Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Toyota C-HR 2.0 Hybrid Dynamic Force C-LUB na testu Auto magazina

 

c hr 030.jpg

 

Novi 2.0 hibrid donosi velike razlike u odnosu na 1.8. Ubrzanja i međuubrzanja su snažnija i to ne samo po gradu, već i na otvorenom...

Hibridi su generalno zamišljeni kao automobili čiji pogonski sklop najveće prednosti pokazuje u gradskoj vožnji. Što su ubrzanja sporija i što je veća gužva, hibridi manje troše i samim tim manje zagađuju. Osim toga, elektro-motor pruža veliku podršku benzincu u vidu trenutne reakcije na komandu gasa, koja se može meriti sa čisto električnim automobilima. Praktično, hibrid brže reaguje i od najboljeg turbo-benzinca.

 

c hr 029.jpg

 

Ipak, sve ima svoja ograničenja pa tako i hibridi. Kod većine su međuubrzanja snažna do određene brzine. Na auto-putu pri 130 km/h se već topi njihova prednost u smislu da potrošnja nije daleko niža u odnosu na klasične automobile sa motorima SUS.

 

c hr 028.jpg

 

Ipak, oni su čak i tada štedljiviji, ali ono što predstavlja najveće ograničenje jesu međuubrzanja pri velikim putnim brzinama. Sve ovo je važilo do nedavno, dok su kod Toyote bili aktuelni samo 1.5 i 1.8 hibridi u Yarisu, odnosno Corolli.

 

c hr 027.jpg

 

U međuvremenu, inženjeri su radili na tome da se u C segment uvede i jači hibrid, koji će se u odnosu na 1.8 razlikovati po svojoj eksplozivnijoj snazi upravo u težim uslovima rada, odnosno na auto-putu pri većim brzinama.

 

c hr 026.jpg

 

Moramo da priznamo da nas je razmazio Toyotin 2.5 hibrid koji se ugrađuje u RAV4, Camry i Highlander. On omogućava snažnija ubrzanja samo na struju u gradskim uslovima vožnje, dok na autu-putu obezbeđuje bolja međuubrzanja.

 

c hr 025.jpg

 

Dakle, omogućeno je da istovremeno bude štedljiv, ali i dovoljno snažan za one zahtevnije vozače. Tako nešto je nedostajalo Aurisu, Priusu i krosoveru C-HR. Sada se novi 2.0 hibrid ugrađuje u Corollu (izuzev sedan verzije) i auto koji testiramo. Naravno, kupci i dalje mogu da se odluče za 1.8 hibrid čija je ukupna snaga sistema 122 KS. Njegova misija je najniža moguća potrošnja.

 

c hr 024.jpg

 

Razlika u snazi je prilično velika. Novi 2.0 hibrid ima 62 konjske snage više, kada se posmatra ukupna snaga sistema. Sam benzinac ima 152 umesto 98 KS, a ugrađen je i jači elektro-motor koji raspolaže sa 109 umesto 72 konjske snage.

 

c hr 023.jpg

 

Sve to je dovelo i do daleko boljih ubrzanja. Dok 1.8 do stotke ubrzava za okruglo 11 sekundi, 2.0 hibridu je za isti zadatak potrebno 8.2 sekunde. Ipak, razlika u maksimalnoj brzini je mala - 180 umesto 170 km/h.

 

c hr 022.jpg

 

Nisu iste ni baterije - kod 1.8 su litijumske, a ovde su nikl-metal-hidridne, mada to nije parametar koji će vlasniku novog automobila nešto značiti u praksi.

 

c hr 021.jpg

 

Vreme ja vožnju. Ne možemo a da ne primetimo suptilne, ali bitne razlike u odnosu na verziju C-HR-a pre redizajna. Nova je grafika svetala, a posebno se ističu dinamički migavci, koji izgledaju vrlo atraktivno.

 

c hr 020.jpg

 

U unutrašnjosti nije bilo većih izmena. Naš test primerak ima luksuznu kombinaciju alkantare i kože na sedištima sa crnim nebom. Premium utisak ostavlja i pijano lak, kao i dosta tapaciranih površina, uključujući i meku plastiku.

 

c hr 019.jpg

 

Dizajn enterijera je sam po sebi toliko specifičan i originalan da Toyota nije želela da menja previše detalja tokom redizajna. Ergonomija je na najvišem nivou. Za volanom imate osećaj kao da je auto dizajniran i konstruisan oko vašeg tela. Sedišta su nešto kraća, a dodatni paket opreme Alcantara Pack obuhvata i električno podešavanje vozačevog sedišta.

 

c hr 018.jpg

 

Jedino što nam je nedostajalo jeste posebna pregrada za odlaganje mobilnog telefona; ovako smo morali da ga držimo u prostoru za čaše.

 

c hr 017.jpg

 

Toyota C-HR je do skoro bio jedini kupe-krosover u C segmentu. Zbog niske linije krova na zadnjem delu očekivalo bi se da pozadi neće biti dovoljno mesta, ali se ispostavilo da osoba prosečne visine ima vrlo pristojan komfor i za glavu i za kolena.

 

c hr 016.jpg

 

Prtljažnik je nešto skromnije zapremine, za 19 litara manje u odnosu na 1.8 hibrid. Umesto rezervnog točka su velike pregrade, a u jednoj od njih smešten je u akumulator.

 

c hr 015.jpg

 

Kada smo već kod njega, treba reći da je reč o klasičnom akumulatoru, pa nema povećanih troškova zamene kao što je to bio slučaj sa prvobitnim hibridima.

 

c hr 014.jpg

 

Oprema je izuzetno bogata već u osnovnom paketu. Standard je Toyota Safety Sense, što znači da o bezbednosti brinu sistemi za automatsko kočenje sa detekcijom i izbegavanjem pešaka, automatsko prebacivanje srednjih i dugih svetala, aktivna pomoć pri održavanju saobraćajne trake, adaptivni tempomat, kao i prepoznavanje saobraćajnih znakova.

 

c hr 013.jpg

 

Odmah na početku vožnje je jasno da elektro-motor ima više snage u odnosu na 1.8. Ubrzanja samo na struju su snažnija, odnosno momenat ''paljenja'' benzinca je odložen.

 

c hr 012.jpg

 

Efekat je, zapravo, sličan vožnji dosta jačeg 2.5 hibrida od 218 KS u Toyoti RAV4 ili Camry, s tim što su ova dva automobila i teža, pa je subjektivan osećaj ubrzanja približno jednak.

 

c hr 011.jpg

 

Primetili smo i da auto može da ide dosta duže samo na struju. Ako pazite i vodite računa da kazaljka isporuke snage ne pređe graničnik iznad kog se aktivira benzinac (na sredini zelenog polja ekonometra), moći ćete da pređete mnogo više od nekadašnja 3 kilometra, koliko su raniji hibridi mogli da pređu samo na struju.

 

c hr 010.jpg

 

Naravno, sve zavisi od trenutne napunjenosti baterije, kao i od toga da li je motor dostigao radnu temperaturu. Ipak, nismo uspeli da dostignemo veoma nisku potrošnju kao što je to moguće sa 1.8 motorom.

 

c hr 09.jpg

 

Prosek po gradu nam je bio oko 5.5 litara, što je i dalje veoma dobar rezultat pogotovo ako se uzme u obzir daleko veća snaga. Toyota navodi da je po gradu moguće ostvariti čak do 80% vožnje na struju. U praksi, to se odnosi na svaku situaciju u kojoj je benzinac isključen, dakle i onda kada usporavate, kočite ili stojite na semaforu.

 

c hr 08.jpg

 

U to smo se i sami uverili tako što smo u meniju bord kompjutera odabrali ovu opciju. Uz nešto pažljiviju vožnju, sa manje snažnim ubrzanjima, ovu cifru smo lako dostigli, pa čak i prestigli - maksimum nam je bio 84% vožnje sa isključenim benzincem.

 

c hr 07.jpg

 

Istina, cifra se odnosi na vožnju započetu sa već zagrejanim motorom, a vrednost se resetuje prilikom svakog paljenja automobila.

 

c hr 06.jpg

 

Sa ukupno 184 konjske snage, Toyota C-HR omogućava vrlo žustru pa i sportsku vožnju. Kao što smo već pomenuli, reakcija na komandu gasa je trenutna, pogotovo u ''sport'' modu. To se oseća ne samo po gradu, već i prilikom preticanja na magistrali, pa i na auto-putu. C-HR najviše voli ravnomerna i konkretna ubrzanja, na šta odgovara brzim podizanjem brzine, bez lepljenja za sedište. Automobil jasno reaguje na komandu gasa, sa odzivom koji svaki vozač voli - uz lako kontrolisanje ubrzanja i preticanja. Zato (sada već i ne tako davno) uvedeno ograničenje od 130 km/h na našim auto-putevima jeste možda idealan tempo za ovaj auto, sa potrošnjom koja se u konstantnom režimu kreće oko četiri litra.

 

c hr 05.jpg

 

Toyota C-HR 2.0 Hybrid je namenjena temperamentnijim vozačima koji vole snažna ubrzanja i često voze van grada. U skladu sa tim je i relativno tvrdo ogibljenje, koje sprečava veća naginjanja karoserije čak i prilikom oštrih ulazaka u krivine.

 

c hr 04.jpg

 

Naravno, auto nije ekstremno sportski, ali ume dobro da zabavi, pa i da relaksira tišinom i odsustvom vibracija u svakodnevnoj vožnji. Konačno smo dočekali trenutak da kupci hibrida i kod nas imaju nekakvu podršku države. C-HR Hybrid, bez obzira na motor, spada u grupu kod koje se ostvaruje subvencija od 2.500 evra prilikom kupovine vozila. Osim toga, ne plaća se ni porez na upotrebu motornog vozila, što na zapreminu od 2.0 litra donosi još 100 evra godišnje uštede prilikom registracije.

 

c hr 03.jpg

 

Drugi po redu paket opreme ''C-LUB'' standardno ima parking senzore koji omogućavaju i automatsko kočenje u slučaju da vozač ne zakoči na vreme, kako bi se izbegla oštećenja karoserije. Dakle, auto ne možete da zakačite čak i kada ste neoprezni prilikom parkiranja unazad.

 

c hr 02.jpg

 

Toyotini hibridi su poznati po minimalnim troškovima održavanja. Nema velikog servisa, nema zamene kaiševa, lanaca, plivajućih zamajaca a čak se i kočnice sporije troše jer hibrid prvo koči elektro-motorom, pretvarajući kinetičku energiju u električnu. Menjaju se samo ulje, filteri i na svake dve godine kočna tečnost.

 

c hr 01.jpg

 

Autor: Aleksandar Bursać

 

preuzeto sa - magazinauto.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

"C-HR Hybrid, bez obzira na motor, spada u grupu kod koje se ostvaruje subvencija od 2.500 evra prilikom kupovine vozila"

 

Koja je kod nas trenutna CO2 granica za subvencije?

Pre je bilo 100 grama CO2 po NEDC, a sada?

 

 

"Toyotini hibridi su poznati po minimalnim troškovima održavanja."

 

Čista bajka, koju marketing samo ponavlja i ponavlja ... Iz Toyotinih cenovnika redovnog održavanja se vidi da može da se desi da neki Toyota model sa SUS motorom u Srbiji ima niže troškove redovnog održavanja za 120 kkm od tog istog modela sa hibridnim pogonom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: 2021. Toyota C-HR GR Sport

 

Kada ga pokreće 2.0 benzinski hibridni pogon kao kod ovog na testu, C-HR GR Sport ima 181KS i može da ubrza od 0 do 100 km/h za 8.2 sekunde:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo zašto bi se u gepek kod CH-R 1,8 hibrid mogao u gepek staviti opcioni rezervni točak ("skup kao otrov"), a kod 2,0 hibrida ne bi mogao. Zato jer je kod 2,0 u gepeku akumulator ( skriven u kutiju, ispod posebnog poklopca ).

Isti je problem kod corolle 2,0 hibrid ( HB i TS ).

Prva slika ispod je gepek kod 1,8 (Ispod pokrivke), a preostale dve se odnose na 2,0 hibrid.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

C-HR ima klirens od samo 142 mm. Pravi "đip" ( ako je verovati zvaničnom katalogu CHR-a za 2021. godinu na sajtu Toyote za Veliku Britaniju ).

 

Katalog za Srbiju nema naveden taj podatak, a Google prtrega izbacuje čak i manje vrednosti od 142 mm.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2022. Toyota C-HR

 

toyota c-hr 03.jpg

 

Toyota C-HR će za modelsku godinu 2022. dobiti mnoga poboljšanja. Pored činjenice da se njen debi dogodio 2016. godine, još uvek izaziva emocije i skreće pažnju na sebe. Naravno, automobil ima i svojih nedostataka, ali to je još uvek neverovatno kul automobil koji izgleda još bolje nakon restajlinga.

 

toyota c-hr 02.jpg

 

Toyota C-HR će za 2022. dobiti novu multimediju. Toyota Smart Connect je najnoviji sistem koji nudi japanski proizvođač. U poređenju sa svojim prethodnikom, ima veću snagu i može se povezati sa uslugama dostupnim u kloudu.

 

toyota c-hr 01.jpg

 

Auto će imati nezavisni pristup internetu, a najbolje od svega, prenos podataka biće besplatan 4 godine. Koliko će kupac polovnog vozila platiti - još ne znamo, ali sumnjam da će biti jeftino. U unutrašnjosti će biti i novi glasovni asistent za bolje prepoznavanje govora. Nažalost, Android Auto je još uvek sa žicom, dok se Apple CarPlay upravlja bežično.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

wheelsaustraliayoutube.jpg Wheels: 2021. Toyota C-HR GR Sport Hybrid

 

Auto koji ionako cilja na mlađe kupce je postao njima još primamljiviji sa GR Sport paketom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota Small SU EV u serijskoj verziji?

 

228147-toyota ev 03.jpg

 

Small SU EV je bio jedan od brojnih koncept automobila koji su Toyota i Lexus predstavili u decembru prošle godine, u okviru kojih je najavljen niz budućih serijskih vozila. Sada se isto vozilo pojavilo na novim patentnim renderima, ali sa određenim izmenama, što nagoveštava da je ovo verzija spremna za proizvodnju.

 

toyota ev 02.jpg

 

Veći usisnik na prednjem delu nagoveštava prisustvo motora sa unutrašnjim sagorevanjem ispod haube, kao dela elektrifikovanog pogonskog sklopa. Ipak, kako primećuje Carscoops, patentni crteži nisu uvek 100% tačni, plus ne vidimo nikakve vidljive izduvne cevi, međutim, ovo je uobičajen trend među elektrifikovanim modelima.

 

228148-toyota ev 01.jpg

 

Small SU EV je već izgledao veoma blizu statusu proizvodnje. Model bi mogao da bude baziran na Toyotinoj novoj E3 arhitekturi koja će kombinovati elemente iz GA-C i eTNGA, čineći ga kompatibilnim sa plug-in hibridnim pogonima. Ova platforma će navodno biti baza i za sledeću generaciju C-HR-a za2023. godinu, kao i sledeći Prius. Koncept Small SU EV ima sličnosti sa dizajnom C-HR-a, tako da ne možemo isključiti ni mogućnost da koncept postane naslednik C-HR-a. Međutim, nešto veći bZ Compact SUV koncept izgleda kao prikladnija zamena za C-HR.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota C-HR Prologue Concept

 

Toyota C-HR 5.jpg

 

Sa modelom C-HR, Toyota je ponudila automobil koji nije bio spreman na kompromis, i koji se nije plašio da se istakne, baš kao i ljudi koji bi ga vozili. 2022. godine postavljen je novi izazov: kako podići Toyotu C-HR na još viši nivo? Kako doneti novo čuđenje i oduševljenje onima koji več poznaju i vole C-HR zbog smelosti, provokativnosti i zabave? Predstavljanjem Toyote C-HR Prologue. Demonstracija da će Toyota sve ovo isporučiti. I još više od toga.

