Jump to content
FAS Goran
srgida

Lancia Nuova Delta 2.0 MJet165 - lampica za ulje

Recommended Posts

Pozdrav drugari,imam jedno pitanje u vezi gasenja lamice za ulje pri jutarnjem paljenju. Kad auto duze stoji pri prvom paljenju lampica svetli oko 4 sec. svako naredno paljenje gasi se pri samom verglanju. Uradjen mali servis Selenia wr 5-30  bosch filter za ulje,zamenjena gumica izmedju uljne pumpe i cevi sa sitom.

Da li je to normalno ili treba da trazim dalje uzrok ne gasenja lampice

Share this post


Link to post
Share on other sites

samo cepaj...to je i kod mene tako...ako ostane duze i ispise isuficijencija onda je do gumice ili nesto drugo, trece, a ako se ugasi samo gas...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenjena gumica iako stara nije bila izdeformisana ,mozda je za nijansu tvrdja od nove. Karter je bio cist kao i sito pumpe. Uradjen je veliki servis,ociscen protokomer,zamenjen Map senzor,ociscen Egr ventil,klapna za gasenje,zamenjeno ulje,svi filteri. Inace auto je presao 95.000 km,kupljen nov u Srbiji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bosch-ov filter ulja

2 hours ago, srgida said:

Zamenjena gumica iako stara nije bila izdeformisana ,mozda je za nijansu tvrdja od nove. Karter je bio cist kao i sito pumpe. Uradjen je veliki servis,ociscen protokomer,zamenjen Map senzor,ociscen Egr ventil,klapna za gasenje,zamenjeno ulje,svi filteri. Inace auto je presao 95.000 km,kupljen nov u Srbiji

 

Just now, srgida said:

Bosch-ov filter ulja

 

Isto se ponasao i sa Clean filterom ulja,dva puta sam za 10 dana menjao ulje i filter. Prvi put Selenia wr 5-30 i Clean f.ulja,drugi put Selenia wr 5-30 i Bosch f. Ulja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam..meni je to dosta vremena, ne kazem da treba da se dize panika i da ce se nesto brzo desiti ali mislim da nije normalno tj.fabricki. Negde ima neki problem

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je problem u nepovratnom ventilu koji nemogu da lociram ali mislim da se nalazi u kucistu filteta za ulje. Dugo sam vozio Punta 1.3 mjt i nisam imao problem sa kasnijin gasrnjem lampice za ulje iako ima isto ulozak filteta kao lancia. Posle Punta vozio Stila 1.9 jtd ,filtet metalni sa nepovratnim ventilom,nikad problem sa lampicom za ulje,a ovo sa lanciom i ja mislim da to nije fabricki,ipak svako paljenje sa tolikom zadrskom..

Edited by srgida

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma jok bre...sad su opet jutra oko 3-4 stepena, cim bude opet toplije gasice odmah, sad je tako, isto i kod mene, samo cepaj i to je to...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/16/2019 at 2:49 PM, srgida said:
Mislim da je problem u nepovratnom ventilu koji nemogu da lociram ali mislim da se nalazi u kucistu filteta za ulje. Dugo sam vozio Punta 1.3 mjt i nisam imao problem sa kasnijin gasrnjem lampice za ulje iako ima isto ulozak filteta kao lancia. Posle Punta vozio Stila 1.9 jtd ,filtet metalni sa nepovratnim ventilom,nikad problem sa lampicom za ulje,a ovo sa lanciom i ja mislim da to nije fabricki,ipak svako paljenje sa tolikom zadrskom..

Zbog toga sam te i pitao koji je filter
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sekundu - dve max kod mene posto "sastavi"...i to jutarnje paljenje kada nije bas toplo. 
Iako mislim da ovde nema nikakvih problema drugih - posto je gumica vec zamenjena...

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nije slucajno ovo nepovratni ventil u kucistu filtera za ulje  (narandzasti deo) ????

kuciste F.ulja.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/16/2019 at 7:26 AM, srgida said:

Pozdrav drugari,imam jedno pitanje u vezi gasenja lamice za ulje pri jutarnjem paljenju. Kad auto duze stoji pri prvom paljenju lampica svetli oko 4 sec. svako naredno paljenje gasi se pri samom verglanju. Uradjen mali servis Selenia wr 5-30  bosch filter za ulje,zamenjena gumica izmedju uljne pumpe i cevi sa sitom.

Da li je to normalno ili treba da trazim dalje uzrok ne gasenja lampice

Delta na četiri-pet sekundi pali crveno upozorenje Low presure oil.

 

Što pre treba očistiti sito ulja koje (mislim da) se nalazi u karteru. 

 

U međuvremenu, lagano sa gasom, bez zahtevnih operacija. Pogotovo dok je hladan i ulje ne dostigne kakav takav viskozitet.

Edited by OmenVeritas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne otvaram novu temu slicna je stvar. Menjao sam ulje i filter na Delti i ispao mi je ovaj cepic sa federom. Pretpostavljam taj nepovratni ventil. Kako se on montira nazad? Ovako u ovu manju rupu? I da li samo ovako malo da udje feder u ovaj zljeb milimetar ili treba dublje da udje da ne viri ovako spolja. Kako on radi uopste, ovako kako je, deluje da ga filter pritiska, mada mi ne deluje to logicno. Nije na starom ostao neki njegov otisak.

IMG_20210421_081158.jpg

IMG_20210421_091545.jpg

IMG_20210421_091541.jpg

IMG_20210421_092455.jpg

Edited by trmac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...