Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

2 minutes ago, Reacher Gilt said:

Pa srećan roođendan familijo! :cheers:

 

Je l' pade taj alnaternator slavljenički? 

Je l' će bude i torta? :shock:

 

Mož' i praćanje, tutni parčence u kutiju od kvatro pa pusti na bex. :whistle:

 

Može i Aksa ... nemoj samo na postekspres, oće Đole poštar da izede, opasno namiriše slatko. :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
[mention=21356]shuxx[/mention] pa nek je srecan rodjendan legendo, da puntisa ide kao biturbo od 350 konja i da te sluzi dugi broj kilometara i obavezno da puca na auspuh i bljuje vatru
Da sprovedem TNG do auspuha, stavim jednu diznu... I ima sam da bljuje vatru na mojih 2500 rpm

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

nemoj tng, nego kanister benzina, dodatna pumpa za gorivo na prekidac vezes na 12v ili kolko joj pise  i samo ga puknes po volji ;) :D :D i obavezno u nju onaj apotekarski, cist ;)  napravis na 2 dugmeta, svecicu ispred, iza improvizovano crevo diznu , i nabrizgras jednim a samo puknes drugim u tu svecicu ;) mora da gruva :D :D koja je svrha ako nije zabavno :D

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Kaki plinovi, kaki benzinovi, da mu turiš Nitro, i da bidne MadShuxx !:thumbsup:

 

12 minutes ago, nemanja84bg said:

svecicu ispred, iza improvizovano crevo diznu , i nabrizgras

Evo, ja davam svećku, skinu s' fokusa onomad...:thumbup:

 

20240326_123548.jpg

Edited by Reacher Gilt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peta godisnjica Z10. 145700km na satu. Zakazan remont alternatora i anlasera. Kakvo stanje cu zateci... Znace se uskoro.
Idemo dalje...

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve da korigujem kolege, tj ove gladne torte
Nije 5ti rodjendan, nego je 5ta godisnjica ..

Mada, torta je torta.

I tako, za 5tu godisnjicu, pade skroman poklon, servis alternatora i anlasera, na oko 146000km.

Anlaser, Hitachi.. Japanac Bato , u odlicnom stanju. Nije ni cudo, jer su mi voznje obicno duze, 20, 30 km i vise.
Samo skinut, pregledan, ociscen, podmazan. Trosak 2000din.

Alternator, prednji lezaj zreo za zamenu, mada bi gurao jos. Zamenjen u paru sa zadnjim lezajem. Ocisceno, pregledano. Trosak 3300 din. Ruke i materijal.
Po recima majstor Miće, koji je @MS PK ov komsija, sve je u dobrom stanju.

Idemo dalje..
IMG_20240417_163112.jpgIMG_20240417_163544.jpgIMG_20240417_171223.jpgIMG_20240417_171203.jpgIMG_20240417_164526.jpgIMG_20240417_173625.jpgIMG_20240417_174423.jpg

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, shuxx said:

Po recima majstor Miće, koji je @MS PK ov komsija, sve je u dobrom stanju.

Njihov moto je "će si tera" :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ćuti kada nisu Magneti Mareli,ti su sklapani žmurećki.Baš zanimljivo ovo za Hitachi...

Edited by neshtry

Share this post


Link to post
Share on other sites
Opel nosi Hitači alternatore na dosta modela. Jako nepozudani kao polovnjaci. Ja ga na Astri skidao svakih 10 000
To je uzas, 10 k km. Tad se menja ulje i vozi dalje..

Koja Astra, i jesi li mogao nesto da uradis po tom pitanju, mislim, sta je to otkazivalo?
Ja na mojoj prvoj fabiji, od 80 do 220 k km, samo vozi. Jedino otisle cetkice alternatora negde na 200 k km... Nisam ni pipnuo anlaser.

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa promeniš alternator i voziš dalje :D Nisam bukvalno na 10k ali originalni je 4 puta remontovan, pa stavljen polovan pa opet remontovan. To je zapravo jedina mana tog auta za 100 000 koliko sam prešao sa njim.

1.crkava regler, Astra ima hidro servo koji pokreće elektro pumpa koja vuče veliku struju
 

2.uz alternator integrisana vakum pumpa koja koristi motorno ulje za podmazivanje. popusti semering, ulje uđe u rotor. Izgubiš punjenje privremeno ili odmah crkne regler.

3. Semering može da istroši osovinu i da opet popušta ulje iako je semering zamenjen.



Meni se dogodilo sve od ovoga. 300 km od kuće izgubim struju. na terenu me oderu da zamene regler i semering. Vratim se kući, opet nema punjenja, alternator pun ulja. Opet zamenimo semering. Opet isto. Pojela se osovina rotora. Treći put skidamo. Mašinac obradi na strugu pa navari taj prsten pa opet obradi na fabričko. Super radi, 6 meseci. Var nije dovoljno jak, opet ga pojeo semering, uđe ulje, zapali se.... Ugasim ga sa flašom vode....

Stavim polovan, navodno remontovan. ti što su ga remontovali stavili pogrešan ležaj, posle nekog vremena taj ležaj doveo rotor do dizbalansa i oštećenja zbog tog ležaja. Opet mora remont, stavili nov rotor, imao majstor na stanju. Posle tog poslednjeg remonta je najduže trajao i tako sam ga prodao.


E sad ovo se sve dešavalo na autu sa nepoznatom servisnom istorijom i kilometražom. Koliko li je stvarno prešao ako je na satu 200 000 a osovina pojedena..... I pored svega toga Astra sa 1.7 Dti motorom je odličan automobil.

 

 

Edit:ovo je koliko se sećam, diodni most je menjan još par puta. Kad sve saberem, trebao sam da kupim nov alternator, bio je oko 300 evra kompletan i da se ne zezam Ali ko će znati da će toliko puta da zezne stvar.

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da Astru sa 1.7 dizelom hvale. Mada, hvale motor, a prateci elementi... Alternator... Lose servisiranje, i mozda velika kilometraza.

Da se drzim ja Z10, i njegove jednostavnosti...

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astra sa 1.9 jtd,taj isuzu 1.7 je solidan motor,ali ovde stigne već izvožen,što jtd ne smeta

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.7 ima standardne boljke koje su lako rešive jer je to već mator i prežvakan motor. Može da vrati ulje u vodu i da ga zeza elektronika boš pumpe. Prvo se rešava zamenom gumica na ventilima koliko se sećam a elektronika se popravlja ili menja cela. 
Ja sam imao malo problema sa elektronikom, ali sam je samostalno rešavao. Potrebno je samo prelemiti kontakte. Valjda električaru uvek dolaze problemi iz struke :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@stex_pb
Pa ja sam na nesrecnoj Ladi za 240k imao jedan remont alternatora (obrada osovina, lezaji, cetkice, diodni most zbog koga sam i otisao u servis pa sve ostalo odradio). I jednom menjan regler nezavisno, stavili drugi "ruski" nesto je strobovao i zezao cim smo zamenili, pa smo nabudzili sa nekog Opela posle mesec dana i to je radilo posao godinama posle...

 

Inace sam imao zimski i letnji adapter za punjenje alternatora, jedna dioda zalemljena na buksne pa sve upakovano u termobuzir koju stavim kad su veliki minusi da bolje puni, digne sa 13.9V na 14.6V punjenje...

Edited by ostoja

Share this post


Link to post
Share on other sites

DA napomenem još jednu boljku, alternator je postavljen sa prednje strane na najnižu tačku vozila, odmah ispred kartera. Kvašenje mu znatno smanjuje rok trajanja. Kada je meni trebao jedva sam ga našao jer je tih dana u okolini bila poplava i svi su rasprodati.

@ostojaJa ni na jednom drugom nisam čačkao alternator osim četkica, ali Astra je pobedila. Mada ista ta astra za 100 000km u mom vlasništvu nije upalila check engine. Dok mi je na Grandeu to gotovo normalno stanje. padne kiša, gori lampica...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suspleh malo pomogne kod prskanja i to je to.

Ja sam par puta prolazio kroz vodu do praga... kisurina pa se slilo i jezera budu po ulicama a NBG ravan, nema nesto puno gde da ode, a betonirani parkici i asfaltirane poljane bez drveca samo prenaglase problem i onda imas jezera... a posto je manje vise sve u istom nivou nemas neku ni alternativu da ides drugim putem, kad moras - moras i polako dignes tocak jedan na ivicnjak i pici... tu suspleh nema funkciju nikakvu sem da se ne nasadis na neku kamencinu, mada Lada je imala metalni, a posle toga sve plastikaneri, ne pomaze ni za kamen...

 

Jednom sam u BG kod autokomande na autoputu video ploveci kontejner, ko zna odakle ga voda donela... a pici gejzir kanalizacije 1m u vis. naravno, mirise ko borova suma (not)...

Edited by ostoja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima Šuspleh, ali svejedno na tako niskoj tački uvek ima vlage. Ja sam se jednom zatekao kod Skupštine pri nekoj provali oblaka, nivo vode je bio toliki da je zamalo povukao u motor. Filter se sav nakvasio..... Tu pomaže jedino da si amfibija

 

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, shuxx said:

Da se drzim ja Z10, i njegove jednostavnosti... emoji106.png

Meriva u srcu, Fiat u garazi...

 

2aea1ba99096808d30a03841d610b035-opel-meriva-a-facelift-tricko.thumb.jpg.ce517c123aa9a1bd331944b28f5c0a3e.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...