Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

@moron

Svaka tebi cast.

Imam jos jedno 4K km do sledeceg servisa.

Ulje, filteri, svecice, a videcu sta cu dodati, ulje menjaca i....
Pravi se spisak...

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, shuxx said:

Ulje, filteri, svecice, a videcu sta cu dodati, ulje menjaca i....

Kočiono ulje dodaj na spisak, smešna cena a znači poprilično

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, verovatno..

Raste cena malog servisa
Ulje i filteri 2500
Svecice 3000
Kociona tecnost... 1000
Mada mi je ona najmanje vazna, mislim, najmanje opterecujem kocnice, otvoren put, malo kocenja, a bez ABSa, lagano stopalo na kocnici..
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tutela kociona tecnost 450 dinara u Slodesu plaćao, 0.5L sa ozračivanjem sistema ti više i ne treba. Nevezano za korišćenje kočnice u vožnji, tečnost posle nekog vremena krene da povlači vlagu u sebi a znaš da su temperature kočenja nimalo naivne pa zato nije na odmet za tu smešnu cenu zameniti i nju na 5-6 godina. 

Svećice NGK čini mi se oko 600 dinara komadno.

 

Da te malo ne biju po ušima sa tim cenama koje si napisao u postu iznad.:D

Edited by Axic

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minutes ago, shuxx said:

Mada mi je ona najmanje vazna, mislim, najmanje opterecujem kocnice, otvoren put, malo kocenja, a bez ABSa, lagano stopalo na kocnici..

Higroskopna (apsorbuje vlagu), u tome je caka. Dozvoljeno je da kociona tecnost ima do par % vlage u sebi. Veci procenat vlage em utice na elemente kocionog sistema, em drasticno snizava temperaturu kljucanja ulja. U zahtevnijim situacijama, kljucanje dovodi do pojave mehurica vazduha, a to dalje do "propadanja kocnice" i gubitka kocione sile.

19 minutes ago, Axic said:

pa zato nije na odmet za tu smešnu cenu zameniti i nju na 5-6 godina. 

Fabricka preporuka je na 2 godine. Kod naseg coveka sve to naravno "moze da tera" :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan
Sve znam.
Auto sam kupio od jednog tipa koji ima para, ali je debelo nezainteresovan za kola.

On otera kola u servis, oni mu zavrse sta treba, ali on nema pojma sta su zavrsili.

Menjao sam rashladnu tecnost, a majstor je sakupio staru, kaze posluzice nekome, jer je kao nova.. A i jeste tako izgledala.

Velik servis je radjen pre kupovine 6000km. Misilm da su tada odradili sve tecnosti.
Provericu kocionu, dodata na spisak

Mada i velik servis se blizi, ne na ovoj, ali verovatno na sledecoj zameni ulja. Na oko 120 K km.
Proveravam vizuelno kajseve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Subota, akcija via ferata Berim, Zubin potok, Kosovo, (oko 300km vožnje u oba smera)

 

pa sam se raspitao o cenama goriva, i iskoristio priliku da natankujem Z10 na Shell pumpi, Shell gorivo u Z10 :thumbup:

 

naravno kada sam došao kući i pogedao tel, sa izveštajem plaćanja, vidim da je firma zvanično AL petrol, ovlašćena za Shell...

 

benzin 1,12e-132 din

TNG 0,61e - 72 din

a ima i nešto nižih cena na "običnim" pumpama

 

dodata fotka sa jednog prelaza, čisto da vidite atmosferu :whistle:

 

Shell.jpg

shell 2.jpg

Edited by shuxx

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, shuxx said:

dodata fotka sa jednog prelaza, čisto da vidite atmosferu :whistle:

Radi li ovaj "prelaz" 24 časa ili samo za vreme obdanice ?

:)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fantastična avantura, staviću temu u putopise, mada će biti više fotki od teksta.

 

rade, kada se dogovori, cenim da je danju, mada za one sa viskoim nivoom adrenalina, mogu i noću da probaju, bile bi fantastične fotke u sumrak...dade mi ideju...:thumbup:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo DIY pregleda Z10,

Manzetna cela i suva, nema curenja masti.

Diskovi OK, malo potroseni, nisu izrisovani. Lepe ravne povrsine.

Zadnje kocnice, od prvog vlasnika paknovi. Mada su tad bili bas novi. Ne znam koliko "mesa" imaju novi paknovi, cenim oko 5mm.
Sadasnje stanje, oko 3mm. Mada nisu bas ravnomerno potroseni. Ali za skoro 50K km....dobro stanje

Malo sam ih isprao sa Bremse klinerom, sprej odmascivac...

 

20210616_185037.jpg 20210616_185041.jpg 20210616_185216.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni tako troši pakne pozadi,izgleda da im je to fabrički setap…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na oko 105 000km urađen DIY mali servis. Promena filtera vazduha, ulja, i ulje.

Zbog promene vlasnistva, a i nagradne igre izabrano Valvoline 10W40 ulje.

Kupovinom bilo kog proizvoda Valvoline, ucestvuje se u nagradnoj igri, glavna nagrada Fiat 500 hibrid....

Uskoro i svecice, nisam imao kljuc za taj poslic..

 

20210712_194828.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavrsena zamena svecica. BRISK SILVER
Vizuelno posle 30 000km, mala potrosnja. Preporuka je da se za TNG menjaju na 30000km, a za BMB na 45000km.

Od mojih 30 000km, ima oko 3000 na benzin.

Malo o troskovima

Ulje Valvoline oko 1900 din, 4L.
Filteri oko 1000din, vazduh i ulje
Svecice 3000din.

Suma oko 50 eur.

 

20210713_191815.jpg 20210713_185522.jpg
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pregledah damas poklapanje mapa BMB TNG, sve ok. Pomislih, mozda zbog promene svecica treba i podesavanje mape. Provericu ponovo uskoro.

Cackajuci po softveru od TNGa videh vrednosti radnih sati na BMB I TNG. Pa sam ih pribelezio. Tako da na sledecem servisu vidim koliko radnih sati ima na npr 10000km, ili 15000km.

20210714_172150.jpg

Sent from my SM-A525F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bili na planinarenju, Jastrebac Antena,

Z10 vozio preko šumskog puta od Donje Rečice do česme Golača, i šumarskog doma. Nekih 8km u jednom smeru. Loš put, više za SUV ali Z10 ga je prešao.

Ne baš bez oštećenja , u povratku sam zakačio neki kamen, pa oštetio prirubnicu / ili kako se već zove spoj izduvne grane i auspuha. Srećom nije skupa popravka.

Pala je i provera akumulatora, i očišćene kleme, stiže hladnije vreme, a akumulator je star, da bar ima dobar kontakt.

 

20210823_172411.jpg 20210824_152722.jpg 20210824_152730.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjene slike i format

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proprdeo je na ovom spoju. Uzasno se cuje, nije to mnogo, ali ne veoma neuobicajeno. Mozda neko voli Sportski auspuh, ali ja ne. Volim tisinu.

Srecom, lako se ispravilo, mali paste za dihtovanje. I ceh od celih 200 din. Ulepsa mi dan kad mi rece, ocekivao sam bar 20 eur

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo si ti to zveknuo, ali si imao baš lude sreće. Mogu ti izleti po makadamu ili van puta nekada da završe i sa veoma skupocenim oštećenjima ili da te čak i privremeno "izbace van stroja". A koliko god čovek pazio, dosta je tu nekada i stvar sreće ( ma šta čovek vozio ).

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da si iskusan sa OFF Roadom, ovo je oko 16km, kanalima, usecima itd. Uzbrdo, nizbrdo. Prosecna brzina 9kmh.

I sve sam lepo vozio, imam i ja iskustva sta i gde "jahati", gde tockovi da idu.

I sve mnogo gadno, za auto, sam uspesno presao, da bi na pravom i skoro ravnom delu, udario u neki kamen, koji je prekrila trava. Fakat je da se nije video, jer bi ga tockom gazio.

Sve se lepo zavrsilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...