neshtry 14519 Posted May 14, 2022 Samo sam racionalno izračunao,koliko jeftinijih uđe u skupe,u vremenskom intervalu zamene...Sent from my moto g(8) using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10534 Posted May 15, 2022 Luda vremena su pred nama, ranije su brendovi donosili bitno bolji kvalitet, sada donose samo cenu, i dobit proizvođačima. Mnogi (svi) proizvode u Kini i slično, a cene drže kao da su u EU. Sa druge strane, tehnologija je dostupna svima, pa je imaju i manji brendovi koji zbog toga što nemaju ime, drže niže cene. Kupio sam Z10 da bih "kaznio" sebe, prethodni automobili su imali i klimu, ABS, ESP ali sam bio ljut na sebe i kupio Z10, klotaru. Vremenom me je dobio niskim troškovima i jednostavnom mehanikom koju mogu i sam da popravim... a navikao se na njegove nedostatke... Vezano za brisače, zaista preporučujem Mitutoyo, ekstremno su povoljni a završavaju posao. Neke proizvode zaista vredi češće zameniti, od brendiranih, jer je cena niža. npr za 2000 din možeš da kupiš 10 parova brisača Mitutoyo koji bi ti trajali ( po mom iskustvu ) npr 5 godina, i to na rate...200din je par brisača.... 1 stex_pb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10534 Posted May 19, 2022 Izmedju kartera i menjaca, uocena mrlja od ulja. Dal ima neko mesto gde bi moglo da curi. I koje li ulje curi, menjacko ili motorno...Obrisao sam, pa cu proveriti za nedelju dana, ima li curenja.Sent from my STK-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2152 Posted May 19, 2022 Da se ne sliva odozgo sa simeringa birača brzina ? Kod mog je tu slinavilo praktično od kad je nov bio ... Koliko sam video, kod svakog je ista situacija, tako da se nisam nešto puno tangirao oko toga ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10534 Posted May 19, 2022 Mislim da je to mesto iznad menjaca. I tu mi jeste pomalo curelo.Ali ovo je drugo mestoSent from my STK-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14519 Posted May 20, 2022 Veće su šanse da je sa Kartera,to im je poznata mana,jer se lepi a ne šrafi...Prati u svakom slučaju Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10534 Posted May 20, 2022 Heh, nisam znao da nema srafova na karteru...Malo vlazi, ako je motorno ulje, najmanji problem.Osmatram i javljam Sent from my STK-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14519 Posted May 20, 2022 Ide ovo ako se dobro sećam...https://lavauto.rs/product/diht-masa-siva-karter-victor-reinz/6100/ Sent from my iPhone using Tapatalk 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted May 21, 2022 Kako bre nema srafova? Svaki karter ima, bio plasticni, aluminijumski, metalni.. mozda si hteo da kazes da nema dihtunga nego samo diht mase? Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 3 shuxx, PremieRacing and Djuk85 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14519 Posted May 21, 2022 Bravo Mićo,to sam mislio ....Davno sam ja to radio, već sam i zaboravio....Mada nije retko da pusta ulje i dekli ventila i da se to teško sredi.Sa one strane do menjačaSent from my moto g(8) using Tapatalk 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10534 Posted May 21, 2022 Zalegoh, sa lica mesta da proverim.Ovih dana idem na kanal za zamenu manzetne. Pa cu imati bolji uvid gde curi ulje. Negde izmedju menjaca i kartera... Ostale strane kartera su suve. Sent from my STK-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10534 Posted May 26, 2022 Zamenjena manzetna do tocka. Desna.Majstor Filip, kao u PIT STOPu...za 20 min zamenio Kilometraza, 122800km.Manzetna oko 550 din, plus ruke 500 din.Ono curenje ulja, kaze majstor da je ili karter, ili neki semering.Svakako je motorno ulje. Praticu nivo ulja, i zamazanost kartera, pa videti sta i kako..Sent from my STK-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 439 Posted May 26, 2022 Jel ima onaj levak za manzetne ili je skidao homokineticki? Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10534 Posted May 26, 2022 SkidaoSent from my STK-LX1 using Tapatalk 1 werp690 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted May 26, 2022 Ne bi valjalo da je taj semering izmedju motora i menjaca Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10534 Posted May 26, 2022 Aj ne mo si tajnovit... Obrazlozi.. Sent from my STK-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted May 26, 2022 Pa moras da skines menjac da bi ga zamenio pre nego sto podmaze lamelu, nisam tajnovit nego je bih da je'm ... Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 3 darkman14, shuxx and Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10534 Posted May 26, 2022 Lamela je verovatno pri kraju. Mada dobro hvata.Videcu, ili da teram dok ne napravi veci karambol... Ili da skidam..Jel to potapanje lamele bude naglo, ili sporo, pa se primeti proklizavanje lamele? Sent from my STK-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted May 26, 2022 Ne mora ni da se desi uopste da je pokvasi ali desavalo se. Ako je zamasti to je toПослато са SM-A307FN помоћу Тапатока 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14519 Posted May 27, 2022 Kada se karter (da bi se namestio da ne curi) skida na Punto mk2,sve jedno mora menjač da se skida,budi u pripravnosti i za lamelu Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2088 Posted May 27, 2022 (edited) vrlo moguce da ti curi na semeringu radilice izmedju bloka i menjaca, najgora opcija jbg...meni je na jednom autu propisao taj semering i kvasio lamelu, klizanje lamele se osetilo samo u visim stepnima prenosa na jacem dodavanju gasa, po gradu se normalno vozio Edited May 27, 2022 by OMP Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10534 Posted May 27, 2022 Ja prema drugim iskustvima, vidim da su mnogi menjali lamelu pre 100K km. E sad, meni je velik deo vangradska voznja. Malo se radi sa menjacem, pa je lamela dogurala do 120K km.Videcu sta mi je raditiSent from my STK-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2088 Posted May 27, 2022 ako ne curi mnogo ulje i ako ne pravi problem lameli teraj jer glupo je skidati menjac zbog semeringa a ne promeniti lamelu koja sigurno nije kao nova posle 120k ali mozes da usparas jos koju hiljadu i onda sve djuture sredis 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10534 Posted May 27, 2022 Mislim, znam da glupost, ali moze li da se izbusi neka rupica na lameli, tj kucistu. I da se ispusta povremeno. Ako je to motorno ulje, ja pratim nivo, za nekih 2000km, mozda je pao 3mm na šipci... Sent from my STK-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14519 Posted May 27, 2022 Moja je zamenjena na 167k,kada sam skinuo karter,s stanje je bilo za zamenu, odnosno minut do 12...U bilo kojoj varijanti da meraš da skida menjač ,spremi i novo kvačiloSent from my moto g(8) using Tapatalk 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites