Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Citroen C5 Aircross / Citroen C5 / Citroen C5 X

Recommended Posts

honestjohn.jpg HonestJohn video: Test Citroen C5 Aircross

 

Pa, definitivno nije model automobila za svakoga, pogledajte:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

newmotoring.jpg NewMotoring video: Test Citroen C5 Aircross

 

Svi se danas trude da naprave auto koji će se barem u nekom svom delu sportski ponašati, ili će barem pričati da im se auto tako ponaša...ali, Citroen to izgleda ne zanima.

Ovaj (i ne samo ovaj model) pokazuju da je Citroenu bitno da vam bude udobno dok lagano krstarite putevima...i to je to - da vam bude udobno:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mobilautotv.jpg MobilAutoTV video: Citroen C5 Aircross Hybrid uskoro na našem tržištu

 

Citroen ima ambiciozne planove da do 2023. godine čak 80% njegove flote budu hibridni, plug-in hibridni i električni automobili, a do sredine naredne decenije svih 100%. Posetili smo uvoznika za Srbiju i donosimo detalje o potpuno novom Citroenu C5 Aircross hibridu koji uskoro stiže i na naše tržište:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naslednik Citroena C5 ipak stiže

 

175308-citroen 01.jpg

 

Iz Citroena su još 2018. godine stizale najave da će se nova generacija limuzine C5 naći u prodajnim salonima 2020. godine. Okidač za razvoj produkcijske verzije predstavljao je koncept CXperience koji je izložen na pariskom auto-salonom 2016. Dve godine kasnije novi C5 još nije stigao, a čak i da nije bilo zastoja zbog pandemije koronavirusa postalo je izvesno da se ovaj model nećemo videti na evropskim putevima još neko vreme.

 

Ipak, kako navodi Autonews Europe, od automobila se nije odustalo. To je potvrdio i jedan od direktora u Citroenu, Laurence Hansen. ''Novi C5 je u pripremi, verujte mi, i zaista izgleda sjajno'', objavio je Hansen na društvenim mrežama. ''To je veoma bitan automobil za nas'', dodao je. Citroen C5 se u Evropi izrađivao do 2017, a pravio se u limuzinskoj i karavan varijanti, dok se u Kini i dalje proizvodi znatno redizajnirana verzija za tamošnje tržište.

 

Jedan od razloga zašto su u Citroenu oklevali da odmah nakon gašenja proizvodnje starog ponude novi C5 jeste konstantno smanjenje tražnje za limuzinama D segmenta u Evropi. Taj trend je naročito uzeo maha poslednjih godina, paralelno sa usponom SUV i krosover vozila. Prema najnovijm podacima, pad prodaje limuzina srednje klase nastavljen je i u 2019. kada je tražnja smanjena za 14%, a kupcima na evropskom tržištu isporučena su svega 403.922 ovakva vozila. Što se tiče najavljenog naslednika, zna se da će on deliti EMP2 mehaničku platformu sa Peugeot 508. Ipak, očekuje se da novi Citroen C5 bude veći i komforniji od 508-ice, a ako je suditi prema najavama da je uzor za ovaj automobil pomenuti koncept CXperience, trebalo bi da bude i nešto luksuzniji od svog rođaka iz Peugeota.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citroen C5 Aircross C-Series

 

203268-citroen c5 c 003.jpg

 

Nakon specijalne C-Series edicije modela C3 Aircross i C4 Cactus, gamu Citroena je dopunio i C5 Aircross C-Series. Opet se radi o vozilu sa jedinstvenim stajling detaljima i bogatijom standardnom opremom. Između ostalog, tu su Anodized Deep Red paket sa crvenim akcentima, C-Series oznake, dvobojni alu točkovi i zatamnjena stakla.

 

203266-citroen c5 c 002.jpg

 

Pored Anodized Deep Red paketa, na raspolaganju će biti i paketi Anodized Silver, Anodized White i Anodized Blue. U ponudi su ove boje za karoseriju: Polar White, Pearl White, Steel Grey, Platinum Grey i Perla Nera Black, kao i dvobojne kombinacije (Perla Negra Black krov sa ostalim bojama karoserije).

 

203267-citroen c5 c 001.jpg

 

U unutrašnjosti se ističu satin chrome okviri otvora za ventilaciju, kontrastni šavovi, crveni detalji, ''C-Series'' oznake, Advanced Comfort sedišta i crne patosnice sa crvenim detaljima. Deo standardne opreme čine i adaptivni tepomat, sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova, zadnja kamera, Citroen Connect Nav, Keyless Entry & Start. C5 Aircross C-Series će moći da se naruči od 1. juna, u kombinaciji sa svim dostupnim pogonskim opcijama iz C5 Aircross game, uključujući i plug-in hybrid pogon.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carbuyer.jpg CarBuyer video: Citroen C5 Aircross

 

Pogledajte da li Seat Ateca ili Nissan Qashqai treba da se boje ovog novog Citroena udobnog poput starih:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citroen predstavlja dve nove linije C5 Aircross

 

210878-citroen c5 air.jpg

 

Citroen je plasirao dve nove verzije svog Citroen C5 Aircross modela, nazvane Business Feel i Business Shine.

Baziran na Life Pack specifikacijama, C5 Aircross Business Feel varijanta startuje sa 28.240€, uključujući poreze, što je nešto niža cena od one manjeg modela Volkswagen Tiguan, koji u baznom obliku dolazi sa cifrom od 28.935€. Standardne karakteristike uključuju osamnaestoinčne Swirl aluminijumske točkove, Silica Grey navlake sedišta, dvozonsku klimatsku kontrolu, navigacioni sistem, digitalni radio, rikverc kameru, detekciju mrtvog ugla, aktivni sistem kočenja u slučaju nužde, zajedno sa zadnjim i prednjim parking senzorima. Grejači u prednjim sedištima, vetrobranskom staklu i Citroen ConnectedCam dolaze opciono.

 

C5 Aircross Business Feel, sa druge strane, koristi PureTech benzinski motor sa 129 konja koji troši 5.2 litra na sto kilometara u proseku. Sa startnom cenom od 33.900€ C5 Aircross Business Shine model jeftiniji je za 1.000€ od novog Audi Q3 automobila. Ova varijanta dodaje LED farove i LED migavce, deblja bočna stakla, drugačija prednja sedišta, aktivnu kontrolu krstarenja, prepoznavanje znakova i brave bez ključa. Opcije uključuju segmentno kožna sedišta u sivoj, ili bež boji i Business Package opciju koja donosi grejače prednjih sedišta, gume za sve vremenske uslove, kontrolu pritiska, sa asistencijom pri brdskim usponima, električne štopaljke i panoramski krov. Kupci mogu izabrati između PureTech benzinskih jedinica sa 129 ks i BlueHDi modela sa isto toliko konja, ali u dizel varijanti, koja za razliku od prvog, na sto kilograma troši 4.1 litar nafte. Oba motora matirana su na osmostepeni automatski menjač.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2021. Citroen C5 Aircross Hybrid

 

PSA je 2018. godine predstavio ovaj model, ali nije postojao kao hibrid.

Sada, 2021. godine je to ispravljeno i tako Citroen pokušava da njegov C5 Aircross i dalje ostane na listi modela koje razmatraju porodice širom Evrope kao svoj sledeći auto:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citroen C5 X

 

Citroen c5 x 09.jpg

 

Citroen je predstavio svoj C5 X, novog predstavnika segmenta deumskih krstarica autentičnog izgleda koji predstavlja spoj limuzine i karavana, odnosno inovativno rešenje u potpunom skladu sa tradicijom marke Citroen. Ova potpuno nova vrsta je dostupna sa benzinskim ili plug-in motorom i naglašava modernost, stav i inovativnost, a to su prema francuskom proizvođaču ''vrlo važne odlike koje očekuju kupci u ovom segmentu, ali i kupci u segmentu SUV-ova''.

 

Citroen c5 x 08.jpg

 

C5 X je prvo vozilo na svetu u koje je uvedeno aktivno oslanjanje Citroen Advanced Comfort, koji dodatno pojačava utisak vožnje kao na letećem tepihu, što je iskustvo koje je usko povezano sa tradicijom vozila Citroen. Zahvaljujući prostranoj unutrašnjosti opremljenoj prepoznatljivim udobnim sedištima Advanced Comfort i neuporedivoj prostranosti, posebno u drugom redu sedišta, ovo vozilo vas mami da u njega sednete i odete na putovanje. Prtljažnik posebne obrade i zapremine od 545 litara u potpunosti ispunjava očekivanja kupaca koji vole karavane. Verzija sa plug-in pogonom uz način rada e-Confort za svakodnevnu električnu vožnju dodatno naglašava osećaj bezbrižnosti tokom vožnje.

 

Citroen c5 x 07.jpg

 

Osećaj udobnosti u vozilu se deseterostruko povećao zahvaljujući naprednim tehnologijama koje pojednostavljuju vožnju, kao što su prošireni head-up ekran, brojni sistemi za pomoć u vožnji koji smanjuju mentalni napor vozača (poput sistema Highway Driver Assist), novi interfejs za komunikaciju i zabavne sadržaje koje se sastoji od centralnog dodirnog ekrana od 12'', funkcije prepoznavanje prirodnog govora i prikazivanja informacija pomoću widgeta koji se može prilagoditi vlastitim željama, kao na tabletu.

 

Avangardna silueta koja vraća život u tradicionalni segment D

C5 X na prvi pogled izaziva iznenađenje i oduševljenje u prilično tradicionalnom segmentu D. Svojim izrazitim konceptom, jedinstvenim na tržištu, C5 X nenametljivo zauzima poziciju vrhunskog modela marke Citroen, a inspirisan je konceptnim vozilom CXperience predstavljenim na salonu u Parizu 2016. po kome je čak i dobio ime.

 

Citroen c5 x 06.jpg

 

Jedinstveni koncept: moderna i inovativna silueta

Silueta vozila C5 X je uočljiva na prvi pogled: karaktersitičan dizajn, čvrsto ležanje na točkovima, robusnost i privlačnost. Redizajnom odlika segmenta D je postignuta ova odvažna silueta sa vratima prtljažnika u kojoj se ujedinjuje limuzina i karavan te dodaju elementi tipični za SUV-ove. Na novoj silueti je posebna pažnja posvećena aerodinamici. Dugačka hauba fluidne i aerodinamične linije, visoke bočne linije karoserije i natpis iznad zadnjih točkova daju mu upečatljivost i dinamičnost, a uz to su i podsetnici na različite modele visoke klase koji su obeležili istoriju marke Citroen. Iza vrata prtljažnika, još jednog prepoznatljivog znaka drumskih krstarica marke Citroen, kriju se sve praktične odlike karavana: široki i funkcionalani otvor i nizak utovarni prag omogućuju jednostavnu i praktičnu svakodnevnu upotrebu.

 

Citroen c5 x 05.jpg

 

Povišeni položaj u vožnji zbog boljeg nadzora stanja na putu

Njegov povišeni položaj je dobijen višim podvozjem u poređenju sa tradicionalnom limuzinom i točkovima velikog prečnika od 720 mm na kojima su postavljene 19-colne gume ''Tall & Narrow'' na većini verzija, čime se dobija povišeno vozačevo mesto koje gatantuje veću nivo sigurnosti i bolju preglednost, a to je obeležje koje kupci SUV-ova izuzetno cene.

 

Citroen c5 x 04.jpg

 

Međuosovinsko rastojanje od 2.785 mm garantuje izuzetnu prostranost u zadnjem delu vozila, a osim toga tu su velike dimenzije: dužina od 4.805 mm, širina od 1.865 mm i visina od 1.485 mm, što ga čini istinskim predstavnikom segmenta D.

 

Moderan i tehnološki napredan svetlosni potpis: cilj je videti i biti viđen

C5 X ima novi svetlosni potpis u obliku slova V napred i pozadi koji je predstavljen na novom modelu C4. Lako prepoznatljiv potpis koji odmah ukazuje na marku Citroen se sastoji od LED prednjih svetala u celoj gami. Budući da je potpis vidljiv i danju i noću, njime se dodatno naglašava neobična silueta modela C5 X.

 

Citroen c5 x 03.jpg

 

Poziv na vožnju u potpunoj udobnosti

Unutrašnjost vozila C5 X odiše toplinom, bezbrižnošću i prostranošću, a njegova udobnost, jedinstveni naglasak na detaljima i praktičnost vas pozivaju na vožnju. Elegancija i udobnost u kombinaciji sa inovativnom, ali diskretnom tehnologijom, jesu glavne karakteristike ovog udobnog vozila i u potpunom skladu sa tradicijom marke.

 

Citroen c5 x 02.jpg

 

Prijatan prostor garantuje udobnost i bezbrižnost

U skladu sa filozofijom personalizacije game Citroen, C5 X nudi autentične stilove uređenja unutrašnjosti koji omogućuju da se unutrašnjost oblikuje prema željama korisnika. Naglasak je na toplim materijalima, usklađenim elementima pa je velika pažnja posvećena detaljima. Sedišta Advanced Comfort u vozilu C5 X postavljaju standarde u pogledu udobnosti sedenja da biste se osećali kao da ste u svojoj dnevnoj sobi. Pružaju jedinstvenu udobnost sedenja kao i vizuelnu udobnost zahvaljujući specifičnim podstavljenim oblogama. Udobnost u vožnji i udobnost sedenja se postižu zahvaljujući materijalima visoke gustine i podebljanoj strukturiranoj peni koji omogućavaju opuštenost čak i nakon dužih putovanja.

 

Ekskluzivni element marke Citroen, oslanjanje Citroën Advanced Comfort, dolazi i na vozilu C5 X, a njime se želi postići doživljaj vožnje kao na letećem tepihu prisutan kod kultnih modela marke te se zahvaljujući njemu bez muke prelaze sve prepreke, rupe, kanali i druge nepravilnosti na putevima. Plug-in verzija C5 X je otišla korak dalje uvodeći aktivno oslanjanje Citroen Advanced Comfort. Tri moguća načina upravljanja pojačavaju radnu efikasnost progresivnih hidrauličkih graničnika dodatnim otpuštanjem oslanjanja u vožnji kako bi se stvorio utisak ''lebdenja'' iznad puta i pružila deset puta veća efikasnost, posebno u krivinama.

Prostranost je bila u centru pažnje prilikom razvoja vozila C5 X. Udobna sedišta i elegantna armaturna ploča u prednjem delu vozila stvaraju veliki i udoban životni prostor. U prostranom zadnjem delu se možete odmoriti i opustiti zahvaljujući izuzetno velikom prostoru za noge, dostatnoj širini i pozamašnoj unutrašnjoj visini.

 

Prostranost je dodatno naglašena dobrim osvetljenjem koje se postiže neprekinutom ostakljenom površinom koja se proteže duž celog vozila, uključujući zadnja stakla, kao i velikim staklenim krovnim otvorom koji propušta velike količine svetla. Kako bi putovanja bila što opuštenija, posebna pažnja je posvećena akustici, pre svega izborom višeslojnih prednjih i zadnjih stakala koja izoluju zvuk te pružaju izuzetnu izolaciju od spoljašnjih zvukova.

 

Sve prednosti karavana: svestranost i praktičnost u svakodnevici

Praktični aspekti su promišljeni do najsitnijih detalja tokom rada na dizajnu vozila C5 X. Dakle, kako bi se privukli pre svgea evropski kupci koji traže svestranost, prtljažnik vozila C5 X je osmišljen po uzoru na karavane, i u pogledu dimenzija i u pogledu posebne obrade: velika zapremina od 545 l, ravan pod kada se zadnja klupa preklopi stvara iskoristivu zapreminu od najviše 1640 l, širok i funkcionalan otvor, nizak prag i pravilan oblik. Polica prtljažnika je povezana s vratima prtljažnika i time olakšava utovar, dok motorizovna vrata prtljažnika imaju funkciju otvaranja ''slobodnih ruku'' kako biste mogli da ih bez problema zatvorite ili otvorite kad su vam ruke pune. Unutrašnjost sadrži domišljate pretince vrhunske izrade kako bi u njih mogli da se odlože svi svakodnevni predmeti.

 

Način rada ë-Confort za verziju s plug-in pogonom: električna vožnja svaki dan, termički motor samo po potrebi

C5 X takođe nudi motor pogodan za sve namene, za svakodnevne obaveze i za neplanirane situacije, bez ograničenja i uz potpunu slobodu, a to je plug-in pogon. 225 KS pruža zadovoljstvo pokretanja motora i ubrzavanja u potpunoj tišini, a da pritom ne dolazi do emisije ijednog grama CO2, sa mogućnošću vožnje više od 50 km u potpuno električnom načinu rada (ZEV), a domet u električnom načinu rada je prilagođen uobičajenim svakodnevnim vožnjama korisnika te se može postići brzina od 135 km/h. Velika je verovatnoća da ćete provesti nedelju dana bez upotrebe SUS motora tokom svojih uobičajenih svakodnevnih vožnji i da ćete puniti vozilo po potrebi (kod kuće, na poslu ili na javnoj stanici), dok sa druge strane možete slobodno da odete na neki duži put preko vikenda ili na godišnji odmor, a da se pritom ne morate zamarati punjenjem jer će SUS motor preuzeti brigu o vožnji.

 

C5 X sa plug-in pogonom predstavlja tehnološku i modernu električnu mobilnost koja pruža vrhunsku udobnost i svestranost upotrebe: mobilnost u klasi e-Confort filtrira svaki oblik buke spolja i stvara osećaj izolovanosti od puta i spoljašnjeg sveta, potpunog mira i sigurnosti, kao u čauri. Tihi rad, fluidnost pri pokretanju vozila, užitak u vožnji, meko oslanjanje, udobna sedišta Advanced Comfort, ublažavanje vibracija u unutrašnjosti vozila, ergonomija i jednostavnost upravljanja, kao i ponuđenim uslugama-sve to doprinosi većem nivou udobnosti za sve putnike u vozilu. C5 X vas poziva na putovanje bez stresa u potpunom miru i opuštenosti.

 

Tehnologija koja doprinosi udobnosti i opuštenosti

C5 X uvodi kvalitetne tehnologije kako bi putovanja bila mirnija, sigurnija, pa čak i zabavnija. Prošireni head-up ekran: sve korisne informacije u vozačevu vidnom polju radi smanjenja mentalnog napora. C5 X nudi spektakularnu, ali i korisnu inovativnu tehnologiju: prošireni head-up ekran koji projektuje korisne informacije (u boji i velikom formatu) u visini očiju na vetrobranskom staklu, predstavljajući tako prvi korak prema proširenoj stvarnosti.

 

Citroen c5 x 01.jpg

 

Reč je o modernoj tehnologiji uvedenoj na konceptnom vozilu 19_19 koja pruža mirniju i opušteniju vožnju: vozač više ne mora da skida pogled s puta kako bi dobio potrebne informacije. Iskustvo slično upotrebi tableta s dodirnim ekranom zahvaljujući usluzi My Citroen Drive Plus.

 

C5 X uvodi potpuno novi komunikacijski interfejs u vozilima marke Citroen koji stavlja naglasak na povezivanje. Sastoji se od dodirnog ekrana od 12'', četiri USB C utičnice i opcije bežičnog punjenja pametnih telefona, ažurira se u stvarnom vremenu putem oblaka i povezuje putem mirror funkcije bez potrebe za priključivanjem pametnog telefona. Njegov interfejs je dizajniran poput tableta s dodirnim ekranom: opcije personalizacije, opšte postavke i postavke prikaza, widgeti na početnom ekranu. Taj sistem ima efikasnu i jednostavnu funkciju prepoznavanja prirodnog govora, ličnog asistenta koji razume ono što mu se kaže, odgovara na pitanja i izvršava komande, poput ličnog asistenta predstavljenog na konceptnom vozilu 19_19.

 

Niz sistema za pomoć u vožnji za sigurniju i mirniju vožnju

C5 X je opremljen vrhunskom tehnologijom i u pogledu sistema za pomoć u vožnji koji funkcionišu zahvaljujući različitim komponentama ugrađenim svuda po vozilu: radarima, kamerama i senzorima. C5 X nudi najbolje što postoji na tržištu u pogledu sistema za polu-autonomnu vožnju 2. nivoa u skladu s važećim propisima: Highway Driver Assist koji se sastoji od prilagodljivog regulatora brzine sa funkcijom Stop&Go i sistema pomoći za održavanje putanje u kolovoznu traku: vozač više ne mora da upravlja brzinom ili putanjom jer vozilo preuzima sve te funkcije.

 

Postoje i brojni drugi sistemi koji olakšavaju svakodnevne vožnje, kao što su nadzor mrtvog ugla, Rear Cross Traffic Alert (sistem prepoznavanja opasnosti u blizini prilikom kretanja unqazad), sistem Top 360 Vision koji olakšava upravljanje prikazujući spoljašnje okruženje na tabletu s dodirnim ekranoom ili sistem otključavanja i pokretanja vozila bez ključa koji automatski zaključava i otključava vrata kada vozač priđe vozilu ili se od njega udaljava. C5 X će bit dostupan u verzijama sa benzinskim mororom ili plug-in pogonom, a prodaja startuje krajem 2021. godine.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carbuyer.jpg CarBuyer: 2021. Citroen C5 Aircross

 

Citroen od ove godine nudi i ovakvu plug-in hibrid verziju C5 Aircross.

I da, Citroen opet igra na jedinstveni dizajn i komfor putnika...razvio je i posebna sedišta za ovaj model:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoshopmagazin.jpg AutoShopMagazin: Citroen C5 Aircross

 

Gradski SUV, ne i istinski terenac i pored klirensa od 20cm. Motor ovog na testu je 1.5 HDI sa 130KS/300Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader: Citroen C5 X

 

Kada se priča o najkomfornijim, najudobnijim automobilima na svetu, mnogi će prvo pomisliti na Rolls-Royce ili Bentley. Ali, Citroen sa novim C5 X obećava ''ultimativni komfor''.

Ok, svakako ne izgleda kao Rolls ili Bentley, a zvanično je u segmentu limuzina poput npr. BMW-a Serije 3, samo što ima crossover izgled, veći klirens i zadnji deo kao coupe modeli. Dakle, mešavina svega. Osim toga, Citroen kaže da je ovo njihov tehnološki najbolji i najsavremeniji auto koji su do danas napravili:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars: 2021. Citroen C5 Aircross

 

Kao i njegov rođak Peugeot 3008, Citroen C5 Aircross pruža zanimljivu francusku alternativu popularnijim ''mainstream'' SUV-ovima poput Toyote RAV4, Hyundai Tucsona, Volkswagen Tiguana, Mazde CX-5, kao Škodi Kodiaq, Kia Sportage i Renaultu Koleos. Kroz ovaj video detaljnije se možete upoznati sa ovim automobilom u varijanti sa 1.6 turbo-benzincem sa 164 KS:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

whatcar.jpg What Car?: 2022. Citroen C5 X

 

Citroen C5 X je napravljen na istoj osnovi kao C5 Aircross/Peugeot 5008, ali je C5 X veći i od Aircrossa i od varijante 5008 sa 7 sedišta.

Ovo je veliki, veliki auto od kojeg Citroen dosta i očekuje:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

yesautouklogoyoutube.jpg YesAutoUK: 2022. Citroen C5 X

 

Ima klirens i visok je kao Crossover, ali linija mu je kao shooting brake...tj. Citroen opet pravi ono što niko drugi ne pravi :D 

 

 

 

autoexpress.jpg Auto Express:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citroen C5 Aircross Black Edition

 

218185-citroen c5 03.jpg

 

Na vrhu ponude Citroenovog SUV modela C5 Aircoss na britanskom tržištu se sada nalazi C5 Aircross Black Edition, sa doteranim stajlingom i bogatijom standardnom opremom. C5 Aircross Black Edition se nalazi iznad verzija sa Shine i Shine Plus paketima, a između ostalog dolazi sa crnim krovom, crnim retrovizorima, crnim krovnim nosačima i 19-inčnim alu točkovima.

 

218187-citroen c5 02.jpg

 

U opremi su i LED prednja svetla, prednji i zadnji parking senzori, zadnja kamera, keyless entry, panoramski krov, el. otvarnje vrata prtljažnika, sedišta sa crnom alkantarom, 8.0-inčni ekran osetljiv na dodir, Apple CarPlay & Android Auto, nadgledanje mrtvog ugla, sistem automatskog kočenja, Highway driver assist...

 

218186-citroen c5 01.jpg

 

Tu je i hibridni pogonski sistem (PureTech 180 motor i elektromotor, uz automatski menjač), kao i 7.4kW punjač, dok autonomija u elektro modu iznosi do 54 km. C5 Aircross Black Edition u Velikoj Britaniji već može da se naruči, po ceni od 36.850 funti (43.160 evra), prve isporuke startuju sledećeg meseca.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obnovljeni Citroen C5 Aircross

 

citroen c5 2022 8.jpg

 

Nakon što je prošle godine već obnovio manji C3 Aircross, Citroen je za početak 2022. pripremio restilizaciju većeg C5 Aircrossa.

 

citroen c5 2022 7.jpg

 

C5 Aircross se u Evropi pojavio u maju 2018. godine (kada je privukao pažnju oslanjanjem sa progresivnim hidrauličnim graničnicima i sedištima Advanced Comfort), a imajući u vidu sve bogatiju ponudu konkurentskih SUV-ova, doterivanje dolazi u pravo vreme. Citroen je do sada inače prodao više od 260.000 jedinica ovog modela.

 

citroen c5 2022 6.jpg

 

C5 Aircross će se i dalje nuditi sa 1.2 PureTech benzincem od 130KS, 1.5 Blue HDI dizelašem sa 130KS, kao i u Hybrid verziji sa 225KS. U zavisnosti od motora dobijaju se 6-stepeni manuelni ili 8-stepeni automatski menjač.

 

citroen c5 2022 5.jpg citroen c5 2022 4.jpg

 

Slike pokazuju da je C5 Aircross facelift pre svega dobio izmenjeni prednji deo, sa novom maskom, drugačijim svetlima i doteranim branikom.

 

citroen c5 2022 3.jpg

 

Treba pomenuti i novi dizajn alu točkova od 18 inča, doterana zadnja svetla, retrovizore u sjajnoj crnoj boji, kvalitetnije materijale, prednja sedišta sa grejanjem i masažom, infotainment sistem od 10.0 inča, bogatiju opremu i dužu listu sistema pomoći vozaču.

 

citroen c5 2022 2.jpg citroen c5 2022 1.jpg

 

Što se dimenzija tiče, C5 Aircross je dugačak 4.500 mm, širok 1.969 mm, visok 1.654 mm, ima međuosovinsko rastojanje od 2.730 mm, klirens mu iznosi 230 mm, dok se zapremina prtljažnika kreće od od 580 do 1.630 litara. Prodaja obnovljenog C5 Aircrossa u Evropi će startovati početkom leta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoanaliza.jpg AutoAnaliza: 2010. Citroen C5 by Carlsson

 

Ima 3.0 HDI BiTurbo sa 241KS/450Nm, do stotke za 7.9 sekundi, ide sve do 239 km/h. Menjač je automatik sa 6 brzina, pogon samo na prednjim točkovima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: 2022. Citroen C5 X

 

Citroen za koji je najbolje reći da je veliki auto :D - definisati ga na uobičajeni način nije lako jer i sam Citroen kaže da je ovaj auto istovremeno i limuzina i karavan i crossover:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

yesautouklogoyoutube.jpg YesAutoUK: 2022. Citroen C5 X

 

Novi C5 X francuskog proizvođača automobila nema puno smisla, ali Citroen kaže da to samo znači da je ispred vremena. Pa, da li je to tačno?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT: Prva vožnja Citroen C5 X

 

Citroen C5X  prvi put je prikazan prošle godine, ali tek sada je došlo vreme za test-vožnje.

Ali, šta je tačno francuska kuća pripremila? Da li je u pitanju karavan ili SUV? Da li je naslednik nekadašnjeg C5 ili začetnik nove ere? 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citroen Tianyi Beyond

 

Citroen t04.jpg

 

Citroen je ranije ove godine u Evropi već predstavio obnovljeni C5 Aircross, dok je sada svetlost dana ugledala i njegova kineska verzija, i to pod nazivom Citroen Tianyi Beyond. Ovaj SUV se za lokalno kinesko tržište proizvodi u zajedničkom preduzeću Stellantis-Dongfeng.

 

Citroen t03.jpg

 

Tianyi Beyond izgleda isto kao i C5 Aircross, što znači da i ovde imamo novi prednji deo sa novim LED svetlima, drugačijim branikom i maskom, kao i doterani zadnji deo sa modifikovanim svetlima. SUV takođe ima Citroenovo Progressive Hydraulic Cushions oslanjanje.

 

Citroen t02.jpg

 

U modernijoj unutrašnjosti se pre svega ističu 10-inčna digitalna instrument tabla i 12.3-inčni ekran osetljiv na dodir.

 

Citroen t01.jpg

 

Što se ponude tiče, Citroen Tianyi Beyond startuje u verziji 360THP sa 1.6 turbo motorom od 175KS i 250 Nm, a sledi snažniji 400THP sa turbo motorom od 1.8 litara od 211KS i 300 Nm. Oba ova benzinska motora su uparena  sa osmostepenim automatskim menjačem dok je pogon samo na prednje točkove. Tianyi Beyond se nudi sa Plug-in Hybrid pogonom, koji nudi kombinovanu snagu od 300KS i 520 Nm, pri čemu električni motor postavljen pozadi donosi i pogon na sva četiri točka. Dongfeng-Citroen već prima prednarudžbine za Tianyi Beyond koji u Kini košta od 157.700 do 231.700 juana (od 23.130 do 33.980 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carbuyer.jpg Carbuyer: Citroen C5 X

 

Na papiru, novi Citroen C5 X izgleda kao zbunjujuća mešavina poslovne limuzine, karavana i SUV-a. Ipak, nemojte da vas to odbije jer nudi udobnu vožnju, prostranu unutrašnjost i vrhunski odnos uloženog/dobijenog:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Citroen C5 X

 

Novi C5 X je mešavina nekoliko različitih automobila. Visok je kao neki SUV, ima veliki gepek kao karavan, a sve sa komforom i udobnošću limuzine:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...