srgida 0 Posted April 16, 2019 Pozdrav drugari,imam jedno pitanje u vezi gasenja lamice za ulje pri jutarnjem paljenju. Kad auto duze stoji pri prvom paljenju lampica svetli oko 4 sec. svako naredno paljenje gasi se pri samom verglanju. Uradjen mali servis Selenia wr 5-30 bosch filter za ulje,zamenjena gumica izmedju uljne pumpe i cevi sa sitom. Da li je to normalno ili treba da trazim dalje uzrok ne gasenja lampice Quote Share this post Link to post Share on other sites
cika_kole 825 Posted April 16, 2019 samo cepaj...to je i kod mene tako...ako ostane duze i ispise isuficijencija onda je do gumice ili nesto drugo, trece, a ako se ugasi samo gas... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4818 Posted April 16, 2019 Ako si zamenio gumicu samo gas. Nemas brige. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srgida 0 Posted April 16, 2019 Zamenjena gumica iako stara nije bila izdeformisana ,mozda je za nijansu tvrdja od nove. Karter je bio cist kao i sito pumpe. Uradjen je veliki servis,ociscen protokomer,zamenjen Map senzor,ociscen Egr ventil,klapna za gasenje,zamenjeno ulje,svi filteri. Inace auto je presao 95.000 km,kupljen nov u Srbiji Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted April 16, 2019 Koji je filter ulja stavljen? Quote Share this post Link to post Share on other sites
srgida 0 Posted April 16, 2019 Bosch-ov filter ulja 2 hours ago, srgida said: Zamenjena gumica iako stara nije bila izdeformisana ,mozda je za nijansu tvrdja od nove. Karter je bio cist kao i sito pumpe. Uradjen je veliki servis,ociscen protokomer,zamenjen Map senzor,ociscen Egr ventil,klapna za gasenje,zamenjeno ulje,svi filteri. Inace auto je presao 95.000 km,kupljen nov u Srbiji Just now, srgida said: Bosch-ov filter ulja Isto se ponasao i sa Clean filterom ulja,dva puta sam za 10 dana menjao ulje i filter. Prvi put Selenia wr 5-30 i Clean f.ulja,drugi put Selenia wr 5-30 i Bosch f. Ulja Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted April 16, 2019 Ne znam..meni je to dosta vremena, ne kazem da treba da se dize panika i da ce se nesto brzo desiti ali mislim da nije normalno tj.fabricki. Negde ima neki problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
srgida 0 Posted April 16, 2019 (edited) Mislim da je problem u nepovratnom ventilu koji nemogu da lociram ali mislim da se nalazi u kucistu filteta za ulje. Dugo sam vozio Punta 1.3 mjt i nisam imao problem sa kasnijin gasrnjem lampice za ulje iako ima isto ulozak filteta kao lancia. Posle Punta vozio Stila 1.9 jtd ,filtet metalni sa nepovratnim ventilom,nikad problem sa lampicom za ulje,a ovo sa lanciom i ja mislim da to nije fabricki,ipak svako paljenje sa tolikom zadrskom.. Edited April 16, 2019 by srgida Quote Share this post Link to post Share on other sites
cika_kole 825 Posted April 16, 2019 ma jok bre...sad su opet jutra oko 3-4 stepena, cim bude opet toplije gasice odmah, sad je tako, isto i kod mene, samo cepaj i to je to... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted April 16, 2019 On 4/16/2019 at 2:49 PM, srgida said: Mislim da je problem u nepovratnom ventilu koji nemogu da lociram ali mislim da se nalazi u kucistu filteta za ulje. Dugo sam vozio Punta 1.3 mjt i nisam imao problem sa kasnijin gasrnjem lampice za ulje iako ima isto ulozak filteta kao lancia. Posle Punta vozio Stila 1.9 jtd ,filtet metalni sa nepovratnim ventilom,nikad problem sa lampicom za ulje,a ovo sa lanciom i ja mislim da to nije fabricki,ipak svako paljenje sa tolikom zadrskom.. Zbog toga sam te i pitao koji je filter Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted April 16, 2019 (edited) Sekundu - dve max kod mene posto "sastavi"...i to jutarnje paljenje kada nije bas toplo. Iako mislim da ovde nema nikakvih problema drugih - posto je gumica vec zamenjena... Edited April 16, 2019 by Milutinac Quote Share this post Link to post Share on other sites
cika_kole 825 Posted April 16, 2019 @Milutinac tvoj je fiat specijal Quote Share this post Link to post Share on other sites
srgida 0 Posted April 18, 2019 Da nije slucajno ovo nepovratni ventil u kucistu filtera za ulje (narandzasti deo) ???? Quote Share this post Link to post Share on other sites
arnage 28 Posted April 24, 2019 (edited) On 4/16/2019 at 7:26 AM, srgida said: Pozdrav drugari,imam jedno pitanje u vezi gasenja lamice za ulje pri jutarnjem paljenju. Kad auto duze stoji pri prvom paljenju lampica svetli oko 4 sec. svako naredno paljenje gasi se pri samom verglanju. Uradjen mali servis Selenia wr 5-30 bosch filter za ulje,zamenjena gumica izmedju uljne pumpe i cevi sa sitom. Da li je to normalno ili treba da trazim dalje uzrok ne gasenja lampice Delta na četiri-pet sekundi pali crveno upozorenje Low presure oil. Što pre treba očistiti sito ulja koje (mislim da) se nalazi u karteru. U međuvremenu, lagano sa gasom, bez zahtevnih operacija. Pogotovo dok je hladan i ulje ne dostigne kakav takav viskozitet. Edited April 24, 2019 by OmenVeritas Quote Share this post Link to post Share on other sites
trmac 12 Posted April 21, 2021 (edited) Da ne otvaram novu temu slicna je stvar. Menjao sam ulje i filter na Delti i ispao mi je ovaj cepic sa federom. Pretpostavljam taj nepovratni ventil. Kako se on montira nazad? Ovako u ovu manju rupu? I da li samo ovako malo da udje feder u ovaj zljeb milimetar ili treba dublje da udje da ne viri ovako spolja. Kako on radi uopste, ovako kako je, deluje da ga filter pritiska, mada mi ne deluje to logicno. Nije na starom ostao neki njegov otisak. Edited April 21, 2021 by trmac Quote Share this post Link to post Share on other sites