Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Samo sam racionalno izračunao,koliko jeftinijih uđe u skupe,u vremenskom intervalu zamene...


Sent from my moto g(8) using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luda vremena su pred nama, ranije su brendovi donosili bitno bolji kvalitet, sada donose samo cenu, i dobit proizvođačima. Mnogi (svi) proizvode u Kini i slično, a cene drže kao da su u EU. Sa druge strane, tehnologija je dostupna svima, pa je imaju i manji brendovi koji zbog toga što nemaju ime, drže niže cene.

 

Kupio sam Z10 da bih "kaznio" sebe, prethodni automobili su imali i klimu, ABS, ESP ali sam bio ljut na sebe i kupio Z10, klotaru. Vremenom me je dobio niskim troškovima i jednostavnom mehanikom koju mogu i sam da popravim... a navikao se na njegove nedostatke...

 

 

Vezano za brisače, zaista preporučujem Mitutoyo, ekstremno su povoljni a završavaju posao.

 

Neke proizvode zaista vredi češće zameniti, od brendiranih, jer je cena niža.

 

npr za 2000 din možeš da kupiš 10 parova brisača Mitutoyo koji bi ti trajali ( po mom iskustvu ) npr 5 godina, i to  na rate...200din je par brisača....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izmedju kartera i menjaca, uocena mrlja od ulja. Dal ima neko mesto gde bi moglo da curi. I koje li ulje curi, menjacko ili motorno...

Obrisao sam, pa cu proveriti za nedelju dana, ima li curenja.

IMG_20220516_163644.jpg

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se ne sliva odozgo sa simeringa birača brzina ? Kod mog je tu slinavilo praktično od kad je nov bio ...

 

Koliko sam video, kod svakog je ista situacija, tako da se nisam nešto puno tangirao oko toga ... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je to mesto iznad menjaca. I tu mi jeste pomalo curelo.

Ali ovo je drugo mesto

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veće su šanse da je sa Kartera,to im je poznata mana,jer se lepi a ne šrafi...

Prati u svakom slučaju

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heh, nisam znao da nema srafova na karteru...

Malo vlazi, ako je motorno ulje, najmanji problem.

Osmatram i javljam

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako bre nema srafova? Svaki karter ima, bio plasticni, aluminijumski, metalni.. mozda si hteo da kazes da nema dihtunga nego samo diht mase? :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo Mićo,to sam mislio ....
Davno sam ja to radio, već sam i zaboravio....
Mada nije retko da pusta ulje i dekli ventila i da se to teško sredi.Sa one strane do menjačatumbnail_0de04fe2-9efa-4ce6-91b1-eb41a5c16fa7.jpg

Sent from my moto g(8) using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zalegoh, sa lica mesta da proverim.


Ovih dana idem na kanal za zamenu manzetne. Pa cu imati bolji uvid gde curi ulje. Negde izmedju menjaca i kartera... Ostale strane kartera su suve.
IMG_20220521_143728.jpg

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenjena manzetna do tocka. Desna.
Majstor Filip, kao u PIT STOPu...za 20 min zamenio

Kilometraza, 122800km.

Manzetna oko 550 din, plus ruke 500 din.

Ono curenje ulja, kaze majstor da je ili karter, ili neki semering.

Svakako je motorno ulje. Praticu nivo ulja, i zamazanost kartera, pa videti sta i kako..

IMG_20220526_155141.jpgIMG_20220526_154851.jpgIMG_20220526_154858.jpg

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bi valjalo da je taj semering izmedju motora i menjaca

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa moras da skines menjac da bi ga zamenio pre nego sto podmaze lamelu, nisam tajnovit nego je bih da je'm ... :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamela je verovatno pri kraju. Mada dobro hvata.

Videcu, ili da teram dok ne napravi veci karambol... Ili da skidam..

Jel to potapanje lamele bude naglo, ili sporo, pa se primeti proklizavanje lamele?

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mora ni da se desi uopste da je pokvasi ali desavalo se. Ako je zamasti to je to

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada se karter (da bi se namestio da ne curi) skida na Punto mk2,sve jedno mora menjač da se skida,budi u pripravnosti i za lamelu

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrlo moguce da ti curi na semeringu radilice izmedju bloka i menjaca, najgora opcija jbg...meni je na jednom autu propisao taj semering i kvasio lamelu, klizanje lamele se osetilo samo u visim stepnima prenosa na jacem dodavanju gasa, po gradu se normalno vozio

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja prema drugim iskustvima, vidim da su mnogi menjali lamelu pre 100K km. E sad, meni je velik deo vangradska voznja. Malo se radi sa menjacem, pa je lamela dogurala do 120K km.

Videcu sta mi je raditi

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako ne curi mnogo ulje i ako ne pravi problem lameli teraj jer glupo je skidati menjac zbog semeringa a ne promeniti lamelu koja sigurno nije kao nova posle 120k ali mozes da usparas jos koju hiljadu i onda sve djuture sredis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim, znam da glupost, ali moze li da se izbusi neka rupica na lameli, tj kucistu. I da se ispusta povremeno.

Ako je to motorno ulje, ja pratim nivo, za nekih 2000km, mozda je pao 3mm na šipci...

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja je zamenjena na 167k,kada sam skinuo karter,s stanje je bilo za zamenu, odnosno minut do 12...
U bilo kojoj varijanti da meraš da skida menjač ,spremi i novo kvačilo

Sent from my moto g(8) using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...