OMP 2178 Posted May 27, 2022 (edited) To ulje curi pa curi, nikakvo busenje rupe ne pomaze jer ako se sliva preko semeringa onda postoji mogucnost da direktno curi na lamelu zavisno od nivoa ostecenosti semeringa, nece se to ulje bukvalno nataloziti u zvonu menjaca pa da potpi lamelu jer kutija menjaca nije hermeticki zatvorena zato i curi sad dole i ti to vidis. To je sad svakako mala kolicina cim ti ne utice na lamelu i ne pada nivo ulja nesto bitno tako da imas jos fore da vozis ali vremenom moze postati gore, prvi put kad osetis da kliza lamela odmah planiraj da resavas to. Edited May 27, 2022 by OMP 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10788 Posted May 27, 2022 Ako se ne skuplja, tj ako izlazi napolju, curi, to moze dugo da traje.Je@eni semering od 200din...verovatnoJa sam mislio da se ulje akumulira, i da vremenom potopi lamelu... Sent from my STK-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19980 Posted May 27, 2022 Preventivno se kod zamene seta kvačila menja i taj semering da ne napravio taj problem sa curkanjem po lameli. 2 moron and shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2178 Posted May 27, 2022 1 hour ago, shuxx said: Ako se ne skuplja, tj ako izlazi napolju, curi, to moze dugo da traje. kao sto rekoh dok ne pravi problem lameli i ako ti ne smeta da proveravas ulje, da ti motor odozdo bude musav ili kaplje po putu mozes da teras Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10788 Posted May 27, 2022 Dolivam po potrebi, i teram dok moze .Nikad do sad nisam imao problem sa lamelom, nadam se da cu na vreme prepoznati simptome. Sent from my STK-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10788 Posted May 29, 2022 Nesto sam čeprkao po forumu. Vidim da ima tema za čišćenje leptira gasa. I da nije ni tesko ni komplikovano. Pa sam bio vredan...Stanje leptira, odozgo i odozdo, pre i posle čišćenja. Štapići za uši i Brake cleaner.DIY obozavam, a prevencija je Sent from my STK-LX1 using Tapatalk 3 Mijailović P., Dzimbo and werp690 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted May 29, 2022 Bio je prljav bogme Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10788 Posted May 29, 2022 120 K km... nikad čišćen Dal bi bio prljaviji na Benzinu ili Dizelu... Verijem da bi... TNG ipak čistije sagorevaSent from my STK-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted May 29, 2022 Ne valja ako tu sagoreva! 1 2 PremieRacing, moron and Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10788 Posted May 29, 2022 Ima povratnih gasova, to i prlja leptir. 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10788 Posted June 7, 2022 PK - NI - NS, i povratak. 720km, skoro 10h voznje, potrosnja oko 7L TNG, drzao od 100 do 110kmh, prosecna brzina 75kmh. 4 osobe. Posle dve skode fabie, prva sa lancem, druga sa trocilindarskim dizelasem (valjano bucni, prvi reži, a drugi radi kao golf II dizel) ovaj FIAT ima tako lep rad motora, da je to cudo. Zna i da povuce, da bez problema drzi brzinu.Ma odlican.Sent from my STK-LX1 using Tapatalk 1 1 PremieRacing and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14786 Posted June 7, 2022 Meni na ruti Odžaci-Novi Sad-Beograd-Pojate-Kruševac potroši 5,9-6,3l benzina na 100 km bez klime.Vozim 110-135 kmh Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10788 Posted June 8, 2022 Bord komp je pokazivao prosek 5.3L, realno je verovatno oko 5.6L. Br obrtaja uglavnom oko 3000...Sent from my STK-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14786 Posted June 8, 2022 Ja samo cep metoduSent from my moto g(8) using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10788 Posted June 8, 2022 Pa kod mene je TNG, uvek "čep" metoda, uvek ga napunim pun. Stvar je u tome da nneke pumpe imaju slabiji pritisak.Evo, PK - NS, mi je sipano manje, pa mi je izracunata potrosnja bila 6,5L, ali kad se vratih u PK i napunih, ono bi 7.5L. A isti put, isti tempo, isto opterecenje. Sent from my STK-LX1 using Tapatalk 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19980 Posted June 8, 2022 17 hours ago, shuxx said: drzao od 100 do 110kmh A kako možeš ja jedva čekam da se dohvatim autoputa i da ga drzim na 130-140 km/h ne bi li ga malo produvao bilo da sam samo ja ili nas je troje, četvoro. 2 Novi član and darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10788 Posted June 8, 2022 iskreno, ne verujem u "produvavanje"....šta se to može očistiti, tj poboljšati ako voziš na 4000rpm u odnosu na 3000rpm opuštenija vožnja, manja potrošnja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19980 Posted June 8, 2022 Litar više potrošiš na 100 pređenih km što je kod tebe sa plinom 100-ak dinara skuplja vožnja. A naravno da znači produvavanje nakon gradske vožnje gde se auto ulenji od šaltanja Prva - Druga - Treća na 2.000 obrtaja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10788 Posted June 8, 2022 Stvar je u tom da ja imam malo gradske vožnje, i da uglavnom vozim duže vangradske ture. Litar više na 100km, je na ovom putu od 720km, oko 1000din više. Bolje da sednem negde i osvežim se. Fakat je da desetak godina kako posedujem auto, imam uglavnom 1.2L atmo benzince, na TNG, i da gledam da ne prelazim 3500rpm, zbog ventila tj sagorevanja TNGa. Jednostavno mi je prešlo u naviku. A i bude mi opuštena vožnja na 110kmh. Da imam npr C segment auta, recimo Bravo 1.4/120ks, verovatno bi drugačije bilo, jer je teži, i stabilniji, pa ne oseća brzinu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Šajbi 43 Posted June 8, 2022 Svaka duža vožnja punta brzinom većom od 100 km/h pošteno umara vozača, tako da je meni ovaj tempo od 100 do 110 km/h potpuno razumljiv... 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10788 Posted June 8, 2022 malo zbog auta, malo zbog vozača, i malo zbog finansija Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14786 Posted June 8, 2022 Ja se nađem na brzini da sam brži od kamiona a da ne forsiram motor previše...Meni je Punto udobniji od Yugo i Renault 4 , tako da meni ne smeta... više me nervirao ćaletov Mercedes 250D koji mogao 120 tek kada ga zaletis... Omega karavan isto... Sent from my iPhone using Tapatalk Evo mog proseka potrošnje goriva i novca…. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10788 Posted June 8, 2022 Puntiša je OK za brzine do 130kmh, 120 i ne oseća. Ni udobnost mu nije loša. Lako bih ga vozio 130 na autoputu, ali kao što rekoh već, motor / ventili, umor vozača i finansije... pa se laganini vozi oko 105kmh. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 252 Posted June 9, 2022 13 hours ago, neshtry said: Meni je Punto udobniji od Yugo i Renault 4 je li moguce da uporedjujes Fiat Punto II sa ovim automobilima??? 1 2 Mijailović P., notalone and Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14786 Posted June 9, 2022 Ja mogu jer sam ih vozio i spadaju u moje iskustvo vožnje isto kao i neki noviji... Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites