zunto 517 Posted April 22, 2019 Iz tog razloga ja idem verovatno na B8, iako je BMW dosta bolji i ima vise mesta, moderniji je i bolje se vozi. Ali...audi u boljoj opremi kosta manje u startu (doduse i stariji je), manje kostaju ti neki preventivni servisi i generalno odrzavanje tako da se meni licno vise uklapa, a da su finansije dozvolile tu razliku bih doplatio za BMW jer mislim da bas toliko vise i vredi.Moj drug ima f10 2012 i a6 2014, kaze da je f10 tisi, bolje se vozi i manje trosi ali je a6 daleko jeftiniji za odrzavanje i daleko pouzdaniji.Sam kaze da je taj lanac platio ozbiljno puno love ali mu je doslo na isto ker je imao neku zajebanciju sa muktitronik menjacom od blizu 1200 eur. Sve zavisi od afiniteta.Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 700 Posted April 22, 2019 Svakako iole bolji majstor preporučuju kad se menja lanac da se vadi motor.I kad moze bez vađenja motora.Sad bmw jeste skuplji za odrzavanje ,ali taj osecaj u voznji je nenadmasiv. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted April 22, 2019 Svakako iole bolji majstor preporučuju kad se menja lanac da se vadi motor.I kad moze bez vađenja motora.Sad bmw jeste skuplji za odrzavanje ,ali taj osecaj u voznji je nenadmasiv.Jebes taj osecaj nenadjebivosti kada moze da ti izbije brdo para iz dzepa...Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока 5 1 djomla, silenci, banjo1990 and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted April 22, 2019 tako je jedino da imaj jedno 200000 dinara platu pa onda mozes kao nesto il ko ima firmu pa ima dobar profit,al generalno u srbiji to je sve natezanje to je kao kad imas mladju i bolju zensku,e ta onda vise trosi i trazi 3 djomla, banjo1990 and alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 700 Posted April 22, 2019 1 hour ago, zunto said: Jebes taj osecaj nenadjebivosti kada moze da ti izbije brdo para iz dzepa... Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока Kao i svaki auto.Kad bi to gledali, svi bi vozili punta 1.2. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14852 Posted April 22, 2019 premium klasa je premium klasa, take i cene... Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boris90 367 Posted April 22, 2019 Eno na drugom forumu covek sa X5 40 d na 65 hiljada morao da menja lanac. Auto je nov kupljen. Nisu oni nista to resili tako da ne zavaravajte se . Napravljeno je to sve namerno zbog cene delova i kasnije zarade, ciganija..Ostaje da se vidi ta B serija motora da li je bolja.. Samo dobra kontrola i budite spremni na takav trosak i nema problema. Ja bih svakako uvek pre kupio trojku nego A4 ili peticu pre A6. Vozim cesto onu trojku sa slike, a imam priliku i da cesto vozim C klasu 2013 godiste i po meni bmw je u toj klasi br.1 Ko moze da podnese troskove koje nosi sa sobom treba da ga vozi posto malo koji auto u klasi pruza takav osecaj u voznji.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 700 Posted April 22, 2019 Bez zavaravanja,nista vise nije napravljeno da traje i to namerno. 1 banjo1990 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted April 22, 2019 Kao i svaki auto.Kad bi to gledali, svi bi vozili punta 1.2.E moj decko...mnogo si zelen i mlad...Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока 3 djomla, rkoma1986 and alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 700 Posted April 22, 2019 E moj cica,kad si vozio bmw, ovako nisi pricao,ali nema veze Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted April 22, 2019 Iskustvo mali,iskustvo...Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока 2 alfini0507 and silenci reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 700 Posted April 22, 2019 Mislim da bi trebao kolega @vagenovac da se oglasi povodom ove peripetije. Druze koje iskustvo?Kupujes polovan auto.Igra sreca,to je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted April 23, 2019 Mislim da bi trebao kolega [mention=11579]vagenovac[/mention] da se oglasi povodom ove peripetije. Druze koje iskustvo?Kupujes polovan auto.Igra sreca,to je.Objasni ti nama ovde kako se to kupuje polovbjak? Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted April 23, 2019 @silenci Mislim da servis može i manje da košta, ali ja sam uzimao Mann-ove filtere i sipao BMW-ovo ulje. Inače, tamo preko ga menjaju na 30 hiljada, što ja svakako neću praktikovati, ali ruku na srce filter vazduha je bio potpuno čist, kao što i u filteru goriva nisam našao ni trunku neke strane čestice. Litar ulja je oko 1600 dinara. Kod nas je ovde među najskupljim, ali u poređenju sa cenama u EU je jeftino. Naravno, večito pitanje je da li je to ulje stvarno taj kvalitet, ali to Bog sami zna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted April 23, 2019 Po meni, filteri treba da budu u prihvatljivom kvalitetu a sto se ulja tice, placas znacku a sta je unutra niko pojma nema. Dva su misljenja ili kupujes ulje sa pumpi, najsigurnije da je original ili na ambalazi da pise uemlja proizvodnje a ne made in eu. Svako krsteno ukje ce sigurno raditi posao 10000 km. Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока 2 neshtry and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted April 23, 2019 Resenje je da dignes ruke jer nista ne postignes sem da te boli glava Ako imas nekog od preko da ti posalje i onda si kao miran... koje bese to u stvari ulje u Bmw ambalazi? Mobil?Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14852 Posted April 23, 2019 CastrolPoslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted April 23, 2019 Ne znam, BMW preporučuje Castrol, tako da pretpostavljam je u on u pitanju. Po radnjama je teže naći da imaju na stanju Castrol koji ispunjava ACEA C3 i LL04 standard. Obično svi drže onaj neki ''obični'' Edge na kom nisam našao LL04 odnosno taj BMW-ov standard. Ovo ulje koje sipam se zove Twin Power Turbo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boris90 367 Posted April 23, 2019 Pre 2 godine mi smo kupili kod Radulovica ulje za 320d f30, ista ambalaza kao kod tebe. Unutra Shell ulje.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted April 28, 2019 Prvo i prvo čestitam .Što se tice lanca ako ćeš preći 100k sa autom a sad ima 200k zamena ti ne gine, a bolje da ga zamenis što pre i da si miran nego da imaš potencijalni problem i da ga zamenis za sledećeg vlasnika.Po rečima šefa servisa u BMW te n47 lance ubija Long life servis i pun gas na hladnom motoru, tako da stil vožnje i održavanja može mnogo da utiče na životni vek lanca jer je osetljiv.B47 je kažu najbolji.Sent from my STF-L09 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted April 28, 2019 M47 je najbolji sto se tice lanca ako pricamo o 2.0 motorima ali to se nece ponoviti Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted April 28, 2019 Mislim na motor kao celinu, troši mnogo manje ide mnogo bolje, bez nekih izraženih mana.Nije neuništiv al nije ni m.Sent from my STF-L09 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted April 29, 2019 Vreme ce pokazati, mislim da je rano jos uvek ali daj boze da je tako. Svi su se okrenuli takvom nacinu pravljenja automobila, ne samo bmw, da te jednostavno teraju da razmisljas o kupovini i voznji samo dok je u garanciji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14852 Posted April 29, 2019 Odavna se na zapadu voze auti samo u garantnog roku u većem delu populacije,a sa novim eco zakonima će dručije biti još i teže Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted May 31, 2019 Da malo apdejtujem temu sa nekim informacijama. Početkom maja meseca sam napravio jedan krug Beograd-Verona-Milano uz usputno svraćanje do nekih lokaliteta. Prešao sam oko 2300km, nas četvoro u kolima i pun gepek do krova. Potrošnja po bordu je bila 5,1 l/100 km. U stvarnosti je malkice više, ali beznačajno. Vozio sam raznovrsno, kroz Hrvatsku konstantno 160km/h, a kasnije kroz Sloveniju i Italiju retko preko 140 km/h jer sam bio uslovljen stanjem saobraćaja. U povratku sam retko spuštao ispod 140km/h, jer su uslovi dozvoljavali. Bilo je malo i gradske vožnje, i vožnje kroz lokalna mesta. U svakom slučaju, potrošnjom sam prezadovoljan, i pomalo u neverici da tako malo troši. Quote Share this post Link to post Share on other sites