Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Dobar mi je TNG, koristim ga petnaestak godina. Jednostavno, pouzdano, rasprostranjeno.

CNG, dosta retke pumpe. U mom kraju nema blize od 30km.

Sta je kvar, multiair?

Sent from my SM-A536B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je potencijalni kvar, al da ne ureknem radi dobro. Jedno vreme je palio neke greške, sad ni toga nema zadnjih 5000km.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko bi ga znao sta je problem.

Meni kad je hladan pali na pola kljuca, cim se zagreje vergla duze.

E sad do cega je problem....

Sent from my SM-A536B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod plina često bude pumpa u benzinskom tanku....ali ne mora da znači...

Moj drug putuje sa Punto Classic na plin svaki radni dan u godini 140 km i tako već desetak godina...

Mehanika mu je u odličnom stanju, plinski uredjaj  se redovno održava...nikada problem 

Edited by neshtry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze da se desi da je do pumpe za benzin, cuje se da radi, ali koliki pritisak napravi. Ne znam.
Stavicu tu stavku na spisak, pa kad idem do majstora da proverim. Ono, zagrejan motor samo upali na benzin, i odmah prebacuje na TNG.


Koliko je presao taj Punto kad prelazi dnevno 140 km....?

Sent from my SM-A536B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z10 je prosao proveru u Auto Mig, ovlasceni serviser FIATa u Nisu.

Licno, malo sam razocaran.

Prethodna provera je bila zakazana za odredjeno vreme. I dobio sam izvestaj.

Ovog puta su rekli, dodjite u utorak. Kad hocete. Ok, nisam cekao, mada nisam ni video sta su mu radili / gledali. Jedina primedba je da kocioni plocice su blizu zamene, al ce teraju

Nisu one ni na pola potrosene, iako je predjeno oko 60 K km sa njima.

Nikakav pisan dokument nisam dobio

Sent from my SM-A536B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

E da,

Popricah malo sa majstorom. Ishvali moj motor 1.2 60 ks, a malo lose rece o 1.4 95ks, kaze da dosta trose ulje. Ali da je to jer je slab motor za npr 500L ili Tipa. Pa ga vlasnici teraju u visoke obrtaje.

Pitam se dali neko od vlasnika 500L vozi lagano, i kolika mu je potrosnja ulja...

Sent from my SM-A536B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kad sam radio jednom imao sam pisani izvestaj ali nisam bio zadovoljan pregledom, imao sam zamerku na egr ( zatvoren je ali je diagnostika prepoznala da je neispravan) i zadnju metlicu brisaca, a recimo tada su mi bili losi p.amortizeri i remenica altenatora bese...

 

 

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, shuxx said:

Licno, malo sam razocaran.

59 minutes ago, MS PK said:

ali nisam bio zadovoljan pregledom

  Nesto mi se cini da ce @totti vama dvojici nekako najslikovitije da objasni sta mozete da ocekujete na tim "akcijskim" pregledima za 0 dinara :lol: .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mića je pobrkao presu sa servisom... trebao da ide na vagu, a ne na pregled

Sent from my SM-G770F using Tapatalk


To bilo bre pre 10god kad je bio nov :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle nekih 15 000km. Od toga 8000 na autoputu, Poljska sajla za menjac je pocela tesko da ide. Radi ona, ali ubacivanje u 2, 4 i R, je sve teze i teze.

 

Resenje je u zameni iste.

Sad stavljena Turska .

Videcemo koliko ce da traje.

 

Kilometraza oko 129000km.

 

Cena sajle 2900, ruke 1100, suma 4000din.

 

20221012_161928.thumb.jpg.544e5b692aa77c0e71b1d6d040844c8c.jpg

 

Sent from my SM-A536B using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z10 je u stanju mirovanja, iako sam fino uložio u njega, amortizeri, veliki servis itd, sa dobijanjem službenog auta, Z10 miruje sa skinutim akumulatorom ispod cerade. Čeka da žena položi pa da ga dobije na korišćenje. 

Žao mi ga je na neki način, navikao sam da je u pokretu. Sa oko 2000km mesečno, spao na totalno mirovanje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tehniku sam uvek postovao. Nije mi vazna estetika, ali je pouzdnost izuzetno vazna. Kako sam vozio svoj, tako i vozim sluzbeni. Jedino sto se sad vozi jos vise nego ranije. Dalji mi je posao, plus razne obaveze sluzbene. Pa se sabere 4000 km mesecno. Mali servis na 10 000km, sam uradio vec dva put.

Sent from my SM-A536B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uvek je bolji službeni, nije ti valjda u interesu da nabiješ 300 000km pa da ga posle prodaš za 500 evra, a tvoj gazda uštedi gomilu para.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto mi je bio pokriven dva meseca, rekoh da ga malo provozam. Dignem "ceradu", i posle par min dozivim pravi ŝok. Naglo ljustenje laka na krovu.

Samo se culo pucketanje, i lagano se podigao. Uzas.

Tokom nekih 150km voznje, i servo volana je otkazao. Sreca pa je bio magistralni put. Pravac uglavnom.

Da li je zbog akumulatora?

Uvece sam imao kratku voznju od 4 km. Tada je servo radio...

Videcu sta ce danas biti...


Opasno dobro mi je krenulo od 1 jan ova 2023god
20230101_114701.jpg

Sent from my SM-A536B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zasto si ga pokrivao jbt , mislim, nije trebalo svakako do ovoga da dodje ali to samo stetu pravi. Ko zna od cega ti je ta cerada pravljena :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cerada je ono sto se prodaje za pokrivanje auta, slicna onoj za branje visanja. Nista nakaradno.

Pokrih ga da ne gori na suncu, kisa, led sneg.

Racunam da je logicno zastititi auto koji se ne koristi par meseci.

Juce proverio ulje, antifriz, gume napumpao, i posli na kraci put.

Sent from my SM-A536B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao da se slepilo i da je bilo nesto na ceradi mozda sama boja na nitro bazi plus sunce i vlaga iz vazduha bzvz eh bas te nece , ne znam jel postoji neko bolje resenje sem neke montazne kao privremene garaze , cim auto stoji svasta ume da zabode 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au kakvo *ranje ... :mellow:

Ja sam svoju z10 pokrivao onom plavom "ceradom" od jute i nikad problema ... verovatno jer ne dihtuje kao te namenske.

Posle sam mu napravio streju (konstrukcija od profila, prekrivena ondulinom ukovanom u štafne), koja je trebala da bude privremeno rešenje, ali se dobro pokazala, i eto je u dvorištu skoro celu deceniju... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...