Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Modellista Toyota C-HR

 

modellista-toyota 003.jpg

 

Japanski Modellista je za obnovljenu Toyotu C-HR već pripremio dva zanimljiva paketa.

 

modellista-toyota 002.jpg

 

Prvi paket je nazvan ''Boost Impulse'' (na slikama na žutom primerku), a sadrži prednji spojler, komplet pragova, doteranu masku, kućišta retrovizora, rubove blatobrana, crnu zadnju lajsnu, LED svetla i set 19-inčnih točkova.

 

modellista-toyota 001.jpg

 

Tu je i ''Elegant Ice'' paket, sa hromiranim elementima na prednjem spojleru, pragovima, bočnim lajsnama, retrovizorima, ručicama vrata, zadnjem spojleru i izduvnim cevima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili video: Test Toyota C-HR Hybrid

 

Testirali smo Toyotu C-HR u varijanti sa hibridnim pogonom i benzinskim motorom od 122 KS. 

Veoma interesantno dizajniran, ovaj japanski krosover/kupe pleni poglede na ulici uz veoma visoku svakodnevnu upotrebljivost:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoshopmagazin.jpg AutoShopMagazin video: Toyota C-HR prezentacija

 

Posle 3 godine na tržištu i 400.000 prodatih, došlo je vreme za facelift:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars video: Test 2020. Toyota C-HR

 

Blago restilizovan sa novim svetlima napred i pozadi, novoj masci hladnjaka...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales video: Test 2020. Toyota C-HR Hybrid

 

Ovaj auto je dobio facelift, ima stvari koje su dodate i ne utiču na njegovu cenu (veći displej, drugačije detalje unutra, spolja...), ali dodat je i hibrid u ponudu koji se doplaćuje:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozio sam nedavno 1.8 hibrid. Nije bas uverljiv za voznju sa ubrzanjima. CVT menjac kvari osecaj u voznji, dere se a ne ide.
Start i voznja u elektro rezimu su super.
Udoban je, lepo pegla neravnine.
Mesta nazad za troje samo na kratkim relacijama.
Tempomat sa drzanjem odstojanja je super i radi svoj posao, kao i drzanje trake.
Potrosnja 6.1l sve skoro autoput po ogranicenju 130, cesto manje zbog gustog saobracaja.
Realno za te pare zanimljivijih automobila za voznju ima, sa boljom dinamikom, a istom potrosnjom.
Spolja vec zanimljiviji dosta i upada u oci.

 

rew550.jpg

 

 

Edited by neshaoct
prebacio sliku na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsguide.jpg CarsGuide video: Test 2020. Toyota C-HR

 

Toyota je uradila osvežavanje C-HR modela, u okviru kojeg je dodala i hibrid kao opciju. Spolja je znatno smeliji dizajn nego unutra gde je Toyota i dalje bila konzervativna. Npr. unutra je dizajnerski mnogo ''mirniji'' od nove Corolle:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars video: Test 2020. Toyota C-HR

 

C-HR je prošao kroz facelift, pa sada još bolje može da odgovori drugim modelima u segmentu kojem pripada poput Mazda CX-30, Volkswagen T-Roc, Fiat 500X, Renault Captur, Jeep Renegade, Nissan Juke, Seat Arona...da, daaa, veliki segment sa brojnom konkurencijom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: Test 2020. Toyota C-HR

 

Iako je po veličini u segmentu zajedno sa npr. Peugeot 2008 ili Škoda Kamiq, po ceni je ipak uporediv sa stepenicom iznad, tj. modelima Peugeot 3008 ili Škodom Karoq.

Pogledajte čime Toyota to opravdava:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija video: Test Toyota C-HR Hybrid

 

Prvi model Toyote nakon što su rekli da hoće da prave zanimljivije automobile...posle 4 godine je usledio redizajn. C-HR je i dalje jedna od najprodavanijih Toyota, plus je najveći broj njih hibrid.

Sada je Toyota u njega spakovala napredniju, jaču varijantu svog hibrida jer kombinuje 2.0 benzinac, drugačiju bateriju i jači elektromotor:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

caradvice.jpg CarAdvice video: Test 2020. Toyota C-HR

 

Ovaj model je dobio dosta suptilnih izmena u okviru ''restajlinga''. Na testu je jedna od jeftinijih varijanti sa pogonom samo napred.

Pogledajte šta je sve novo, šta je unapređeno, a šta je ostalo kao kod verzije pre restajlinga iako je trebalo takođe da bude unapređeno:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električna verzija Toyote C-HR u prodaji

 

toyota chr 1 ev.jpg

 

Prvi električni automobil iz Toyote, C-HR iz zajedničkog kineskog preduzeća GAC-Toyota, trebalo bi da počne da se prodaje na lokalnom tržištu krajem sledećeg meseca. GAC-Toyota predstavio je finalnu verziju na sajmu automobila u Šangaju 2019. godine. Počevši od kineskog debija elektrifikovanih C-HR i IZOA (blizanac C-HR-a iz druge kineske Toyotine kompanije), Toyota očekuje da će do 2025. godine širom sveta da predstavi više od deset BEV modela, sa prodajnim ciljem od 5.5 miliona elektrifikovanih automobila na globalnom nivou do 2030. godine. Toyota ulaže značajna sredstva za pripremu proizvodnih linija za električne automobile u obe kineske zajedničke kompanije.

 

Kinesko ministarstvo industrije i informacione tehnologije krajem prošle godine objavilo je fotografije proizvodnog spektra Toyota C-HR, koje su otkrile model izbliza. Odmah može da se uoči jedinstven zatvoreni prednji deo, novi branici, točkovi, nedostatak izduvne cevi i Toyotin znak u plavoj nijansi koji vizuelno izdvajaju električne automobile od ostalih modela ovog japanskog proizvođača. Prema izveštajima kineskih medija, u električni GAC-Toyota C-HR EV instaliran pogonski agregat od 204 KS koji pokreće litijum-jonski baterijski paket. Toyota tek treba da objavi tehničke karakteristike ovog automobila koji će verovatno da ostane u kineskim granicama u doglednoj budućnosti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko ima "viška novaca", mislim da trenutno (u svetu hibrida) nije loše ponuda redizajnirani CHR hibrid 2,0 sa 184 ks u top paketu Launch Edition ("akcijska cena" 30.690). Poredjenja radi, do te cene "dobacuju" (nehibridni) novi 2008 1,2 od 155 ks u top paketu i/ili (nehibridna) Honda HRV 1,5 od 182 ks u top paketu.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives video: Test 2020. Toyota C-HR 2.0 Hybrid

 

C-HR se pojavio na tržištu 2016. godine i predstavljao je auto za koji su mnogi mislili da ga Toyota nikada neće napraviti, naročito po pitanju dizajna. Ali, on je bio jedan od automobila koji su pokazali novi dizajnerski pravac fabrike koja je sama rekla da više neće da pravi dosadne automobile. Odlično prolazi na tržištima širom sveta iako je ponuda motora bila siromašna sa 1.2 turbo-benzincem i 1.8 hibridom. Zato je Toyota u okviru facelift-a počela da ugrađuje i novi 2.0 hibridni pogon:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto, Marek ima 175 cm, a kaže da pozadi, iznad glave, ima samo 4 cm prostora viška. CHR je pozadi dosta nizak, u smislu prostora za putnike.

Čudno mi je nešto. Kada su hibridi u pitanju, koliko znam, Toyota baterije smešta ispod zadnjih sedišta. Pa tako nema razlike u zaprermini gepeka izmedju hibridnog i običnog RAVa. Kod corolle, ili CHRa, nema razlike ako se poredi sa 1,8 hibridom. Ali, ako je u pitanju 2,0 hibrid (corolla HB/TS i CHR), neki deo baterijskog sklopa ide u gepek. Gubi se rupa za rezervni točak (rezervni točak postaje namoguća opcija), a čak se malo diže i nivo poda gepeka. Ne razumem otkud tolika razlika u baterijskom pakovanju za 1,8 i 2,0 hibrid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se mene tiče mogli suzu zadnju klupu potpuno da izvade, sa onim "puškarnicama" od prozora i crnim "nebom" -beskorisne...

