Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

5 hours ago, moron said:

Nisu svi. Mnogi jesu. Ali, u Srbiji nisu svi poskupeli sa MY 2020.

Eto ti npr. honda civic, dobila je FlL verziju za MY 2020. I ni dinar nije poskupela u Srbiji. A npr. Elegance paket sada ima i FULL LED. CRV nije poskupe ni dinar. Dosta postojećih modela i/ili brendova u Srbiji nije poskupelo ni dinar sa 01.01.2020.

A ta priča oko eko normi i najava kazni za flotnu emisiju počev od 01.01.2020, samo je bila izgovor da se u nebesa kod mnogih brendova digne cena postojećim modelima, pa i onima na kojima kao MY 2020 "ni šraf" nije promenjen. 

Ne ide to poskupljenje striktno sa 01.01., mnogi MY20 modeli su poceli da se proizvode u drugoj polovini 2019 tako da neki potpadaju a neki ne pod placanje penala, zavisno do godine proizvondnje. Poznajuci kako Delta radi ta vozila su verovatno proslogodisnja.

Od 01.01. se placa 95 evra za svaki gram iznad propisanih 95 CO2 po km po svakom vozilu. Cinjenica jeste da su neki proizvodjaci iskoristili situaciju da povecaju cenu, medjutim relnost je da ce morati da placaju ogromne penale, neki ce cak smanjiti proizvodnju zbog odredjenih pogodnosti tj izuzeca. Npr proizvodjaci koji proizvedu manje od 1.000 vozila godisnje izuzeti su od dostizanja proseka emisije. Malo sam nabacano napisao, nadam se da sam pogodio sustinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Woodoo

Znam za to o flotnoj emisiji, a oni koji su digli cene za MY2020, a sa kojima sam razgovarao oko cene krajem 2019. i pitao "Što je odjednom toliko skuplje?", digli su sa pozivom na to.  Priznajem, Toyota je (preko svojih dilera) pomenula i Aple Car Play i Android auto "kao svetsko čudo" (koji su svi drugi odavno već imali, pa i nije "čudo", već "sramota" Toyote ).

Ponavljam, nisu digli svi cene za MY2020 (ni za godinu proizvodnje 2020), nije to u Srbiji biio slučaj samo sa Hondom ili Pežoom (njihove modele koje sam gledao 2019, kao godina proizvodnje 2019, imali su iste cene kao i danas kao godina proizvodjenje 2020).

Ali, oni uvoznici koji jesu krajem 2019. digli cene za modele koje sam ja "gledao" i u proleće i jesen 2019. (Toyota, Ford, Škoda ... ), digli su cene  baš sa (usmeno) pozivom na flotnu emisiju i kazne od 01.01.2020. 

Pri čemu su im i u aprilu 2019. motori bili Euro 6d, a Toyota se još prošle godine na sva usta hvalila da nije u riziku tih kazni, jer joj je flotna emisija ispod 95 grama CO2.

Drugim rečima, "flotna emisija" je bila samo izgovor mnogima, a stvarni razlog su "gladna usta" (hajde da dignemo još malo cene, što da ne).

Konačno, što se tiče rokova isporuke, poručio ti Japanca koji se proizvodi u Japanu, a ne, recimo, u GB (pa da mora do Evrope da "plovi čamcem"), njemu je rok isporuke u ponudi prodavca isti kao da si poručio Ford. Svi koje jesam gledao stave kao rok isporuke ( da bi se ogradili ) 120 dana. Ili, neki napišu "90-120" (čak i da ti napiše 60-120, nije u prekoračenju pre 120 dana). Još bolji su oni koji napišu "okvirno" ili "orijentaciono" (što ih zakonski ne veže). Naravno, govorim o rokovima isporuke za vozila "iz proizvodnje" (po željenoj konfiguraciji), a ne o vozilima "u dolasku".

Za mene, bezobrazluk nekih proizvodjača i nekih srpskih uvoznika oko politike cena je krajem prošle godine bio fascinantan. Ali, oni svakako znaju šta je za njih najbolje :) Znam i ja :) 

 

 

 

 

 

Edited by moron

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijasat.jpg EmisijaSAT video: Proba Toyota C-HR

 

Koliko je ovo bitan model za Toyotu najbolje govori podatak da 68% njegovih kupaca nikada pre nisu vozili Toyota auto:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota C-HR by Karl Lagerfeld

 

Nije za ceo svet nego samo za Tajland.

Tamošnja Toyota je kreirala ovaj paket opreme u saradnji sa kompanijom Lagerfeld kako bi ovaj kompaktni crossover dobio još više stila. Suština je u dvobojnoj crno-beloj šemi spolja i iznutra sa detaljima by Karl Lagerfeld. Lokalna cena, kada se preračuna u evre, je oko 35.000:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro video: 2020. Toyota C-HR

 

Kompaktni automobil kojeg mnogi počinju zvati hatchback-om (iako je crossover, tj. SUV sa linijom krova koja pada kao kod Coupe modela)...ali, to je samo još jedan pokazatelj koliko se tržište promenilo:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automotovisionHR.jpg Automotovision.hr video: Toyota C-HR Hybrid 2.0

 

Pre četiri godine Toyota je napravila prekretnicu u svojoj novijoj istoriji lansiranjem modela C-HR koji je najavio novu gamu i postavio Toyotin novi dizajnerski smer.

Na testu je 2WD Launch Edition:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motormouth.jpg Motormouth video: Toyota C-HR vs Nissan Qashqai

 

U najbrže rastućem segmentu automobila dvoboj pri vrhu čine ova dva auta - faktički, ovakve automobile danas kupuju ljudi koji su nekada masovno uzimali C segment:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg Marek Drives video: Toyota C-HR vs Nissan Juke

 

Potpuno novi Juke ''protiv'' facelifta C-HR....i oba imaju hrabar spoljašni dizajn.

Do ovih modela ni Toyota ni Nissan nisu bili poznati kao proizvođači kojima je dizajn jak adut. Ali, stvari su se kod obe fabrike promenila od ova dva modela - Juke nastavlja dizajnerski pravac sa prethodnog, dok je Toyota započela novi, atraktivniji dizajn baš sa ovim autom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prva asocijacija mi je bila "Pa, šta ovaj čovek poredi, da li je normalan?", a opet, posle razmišljam, a zašto da ne?

Juke mk1 je za mene uvek bio samo dvosed i ostalo mi je u sećanju kada sam u salonu pokušao da u njega sednem pozadi, komedija je bila kako sam se zaglavio pogrbljen u kolima, a kada sam u salonu (pred pandemiju) video mk2 i cenu od oko 20 k, pa pomislio 1,0: "Pa, dobro, barem nije onaj iz renoa, ne samo da je jači, već nije uparen sa 5MT kao u Capturu, ovaj je 6MT...", ali opet nisam ni poželeo da u njega sednem, čak ni napred. Ni najmanje, mada znam da je porastao, pa i u Wb-u.

CHR takodje nikada nisam nešto posebno cenio - u vreme kada se pojavio, jer sam smatrao da je preskup, a pozadi suviše spljošte, nisko pozadi za narod. Tada je i bio baš preskup. Onda ... Nije on kasnije pojeftinio, ni dinara, već je sve od novih modela jezivo poskupelo. Sve je poludelo. Danas novi 2008 Allure sa par opcionala sa 1,2 i 100 ks košta skoro kao (veoma vremešni) Nissan QQ 1,33 sa 160 ks u panoramskom paketu ...

Sve je poludelo ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV video: Test Toyota C-HR

 

Crossoveri i/ili SUV automobili su danas od presudne važnosti za velike fabrike automobila, pa je tako slučaj i sa Toyotom. Dizajn modela C-HR je namerno agresivan jer ipak je ovo segment gde se Nissan Juke odlično prodaje, a svi znamo koliko on neobično izgleda, pa ako se želi uzeti deo tih kupaca mora se onda zaigrati i na kartu dizajna. Model je tu od 2016. godine, a sada je prošao kroz facelift:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume video: Test Toyota C-HR

 

Restilizovna verzija serijskog modela koji je ostao veran futurističkom konceptu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carexpertyoutubelogo.jpg CarExpert video: Test Toyota C-HR

 

C-HR = Coupe High Riding. Tako kaže Toyota, a suštinski ovo je mali SUV na tržištu bogatom istim takvim. Pogledajte gde je ova Toyota:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT video: Test Toyota C-HR

 

''Nema više dosadnih Toyota'' - sada već čuvenu rečenicu izrekao je prvi čovek ove Japanske komapnije, ali se to nije odnosilo samo na sportske modele kao što je GT86 ili Supra već i na moderne krosovere kakav je C-HR. Darko Gigić vozio je osveženi model, a evo šta je sve novo u restajlingu posle 3.5 godine od početka proizvodnje:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota C-HR GR Sport

 

toyota_c-hr 2021 04.jpg

 

Tokom ove godine Toyota C-HR će biti osvežena novim atraktivnim paketom opreme nazvanim GR Sport

GR Sport donosi posebne vizuelne akcente - novi aluminijumski naplaci, sjajni crni spoljašnji detalji, novo unutrašnje uređenje i ekskluzivne verzije u dve boje. Uz vizuelne i vozne atribute, C-HR će 2021. biti opremljen najnovijom verzijom sistema Toyota Safety Sense sa poboljšanim prepoznavanjem pešaka i biciklista te novom funkcijom pomoći za skretanje na raskrsnicama.

 

toyota_c-hr 2021 03.jpg

 

Lansirana na tržište 2016. godine i pozicionirana kao dinamični crossover kombinujući ekstravagantni izgled s upravljačkim potencijalom koji se poklapa - a istovremeno pruža najbolje performanse emisija u segmentu - prva Toyota C-HR imala je snažan uticaj na segment C-SUV-a. U svojoj prvoj godini C-HR je prodat u 120.000 primeraka u Evropi odmah dostigavši 10% tržišnog udela u segmentu. Ova priča o uspehu se nastavlja i danas. Opremljen hibridnim pogonskim agregatima od 1.8 122KS ili 2.0 snage 184KS, CH-R vozi više od 400.000 Evropljana.

 

toyota_c-hr 2021 02.jpg

 

Inspirisan Toyotinim modelima usmerenim na performanse i živopisnim bojama Toyota Gazoo Racing, novi GR Sport dodaje oštriji spoljašnji i unutarašnji stil već upečatljivom izgledu C-HR-a.

 

toyota_c-hr 2021 01.jpg

 

2021. C-HR nadogradnje boja i spoljašnje i unutrašnje opreme uključuju nove dvobojne kombinacije boja, 18-inčne aluminijumske naplatke i dvobojne kožne presvlake. Konačno, cela paleta modela 2021 C-HR je opremljena ažuriranom verzijom Toyote Safety Sense koja uključuje niz novih aktivnih bezbednosnih karakteristika, čineći C-HR u svakom segmentu sigurnim koliko i privlačnim za vožnju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoshopmagazin.jpg AutoShopMagazin video: Test Toyota C-HR Hybrid

 

Glavni adut ovog automobila je njegov dizajn, ali to ne znači da je Toyota igrala samo na tu kartu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume video: Toyota C-HR vs Nissan Juke

 

Dizajerski dva naupečatljivija krosovera današnjice, ali lepota zna da bude tanka koliko i lim. Kako se porede po onome što je ispod?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

recanythingyoutubelogo.jpg RecAnything video: Toyota C-HR GR Sport

 

Verzija namenjena kupcima u Australiji. Ima hibridni pogon, aero body kit, piano black elemente (zadnji spojler, retrovizori...), LED svetla napred i pozadi, sportski podešeno oslanjanje (niže za 15 mm), alu točkove od 19 inča, gume 225/45, bela kočiona klešta sa GR logom, prednja sedišta sa crnim kožnim akcentima, kožni volan, dark silver i piano black detalje u unutrašnjosti, kao i 8-inčni ekran osetljiv na dodir:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales video: 2020. Toyota C-HR GR Sport

 

Velike alu-felne, masivni spojleri, sportska sedišta i vešanje, mnoštvo GR oznaka spolja i unutra...a motor isti kao u običnom C-HR hibridu - to je C-HR GR Sport:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

PR saopštenje

Toyota C-HR GR Sport

 

toyota_c-hr 2021 04.jpg

 

Predstavljanjem nove varijante GR Sport, sa novim bojama i ponudom opreme u C-HIC paketu, Toyotina gama C-HR za 2021. godinu donosi više prestiža, eksluzivnosti, uz moderan dizajnerski izraz, kao i izvanredne dinamičke karakteristike koje su već donele uspeh ovom C-SUV automobilu s posebnim statusom u okviru Toyotine ponude. Prvi Toyotin C-HR imao je ogroman uticaj u klasi C-SUV vozila još od 2016. godine, kada se izdvojio kao crossover koji spaja izuzetan izgled sa neprevaziđenom kontrolom upravljanja, uz to pružajući i najmanju štetnu emisiju u klasi. Model C-HR je već prve godine u Evropi prodat u 120.000 primeraka, gotovo trenutno uzimajući 10% učešća na tržištu svoje klase. Ta uspešna priča traje sve do danas, obogaćena ponudom hibrida koji su jedinstveni u klasi - od 1.8 (122 KS) i 2.0 (184 KS). Zato više od 400.000 Evropljana vozi CH-R.

 

toyota_c-hr 2021 03.jpg

 

Inspirisan Toyotinim GR modelima, zasnovanih na moćnim performansama i živopisinim bojama Toyote GAZOO Racing programa, novi GR Sport dobija još oštrije linije, uz dizajn kabine koja je u skladu sa već poznatim, upečatljivim stilom modela CH-R.

 

toyota_c-hr 2021 02.jpg

 

 

Sa još elegantnijim i ekskluzivnijim detaljima namenjenim paketu C-HIC za 2021, dodatnim bojama vozila spolja i unutra, kao i višim nivoom opremljenosti, sada su ponuđene i nove dvobojne kombinacije, alumunijumski naplaci od 18'' i dvobojne kožne presvlake.

 

toyota_c-hr 2021 01.jpg

 

Istovremeno, kompletna gama modela C-HR za 2021 .godinu opremljena je poboljšanom verzijom sistema TSS (Toyota Safety Sense) koji obuhvata brojna, aktivna rešenja za bezbednost, čineći C-HR koliko zabavnim za vožnju, toliko i sigurnim.

 

C-HR GR Sport

 

Spoljašnjost

Dopadljive izmene na prednjem delu modela GR Sport uključuju crnu pozadinu logotipa i kućišta farova, završni sloj Piano Black na sredini branika i oko svetala za maglu, potom masku sa tamno hromiranim izgledom, i novi, još agresivniji dizajn prednjeg spojlera. Bočno najviše pažnje privlače zaštitinici u Piano Black boji, upotpunjeni dopadljivim alumiijumskim felnama od 19'' koji su rezervisani samo za ovaj model. Od detalja na zadnjoj strani izdvajaju se logotip na crnoj podlozi, crni spojler, takođe sa Piano Black obradom na završetku krova, dopadljivi ukrasni detalji na dnu branika, kao i oznaka GR Sport. GR Sport je dostupan u devet ekskluzivnih dvobojnih šema, uključujući i novu kombinaciju Dynamic Grey završnu obradu s crnim krovom, koja je namenjena samo za ovaj model.

 

Unutrašnjost

U unutrašnjosti, GR Sport odlikuje se novom zaršnom obradom Cool Silver i mogućnošću izbora presvlaka od alkantare ili tekstila, u oba slučaja ukrašene crvenim i sivim štepovima nadahnutim GR stilom. Ostali privlačni detalji obuhvataju upravljač obložen perforiranom kožom, detalje prošivene crvenim štepom kako na upravljaču, tako i na oblozi menjača, zatim naglašenim GR - Sport logotipom, stop/start tasterom u GR stilu i početnu GR animaciju naTFT ekranu ispred vozača.

 

Oprema

Podrazumevani spisak opreme za GR Sport verziju obuhvata zatamnjena stakla, pametan ulazak u vozilo (bez korišćenja ključa), duga svetla u LED tehnologiji i samosklopive bočne retrovizore, dok se na listi opcija nalaze elektropodešavanje i grejanje prednjih sedišta, kao i izvanredni JBL audio sistem.

 

Vozne karakteristike

Točkovi i sistem oslanjanja, kao i dodatna podešavanje upravljanja omogućavaju značajno bolje performanse GR SPORT varijante, uz zadržavanje visokog komfora već potvrđenog u drugim modelima iz game C-HR modela. Prednje i zadnje opruge sistema oslanjanja su čvršće, napred za 15%, a nazad za 10%. Amortizeri su prerađeni, što je pružilo snažniji otpor, posebno prilikom prelaska talasaste podloge. Stabilizator većeg prečnika, sa verzije 2.0 Hybrid sada je primenjen i na verziju Hybrid sa 1.8 motorom, radi dobijanja veće čvrstine. Ovakvo rešenje poboljšava ponašanje karoserije prilikoj uvijanja ili naginjanja, dok odlično prenosi sva opterećenja točkova. 

 

C-HR C-HIC

Da bi se istakla ekskluzivnost i elegancija paketa sa C-HIC opremom, automobili će u zavisnosti od tržišta dobiti četiri nove dvobojne kombinacije karoserije, uključujući i novu boju pod šifrom Oxide Bronze. Nove felne prečnika 18'' sa 10 dvostrukih paoka, takođe su u ponudi. U unutrašnjosti, mogu da se odaberu i dvobojna kombinacije kože u boji Orchid/Black, sedišta s elektropodešavanjem i nebo u Grey opciji.

 

Unapređeni Toyota safety sense sistem

Cela Toyotina gama C-HR za 2021. godinu opremljena je najnovijom generacijom sistema Toyota Safety Sense - skupom aktivnih bezbednosih tehnologija čiji je zadatak da preuduprede moguće sudare u različitim saobraćajnim situacijama. Nekoliko novih rešenja je pridodato u dosadašnji sistem za sprečavanje sudara (Pre-Collision System - PCS). To je sistem za pomoć vozaču u slučaju iznenadne potrebe za korekcijom upravljanja (Emergency Steering Assist - ESA), povezan sa detekcijom pešaka i asistencijom prilikom skretanja.

 

Pomoć prilikom skretanja u raskrsnici upozorava i aktivira automatsko kočenje u slučaju kada vozač skreće levo ili desno, a nailazi na vozilo iz suprotnog pravca, ili prilikom skretanja i prelaska pešaka preko kolovoza iz suprotnog pravca. Novi C-HR 2021 sada koristi i sistem za praćenje saobraćajne trake (Lane Trace Assist - LTA), koji pomaže vozaču da održi pravac po sredini svoje trake i procenjuje da li postoji opasnost od skretanja vozila s pravca. Ukoliko se to dogodi, sistem reaguje kako bi pomogao vozaču u sprečavanju napuštanja trake.

Dodatnu pomoć vozaču pružiće novi adaptivni tempomat (Full Range Adaptive Cruise Control - ACC), uz sistem koji prepoznaje saobraćajne znakove (Road Sign Assist), integrisan u sistem inteligentnog tempomata. To omogućava lako i jednostavno usklađivanje brzine vožnje, u vezi sa saobraćajnom signalizacijom. Početak prodaje novog modela C-HR GR SPORT počinje u januaru 2021. godine, dok će verzija C-HIC u salonima biti nešto ranije, u zavisnosti od tržišta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cartelltv.jpg CarTellTV: 2021. Toyota C-HR Hybrid

 

U ovom segmentu malih gradskih SUV/Crossovera sve je više automobila, ali su još uvek retki oni koji dolaze i sa opcijom hibrida. Toyota C-HR je jedan od takvih modela, kojem osnovu čini 1.8 benzinac. Ukupno ima 122KS/142Nm obrtnog momenta. Fabrika kaže da takav hibrid C-HR troši tek 4.3 litre na 100 kilometara:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Toyota C-HR GR Sport

 

Ne, nije potpuno sportski kao GR Yaris, već ovde GR označava samo paket opreme. Kao npr. ''GT Line'', ili ''AMG Line'' ili ''S Line'' kod nekih drugih brendova.

Već i standardni C-HR izgleda atraktivno i agresivno, pa pogledajte detaljnije i GR Sport varijantu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija: Toyota C-HR Hybrid GR Sport

 

Hibridni pogon u jakoj varijanti sa 184KS - dinamični auto sa visokom pozicijom sedenja je tako dodatno pojačao tu dinamičku komponentu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

whatcar.jpg What Car?: 2021. Toyota C-HR GR Sport

 

Nije pravi GR, već je u pitanju samo paket opreme GR Sport...pri čemu je i hibrid:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automotovisionHR.jpg Automotovision.hr: Toyota C-HR GR Sport

 

Pozicioniran kao dinamični crossover ekstravagantnog izgleda, Toyota C-HR je imala snažan uticaj na razvoj tog segmenta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...