milosss90 5 Posted April 27, 2019 Zeleo bih da pitam za savet, da li neko moze pomoci. Molim Vas pogledajte video. https://files.fm/f/x58yzh8e Cuje mi se lupanje ispod haube, u ritmu sa radom motora, da li neko mozda ima ideju sta moze biti? I najvaznije, da li je bezbedno da vozim do kraja praznika, posto sada ne radi niko od mehanicara? U pitanju je Grande Punto 1.3 MultiJet 75ks, sve radi normalno, vuce lepo, ne primecujem nista cudno ispod haube, ne znam odakle dolazi zvuk...od juce se javio problem, vozio sam 30ak km, nije se menjalo nista. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted April 27, 2019 Podloska na dizni ili neki dihtung na grani , sastavu auspuha. Tako deluje preko klipa 2 1 neshaoct, djomla and milosss90 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
milosss90 5 Posted April 27, 2019 hvala puno na odgovoru, i ja se nadam da je neka sitnica posto normalno radi. Bas treba sutra na put idem, ali cu preskociti, pa ce u utorak kod mehanicara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milosss90 5 Posted May 3, 2019 On 4/27/2019 at 2:46 PM, MS PK said: Podloska na dizni ili neki dihtung na grani , sastavu auspuha. Tako deluje preko klipa Svaka cast na dijagnostici, reseno, podloska na dizni, 2komada zamenjano 2500din u Fiat servisu Goran...Hvala jos jednom 2 djomla and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted May 3, 2019 Nema na cemu druze, zato i sluzi forum Hvala i tebi sto si se javio i napisao u cemu je bio problem, posto se dosta njih ne udostoji to da uradi a neverovatno mnogo znaci nekome sutradan koji ie u istom problemu! 3 1 djomla, neshaoct, Nidza Savin and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
milosss90 5 Posted June 13, 2019 Posto ste mi pomogli prosli put, sa dijagnostikom, moram da pitam opet Ovaj put je problem menjac, Dakle, jako krci kada ubacujem u rikverc, recimo svaki treci put zapne, to mi je najveci problem...nekad krcne udje, nekada uopste ne moze iz prvog puta, nekada ima onaj jezivi zvuk testerisanja desavalo mi se i da ponekad teze ubaci u prvu,ali to retko to je i normalno donekle... isto sam primetio da mi se desavalo iz 5 u 4 kada vratim oce da "udje" iz drgugog pokusaja, sto moze biti nezgodno za preticanje... Uglavnom mi je problem samo taj rikverc, jer zna da zakrci ozbiljno ponekad...problem se javlja u poslednja 2 meseca, u servisu su mi rekli da je menjac ok kvacilo je inace nisko, pa pokusavam da ga zabijem o pod pa onda, ili polako nezno, ili grubo, nista ne dobijam nijednom kombinacijom ima li neko neku ideju sajla, korpa, ili ceo set kvacila menjam ili sta, svakako ce opet morati u servis... i da li mogu da napravim veliku stetu "silovanjem" 2 Ofsajd and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted June 13, 2019 Verovatno je ceo set za zamenu ako ti je vec toliko nisko kvacilo a svakako testerisanje nije dobro Quote Share this post Link to post Share on other sites
milosss90 5 Posted December 18, 2019 ljudi moze li savet? Desava mi se od skoro da kada mi je nezagrejan auto, cim predje 2000-2100 obrtaja zazvizdi...znate li sta to moze biti? cim se zagreje zvuk nestaje... zato gledam da ga vozim uvek na sto nizim obrtajima dok se nezagreje... da li to moze da ima veze sa turbinom? i kada se uopste ona pali na modelu Grande Punto 1.3 MultiJet 75ks? da li je to 1700 ili 2000obrtaja? inace se dosta sporo po mom skromnom misljenju zagreje, ako nije autoput ili neki pravac, sacekam dobro da se skazaljka digne... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted December 18, 2019 Turbina se ne pali niti se gasi, ona radi uvek, jos i na verglanju. Moze da se cuje ona, mozda je i neki lager na alternatoru, kompresoru, mozda se cuje samo kajs, svasta moze da bude. Rekao bih ti da to sto hitnije utvrdis sta je u pitanju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Ćirić 0 Posted March 16, 2021 On 12/18/2019 at 4:22 PM, milosss90 said: ljudi moze li savet? Desava mi se od skoro da kada mi je nezagrejan auto, cim predje 2000-2100 obrtaja zazvizdi...znate li sta to moze biti? cim se zagreje zvuk nestaje... zato gledam da ga vozim uvek na sto nizim obrtajima dok se nezagreje... da li to moze da ima veze sa turbinom? i kada se uopste ona pali na modelu Grande Punto 1.3 MultiJet 75ks? da li je to 1700 ili 2000obrtaja? inace se dosta sporo po mom skromnom misljenju zagreje, ako nije autoput ili neki pravac, sacekam dobro da se skazaljka digne... Druže da li si rešio problem i ako možeš da podeliš iskustvo,pošto trenutno i ja imam takav problem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gotlib 1 Posted August 30, 2021 (edited) Cao svima, Da ne otvaram novu temu iskoristicu ovu koja mi deluje odgovarajuca za moj problem. Naime, imam neko lupanje iz haube i to samo kada je auto ubacen u brzini i krece se. U pitanju je Fiat Punto 1.3 mjet 84ks, 2015. godiste, presao je 166.000 km. Intenzitet lupanja (pravilnog) se povecava sa povecanjem broja obrtaja i isti je i kad je motor zagrejan i kada nije. Nevezano u kojoj je brzini, lupa. Po nekom mom osecaju najjace se cuje kada se vozi u 2. brzini pri nekih 30-40km/h. Kada se auto izbaci iz brzine nema nikakvog lupanja, samo kada je ubacen u brzinu (bilo koju). Inace motor radi pravilno kada je na leru i ne cuje se nista (bilo da je u pokretu ili u mestu), pali bez problema, ne trese nista ni na leru ni u voznji, vuce bas lepo, normalna potrosnja goriva, nema potrosnje ulja. Imate li pretpostavku sta bi moglo biti? Kontam da moze svasta da bude ali neko usmerenje bi bilo od koristi pre nego sto odem kod majstora. Da, nikakva lampica ne gori, nema nikakve greske. Hvala unapred, Pozdrav, Edited August 30, 2021 by Gotlib Quote Share this post Link to post Share on other sites