Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Nema tu mnogo šta da se radi.
Na spisku je

Zamena filtera, ulja tj mali servis
Vodena pumpa i zupcasti set tj velik servis
Zamena ulja u menjaču
Zamena kocione tecnosti

Nema klimu, nema španere

Vodena pumpa i zupcasti set oko 8000din..

I posle fix it again tonny...

Ne može bolje za te pare

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, shuxx said:

Nema klimu, nema španere

Ali ima PK roler, kad menjaš zupčasti i vodenu pumpu valjda ćeš i PK kaiš i PK roler. Nije zgoreg i rashladnu tečnost, nije neki izadatak a mirnije ćeš voziti. 

Edited by Axic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rashladna je menjana, pre 2 god valjda. Ima negde upisano.

Bre, uzeo sam par ponuda, Delmax mi je jedini dao i španer i td, a ostali kažu da nema.

Vodena pumpa ide preko alternator a i samo se alternator nategne. Tako su mi objasnili.

Kad odem do majstora, on će reći šta i kako. Ali ovo sto se raspitah, je ovo gore sto sam napisao.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja odem u prodavnicu,kažem daj sve za veliki servis,izdiktiram vin broj i dobijem pogrešan pk kaiš :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ista prica i kod mene, pre mesec dana poslao par upita, naveo motor godište nama klime, poslao br šasije.

Od Delmax a dobio sa španerima, od ostalih bez španera.
A debata dal je zupcasti od 18 ili 22mm, tek je to neizvesno st. Nisam siguran za ove gore širine kajseva, samo sam naveo cifre.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti imaš normalnu verziju sa Klimom, ova moja je sirotinjska made in Italy a za Srbiju .

Klima mi najmanje nedostaje, mnogo više zvučna izolacija. Po našim ispucalim putevima, veoma visoka buka.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam i zvučnu izolaciju i tkaninu na haubi...nije kao u Mercedesu,ali je tiše nego kod drugara na Punto Classic...
Moj ima ABS,šest jastuka,tri velika naslona za glavu pozadi, klimu, svetlo u gepeku,zvučnu izolaciju, fabričku kuku, lumbalnu podršku na sedištu...inače je SX paket za nemačko tržište.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odrađen mali servis i velik servis.

119500km

Zupcasti set, kanalni kajs, ulje za kocnice = 7000din
Filteri ulja i vazduha = 1000din
Ulje u menjaču = 1300din
Ulje za motor dobijeno za 1 din, na Eko pumpi, jbg i red je kad natočiš 1400 L TNGa

Za ruke 6000din.
Suma oko 15000din.

Sipah i ono sredstvo za ispiranje motora. Pa sta bude, rad u leru nekih 5 min. I ispusteno staro ulje.
Ulje u menjaču poprilično crno, ulje za kočnice tamno zeleno, verovatno je fabričko....

Rashladna tečnost, antifriz, jbg, malo para, ali staro je 2 god. Nek tera neko vreme...
Prednji desni amotrizer procureo. Nije hitno, ali bi trebalo da se menja. Svratih do prodavnice, oko 13000din za sve amortizere, Kayaba. U kvalitetu. Za oko 9000 komplet, neki naj jeftiniji.

Lepo me je savetovao@Rasta da menjam amotrizere, svakako bih se bolje vozio 66K km. Al ja ne poslusah, nek tera dok tera. Pogresio sam. I verovatno ću ih ubrzo zameniti.

Trap OK, provereno....

 

IMG_20220427_094240.jpg IMG_20220427_094244.jpg IMG_20220427_094247.jpg

IMG_20220427_094256.jpg IMG_20220427_094326.jpg IMG_20220427_094341.jpg IMG_20220427_094350.jpgIMG_20220428_153304.jpg

 

 

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, shuxx said:

verovatno je fabričko....

Menjaj !

1 hour ago, shuxx said:

nek tera dok tera

Al leluja ? Nek leluja !! :thumbsup:

 

Sećam se kad sam dovozio svoju z10 kući, novu, sasve najlonom na sedištima i kao daj malo da dam gas kroz Bovansku klisuru po krivinama... Kako se ne prevrnuh u prvoj, ni dan danas mi nije jasno ... odma me je želja minula ... :lol: 

Punto fabrički ima kvalitetno izrađene krš amortizere koji krasnom ne valjaju, a traju i traju. Znači ti amortizeri su krš, nije punto krš. Ja sam to nažalost saznao tek nakon deset godina vožnje krša, pardon, punta ... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mani se kajaba, isto je kao da voziš skejtbord...a zbog visine samoga auta ne dobijaš na stabilnosti...
Po meni Monroe je srednja vrednost, i udobnost i komfor

Sent from my moto g(8) using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bome se dobija, i te kakao ! :lol: Ne verujem da su ti kajab krući od bilštajna što sam ja bio metn'o. Recimo ovi koje sam turio na brava su kajab excel G, i puno su "udobniji" od bilštajna na puntu, mada ima verovatno i do drugačijeg vešanja, mase, dimenzija točkova itd.

 

Jeste punto na bilštajnima bio krući i neudobniji, ali samo po lošem putu. Po dobrom je utisak u vožnji bio toliko bolji, da ne kažem baš kao drugi auto, ali uporedivo s tim. Mnogo, mnogo stabilniji i upravljiviji. :)

 

Za monro ne bih mogao da kažem ništa korisno jer ih nisam imao ni na jednom autu do sad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedan od razloga zašto nisam promenio amortizere je baš ta osobina nekih proizvođača. Kayaba važi za tvrđe. Monroe za manje kvalitetne / kraće traju ali su udobniji od Kayabe. Billstein jesu najkvalitetniji ali i najskuplji.

 

Zaista ne zna čovek šta da "metne"... 

 

Ako ne promenim mišljenje, verovatno uskoro kupujem Kayabu, pa šta bude.

 

Ovako lelujava vožnja mi je odgovarala na pravcu, ali u krivini sam debelo smanjivao brzinu.

 

Za ovu Kayabu mi treba 13000 din za amortizere + 4000 din za ruke.

 

Možda u Nišu ima servisa koji nude Monroe njihova montaža, besplatno.

 

pokušaću da izguglam, 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...