Jump to content
FAS Goran
Kaligulaks

Fiat Nuova Croma 1.9 MJet 150 - umazana šipka za ulje

Recommended Posts

Pozdrav ljudi matorci kupili cromu 2007 automatik totalni full od opreme,150 konja koza panorama sve u fullu uradili veliki i mali servis i odmah mi bilo sumnjivo nikako da izmerim ulje merac umazan uljem 10cm iznad meraca tako da je sipkica uvek umazana preko meraca.....sad posle 5-6 meseci vidim kao otvorim cep od ulja izlazi dim i kad dignem merac ulja izlazi dim a od skoro kad mu dam gas skroz izlazi crni dim pozadi dosta.Matori se skenjali vide i oni da izgleda produvao mada ide kao metak.Moze li pomoc kako ovo ako uopste moze da se resi ljudi bi pokusali da srede ako moze jer ne vredi ovakvog ne mogu ni da prodaju.Zahvalan sam na svakom korisnom savetu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti ga salji kod majstora u Donju Božurnu a ja ću u Selevac...

 

PS Vidis da ne trosi nego "preliva" kao fontana na Slaviji...

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da je produvao, ne bi išao kao metak.

 

To što dimi, i još ako dimi kao tenk - skinut DPF filter i ugašen EGR ventil (ništa strašno i kod mene je tako, ali i većine mjet motora).

 

To što "dimi" na šipci i na poklopcu - verovatno da je samo isparenje, koje se javlja od toplote u motoru.

 

Ako i dalje sumnjaš na neki kvar - pravac kod majstora i dijagnostika da se uradi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To "ide kao metak" je relativna stvar :D Taj motor u svakom slucaju ce da vuce dobro, ono po osecaju, jedino kada bi pukao klip ili karika pa ono, da radi na 3 klipa, onda ne bi ima snagu nikakvu. Ako ima potrosnju ulja povecanu onda preostaje samo merenje kompresije da bi se videlo sta je u pitanju dalje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo ljudi izvinite Veljko ovde iz Krusevca to je prvo,rece neko za pdf filter da nema to je tacno jer kad ga kupili imao je check engine i majstori su ga izvadili prepravilli nesto i sad nema taj filter niti onu gresku.Ulje ne trosi  sta znam kazem da izbaca na taj merac previse u vis 10cm i ne moze se lepo ni videti ali kad se nategne tumbi pozadi crno....iako mu skinuli taj filter nije imalo crno pozadi da skoro,a izvadjen ima 6 meseci taj dpf filter ili kako vec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parkiraj auto izvuci sipku, obrisi je i vrati je nazad... Posle pola sata izvuci je opet, prebrisi je lepo i onda izmeri nivo ulja... Cudna merenja nivoa ta sipka daje...

 

Sta izbacuje 10cm u vis? Paru ili kapljice ulja? Na hladan ili na zagrejan motor?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto najbolje ide pred smrt.
Pogledaj da li na šipci ulja, kad je izvadiš, ima pritiska. Ako su samo isparenja, no problem.
Ako duva, onda odumire.
Čep poklopca za sipanje ulja nije reper stanja motora.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije ni sipka reper stanja motora, reper su razne stvari. To sto prska na cepu i ti stari metodi mogu zaista da dovedu u zabludu nekad. Recimo, TDI motori umeju da pustaju paru, prskaju i kad su skroz ok.

 

Istina merac je merodavniji, jer moze nekada da ukaze, ali i ne mora.

 

Meni su >Libru svojevreno sahranili, tako, rekavsi mi gotovo je. Naime, auto je "malo" troskario ulja, cak litar na 6.000 km, ali je normalno isao, i sve redom, provarili smo da su gumice ventila. Za pocetak,

skratii smo interval zamene, pazilli da ne ostane bez ulja, terali je godinama posle nakon resenog problema.

 

Uradi kompresiju, probaj normalno da izmeris ulje, nakon rada motora ostavi malo auto da miruje, oladi se, uostalom idi na dijagnostiku, kod majstora.

 

Ako auto vuce, normalno ravnomerno radi, moguce da motor ima problema ako potrosnja ulja i slicno na to ukazuje, ali kada motor zaista ode, sto bi neko rekao on dosta slabije vuce, slabije prima gas,  gusi se jako narocito kad su hladnije temperature.

Edited by Nidza Savin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor ne sme da pravi pritisak u karteru, na šipci merača ulja. Ako pravi pritisak problem je u karikama, klipovima, stublinama, jer isti ne dihtuju i delić snage (eksplozije) iz cilindra propuštaju u karter.
Tačka. Nema dalje. Može auto i takav da se vozi ali se za njega kaže da je PRODUVAO.
Ako je glava u pitanju (gumice, ventili, šolje), motor će sagorevati ulje i biće plavičastog dima na auspuhu. Problem se rešava skidanjem glave, obradom i novim gumicama.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je problem jer ja kad ga ostavim da se ohladi ceo da i da iznerim ulje sipka je 10cm sve crna i umazana ne vidi se merac,normalno obrisem sipku vratim da izmerim izvadim opet sve crno 10cm u vis i ne vidi se a zamena je vrsena normalno u servisu i nema visak ulja sigurno.Kad ga potopim pozadi izlazi crni dim ne plavicas vec samo crni dim i to samo kad mu potopom gas a ovako ne.Kad se otvori poklopac ulja kao i merac ulja ne baca ulje vec dimi  lepo se vidi da dimi na obe rupe.Ne znam sta da radim iskreno a da to sredim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kako je sipka uvek crna 10cm, nije mi jasno. Meris na hladan motor, lupam ujutru pre prvog paljenja?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Nepravilno merenje

2. Možda greškom sipano znatno više ulja

3. Neke tečnosti nafta, voda, prolaze do kartera

 

To su opcije koje mi padaju na pamet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj izmeri to ujutru na hladan motor i da auto bude na ravnom obavezno. Ako je opet ista sitacija prvo izvadi taj visak ulja pa onda da vidimo dalje

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok okacicu sliku vozim 20 god znam kako se meri ulje....iz Krusevca sam vec sam se predstavio u pocetku.Auto ime neki problem definitvno oko ulja i te sipkice a pitao je neko za dpf taj filter je izvadjen pre 7-8 meseci.Stavljam sliku da vidite i pre i posle brisanja sipkice tj posle merenja sa cistom sipkicom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mislim da je izvrsena neka prepravka i da je uklonjen siguran sam da nije softverski vec je izvrsena neka prepravka i da je izvadjen i od tad ne izbaca check engine a pre je izbacalo od njega

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...