Radislav 1 Posted April 27, 2019 Molio bi pomoc ako je ikako moguce Ovako kad sam se vracao s posla 50 metara od kuce procurilo je ulje na semeringu radilice odslepo sam ga do majstora i promjenio mi je semering i kad ga upalio odma je semering izbilo i majstor ga opet postavio i odma nije pokazalo nista nego nakon 2 kilometra ga opet izbilo i procurilo ulje vec tako par puta a motor ne pokazuje nikakve znakove veceg kvara nema lupanja skripanja itd tj radi podpuno normalno ja licno sumnjam ili na dihtung glave ili na pumu ulja (nepali se lampica) jednostavno ko da ima visok pritisak ulja pa ga izbija na najslabiju tacku Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted April 27, 2019 (edited) Visok pritisak nabija npr zaprljan iberlauf, sad, neki imaju filter iberlaufa, neki ne. Proveri da li duva tj ima slobodan protok na crevu iberlaufa. Takodje ako imas vise ulja u motoru to hoce da se desava. Na kraju ako je pukla neka karika ili klip, onda gura kompresiju u karter ali bi to provalio i sam, duvao bi mnogo, trosio ulja, i opet bi pre izbacio na iber nego na semeringu. Moze da bude da je i lose montiran, eventualno da se ujela radilica tu gde naleze semering pa da procuri opet. To je nesto laicki ovako sto znam Edited April 27, 2019 by neshaoct tehnički edit 1 tvzmaj reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Radislav 1 Posted April 27, 2019 Sve je to ispravno i klipovi i karike auto ne trosi ni kapi ulja od mjenjanja do mjenjanja iberlauf je cist i protocan i auto ne duva uopce na iberu Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted April 27, 2019 Ne znam drugo sta da ti kazem, moguce da je radilica ukopama tu gde naleze semering pa da se proba neki veci da se stavi. Mozda ce se javiti neki majstor Quote Share this post Link to post Share on other sites
Radislav 1 Posted April 27, 2019 Nije ni do radilice izgleda je uljna pumpa ili filter ulja ali nije sigurno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Radislav 1 Posted April 27, 2019 Filter ulja nije provjerili smo sada ostaje uljna pumpa ali ako neko zna u cemu je problem tj da je imao takvu situaciju neka mi kaze da neskidamo dio po dio bez veze Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 27, 2019 @Radislav Baci pogled na ove teme: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/55411-marea-19-td-izletanje-semringa-radilice-i-curenje-ulja/ https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/47476-punto-mk2a-18-hgt-izbija-semering-na-radilici/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Radislav 1 Posted April 27, 2019 (edited) Vidio sam vec te teme ali nekako mi nisu slicne mom slucaju,kod mene odma izbije semering cim mu dam malo jacu turazu sada zadnji put je izbio na dizalici kada sam ga stisno na 2000 obrtaja pri hladnom motoru jer se ni nestigne ugrijat Samo da napomenem da nije doslo do pregrijavanja masine ili pucanja bilo cega ni prije a ni sada masina je u orginalnom stanju sa 210 000 hiljada orginalnih kilometara ne dimi ni ne trosi ni ulje ni vodu Edited April 27, 2019 by Radislav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Radislav 1 Posted April 29, 2019 Samo da javim koje je resenje mog problema tj da nema resenja,ovako otisli su aksijalni lezajevi na radilici i od lufta koje ima udara u pumpu za ulje i ostecuje uljnu pumpu 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 29, 2019 @Radislav Hvala što si se setio Foruma da napišeš šta pravi problem, sigurno će značiti svakome ko bude čitao temu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Radislav 1 Posted April 29, 2019 Samo da kazem da nemora kod svih koji imaju ovaj problem biti isto resenje,najprije je potrebno skinuti karter pa onda uljnu pumpu i onda tek se moze vidjeti taj kvar a resenje je zamjena aksijalnih lezajeva i uljne pumpe koje se po meni bas i ne isplati a volio bi cuti i vas misljenje o isplativosti tog popravka na puntu Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted April 29, 2019 Pa ako je dobar motor i auto generalno, isplati se, jer u takvom stanju na trzistu ne vredi nista. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
tvzmaj 39 Posted May 2, 2019 (edited) @Radislav Ja bih kao prvo promenio majstora To je trebao odmah da uoči, nije morao sa skida karter. Tu mnogo šeta radilica čim je uspelo da ošteti pumpu. Isplati se zamena jer kada oni odu ne znači da je otišao i motor. Aksijalni stradaju zbog preterane upotrebe kvačila. Ima ljudi koji na semaforu stoje na kvačilu ili na rampi dok voz ne prođe. To ne sme da se radi. Možda se ne isplati samo u slučaju da je i radilica tu oštećena. Obično radilica tu bude neoštećena jer su ležajevi mnogo male tvrdoće. Znači nađeš iskusnog mehaničara, i on će ti tačno reći šta činiti. Ja sam hobi mehaničar i jesam menjao te ležajeve kod nekih motora ali nemam dovoljno iskustva da ti kažem sve rizike tog zahvata. Edited May 2, 2019 by neshaoct tag 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted May 4, 2019 Ja bih zamenio samo aksijalne lezajeve i to bez skidanja radilice pa dok traje traje. Posle zamenis seo motor i teraj dalje Tako sam ja uradio na mom prethodnom 1.9 d 1 tvzmaj reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
puntara 26 Posted May 11, 2019 (edited) A jel mogu da se ubace aksijalni ležajevi bez skidanja radilice? Edited May 17, 2019 by neshaoct pismo Foruma Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted May 16, 2019 (edited) @puntara Mogu. Skines donju polutku pa zarotiras radilicu u kuntra smeru ka se okrene gornjs pokutka i samo je izvadis. Ubacis polako drugi ako je u standardu radilica i to je to Edited May 17, 2019 by neshaoct tag 1 tvzmaj reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites