Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

Citroen C5 Aircross / Citroen C5

Recommended Posts

Najavljen Citroen C5 Aircross

 

citroen%20c5%20aircross%201.jpg

 

Tek što su u Ženevi predstavljeni DS 7 Crossback i Citroen C-Aircross concept, PSA Grupa je i zvanično najavila da priprema još jedan crossover. U pitanju je Citroen C5 Aircross, najavljen sa ova dva teaser crteža koja pokazuju vizuelnu sličnost sa Aircross concept, promovisanim 2015. godine na sajmu u Šanagju. I upravo u Šanagaju će sledećeg meseca promociju imati i ovaj C5 Aircross, novi predstavnik francuske fabrike u C SUV segmentu.

 

citroen%20c5%20aircross%2011.jpg

 

Kako se očekuje, C5 Aircross će se bazirati na EMP2 platformi, dok će se proizvodnja odvijati u Rennes fabrici u Francuskoj. Kako stvari sada stoje, prodaja treba da startuje početkom 2018. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Edited by neshaoct
update naslova teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citroen C5 Aircross: prve zvanične slike

 

164356-citroen%20c5%202.jpg

 

Tek što su na poslednjem sajmu automobila u Ženevi predstavljeni DS 7 Crossback i Citroen C-Aircross concept, PSA Grupa je pripremila još jedan crossover.

 

164357-citroen%20c5%2022.jpg

 

U pitanju je Citroen C5 Aircross, najavljen prošlog meseca sa dva teaser crteža. Ti crteži i ove prve zvanične fotografije pokazuju vizuelnu sličnost sa Aircross conceptom, promovisanim 2015. godine u Šangaju.

 

citroen%20c5%2022222.jpg

 

I upravo na sajmu automobila u Šangaju će sledeće nedelje promociju imati i serijski C5 Aircross, novi predstavnik francuske fabrike u C SUV segmentu.

 

citroen%20c5%20222.jpg citroen%20c5%202222.jpg

 

Kao što se i očekivalo, C5 Aircross se bazira na EMP2 platformi, dok će njegova prodaja u Kini startovati u drugoj polovini ove godine. Što se Evrope tiče, Citroenovi dileri će morati da sačekaju kraj 2018. godine na prve primerke.

 

164364-citroen%20c5%2033.jpg

 

Na konkretne detalje moramo da sačekamo na premijeru koja će se održati 18. aprila u Šangaju, ali neke ranije informacije kažu da će se kupcima u Kini nuditi 1,6 litarski turbo benzinac sa 167KS i 245 Nm, kao i 1,8 litarski agregat sa 204KS i 280 Nm (oba u paru sa šestostepenim automatikom).

 

citroen%20c5%202222222.jpg 164363-citroen%20c5%203.jpg

 

Takođe, najavljuju se i 2.0 litarski motor, pa hibridna verzija (koja će imati i 4x4 pogon), kao i produžena LWB varijanta sa sedam sedišta.

 

citroen%20c5%20333.jpg citroen%20c5%203333.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dmotion test: Citroen C5 Aircross

 

Citroen_C5_Aircross_001.jpg.53a7a0246742ab76b317a97d55fc80b7.jpg

 

Citroen već više od 20 godina koketira sa rečima „Air“ i „Cross“, a po svemu sudeći, sada je svoje kovanice potpuno smestio u službu onoga što je proizveo. Kada je predstavila C5 Aircross, fabrika je saopštila da je formu karoserije podredila njenom enterijeru i funkcionalnosti, a rečima “Air” i “Cross” definisala udobnost koju donosi vazduh i crossover segment kojem vozilo pripada. Lakši deo posla u razvoju bila je odluka da se C5 Aircross postavi na postojeću i proverenu platformu koju koriste Peugeotovi crossoveri 3008 i 5008.

 

Citroen_C5_Aircross_014.jpg.d918869620e07fcb6412d1943937a1fa.jpg

 

Međutim, nije napravljen još jedan klon pomenutih modela, nego je Citroen u već poznato dodao nekih 20-ak svojih patenata, i potrudio se da podari lični identitet svom SUV-u. I da ne bude mnogo diskusije da li je crossover, SUV ili SAV. Po nama, a ne mora biti prihvaćeno, visinom i formom karoserije jeste SUV, ali odsustvo 4×4 pogona, pak ga smešta u nešto između hatchbacka i SUV-a, odnosno crossover.
 

 

Citroen_C5_Aircross_063.jpg.29429dce3e2ac6e7adcbdc1f4bbb667f.jpg

 

Ako bi se poveli oznakom C5, mogli bi pomisliti da deli i njegovu dužinu. Međutim, ne, C5 Aircross nije veliki, 4.8 metara dugi crossover. Šta više, sa svojih tačno 4,5 metara na platformi sa međuosovinskim razmakom od 2,7 metara, može da se smesti u klasu kompaktnog crossovera ili SUV-a, koji svojom dužinom ne zadaje glavobolju pri svakom parkiranju. Sa druge strane, ima i širinu i visinu koja mu donosi, ne samo ozbiljan nastup, nego i potencijalno dobru ponudu kabinskog prostora.

 

Citroen_C5_Aircross_070.jpg.725e4a9e6b82b0f253bc4567e66458ec.jpg

 

A i da do kraja odigra svoju SUV/crossover ulogu, ima i kratke prepuste preko točkova, i povećan klirens od tla. Ima i prepoznatljiv stil svih aktuelnih Citroena, sa izrazito tankim LED svetlima (koji i drugi sve više počinju da primenjuju), i masivni prednji odbojnik, koji se nadovezuje na ozbiljan stav na toškovima. Na kraju, uz Citroenove prepoznatljive štitnike na vratima C5 Aircross je vizuelno nepogrešivo Citroen, i ko voli ovakav stil, dobiće ono što traži.
 

 

5c669e4abfc5a_Citroen-c5-Aircross-ent2(1).jpg.9441ac242aff6b03b0b9a2d59b9ea557.jpg

 

Francuska marka ne preteruje kada za svoja sedišta tvrdi da su fotelje. Ne, nisu to fotelje iz salona švedske marke, koja bi trebala da bude jeftina, ali koja to kod nas nije, a “koja je donela prosperitet i napredak našoj zemlji”. Citroen je izborom posebnih penastih materijala pre svega postigao kontrolisanu mekoću, a formom podršku telu, sedištima koja ne izgledaju kao automobilska sedišta. Pa čak i materijal od kojeg su izrađena više podseća na trosed iz dnevne sobe nego na automobil. Ovom odlukom Francuzi su iz C5 Aircrossa oterali sve one koji žele sportske tvrde kadice, i poželeli dobrodošlicu onima koji na prvo mesto i iznad svega stavljaju udobnost.

 

Citroen_C5_Aircross_144.jpg.fb56eae6634dee10d8c703e10c4645ec.jpg

 

 

Što se prednjih sedišta tiče, odlično su dimenzionisana, a Citroen je vešto izveo još jedan manevar. Između njih je visoka i debela centralna konzola, koja vozaču i suvozaču daje i oslonac za ruke i osećaj ušuškanosti, a ručicu menjača i komade dovodi na savršenu poziciju za opušten položaj u vožnji. I zaista je funkcionalnost u ovom vozilu stavljena na prvo mesto. Zadnja klupa su tri odvojena sedišta koja se nezavisno mogu pomerati i kombinovati prostor za noge ili smeštaj stvari. Ponuda protora i za noge i glave je odlična, a žrtvu nije podneo prtljažnik koji je sa 580 litara sasvim dovoljan, uz lagana preklapanja jednog, dva, ili sva tri naslona.
 

5c669e46584f2_Citroen-C5-Aircross-ent-1(1).jpg.ecaf6bb99bbc911d57b1818f12d6ca9e.jpg

 

Citroen je sa C5 Aircross uradio još nešto suprotno od većine. Umesto da instrument tablu i infotejment zatrpa informacijama, sve je maksimalno pojednostavio i napravio “User friendly”. Digitalna instrumet tabla je prilagodljive grafike, ali sa uvek dominantnom najvažnijom informacijom – trenutnom brzinom.

 

Citroen-C5-Aircross-ent3.jpg.125a01591c8fa74962d1609b1e18076e.jpg

 

Većina mlađih vozača rećiće da im fale informacije, i da taj ekran deluje prazno, da je, recimo, obrtomer mali, međutim, svi oni koji ne žele da idu na školovanje da bi shvatili šta piše na tabli, ili čak imaju problem sa vidom, biće prezadovoljni ovom jednostavnošću.

 

5c669e4029121_Citroen-C5-Aircross-ent4(1).jpg.4950eeabf91f4abd6cf20b0a51ea7acf.jpg

 

Isto važi i za višenamenski ekran od 8” osetljiv na dodir, sa jednostavnom organizacijom podataka i komandi, na koju se lako i brzo privikava. Čak i na upravljaču nema mnogo prekidača. Tu je samo ono što se najviše koristi. Jedino što odstupa od ove odlične funkcionalnosti je red mehaničkih prekidača grejanja prednjeg i zadnjeg stakla i unutrašnje cirkulacije vazduha, koji je zavučen ispod “tableta”, uvek je u polumraku i nije najpristupačniji. Nasuprot tome, velik rotacioni selektor modova vožnje je smešten uz ručicu menjača, i na dohvat ruke u svakom trenutku. Sve skupa, Citroen je uspeo da napravi automobil sa svim potrebnim funkcijama ali koji se brzo uči i jednostavno koristi.
 

 

Citroen_C5_Aircross_109.jpg.4cd599bc508888db58295fe9ef7231e9.jpg

 

Citroen C5 Aircross jeste postavljen na poznatu platformu PSA Grupe, uz jedno veliko “ali”. Za potrebe svog WRC programa, Citroen Sport je razvio poseban hidraulični sistem koji je dodao na ogibljenje. Ovaj svoj patent sada ugrađuje u putničke automobile, ali, razumljivo, sa sasvim drugačijom ulogom. Naime, “Progressive Hydraulic Cushions“ deo je standardne opreme i sistem koji, pojednostavljeno rečeno, amortizerima dozvoljava da u sredini svog radnog opsega (histerezisa) budu mekani, a da se u zonama krajnjeg sabijanja i izvlačenja automatski ukrućuju. U praksi, ovaj sistem bi trebao da donese mekoću i udobnost pri normalnoj vožnji, ali spreči preterana naginjanja u krivinama i pri velikim brzinama. A što se velikih brzina tiče, 1.5 BlueHDI sa svojih 130 KS u test vozilu, barem na papiru, nije obećavao previše sa šestostepenim manuelnim menjačem i pogonom na prednjim točkovima.
 

 

Citroen_C5_Aircross_087.jpg.5276be752b9c0a3362972e1bb37edde0.jpg

 

Da li je danas postala mana biti mekan i udoban, ili je imperativ biti oštar i dinamičan? Citroen C5 Aircross je ovo prvo po svim osnovama i to mu je vrlina, ni slučajno mana. Očigledno, proizvođač je tačno ciljao kupca/vozača, koji u saobraćaju nema ambiciju da bude najbrži, da najoštrije prođe kroz krivinu, i svima pokaže da je glavni. Ciljna grupa ovog SUV-a ima 50 i više godina, a pored mekih sedišta, isto očekuje i od ogibljenja i upravljača. U C5 Aircross sve je mekano. Upravljač je snažno pojačan, menjač lagan i mekan, a vozilo plovi po neravninama.

 

Citroen_C5_Aircross_063.jpg.29429dce3e2ac6e7adcbdc1f4bbb667f.jpg

 

Da se razumemo, “Progressive Hydraulic Cushions“ nije čudotvoran, ali je efikasan. Vozilo se u krivinama definitivno naginje nešto više od većine aktuelnih pandana iz segmenta, ali ne do nivoa da neprijatno ljuljanje izaziva morsku bolest. Isto tako, mekana postavka ogibljenja odnela je i oštrinu u upravljanju, i donela blagu indirektnost upravljaču, ali ne i nepreciznost. Zapravo, ovo vozilo je svim svojim karakterima potpuno usklađeno i usmereno ka udobnosti i jednostavnom korišćenju. Jedina situacija u kojoj ova kombinacija nije najbolje rešenje je snažan bočni vetar, koji poprilično ljulja visoko vozilo. A u celu priču se uklapa i motor koji je sasvim dovoljan vozačima bez sportskih ambicija.

 

Citroen_C5_Aircross_075.jpg.2c5838de61ab7439215360daff1b5c32.jpg

 

Očekuje da se menjač relativno često koristi, pogotovo prilikom preticanja, ali zato kao nagradu vraća potrošnju od 6 litara i autonomiju od preko 800 kilometara. Iako će dosta bučno zarežati tokom ubrzavanja, pri stalnoj brzini će se potpuno utišati, i pokazati da je C5 Aircross odlično zvučno izolovan. Razumljivo, što standardno, što opciono, na raspolaganju su i brojne vozačke asistencije, uključujući i sistem za pomoć u održavanju kolovozne trake, koji se na Dmotion testu pokazao kao veoma efikasan i dosledan u svojim intervencijama.
 