 

Toyota C-HR 4.jpg

 

Toyota C-HR je rođena u ED², Toyotinom evropskom sedištu za razvoj dizajna u južnoj Francuskoj. u ED² je takođe zaživeo novi C-HR Prologue. Izazov za ED² je bio jasan, iako ambiciozan: da nadmaše ono što su već postigli.

 

Toyota C-HR 3.jpg

 

''Naša misija je bila da kopamo duboko, da idemo dalje nego što smo ikada ranije otišli. Zaista se radujemo našoj novoj Toyoti C-HR'', Lens Skot, direktor dizajna u ED².

 

Toyota C-HR 2.jpg

 

C-HR Prologue je prva - ali vrlo stvarna - vizija automobila koji će uskoro okretati glave na putevima širom Evrope. Mnogo više od jednostavnog koncepta, C-HR Prologue jasno pokazuje da Toyota ostaje verna onome što je prvi C-HR učinilo toliko uspešnim. Izvanredan automobil spreman je da dobije još više pažnje. Jedan pogled na C-HR Prologue pokazuje da je automobil ostao veran svom originalnom DNK. Ali nešto je očigledno dodato za sledeću generaciju. Još uvek smeo, još uvek možda polarizovan, C-HR Prologue predstavlja sofisticiraniji izraz smelosti. Provokativan kao i uvek, i podjednako zabavan, C-HR Prologue demonstrira dihotomiju kvaliteta koje se retko mogu naći u jednom automobilu. Veći točkovi sa kraćim prepustima poboljšavaju stav sa svih tačaka posmatranja. U isto vreme, dok C-HR Prologue povećava osećaj sportskog duha, on takođe povećava svoju praktičnu prostranost unutra.

 

Toyota C-HR 1.jpg

 

Precizna i organska površina C-HR Prologue concepta odbacuje statične linije kako bi izrazio suptilno promenljivo kretanje od oštrog do tečnog. Precizni organski jezik dizajna razvijen od dve naizgled suprotstavljene vrednosti izazivaju preoblikovanje i protok površina. Ovaj visoki dinamički opseg podiže kontrast između fluidnosti i oštrine na nivo koji nikada ranije nije viđen. Dok su, u isto vreme, linije visokog karaktera pojednostavljene da bi se naglasila prefinjenost. Omogućavajući površinama da izraze i organsko kretanje i ekstremnu preciznost, C-HR Prologue postaje istovremeno izuzetno modernistički, a opet sa pristupačnim ljudskim dodirom. C-HR Prologue ima pogled koji je oštar i prodoran kao ajkula, i isto tako spreman da krene napred. Ista isprepletena tema se nastavlja kroz čitavo dijamantsko isečenu, rotirajuću i presečenu karoseriju, stvarajući dva međusobno povezana oblika koji naglašavaju prisustvo automobila.

Od samog početka, dizajniran je da se ističe u trobojnoj opciji. I ističe se. C-HR Prologue takođe pokazuje Toyotinu posvećenost ugljeničnoj neutralnosti, donoseći širu ponudu elektrifikacije za najveći i najkonkurentniji segment tržišta u Evropi: C-SUV. Nova Toyota C-HR Plug-In sa sa baterijama proizvedenim u Evropi, pored hibridne verzije, dodatno će ojačati Toyotinu multi-tehnološku liniju.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako će izgledati nova Toyota C-HR

 

Nagađa se da je Toyota C-HR za 2024. dizajnirana na osnovu koncepta Prologue. Ovaj konceptni automobil Toyota je predstavila na Međunarodnom sajmu automobila 2015. i veruje se da će elementi dizajna Prologue koncepta biti ugrađeni u sledeću generaciju C-HR.

