Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

To ulje curi pa curi, nikakvo busenje rupe ne pomaze jer ako se sliva preko semeringa onda postoji mogucnost da direktno curi na lamelu zavisno od nivoa ostecenosti semeringa, nece se to ulje bukvalno nataloziti u zvonu menjaca pa da potpi lamelu :) jer kutija menjaca nije hermeticki zatvorena zato i curi sad dole i ti to vidis.

To je sad svakako mala kolicina cim ti ne utice na lamelu i ne pada nivo ulja nesto bitno tako da imas jos fore da vozis ali vremenom moze postati gore, prvi put kad osetis da kliza lamela odmah planiraj da resavas to.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se ne skuplja, tj ako izlazi napolju, curi, to moze dugo da traje.
Je@eni semering od 200din...verovatno

Ja sam mislio da se ulje akumulira, i da vremenom potopi lamelu...

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preventivno se kod zamene seta kvačila menja i taj semering da ne napravio taj problem sa curkanjem po lameli. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, shuxx said:

Ako se ne skuplja, tj ako izlazi napolju, curi, to moze dugo da traje.
 

kao sto rekoh dok ne pravi problem lameli i ako ti ne smeta da proveravas ulje, da ti motor odozdo bude musav ili kaplje po putu mozes da teras

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dolivam po potrebi, i teram dok moze .

Nikad do sad nisam imao problem sa lamelom, nadam se da cu na vreme prepoznati simptome.

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesto sam čeprkao po forumu. Vidim da ima tema za čišćenje leptira gasa. I da nije ni tesko ni komplikovano. Pa sam bio vredan...

Stanje leptira, odozgo i odozdo, pre i posle čišćenja. Štapići za uši i Brake cleaner.

DIY obozavam, a prevencija je IMG_20220529_111503.jpgIMG_20220529_111557.jpgIMG_20220529_112212.jpgIMG_20220529_112223.jpg

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio je prljav bogme :)

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

120 K km... nikad čišćen

Dal bi bio prljaviji na Benzinu ili Dizelu... Verijem da bi... TNG ipak čistije sagoreva

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

PK - NI - NS, i povratak. 720km, skoro 10h voznje, potrosnja oko 7L TNG, drzao od 100 do 110kmh, prosecna brzina 75kmh. 4 osobe.

Posle dve skode fabie, prva sa lancem, druga sa trocilindarskim dizelasem (valjano bucni, prvi reži, a drugi radi kao golf II dizel) ovaj FIAT ima tako lep rad motora, da je to cudo.

Zna i da povuce, da bez problema drzi brzinu.

Ma odlican.



Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni na ruti Odžaci-Novi Sad-Beograd-Pojate-Kruševac potroši 5,9-6,3l benzina na 100 km bez klime.Vozim 110-135 kmh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bord komp je pokazivao prosek 5.3L, realno je verovatno oko 5.6L. Br obrtaja uglavnom oko 3000...

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kod mene je TNG, uvek "čep" metoda, uvek ga napunim pun. Stvar je u tome da nneke pumpe imaju slabiji pritisak.

Evo, PK - NS, mi je sipano manje, pa mi je izracunata potrosnja bila 6,5L, ali kad se vratih u PK i napunih, ono bi 7.5L. A isti put, isti tempo, isto opterecenje.

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, shuxx said:

drzao od 100 do 110kmh

A kako možeš :( ja jedva čekam da se dohvatim autoputa i da ga drzim na 130-140 km/h ne bi li ga malo produvao bilo da sam samo ja ili nas je troje, četvoro. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

iskreno, ne verujem u "produvavanje"....šta se to može očistiti, tj poboljšati ako voziš na 4000rpm u odnosu na 3000rpm

 

opuštenija vožnja, manja potrošnja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Litar više potrošiš na 100 pređenih km što je kod tebe sa plinom 100-ak dinara skuplja vožnja.

A naravno da znači produvavanje nakon gradske vožnje gde se auto ulenji od šaltanja Prva - Druga - Treća na 2.000 obrtaja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvar je u tom da ja imam malo gradske vožnje, i da uglavnom vozim duže vangradske ture. 

 

Litar više na 100km, je na ovom putu od 720km, oko 1000din više. Bolje da sednem negde i osvežim se.

 

Fakat je da desetak godina kako posedujem auto, imam uglavnom 1.2L atmo benzince, na TNG, i da gledam da ne prelazim 3500rpm, zbog ventila tj sagorevanja TNGa. Jednostavno mi je prešlo u naviku. A i bude mi opuštena vožnja na 110kmh.

 

Da imam npr C segment auta, recimo Bravo 1.4/120ks, verovatno bi drugačije bilo, jer je teži, i stabilniji, pa ne oseća brzinu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka duža vožnja punta brzinom većom od 100 km/h pošteno umara vozača, tako da je meni ovaj tempo od 100 do 110 km/h potpuno razumljiv...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se nađem na brzini da sam brži od kamiona a da ne forsiram motor previše...

Meni je Punto udobniji od Yugo i Renault 4 , tako da meni ne smeta... više me nervirao ćaletov Mercedes 250D koji mogao 120 tek kada ga zaletis... Omega karavan isto...

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

 

Evo mog proseka potrošnje goriva i novca….

2ED3FBA6-A3B4-4D8B-B4C1-A1335E6BB124.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puntiša je OK za brzine do 130kmh, 120 i ne oseća. Ni udobnost mu nije loša. Lako bih ga vozio 130 na autoputu, ali kao što rekoh već, motor / ventili, umor vozača i finansije... pa se laganini vozi oko 105kmh.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, neshtry said:

Meni je Punto udobniji od Yugo i Renault 4

je li moguce da uporedjujes Fiat Punto II sa ovim automobilima???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mogu jer sam ih vozio i spadaju u moje iskustvo vožnje isto kao i neki noviji...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...