@moron

Da li je elektromotor iste snage u 1.8 i 2.0 modelu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bane1321

Ne znam "iz glave" pouzdano odgovor na tvoje pitanje, ali, verujem da postoji razlika, jer znam da u corolli TS sa 2,0 hibridom od nula do 100 treba, 8 sekundi, a sa 1,8 hibridom oko 11,5, a tolika razlika ne može poteći samo od razlike ta dva SUS motora. Uostalom, jedan sklop ima deklarisanu ( "zbirnu") snagu od 184, a drugi 122 "konja". Očito je tu u ukupnoj zbirnoj snazi značajan udeo različitih elektromotora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa verovatno zato i idu veće baterije...

Na žalost nikad nisam vozio hibrid, baš bih voleo da testiram potrošnju u realnim uslovima! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Test Toyota C-HR

 

Redizajn...da, ima nova prednja i zadnja svetla, i maglenka više ne stoji gde i pre.

Nov je 2.0 benzinac hibrid sa 184 KS i centralni displej u kabini:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najveće čudo tu oko pominjanja infotainmenta zapravo jeste to da je Toyota za Evropu napokon dobila Android auto i Aple Car Play (pa kupci nisu prisljeni više da doplaćuju navigaciju kao skupocenu opciju). Ali, na primeru srpske Toyote Corolle MY2020 (koja je samo tu funkciju dobila u odnosu na MY 2019) možete videti koliko je "to" skupo naplaćeno. Kao da je od zlata.

Što se tiče Juraja, kao TV lik za prezentaciju automobila odličan, veliki zabavljač. Ali, ako se bavii "testiranjem", mislim da mu odavno nedostaje i malo kritičkog osvrta na ono što "testira". 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu svi. Mnogi jesu. Ali, u Srbiji nisu svi poskupeli sa MY 2020.

Eto ti npr. honda civic, dobila je FlL verziju za MY 2020. I ni dinar nije poskupela u Srbiji. A npr. Elegance paket sada ima i FULL LED. CRV nije poskupe ni dinar. Dosta postojećih modela i/ili brendova u Srbiji nije poskupelo ni dinar sa 01.01.2020.

A ta priča oko eko normi i najava kazni za flotnu emisiju počev od 01.01.2020, samo je bila izgovor da se u nebesa kod mnogih brendova digne cena postojećim modelima, pa i onima na kojima kao MY 2020 "ni šraf" nije promenjen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je, kad sam kupio novu Toyotu,  bilo najčudnije to što jedna tako velika kompanija, kojoj druga velika kompanija (Panasonic) pravi infotainment, dozvoljava sebi da joj isti bude lošiji od većine proizvođača. Ali sam ondaK ukapirao da je to u skladu sa njihovom filozofijom da mnogo ne eksperimentišu (otprilike odgovor na pitanje što se Toyota ne kvari - nema šta da se pokvari!)

Edited by bane1321

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bane1321

Ja sam se prošle godine bio baš "nameračio" da kupim corollu karavan sa 1,2 T motorom. Želeo sam Toyotu. Nisam je nikada imao, pa sam razmišljao u stilu: "Hajde da je imam bar jednom, pre smrti :) Kad sam prvi put zatražio ponudu (u aprilu) cena (akcijska) je bila "jedna". I kod tri dilera ista. Pomislih: "Uh, brate, valjda to može i bolje, hajd' malo da sačekam ...". Kada sam posle par meseci opet zatražio i dobio ponudu ( u decembru ), pao sam sa stolice i pomslio sam da sam žrtva skrivene kamere. Utešiše me da je to sada MY 2020, da ima taj Aple Car Play i Android auto i da to zato toliko sada košta :) Tada shvatih da ću ipak da umrem, a da pre toga verovatno ipak neću kupiti (novu) Toyotu ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...