Renderi 2024. C-HR sugerišu sportski i futuristički dizajn, sa uglađenim linijama i velikom prednjom maskom hladnjaka:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Toyota C-HR će se proizvoditi u Turskoj

 

Toyota C-HR 5.jpg

 

U Toyotinoj fabrici  TMMT (Toyota Motor Manufacturing Turkey), u mestu Sakarya u Turskoj, proizvodiće se crossover C-HR druge generacije. Ovaj model će biti dostupan u hibridnoj (HEV) i plug-in hibridnoj verziji (PHEV), pa će ujedno biti i prvi plug-in hibridni automobil koji će se proizvoditi u Turskoj.

Da bi se omogućila proizvodnja ovog automobila, uz liniju za sklapanje vozila, TMMT će unutar pogona izgraditi novu liniju za sklapanje plug-in baterija, s godišnji proizvodnim kapacitetom od 75.000 baterijskih blokova, te uz otvaranje 60 novih radnih mesta. Pokretanje proizvodne linije za baterije u TMMT-u, predstavlja stratešku prekretnicu, a u projekat će biti investirano ukupno 317 miliona evra, čime će ukupna investicija u TMMT iznositi 2.3 milijarde evra. Da podsetimo, druga generacija Toyote C-HR, najavljena je konceptom Prologue, početkom decembra protekle godine, a testni prototipi su snimljeni već početkom ove godine, što je jasan signal da ćemo novi C-HR videti za otprilike godinu dana.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Toyota C-HR krajem juna

 

toyota chr 24.jpg

 

Druga generacija Toyote C-HR će premijeru imati krajem juna, dok špijunske slike test primeraka potvrđuju da će ovaj krosover zadržati ekscentrični dizajn koncepta C-HR Prologue koji smo videli krajem prošle godine. To znači da dizajn nije mnogo različit u poređenju sa Prologue konceptom, kao i da ga odlikuju kompaktne, ali agresivne proporcije. Dizajn prednjeg dela će zadržati LED farove u obliku slova C i veliku donju rešetku. Takođe, očekluju se kontrastne boje krova i zadnjeg dela na verzijama top specifikacija. Pozadi će se nova svetlosna traka protezati preko više trodimenzionalnijeg poklopca prtljažnika. Unutrašnjost će biti potpuno izmenjena, ali sa suzdržanijim pristupom minimalističkoj estetici koncepta Prologue. Fokus je na materijalima visokog kvaliteta i unapređenju tehnologije.

 

Toyota je već potvrdila da će novi C-HR po prvi put biti ponuđen kao plug-in hibrid, zajedno sa svojim tradicionalnijim paralelnim hibridnim sistemom. Takođe, moguće je da će kasnije biti ponuđena i potpuno električna verzija. Premijera će biti održana 26. juna, a proizvodnja i prodaja će početi kasnije tokom godine (proizvodnja će se inače odvijati u Turskoj).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Turskoj počinje proizvodnja nove Toyote C-HR

 

toyota chr turska.jpg

 

Iz Toyote stiže i vest o početku proizvodnje nove generacije modela C-HR.

 

Taj model će se, zajedno s njegovom hibridnom baterijom, sklapati u turskoj fabrici TMMT (Toyota Motor Manufacturing Turkey), u mestu Sakarija, gde je u proizvodne pogone japanska kompanija sada uložila dodanih 308 miliona evra. Ukupno ulaganje je time došlo do 2.5 milijarde evra. Novi C-HR je dizajniran i razvijen u Evropi, a sada će se tu i proizvoditi. Dolazi u četiri elektrifikovane pogonske verzije. U ponudi su tako 1.8 i 2.0 ''obični'' hibridni modeli, 2.0 sa inteligentnim pogonom na sve točkove (AWD-i), i isti takav benzinac sa plug-in hibridnim sklopom. C-HR je u dosadašnjim verzijama prodat u više od 800.000 primeraka širom sveta i bio je jedan od ključnih automobila, zaslužnih za povećanje Toyotinog udela na evropskom tržištu sa 4% na 7% u proteklim godinama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg Automarket.hr: Toyota C-HR

 

Novi C-HR napravljen je po identičnoj formuli kao i prethodnik.

Dizajnom drugačiji od ostalih, dobra ergela hybrida i odlične performanse u odnosu na potrošnju. To su sve aduti s kojima C-HR raspolaže. Jura ga je provozao i saznao pravu istinu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...