022 1 hour ago, shuxx said: verovatno je fabričko.... Menjaj ! 1 hour ago, shuxx said: nek tera dok tera Al leluja ? Nek leluja !! Sećam se kad sam dovozio svoju z10 kući, novu, sasve najlonom na sedištima i kao daj malo da dam gas kroz Bovansku klisuru po krivinama... Kako se ne prevrnuh u prvoj, ni dan danas mi nije jasno ... odma me je želja minula ... Punto fabrički ima kvalitetno izrađene krš amortizere koji krasnom ne valjaju, a traju i traju. Znači ti amortizeri su krš, nije punto krš. Ja sam to nažalost saznao tek nakon deset godina vožnje krša, pardon, punta ... 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14832 Posted April 28, 2022 Mani se kajaba, isto je kao da voziš skejtbord...a zbog visine samoga auta ne dobijaš na stabilnosti...Po meni Monroe je srednja vrednost, i udobnost i komforSent from my moto g(8) using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2177 Posted April 28, 2022 Bome se dobija, i te kakao ! Ne verujem da su ti kajab krući od bilštajna što sam ja bio metn'o. Recimo ovi koje sam turio na brava su kajab excel G, i puno su "udobniji" od bilštajna na puntu, mada ima verovatno i do drugačijeg vešanja, mase, dimenzija točkova itd. Jeste punto na bilštajnima bio krući i neudobniji, ali samo po lošem putu. Po dobrom je utisak u vožnji bio toliko bolji, da ne kažem baš kao drugi auto, ali uporedivo s tim. Mnogo, mnogo stabilniji i upravljiviji. Za monro ne bih mogao da kažem ništa korisno jer ih nisam imao ni na jednom autu do sad. 2 Mijailović P. and Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10849 Posted April 28, 2022 Jedan od razloga zašto nisam promenio amortizere je baš ta osobina nekih proizvođača. Kayaba važi za tvrđe. Monroe za manje kvalitetne / kraće traju ali su udobniji od Kayabe. Billstein jesu najkvalitetniji ali i najskuplji. Zaista ne zna čovek šta da "metne"... Ako ne promenim mišljenje, verovatno uskoro kupujem Kayabu, pa šta bude. Ovako lelujava vožnja mi je odgovarala na pravcu, ali u krivini sam debelo smanjivao brzinu. Za ovu Kayabu mi treba 13000 din za amortizere + 4000 din za ruke. Možda u Nišu ima servisa koji nude Monroe njihova montaža, besplatno. pokušaću da izguglam, Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14832 Posted April 28, 2022 kayabe su kao na dasci da se sedis...to izbegni Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3442 Posted April 28, 2022 @neshtry Kolega to je Vaše iskustvo, koje je uzgred br. dijametralno suprotno mom-E. Quote Share this post Link to post Share on other sites