 

Citroen_C5_Aircross_029.jpg.7fad348dde45ece97b1fd1be374e2dbb.jpg

 

Citroenu je cilj bio da napravi specifičan automobil za određenu ciljnu grupu. I napravio je pun pogodak time što je po svim osnovama ostao dosledan osnovnim idejama, a to su udobnost, jednostavnost za korišćenje i ekonomičnost. Ovde “sportisti” u duši nemaju šta da traže, ali zato imaju svi oni koji žele nepretenciozan i udoban automobil. Na tržište Srbije upravo je stigao sa cenom od oko 19.900 evra za opciju sa benzinskim motorom i manuelnim menjačem, dok je cena za testirano vozilo sa veoma solidnom opremom oko 26.000 evra.

 

preuzeto sa - dmotion.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citroen C5 Aircross u Srbiji od 19.990 evra

 

citfoen c5 aircross srb.jpg

 

Uvoznik Citroena za naše tržište je na svom zvaničnom sajtu objavio kompletan cenovnik za najnoviji SUV model francuske marke. C5 Aircross u Srbiji tako može da se kupi i za manje od 20.000 evra, budući da bazna verzija sa Start nivoom opreme, 1.2 litarskim PureTech benzincem od 130KS i manuelnim 6-stspenim menjačem košta 19.990 evra (sa uračunatim promotivnim popustom). Osnovna dizel verzija ima cenu od 21.290 evra, a radi se o vozilu sa 1.5 litarskim BlueHDi dizelašem od 130KS i manuelnim 6-stepenim menjačem.

Kompletan cenovnik za C5 Aircross u Srbiji možete pogledati ovde.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAuE7mDAO_22LxCw1_6Yz4C_XY0RIm2JhiJvgLWf Emisija SAT: Test Citroen C5 Aircross

 

Citroenovim vozilima je udobnost deo DNK, istorije, imidža, nasleđa. I baš na tom planu novi francuski SUV C5 AirCross pronalazi svoj najsnažniji adut, zahvaljujući veoma zanimljivim rešenjima oslanjanja i udobnim sedištima koja su šlag na jednoj veoma komfornoj torti. Najatraktivniji za vožnju je sa manjim od dva turbobenzinca, a najštedljiviji sa slabijim turbodizelašem...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Test Citroen C5 Aircross

 

Citroen C5 do sada je označavao Citroenovu limuzinu, a sada Citroen C5 Aircross nosi oznaku SUV-a visoke klase. Pogledajmo kako se snašao na testu Juraja Šebalja.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoMagazin test: Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi 130 Feel

 

wqwqse069.jpg

 

U moru sličnih krosovera, Citroen C5 AirCross je doneo više nego potrebnu svežinu. Sa mnogo jedinstvenih rešenja, ovo je auto koji se ozbiljno razlikuje od konkurenata. Nema dileme, krosoveri i SUV modeli su odavno postali dominantna kategorija vozila. Samim tim, pred kupcima je nimalo lak zadatak kako odabrati pravo vozilo. Citroen se potrudio da izbor u velikoj meri olakša. Novi C5 Aircross je potpuno drugačiji ne samo od konkurenata, već i od bratskih modela unutar PSA grupacije. Pritom, uopšte ne mislimo na dizajn, koji je, očekivano, avangardan i u skladu sa imidžom najnovijih Sitroenovih modela. C5 Aircross je jedini u klasi koji ima hidraulične progresivne jastuke. Osim toga, pozadi su tri potpuno nezavisna sedišta pune veličine, što nije slučaj kod drugih modela unutar grupacije a i šire. Uz veliki prtljažnik, to je već sasvim dovoljno da se ovaj auto ozbiljno uzme u razmatranje.

 

wqwqse068.jpg

 

Cena počinje od 19.990 evra, koliko košta turbo-benzinac sa 130 konja. Dizelaš zapremine 1.5 litara iste snage je skuplji 1.300 evra. Mi smo na test preuzeli upravo dizel verziju, doduše, sa trećim po redu paketom opreme Feel, čija je cena 24.690 evra.

 

wqwqse067.jpg

 

Za taj iznos dobija se dosta opreme, mada je dosta toga ostavljeno i za doplatu. Sve u svemu, svaki Citroen C5 Aircross, bez obzira na paket opreme, ima već pomenute hidraulične progresivne jastuke, tri nezavisna zadnja sedišta, specijalno akustički izolovano vetrobransko staklo i posebna prednja sedišta od memorijske pene. Treći po redu paket ima i potpuno digitalnu instrument tablu u vidu displeja dijagonale 12.3 inča, sa mogućnošću nekoliko vrsta prikaza.

 

wqwqse066.jpg

 

Prijatno nas je iznenadio kvalitet završne obrade i mnogo površina pod mekim materijalima zanimljive teksture, baš kako i dolikuje Citroenu. Dizajn presvlaka sedišta može da se bira a svaki od njih podrazumeva dizajnersku tkaninu. Čak je i senilo instrumenata presvučeno proštepanom eko-kožom.

 

wqwqse065.jpg

 

Za volanom se sedi prilično uspravno; pedale su vrlo blizu a sedište je visoko i u najnižoj poziciji, tako da su kolena savijena skoro pod uglom od 90 stepeni. Zbog toga smo morali da volan odaljimo od sebe a ne da ga izvučemo. Ljubitelji automatika mogu da uživaju u novom osmostepenom menjaču, a za nas je ovaj put pripremljen primerak sa manuelnim šestostepenim.

 

wqwqse064.jpg

 

Nije nam bilo teško da baratamo ručicom, naprotiv; kvačilo, odnosno zamajac su sjajno usklađeni sa sistemom ubrizgavanja, tako da nema nikakvog trzanja, cimanja i ljuljanja, pa se međugas lako i prirodno slaže. To je samo početak osećaja mekoće. Već prelazak preko prvih neravnina izaziva oduševljenje. Novi sistem hidrauličnih progresivnih jastuka je u vožnji veoma sličan nekadašnjim ''bombama''.

 

wqwqse062.jpg

 

Radi po drugačijem principu, tako da nije potrebno nikakvo održavanje - nema hidraulične tečnosti, pumpe... Sitne neravnine maksimalno upija, a preko ulegnuća prelazi kao da ih i nema. To se posebno oseća pri velikim putnim brzinama kada auto samo nežno ''zapliva''. Osećaj je gotovo identičan kao na prestižnim luksuznim limuzinama opremljenim vazdušnim ogibljenjem.

 

wqwqse061.jpg

 

Auto se manje ljulja ne samo preko neravnina, već se oseća umirivanje karoserije čak i kada ubrzavate, kočite i skrećete. Doduše, oštrije krivine na auto-putu umeju da izazovu nešto više naginjanja zbog ''plivajućeg'' ogibljenja, ali to je nešto na šta jednostavno treba računati, s obzirom da je auto konstruisan da bude ekstremno udoban, a ne sportski orijentisan.

 

wqwqse060.jpg

 

Nekako u skladu sa tim imidžom je i motor. Dizelaš zapremine 1.5 litara sa 130 konja namenjen je manje zahtevnim vozačima. Daleko od toga da je spor, do ''stotke'' mu treba 10.4 sekunde, ali ima vrlo linearna ubrzanja, bez onog zakucavanja za sedište karakterističnog za snažnije dizelaše. Ako želite naglo da povuče, ipak je potrebno da prešaltate u brzinu niže.

 

wqwqse059.jpg

 

Zvučna i izolacija od vibracija su takođe u skladu sa kompletnom mekoćom automobila. Za to su zaslužni akustički izolovan vetrobran, ali i sedišta od memorijske pene. Kratko rečeno, vožnja Citroenom C5 AirCross je krajnje relaksirajuća. Pri svemu tome motor je izuzetno štedljiv. U vreme kada mnogi podižu potrošnju zbog uvođenja novih standarda o emisiji izduvnih gasova, ovde je iznenađujuće umerena.

 

wqwqse058.jpg

 

Po gradu smo zabeležili prosek od oko šest litara, dok auto-put podiže prosek na oko sedam. Za one koji ipak očekuju bolje performanse, rezervisan je 2.0 dizelaš sa 180 konja, koji je dostupan isključivo uz osmostepeni automatski menjač. Zanimljivo je da ima prilično povoljnu cenu, s obzirom da najopremljenija verzija košta 30.090 evra. Uz zaista neprevaziđenu udobnost u klasi, Citroen C5 Aircross može da se pohvali veoma prostranom kabinom ali i prtljažnikom.

