Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Video pre neki dan na auto putu Toyotu C-HR. Vrlo zanimljivo izgleda. Konacno Toyota koja mi je privukla paznju, posle duzeg niza godna (decenija)

Sa opremom su razvalili, ali me nervira sto je jedini dostupan ne-hibridni motor 1,2 Turbo, a hibrid nije dostupan u 4x4 varijanti.

 

Zvanicna prezentacija na toyota.rs

 

toyota-c-hr-hybrid-geneva-1.jpg

 

 

Edited by neshaoct
sredio sliku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video i ja pre 2-3 dana ovde po NS.

Iskreno, deluje mali i onako. Stvar ukusa ali mi se ne sviđa. Lepši na slici nego uživo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se svideo na oko, ali što reče chikavili izbor motora je bezvezan.

Čudno mi je to, oni imaju odličan D - 4D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne volim Crossovere, ali moram da priznam da mi se ovaj svideo na prvu. Video sam ga na parkingu i naterao me je da pogledam znacke na gepeku da ipak proverim koji je model u pitanju. Takodje prva Toyota koja mi se posle duze vremena svidela. Startna cena za bazni model je nesto oko 21 000, cini mi se.

Za moj ukus kosooki se, za razliku od nekih drugih proizvodjaca, dizajnerski sjajno snalaze u ovim sve popularnijim Crossover varijantama (CX-5, CX-3, ovaj C-HR, Qashqai i sl...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam prvo pomislio da je Honda :D

Pa sam bio shokiran kada sam shvatio da je Toyota... posto sam navikao da Toyote (osim Hilux-a) ne vidim uopste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

TopSpeed test: Toyota C-HR

 

toyota%20chr%20ts.jpg

 

Toyota je odlučila da redefiniše segment krosovera uvođenjem ''visokog kupea'' pod imenom C-HR. Kada sam ga prvi put video kao koncept na Salonu automobila u Parizu, pre dve godine, pa i prošle jeseni u Frankfurtu, Toyota C-HR je na mene ostavio baš snažan utisak. Sada, kada sam serijsku verziju vozio na promociji u Madridu, svestan sam da ovaj mali krosover japanskog proizvođača i dalje ne može proći ulicom nezapažen, ali mi deluje nekako manje impresivno nego onda. Srećom, u odnosu na spomenute koncepte, nije se mnogo promenio. Zadržao je one linije nalik kupeu, pa i stil koji označava jedan novi pravac Toyote u pokušaju redefinisanja kategorije krosovera. A već i iz samog imena Coupe-High Rider, u slobodnijem prevodu ''podignuti kupe'', jasno je šta najveći proizvođač vozila u svetu namerava…

 

Toyota C-HR nije mala, ali ni velika… Recimo, RAV4 je veći, ali po izgledu i mehanici, nije ni blizu i ne može da se meri sa ovim novitetom. Ostali rivali, pogotovo oni sa domaćeg tla, iako je taj pojam za ovako velike proizvođača prilično diskutabilan, budući da se ovaj krosover proizvodi u fabrici u Turskoj, takođe su na velikim mukama. Jer Nissan Juke bi na prvi pogled mogao da bude rival, ali je manji, pa bi pre to bio Qashqai, dok bi Mazda CX-3 više odgovarala po dimenzijama, mada je za nijansu manja. I Audi Q2 je manji, tako da bi adekvatniji bio Q3… No, da ustavnovimo zapravo koliko je novi mali krosover Toyote!?

 

U Vojvodini se za nešto što je ni malo, ni veliko, već odgovarajuće, u šali kaže da je baš potaman. E pa upravo je C-HR sa dužinom od 4.360 mm, širinom 1.795 i visinom od 1.565, te sa međuosovinskim rastojanjem od 2.640 milimetara, potaman! Pogotovo ako se uzme u obzir da je ovo jedan urbani krosover, kojem vožnja van asfalta baš i nije omiljena disciplina, iako postoji i verzija sa pogonom na sva četiri točka. On je prva Toyota na novoj, fleksibilnoj TNGA platformi koja omogućava konstuktorima različite kombinacije u tri ključne oblasti, a to su dizajn, pogon i vozna dinamika.

 

Što se dizajna tiče, linije su oštre, agresivne, kao da se glavni dizajner Hiroyuki Koba malo ''zaigrao'' sa katanom. Mada, opet kad bolje pogledam, sve to izgleda veoma atraktivno, jedino mi zadnje svetlosne grupe deluju kao nešto već viđeno iz ''Zemlje izlazećeg sunca'', tačnije kod Honde?! Posmatrano od napred, prepoznatljiva je Toyota iako je utisak još moćniji u poređenju sa prethodnim modelima. No, najubedljivije C-HR izgleda posmatran s boka. Kupe silueta, sa skivenim kvakama zadnjih vrata u C stubovima, pa padajuća linija krova sa integrisanim spojlerom, zaista ostavljaju utisak dinamičnosti.

 

Unutra, novi krosover Toyote neguje novi Sensual Tech dizajnerski koncept. To je zapravo kombinacija visoke tehnologije i funkcionalnosti sa senzualnim premijum sitlom. Asimetričan kokpit, odnosno centralna konzola blago orijentisana ka vozaču, deluje potpuno novo i sveže, a linija u boji karoserije koja se prosteže celom širinom dodatno naglašava detalje i forme. To se pogotovo odnosi na centalni displej od 8 inča, osetljiv na dodir, koji ima unapređen HMI (Human Machine Interface) sa Toyotinim multimedijalnim i navigacionim sistemom, te proširenim mogućnostima povezivanja sa drugim mobilnim uređajima. Vozač verovatno nema razloga da se na bilo šta žali, izuzev na veoma ograničene mogućnosti pomeranja upravljača po dubini i visini, što je već tipična situacija za modele Toyote. Inače, komande su ergonomski dobro raspoređene i lako dostupne, kako vozaču, tako i suvozaču. Pozicija sedenja je više nego zadovoljavajuća što se tiče prostranosti, a sedišta su prilično udobna. To se odnosi i na zadnju klupu gde prostora ne nedostaje, ali svetla svakako da!

 

Naime, prozori pozadi su premali, a crna boja obloge unutrašnjosti dodatno podstiče utisak skučenosti. To je danak želji dizajnera da se dobiju dinamične linije karoserije, pa je lim zamenio staklo, ali i stekne premium utisak enterijera kroz upotrebu tamnih materijala. No, uvek vam preostaje mogućnost da na to gledate i kroz izraženu želju za privatnošću putnika na zadnjim sedištima. Pored prostranosti i solidne zapremine prtljažnika od 377 litara, upotrebljeni materijali su značajno kvalitetniji nego kod prethodnih modela ove kuće, a završna obrada je zaista na zavidnom nivou. Utisak komfora upotpunjuje i odličan JBL audio sistem, koji može da dođe do izražaja budući da je zvučna izolacija sasvim dobra.

 

Toyota je svoj kupe-krosover opremila sa nekoliko motora. Naravo, u fokus se stavlja hibridna verzija, jer je procena japanskog proizvođača da bi čak 75% prodaje upravo trebali da čine modeli 1.8 VVT-i Hybrid. Radi se, zapravo, o hibridnom pogonu poslednje generacije, sa benzinskim motorom od 122 KS, sa deklarsanom potrošnjom od 3.5 litra na 100 kilometara, a čija emisija CO2 iznosi svega 82 g/km, što je rekord u ovoj klasi vozila.

 

Međutim, mi živimo u zemlji u apsurda, u kojoj penzioneri finansiraju državni budžet, pa tako nije moguće ni očekivati neki podsticaj prodaji vozila sa ovom vrstom pogona, a još manje neko ''buđenje ekološke svesti'' kod malobrojnih kupaca. Zato je za nas interesantnija verzija sa novim četvorocilindarskim turbo-benzinskim motorom od 1.2 litre, koji je svoj debi imao u modelu Auris. Preko šestostepenog manuelnog menjača, on prednjim točkovima isporučuje 116 KS u području između 5.200 i 5.600 o/min. Pri tome, maksimalni obrtni moment iznosi 185 Nm, a dostupan je u rasponu od 1.500 do 4.000 obrtaja u minuti. Dostupna je i verzija sa CVT menjačem, što pruža i izbor pogona 4×4.

 

Upravo sa tim 1.2T motorom i manuelnim menjačem, te pogonom napred, C-HR ubrzava do stotke za 10.9 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 190 kilometara na čas. To je solidno za ovaj tip vozila i njegovu osnovnu, gradsku namenu. No, ako se u ovom krosoveru nađu četri odrasle osobe, pa još na brdovitom terenu, ubrzo će izaći na videlo sve zamke motora male zapremine. Da bi održao kakvu-takvu dinamiku vožnje, vozač je prinuđen da motor ''gura'' u visoke obrtaje, pri čemu prosečna potrošnja goriva sigurno neće biti u skladu sa fabričkim podatkom od 5.4 litara na 100 kilometara. Ipak, to ne znači da je vozna dinamika ove Toyote loša… Naprotiv! Ovaj kupe-krosover se odlično ponaša u krivinama. S obzirom na nisko težište, što je postignuto velikom pažnjom inženjera prilikom konstrukcije, te spuštanjem motora za, recimo 2.5 centimetra, ali i dugih delova veće mase što je moguće bliže tlu, C-HR se dobro bori sa naglim promenama pravca, a naginjanje karoserije je znatno smanjeno. A, koliko je ovaj kupe-krosover zapravo visok ili bolje naglasiti nizak, možda najbolje ilustruje podatak da mu je poklopac motora za 90, a krov za 55 milimetara u odnosu na Prius sa kojim, inače, deli TNGA platformu!

 

Upravljač je prilično precizan, sa dovoljno povratnih informacija o podlozi ispod točkova. To vozaču uliva dodatno samopouzdanje i omogućava slobodniju vožnju. U slučaju da, ipak, u krivinu ''unesete'' previše brzine, C-HR lagano počinje da podupravlja, ali i ostavlja dovoljno vremena za korekcije. A kakve su korekcije moguće po pitanju cene? Pa, minimalne, barem na našem tržištu, na kom je prodaja počela 1. decembra! Cena tzv. ulaznog modela, sa osnovnim paketom opreme, na našem tržištu iznosi 20.990 evra, a ovog testranog 24.000! Na kraju, sigurno da Toyota C-HR predstavlja nov i osvežavajući pogled na sve popularniji segment krosovera. Pogled iz visokog kupea… Visoko C u svakom smislu!

 

Foto: Zoran Živkov

Tekst: Zoran Živkov

 

preuzeto sa - topspeed.telegraf.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota C-HR Limited Edition

 

164602-toyota%20chr%201.jpg

 

Nekoliko meseci nakon njegovog starta na tržištu Velike Britanije, Toyota je svoj crossover C-HR tamošnjim kupcima sada ponudila u novom specijalnom izdanju. C-HR Limited Edition je ponuđen u ograničenoj seriji od samo 100 primeraka, i to po ceni od 29.995 funti. 

 

164603-toyota%20chr%2011.jpg

 

Kupci za tu sumu između ostalog dobijaju dvobojni eksterijer (Metal Stream karoserija i crni krov, zadnji spojler i retrovizori), Limited Edition logo na B stuubovima, 18-inčne alu točkove, crna kožna sedišta, JBL sound sistem sa 9 zvučnika, LED prednja svetla, svetla za maglu, zatamnjena zadnja stakla, prednje i zadnje parking senzore, keyless entry & start, plave i tamno ljubičaste detalje u unutrašnjosti, plavo ambijentalno osvetljenje, Toyota Touch 2 i Go multimediju, navigaciju...

 

164604-toyota%20chr%20111.jpg

 

U pitanju je verzija sa hibridnim pogonskim sistemom, sa kombinacijom 1.8 litarskog benzinca i elektromotora.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Emisija SAT: Test Toyota C-HR

 

Toyota C-HR je pravi krosover - mešavina kupea i SUV modela, kao što mu i ime kaže: Kupe Haj Rajder ili skraćeno C-HR. Ovaj model je u početku bio osmišljen i projektovan isključivo za evropske kupce, ali zahvaljujući dobrom rezultatu doneta je odluka da se prodaje i u Japanu ali i u budućnosti i na drugim tržištima. Osim toga, Toyota za ovaj model nije predvidela velike i teške motore. Tako će uz hibridnu verziju, dostupan biti i turbobenzinac od 1.200 kubika i 116 konja.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota pogodila Evropu modelom C-HR

 

toyota%20chr%20t.jpg

 

Tokom planiranja razvoja modela C-HR Toyota je u fokusu imala prvenstveno evropskog kupca. Prema rezultatima za prvi kvartal, fokus je bio ispravan. Na sve većem SUV i Crossover tržištu u prvom kvartalu ove godine, što znači i od početka prodaje ovog hrabro stilizovanog modela, C-HR je četvrti najprodavaniji u segmentu. Na prvom mestu i to ubedljivo je Nissan Qashqai sa 75.114 prodatih jedinica, drugi je Ford sa modelom Kuga koji je prodat u 40.033 primerka, dok je C-HR odličan sa 31.888, a samo malo iznad njega je Peugeot 3008 sa prodatih 37.163 komada. I Renault se sa modelom Kadjar dobro drži uz prodatih 29.474 komada. Toyotin plan je da godišnje prodaje 100.000 komada ovog modela, a izgleda da je procena pun pogodak, pa čak i suviše skromna, pa se na isporuku vozila u Evropi čeka i do dva meseca.

 

Toyota ima 80.000 narudžbina za C-HR u Evropi

Zanimljivi Toyotin crossover C-HR je u prodaji već nekoliko meseci, a u Evropi kompanija za njega već ima 80.000 narudžbina. Više od od 80 posto od planirane proizvodnje modela C-HR je već rezervisano, a Toyota očekuje da će u ovoj godini prodati 100.000 automobila. Do aprila je primljeno više od 80.000 narudžbina.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rowen Toyota CH-R

 

170985-rowen%201.jpg

 

Japanski tjuner Rowen nastavlja da izbacuje modifikovane verzije Toyotinih modela, pa je tako pred nama i njihov CH-R u White Wolf boji.

 

170987-rowen%201111.jpg

 

Za značajno agresivniji izgled je naravno zaslužan kompletan aero body kit (drugačiji prednji branik sa spojlerom, set pragova, novi zadnji branik sa difuzorom, zadnji krovni spojler), ali i dodatna LED svetla i komplet petokrakih alu točkova.

 

170986-rowen%2011.jpg

 

Posebnu pažnju privlači i Rowen sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dmotion test: Toyota C-HR

 

chr019.jpg

 

Toyoti nikada nisu osporavani kvalitet i pouzdanost, ali jesu dizajn i originalnost. Šta se dogodi kada Toyota kroči na nepoznat teren?

Da li zbog poslovne politike, japanskog mentaliteta ili kombinacije oba faktora, Toyota je decenijama marka kojoj se pripisuju najbolji rejtinzi po pitanju pouzdanosti i trajnosti. Sa druge strane, kupci gotovo da su se pomirili sa činjenicom da je njihov automobil verni sluga, ali ne vozilo koje će ispuniti onaj neracionalni i emotivni deo. Pogled na većinu modela godinama izaziva indiferentnost, a ni jedna glava se neće okrenuti za vama na ulici zbog izbora automobila. Sa druge strane, japanskom gigantu niko ne sme da ospori hrabrost. U razvoj hibridnog pogona krenuo je kada velika većina nije videla nikakvu perspektivu u kombinaciji dva motora u jednom automobilu. Zahvaljujući svojoj dalekovidosti, Toyota je danas kilometrima ispred svih, i kao od šale napravi automobil koji u gradskoj vožnji troši 3 litre.

 

chr018.jpg

 

A sta se dogodi kada Toyota stilom pobegne sama od sebe, napravi dizajnom originalan automobil, a u njega ugradi pogonsku tehnologiju koju razvija već 15 godina? Rodi se Toyota C-HR, za tradicionalno ustoličene pojmove ove fabrike, totalno ''otkačen'' kompaktni SUV, koji na prvu asocijaciju izaziva pomisao da je stvoren kao pandan i konkurent Nissan Jukeu, modelu koji je originalnošću prevazišao sve svoje tehničke osrednjosti i postao bestseller. Samo, ovde u startu nastaje greška. Toyota C-HR je veće vozilo, i ako tražimo konkurente, to su Qashqai iz već pomenute marke, ili Seat Ateca, a što je najzanimljivije, kada se poredi cenom kao konkurent se pojavi u Audi Q2, doduše nešto manji.

 

chr017.jpg

 

Ono što je C-HR definitivno dokazao je da Toyota dizajnom ume da pobegne sama od sebe, tradicionalnosti i umerenosti. Iako se mogu prepoznati elementi sa drugih modela pa samim tim i povezati C-HR sa matičnom kućom, dizajn karoserije nema baš nikakve veze sa bilo čime iz ponude. Hrabro i odvažno, sa zanimljivim stilskim rešenjima, koja su u pojedinim slučajevima stavljena u funkciju aerodinamike, kao što je slučaj sa spojlerom za zadnjem delu.

 

chr001.jpg

 

Sa svojih samo 4.3 metra ovaj gradski SUV ima sasvim ozbiljan i namrgođen nastup, i kao da tera inat svim ''hejterima'' toyotinog dizajna. Za originalnost i hrabrost C-HR dobija čistu 10-ku, a po običaju, diskusiju o sviđa - ne sviđa, prepuštamo svakom ponaosob.

 

chr016.jpg

 

Sasvim logično pitanje je da li je enterijer C-HR-a platio cenu nekonvencionalnom dizajnu karoserije? I jeste i nije. U prednjem delu svakako nije. Sedišta su odlično dimenzonisana i dugih hodova. Ulazi se izuzetno lako, obzirom da je visina sedišta zapravo negde između SUV-a i putničkog automobila, što će svakako pozdraviti svi koji imaju problema sa leđima.

 

chr002.jpg

 

Ergonomija je dobro rešena, a C-HR na prvi pogled nije pretrpan dugmićima i komandama, mada se na drugi pogled otkrivaju brojne raspoložive funkcije (naravno, u skladu sa opremom). Po pitanju stila, u enterijeru je Toyota bila mnogo umerenija nego na eksterijeru, i ovde nema stilskih egzibicija. Funkcionalnost je solidna, iako bi u pregradama na vratima moglo biti malo više mesta, ili lakše pristupiti poluzi za podešavanje ugla naslona sedišta. Odlična vest su dugi hodovi upravljača po visini i dubini. Pozadi je dosta drugačija situacija. Mesta za kolena putnika na zadnjoj klupi ima dovoljno, ali manjka prostora za glave. To znači da će pozadi biti udobno deci ili tinejdžerima, ali samo dok ne prerastu 175 cm visine. Isto tako, to što zadnji prozori spolja deluju mali nije privid. Iznutra su još manji, pa uz zatamnjena stakla putnici pozadi dobijaju osećaj sedenja u bunkeru. Doduše, ovaj osećaj daje i osećaj sigurnost, pa i donosi sigurnost zbog mnogo metala i ojačanja u vratima koji čuvaju putnike.

 

chr003.jpg

 

Prtljažnik sa 377 litara je daleko od najvećeg u klasi, mada sasvim dovoljan za svakodnevne potrebe. Očigledno, plato je ceh smeštanju baterije, obzirom da nehibridne verzije imaju 200 litara veću zapreminu. Preklapanje naslona sedišta je lako, ali u tom slučaju dno prtljažnika ne postaje ravno, nego ostaje ''stepenica'', što je kod konkurencije bolje rešeno. Sve skupa, enterijer je funkcionalan, solidno izrađen i uklopljen, ali mnogo manje originalan od eksterijera.

 

chr004.jpg

 

Ni po pitanju instrumentacije nema egzibicija, iako bi ovako originalno vozilo trpelo neko ''ludilo'', makar slično onome koje je opciono imao prvi Yaris. C-HR ima kombinaciju dva klasična analogna instrumenta sa digitalnim ekranom putnog računara. Jasno, pregledno, informativno, ali ne i maštovito.

 

chr005.jpg

 

Multimedia ima visoko postavljen ekran osetljiv na dodir koji je u svim paketima opreme 7'', ali od paketa opreme zavisi broj funkcija uključujući i navigacioni sistem. U osnovi, ako smo od instrumentacije očekivali malo egzotičnosti, infotejment je jednostavan i ''user friendly'', pa nije neophodno biti IT stučnjak da bi se našle željene funkcije.

 

chr015.jpg

 

Toyota C-HR postavljena je na poznatu platformu sa nezavisnim oslanjanjem preuzetu od Priusa. Napred su, za segment uobičajene, MacPherson opružne noge, dok je pozadi relativno neuobičajeno rešenje sa dvostrukim trouglastim ramenima. Pogonska grupa je kombinacija 1.8 litarskog benzinca sa 99KS koji radi po Atkinson ciklusu, kojem pomaže elektro motor od 82KS. Oba motora u ukupnom bilansu mogu da isporuče 122 KS i to na prednje točkove preko CVT automatskog menjača. Upravljač je elektro servo pojačan.

 

chr014.jpg

 

U vožnji se, još pre polaska, treba privići da to da pritisak na dugme za startovanje motora neće izazvati očekivani zvuk motora koji je oživeo. Naravno, ovo važi u slučaju da je pri poslednjem gašenju baterija ostala napunjena. Vozilo je u tišini spremno za start, što će i uraditi nakon selektovanja hoda menjača unapred ili unazad i otpuštanja kočnice. I sve lagane manevre izvodiće u tišini dok ima dovoljno struje u bateriji. Omogućiće i vožnju u EV modu do 55 km/h, sve dok se ne pojavi potreba za strujom i aktivira motor sa unutrašnjim sagorevanjem, ili ako se u startu ne pritisne papučica gasa za oštriji polazak. Sve skupa, za nas još uvek egzotični hibridni pogon od vozača ne traži nikakvu mudrost, ali strpljivima pruža mogućnost tišine i ekonomičnosti. I to ozbiljne ekonomičnosti.

 

chr013.jpg

 

Toyota C-HR na otvorenom putu troši niskih, ali relativno normalnih 6, pa i 6.5 litara, ali je u gradskoj vožnji vladar ekonomičnosti, i uz samo malo pažnje potrošnja će biti neverovatnih 3 do 3.5 litara. Drugim rečima, ne treba mnogo mudrosti da bi se shvatilo da je C-HR stvoren za grad. Čak je i karakteristika svakog CVT menjača da vozilo kreće odmah i ima odlično inicijalno ubrzanje u gradu sjajna. Okretan je, precizan i jednostavan za upotrebu u gradu. Jedina realna mana je mnogo mrtvih uglova unazad zbog minijaturnih prozora i širokih C stubova, koje ne eliminišu potpuno ni sva tri ogledala, niti kamera za vožnju unazad. Iako nije mališan B segmenta, C-HR je u gradu po pitanju funkcionalnosti rame uz rame sa najboljima, uz znatno bolju ponudu prostora.

 

chr012.jpg

 

Na otvorenom drumu, Toyota C-HR ima dobro ukomponovanu voznu dinamiku. Dosta tvrdo je trimovan, sa isto tako trimovanim upravljačem. Visoka karoserija se u krivinama ne naginje mnogo, a u krivini pokazuje laganu tendenciju ka podupravljanju. U dugim brzim krivinama je miran i ne očekuje česte korecije putanje upravljačem.

 

chr011.jpg

 

Iako je hibrid, C-HR nije preterano težak sa svojih 1.380 kilograma, međutim, od kombinacije pogona i menjača ne treba očekivati čuda. Gradski šampion nije preterano srećan kada treba da ubrza između 70 i 120 km/h, uz tipičan zvuk visokih obrtaja SUS motora, u kojima će biti zbog CVT menjača. Sa 122 KS, C-HR ima taman dovoljno snage dok nije opterećen, ali pri maksimalnom opterećenju dobro bi došlo par desetina konja više. Naravno, daleko od toga da je C-HR loš van grada. Pozicija sedenja napred je odlična, zvučna izolacija veoma solidna, a čak ni uz dosta tvrdo ogibljenje, uspešno apsolvira neravnine na putu.

 

chr010.jpg

 

Kada bi kupac u Srbiji imao subvencije za kupovinu hibridnog vozila, C-HR 1.8 Hybrid bi za nekoga ko mnogo vozi po gradu bio odlična opcija. Međutim, bez subvencija za ekološki savesne, cena od 27.000 evra je poprilično visoka i zalazi u cene vozila narednog segmenta. Sa druge strane, kroz potrošnju u gradu, mogu se, ne samo očekivati nego i dobiti, ozbiljne uštede. Na kraju, ako se želi ovako neobičan i egzotičan SUV, a snaga nije u prvom planu, među opcijama je 1.2 turbo sa 115 KS, sa cenom ispod 20.000 evra, mada i tada C-HR ostaje u višem cenovnom razredu. Ako nas neko pita, 1.8 Hybrid svakako, ali tek uz subvencije, koje je Srbija svakako odavno morala da uvede.

 

preuzeto sa - dmotion.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota C-HR na testu ''Kurira''

 

ytr014.jpg

 

Mora da se napravi NLO da bi automobil bio futuristički, sasvim drugačiji, lepši i moćniji! To je princip autoindustrije od kada postoju SUS motor. Gledali smo šta se radilo sredinom prošlog veka, kada su sve fabrike pravile ''svemirske'' automobile. Ima samo jedan problem. To uspe samo u malobrojnim slučajevima. Ipak, uspeva i danas u vremenu visoke tehnologije i dizajna budućnosti koji srećemo na svakom uglu.

 

ytr013.jpg

 

ytr012.jpg

 

Školski primer je Toyota C-HR. Briljantna vizija modernog i uspešnog. Ovde je po sredi japanski obračun. Kao što Mercedes juri za agresivnim linijama BMW-a, tako je Toyota imala problem i sa opasnim izgledom Honde. Ovu bitku je, po svemu sudeći, dobila.

 

ytr011.jpg

 

ytr010.jpg ytr009.jpg

 

C-HR ima snažne linije, gde dominiraju oštri oblici, sa primesama fluidnog dizajna. Farovi su ogromni, prednja maska izvajana i ''izlomljena'', bokovi snažni, zadnji deo potpuno ''svemirski''! Čista desetka za dizajn, u kom su autori spoljašnjosti iz Toyote konkurenciji dali domaći zadatak. Pomenimo samo, pazite sad, spojler na haubi... Dosad nezabeleženo u klasi.

 

ytr008.jpgytr003.jpgytr007.jpg

 

Kada ga spazite spolja, postoji bojazan da se futuristički karakter neće nastaviti u kabini. A kad sednemo za komande, radost je mnogo veća. Genijalan enterijer ostavlja nas bez teksta. Korišćeni su veoma dobri materijali, a u opremi sa testa tu su i sjajna sedišta sa izrezbarenom tkaninom i mešavinom sa kožom. Kada padne noć (ne zovemo u pomoć) pregrade osvetljava plavoljubičasta boja, koja daje originalnost otmenom ambijentu. Tu je i vrhunsko osvetljenje instrument table, a kruna je dizajn sportske ručice menjača. Ipak, uspeli su da naprave i grešku jer je centralni ekran od 7 inča potpuno hends-fri, a nema potrebnih dugmića za lakše manevrisanje prstima.

 

ytr006.jpgytr005.jpg

 

Pored luksuznog dizajna, prati nas i vrhunska hibridna tehnologija po kojoj je Toyota poznata dve decenije, pa je sada daleko od konkurencije. Kada, naime, pritisnete dugme ''start'' i u našem C-HR dešava se... ništa! A auto može da krene, i to tiho. Da, i naš C-HR je hibrid, koji pri malim brzinama ide samo na struju. Ako ste nežni na gasu, uz pomoć visokog napona može da ubrza do čak 55 km/h. Ipak, nemojte se nadati da je C-HR u rangu njegovog veličanstva Priusa jer ima slabije baterije, iako sa njim deli platformu sa nezavisnim oslanjanjem. Međutim, u gradskoj kreni-stani vožnji može se postići senzacionalna potrošnja od samo 3.5 litara na 100 kilometara. Naravno, i ovde imamo dva motora, električni sa 82 KS, kao i 1.8 benzinac sa 99 konja. Ukupno, algoritam broji 122 konjske snage, koje se prenose na prednju osovinu putem CVT automatskog menjača, koji dobro radi i dopušta i sportske momente jer sa mesta kreće veoma odlučno.

 

ytr004.jpg

 

Ipak, bez štednje na gasu, test u kom smo uglavnom vozili u gradu završili smo sa 6.5 litara. Dugačak je 4.3 metra, što je obezbedilo dovoljno mesta u oba reda sedišta, dok je i prtljažnik od 377 litara sasvim upotrebljiv.

 

ytr002.jpg

 

Najvažnije je to da je uživanje u vožnji privilegija vozača. Mora se pohvaliti veliki radijus pomeranja volana, pa se sedi veoma dobro. Ne postoji vožnja u Toyoti C-HR u kojoj nećete uživati u gradskoj i međugradskoj relaciji. Pojačan servo, dobro ležanje u krivinama čine ga savršenim za grad, gde je agilan i spretan. Odličan osećaj tu je i pri velikim brzinama... Uz sve to pogledi prolaznika teško mogu da mimoiđu naš NLO. Nekada mu je konkurencija bila Nissan Juke, ali sada je to Audi Q2, pa i Nissan Qashqai. Koliko košta NLO? Cena nas je prijatno iznenadila jer osnovni model sa 1.2 turbo motorom i 115 KS košta manje od 20.000 evra, dok je model sa testa 27.000. Toyota C-HR se već masovno vozi po Beogradu, to je samo potvrda da smo u pravu. Ovo je rođeni bestseler.

 

ytr001.jpg

 

preuzeto sa - kurir.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota C-HR Neon Lime by JBL

 

191174-toyota chr 1.jpg

 

Toyota Motor Europe i JBL su za tržište Starog kontinenta pripremili specijalno izdanje crossovera C-HR, pri čemu je ova edicija ograničena na 2.000 primeraka. Toyota C-HR ''Neon Lime By JBL'' se pre svega odlikuje JBL sound sistemom, JBL zvučnicima i slušalicama, kao i 6-mesečnom pretplatom na Deezer muzički servis.

 

191175-toyota chr 11.jpg

 

Takođe, tu su i Neon Lime boja eksterijera, crni kontrastni krov, mat crni 18-inčni alu točkovi, LED prednja svetla i prednja sportska sedišta sa crnom kožom i alkantarom.

 

191176-toyota chr 111.jpg

 

Pogonski sistem je hibridni, i to kombiancija 1.8 litarskog benzinca i elektromotora sa ukupno 90 kW/122KS. Prodaja ove C-HR edicije počinje krajem aprila, dok će cena biti saopštena naknadno.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

topspeedvideo.jpg TopSpeed TV: Test Toyota C-HR hybrid

 

Toyota C-HR po mnogo čemu redefiniše segment urbanih krosovera. Testirali smo verziju sa hibridnim pogonom i neobičnim aero dodacima koji dodatno personalizuju atraktivno oblikovanu karoseriju...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rowen Toyota C-HR

 

194039-rowen.jpg

 

Japanska tjuning kuća Rowen nastavlja da širu svoju ponudu za modifikovanje Toyotinih modela, pa su tako izbacili još jedan paket za crossover C-HR.

 

194040-rowen 11.jpg

 

Za značajno agresivniji izgled je naravno zaslužan kompletan aero body kit (drugačiji prednji branik sa spojlerom, blatobrani, set pragova, novi zadnji branik sa difuzorom, zadnji krovni spojler), ali i drugačija prednja maska bez Toyotinog znaka, LED svetla i komplet petokrakih alu točkova. Tu su i high performance kočioni isistem i Recaro sportska sedišta, a posebnu pažnju privlači Rowen sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obnovljena Toyota C-HR

 

196690-toyota chr 004.jpg

 

Obnovljena Toyota C-HR modelske godine 2020 se predstavlja sa dodatnim izborom hibridnog pogona, novim multimedijalnim sistemom i dizajnerskim poboljšanjima već legendarnog izgleda. Nova Toyota C-HR se ponosi uvođenjem 2.0 litarskog pogonskog sklopa Hybrid Dynamic Force. Stvarajući 184 KS, ovaj sistem istovremeno omogućava naglašene vozne performanse uz veliku efikasnost.

 

196691-toyota chr 003.jpg

 

Poboljšani, efikasniji 1.8 litarski hibridni sistem je isto tako na raspolaganju, zahvaljujući čemu kupci C-HR-a imaju mogućnost izbora između dve hibridne opcije.

 

196692-toyota chr 002.jpg

 

Novi C-HR se predstavlja i novim multimedijalnim sistemom koji unapređuje Toyotinu ponudu povezivanja. Ovaj sistem sada omogućava potpunu integraciju pametnog telefona, a podržava i najnovije verzije Apple Carplay i Android Auto te skidanje najnovijih verzija mapa putem mobilnog telefona.

 

196693-toyota chr 001.jpg

 

Nova Toyota C-HR ostaje dosledna svom upečatljivom vizuelnom identitetu, a silueta u stilu coupea stvara hrabar izgled koji se ističe na putu. Prednji i zadnji kraj su doživeli detaljne promene čineći automobil još prefinjenijim, dok donji spojler u boji pojačava dinamiku oblika naglašavajući snažni, široki i povišeni stav. Prednja i zadnja svetla su unapređena vrhunskom LED tehnologijom, pri čemu dnevna svetla i pokazivači smera stvaraju jedinstveni prednji sklop čineći glatku liniju iznad glavnih svetala. Pozadi, novi sklopovi svetala su spojeni sjajnim crnim spojlerom stvarajući jedinstveni, čisti oblik. Dinamičke dorade uključuju izmene konstrukcije oslanjanja kojom je poboljšana udobnost u vožnji uz zadržavanje odlične upravljivosti na Toyoti C-HR. Sve verzije se odlikuju i smanjenom bukom i vibracijama, pa je komfor u kabini dodatno poboljšan.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota C-HR GR Sport

 

toyota-c-hr 003.jpg

 

Nedavno obnovljeni Toyotin crossover C-HR je sada u Japanu dobio i novu sportskiju verziju za koju se pobrinuo Gazoo Racing (zato i ono ''GR'' u nazivu ove verzije). Uz aero body kit i izmenjeni prednji branik, ističu se i alu točkovi od 19 inča, gume 225/45 R19, GR oznake, sportska sedišta, aluminijumske pedale, GR start/stop dugme, kao i nešto manji volan sa kožom, srebrnim šavovima i GR logom.

 

toyota-c-hr 002.jpg

 

Osim toga, pominju se i veća krutost karoserije, modifikovano oslanjanje i poboljšano upravljanje.

 

toyota-c-hr 001.jpg

 

C-HR GR Sport u Japanu startuje po ceni od 2.732.000 jena (22.630 evra) koliko košta verzija sa 1.2 litarskim turbo benzincem i 6-stepenim manuelnim menjačem. Takođe, biće dostupna i varijanta sa hibridnim pogonom (ima 1.8 litarski benzinac) koja se nudi po ceni od 3.095.000 jena (25.640 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...