 

wqwqse057.jpg

 

Za pohvalu je što već osnovni paket opreme ima kameru za automatsko kočenje i prepoznavanje saobraćajnih znakova, što je vrlo bitno kada ste u nepoznatom području a kamera za kontrolu brzine je sve više. Svaki C5 Aircross ima i osmoinčni multimedijalni displej osetljiv na dodir, ''blutut'' konekciju kao i dva USB priključka.

 

wqwqse056.jpg

 

Podrazumevaju se električna ručna, tempomat, zadnji parking senzori, senzor za kišu, kao i automatika za podizače svih prozora. Drugim rečima, auto ima sve što je neophodno za udobnu i bezbednu vožnju. Stavke kao što su panoramski krov, elektro-pokretana vrata gepeka, grejači sedišta i kamera od 360 stepeni se doplaćuju bez obzira na paket opreme, dok su bežični punjač telefona, beskontaktno otključavanje, LED farovi i navigacija standard jedino u najvišem paketu.

 

wqwqse055.jpg

 

Nesvakidašnji dizajn, natprosečan komfor i mogućnost postavke tri dečja sedišta jedno uz drugo svakako su elementi koji mogu bitno da utiču na odluku o kupovini. Test automobili su dostupni, tako da je najbolje da novi Citroen C5 Aircross isprobate lično.

 

wqwqse054.jpg

 

Na zadnjim sedištima je komforno čak i visokim osobama. Sedi se tako da butine imaju solidan oslonac, uz više nego dovoljno mesta za glavu i kolena. Svako sedište pojedinačno je klizno podesivo po dužini, tako da se zapremina prtljažnika može povećati sa 580 na 720 litara.

 

wqwqse053.jpg

 

Kao što smo i očekivali dizajn svakog od nekoliko vrsta prikaza digitalnih instrumenata je avangardan u skladu sa imidžom brenda i dizajnom automobila. Ipak, dizajneri su se odlučili da izgled bude važniji od funkcionalnosti, pa je obrtomer nedovoljno pregledan, a i do podataka o potrošnji nije baš lako doći.

 

wqwqse052.jpg

 

Za Citroen C5 Aircross nije predviđen pogon na sva četiri točka, kao što je to slučaj i sa ostalim bratskim modelima unutar PSA grupacije. Zato, po želji, može da se doplati Grip Controll uređaj za elektronsku blokadu diferencijala i prilagođavanje vrsti podloge.

 

wqwqse051.jpg

 

Na raspolaganju su režimi za vožnju po pesku, blatu i snegu, što je dovoljno da se auto izvuče iz dosta klizavih situacija. Doplata iznosi svega 330 evra i obuhvata još i automatski režim za spuštanje niz strme i klizave nizbrdice u kome auto sam koči, održavajući približno brzinu hoda, kako ne bi došlo do zanošenja vozila. Sve što vozač treba da uradi je da održava željeni pravac.

 

wqwqse050.jpg

 

by: Aleksandar Bursać

 

preuzeto sa - magazinauto.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

whatcar.jpg WhatCar? video: Test Citroen C5 Aircross

 

Ime C5 je u auto svetu od početka 2000-tih godina, ali ste do sada mogli da vidite samo limuzinu ili karavan sa tom oznakom. Sada ju je Citroen vratio, ali na SUV model. Kao što se odmah primeti, dizajn je oslonjen na već postojeće Citroen SUV modele, tj. na C3 Crossback...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

whatcar.jpg WhatCar? video: Test 2020. Citroen C5 Aircross

 

Čuli ste već za ime C5, ali ste ga do sada viđali samo na Citroenovim limuzinama ili karavanima. Sada, Citroen pravi SUV sa istom tom oznakom modela...i dosta sličnim dizajnom kao na manjem C3 AirCross:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citroen C5 Aircross kroz najstrmiju ulicu vrednu Ginisovog rekorda

 

5d6d64b826b6f_195667-citroenc51.jpg.e8acab6eee9e5e0221d4e118d821ff22.jpg

 

Ginisovi svetski rekordi su nedavno objavili da je Ffordd Pen Llech u Harlechu i zvanično najstrmija ulica na svetu. To nije promaklo ni Citroenu, koji se odlučio da odrad taj izazov sa novim SUV modelom - C5 Aircrossom. Koristeći program Citroen Advanced Comfort, novi C5 Aircross postavlja merilo u svom segmentu za udobnost u vožnji. Kao i Grip Control, pomoć pri spuštanju uz brdo i ConnectedCAM Citroen za pomoć i odličan vidokrug vozača, kako bi C5 Aircross bio savršen za ovu velšku avanturu!

 

5d6d64ee6bd1d_195668-citroenc511.jpg.7115fc6165758670ef0971f101cade0b.jpg

 

Obilazeći niz tesnih krivina i strmih spustova, ulica predstavlja izazov za sve koji se budu borili s usponom od 50 metara preko vijugavog 330-metarskog puta. C5 Aircross to je odradio bez problema...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

automotovisionHR.jpg Automotovision.hr video: Test Citroen C5 Aircross

 

Citroenova SUV perjanica nove generacije, model C5 Aircross stigao je na naše tržište pozicioniran na granici C i D segmenta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus video: Test Citroen C5 Aircross

 

Ukoliko u 2019. godini želite da ponudite tržištu SUV srednje veličine, morate da mu napravite nešto po čemu će se razlikovati, istaći od goooomile drugih.

A, Citroen je oduvek želeo da ima rešenja koje niko drugi nema, pa pogledajte da li su nešto od toga primenili i na svoj C5 Aircross:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citroen C5 Aircross Hybrid

 

197903-citroen c5 004.jpg

 

Citroen je prošlogodišnji sajam automobila u Parizu iskoristio za promociju modela C5 Aircross sa hibridnim pogonom, tada u koncept formi, dok je sada spreman i serijski model. Ukratko, ovde imamo kombinaciju 1.6 PureTech benzinca, elektromotora sa 80 kW/109KS, litijum-jonskih baterija od 13.2 kWh i 8-stepenog automatskog menjača, pri čemu kombinovana snaga iznosi 225KS i 320 Nm.

 

citroen c5 003.jpg

 

Citroen navodi da je prosečna potrošnja goriva 1.7 l/100 km kao i da emisija CO2 iznosi 39 grama po km.

 

citroen c5 002.jpg

 

Takođe, moguća je i vožnja samo na elektropogon (pri brzinama do 135 km/h), kada automobil može da pređe oko 50 km.

 

197904-citroen c5 001.jpg

 

Citroen C5 Aircross Hybrid je dobio i 12.3 inčnu digitalnu instrument tablu, crne alu točkove od 19 inča, posebne oznake, kao i opcioni ''Color Pack'' za personalizaciju. Cena u Francuskoj iznosi 39.950 evra, a isporuke počinju u prvoj polovini sledeće godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Citroen C5 Aircross BlueHDi 130

 

Citroen C5 nosio je oznaku francuske porodične limuzine, ali od ove godine on označava porodični SUV. Pogledajmo najvažnijih 5 stvari koje trebate znati o Citroenu C5 Aircross:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsireland.jpg CarsIreland video: Test Citroen C5 Aircross

 

Nije samo stajling bio na pameti ljudima iz Citroena kada su osmišljavali C5 Aircross, već i njegova praktičnost - možda najbolji primer za to je gepek koji ima C5 Aircross, a koji je najveći u celom segmentu ovakvih automobila:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citroen C5 Aircross već prodat u 100.000 primeraka

 

citroen_c5_aircross 01.jpg

 

Za manje od godinu dana od početka prodaje, novi SUV Citroen C5 Aircross je ostvario već 100.000 prodaja, što ga čini trećim najprodavanijim putničkim vozilom brenda Citroen (posle modela C3 i SUV-a C3 Aircross). U Francuskoj, u Renu gde se proizvodi, novi SUV Citroen C5 Aircross je visoko pozicioniran kao drugi najprodavaniji SUV u C segmentu. Ovaj komercijalni uspeh doprineo je dinamici prodaje Citroena, koji je, od samog početka godine ostvario najveći rast među prvih 12 automobilskih brendova na evropskom tržištu (30 zemalja, za 11 meseci 2019. godine).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija video: Test Citroen C5 Aircross

 

Limuzinu je zamenio SUV, napravljen na istoj platformi kao i Peugeot 3008 i Opel Grandland X:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automotovisionHR.jpg Automotovision.hr video: Test Citroen C5 Aircross BlueHDi 130

 

Citroen je sa modelom C5 Aircross ostao veran tradiciji, ali je istovremeno u SUV klasu doneo novu dimenziju komforne vožnje:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...