Jump to content
FAS Goran
francuz69

Golf radi na 3 cilindra (Tek prvi 7.5 na forumu)

Recommended Posts

On 11.10.2019. at 7:48 PM, PremieRacing said:

E'o gi! 

Screenshot_2019-10-11-19-47-29-766_com.facebook.lite.png

 

A te pravi za prodaju  :P

370€ :shock:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa gumama, i nije fix cena.

 

Nije to skupo, mislim jeste danas zato sto se trziste alu felni totalno poremetilo, ali pogledaj koliko kosta jedna alu felna nova... Ili jedna guma nova u dimenziji 195/45-16 pa makar i Kleber... A i ove felne su na ceni kod tjunera i stajlera.

Jbg, i ja bi voleo da ovaj komplet dobijem za 99eur ali nije realno.

 

On 10/13/2019 at 6:24 PM, francuz69 said:

809CBA0F-0840-4C5D-A83E-809385140073.thumb.jpeg.0c4f72e76b1303dee73129ac79e04503.jpeg

 

 

Da ne bude skroz off - prelep je  :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I dalje je preskupo. Slazem se da su trazene felne a da ih malo ima ali mi ne pada na pamet da dajem 300 evra za felne od pre skoro 20 godina.

Hvala u svakom slucaju svima koji ovde postavljaju informacije o tim felnama.

Edited by francuz69

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, francuz69 said:

Ubacene low beam sijalice Phillips Xtreme Vision:

I, utisci na putu?

Jesenas sam se dvoumio upravo izmedju X-Ttreme +130% klasike (iskljucivo iz razloga da ne remetim fabriku) i "CNLight" 4300K xenon seta. Posto imam projektore, da ga *bem, poremetio fabriku :lol: .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Utisci... pa nisam pod nekim specijalnim utiscima jer sam navikao. Odavno stavljam na svaki svoj auto Osram NightBreaker a u zadnjih par godina Phillips Xtreme vision 130. Ove koje sam ja sada uzeo su neka G-Force edicija sa vlaknom ojacanim protiv vibracija. Nije da sam te gadjao nego nije bilo obicnih na lageru pa sam uzeo ove. Skuplje su par stotki za par od obicni XV 130%.

Ono sto mogu da kazem je da je izmedju NB i XV mala razlika, po meni u korist Phillips-a. Prvo zato sto NB malo vise rasipa svetlo a koncentrise snop vise u sredini, a XV malo lepse koncentrise snop svugde isped kola a da ne rasipa na stranu. Mada to dosta zavisi od fara u koji se stave. Jos jedna stvar je da XV malo duze traje od NB. Pogotovu ako imas dnevna LED svetla pa palis low beam samo po mraku. Na Twingu su mi trajale 3 godine i otisle novoj vlasnici potpuno ispravne. Cenovno su NB i XV tu negde.

Sto se tice licnog dojma, definivno je belje svetlo od fabrickih sijalica i bolje se vidi ali ne treba ocekivati cuda, nije to Xenon ni blizu Xenona.

Na Golfu mi je razlika izmedju fabrickih i XV primetna i definitvno se oseti poboljsanje ali ne previse drasticno, dok mi je na proslom Twingu razlika bila dupe i oko i korist XV. Dakle, mnogo zavisi od fabricke sijalice i samog fara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stigle Sava Intensa UHP2 205/50 R17. Sledece nedelje ih stavljam na felne pa cemo videti kako ce da chuchnu. DOT je sa kraja 2019.

Gume izgledaju odlicno, mekane, sara manje vise ok, ali mi se svidja obao bok pa mislim da ce bas lepo da legnu na felne.

Sto se perfomansi tice, o tome tek krajem Marta kad ih montiram na auto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ako nekog zanima kako izgleda sa gumama. Inace, potpuno slucajno sam dao dezinformaciju. Sirina felne nije 7 kao sto sam mislio vec 7.5, tako da gume idu u blagi stretch, sto je vizuelno ok. Dobra je stvar sto ove Save imaju izrazeni FSL pa falc felne nece dobiti po njonji. Jos jedna stvar je da ce felne izaci dodatni cm ka spolja pa ce lepo stajati. Jedino tezina felne... al dobro... videcemo za mesec dana kad legne na auto kako ce biti.

IMG_0592.jpg

IMG_0604.jpg

IMG_0605.jpg

Edited by francuz69

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlicno sve , samo, kako mozes da izdrzis sad da cekas toliko da vidis kako ce izgledati? Ja bih morao to danas da montiram pa ne znam sta da je :D

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mico, ne przi majke ti. Samo sto sam uspeo sebe da nagovorim na cekanje... Djomla thx!

Kao sto rekoh, mislim da ce odlicno da cucnu ali sto ih vise gledam to sve vise mislim da ce ipak ici srce plastidipom u tamno sivu. Znam da ce malo smanjiti felnu ali vizuelno bi bilo mnogo bolje. Auto ima par hrom lajsni na prednjem i zadnjem delu pa se ovaj poliran falc gadja sa tim lajsnama ko prstom u bulju. Ali je onda srebrno srce tu nekako visak. Sta znam, definitvno ce prvo ici na kola ovakve pa cu odluciti kasnije sta cu. Moram prvo da vidim kako ce ovako da chuche.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo slika. Meni se svidja bash bash, tacno sam dobio efekat koji sam hteo, old-school felne sa izbacenim falcom na modernom autu. I kao sto neko rece ranije u temi, bas se istice u moru drugih sedmica. Gledajuci slike ne mogu da ne pomenem da uzivo izgleda jos bolje jer slike ne mogu da docaraju dubinu i sjaj falca iz raznih uglova.

Posebno mi se svidja to sto se felna bas lepo poravnala sa krilom kako napred tako i nazad. Definitivno je 7.5 felna sa ET35 dobitna kombinacija na Golfu 7 i to bez distancera.

Fale jos samo VW cepovi.

IMG_0649.thumb.jpg.ace34e16dd2a2046d7cf8c49729a874d.jpgIMG_0650.thumb.jpg.d9857d11008494fcfda49092491b92f6.jpgIMG_0651.thumb.jpg.37cd0ae721a74e61b05294de07728626.jpgIMG_0652.thumb.jpg.87200dd0f097ba310c18c3d8ac26bdd0.jpgIMG_0653.thumb.jpg.8472ab79a278b264e0885e921626305f.jpg

Edited by francuz69

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prošlo je 6 meseci od poslednjeg posta o Golfu,da li ima novih utisaka,kako služi taj mali-veliki 1.0 tsi,koliko ima km sada,voleli bi čuti nešto o tome.Da li je bio možda na servisu,vidim da se rade na 30000km ili 2 god,po long-life intervalu...?

Pošto pretpostavljam da je bilo bliskih dodira(daleko bilo)po Bg parkinzima,koliko je ova boja osetljiva na ogrebotine ili prislanjanje tuđih vrata...pozz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaboravio sam da nisam nista pisao.

Golf ko Golf, sluzi odlicno, pu pu da ga ne ureknem. Jedine promene su bile ne polju felni. Ipak mi se nisu svidele 17-tice, ne zbog izgleda, izgled je super, nego zbog tezine. Oseca 1.0 tesku felnu pa je malo pocelo da me nervira da je tromiji pri manjim brzinama po gradu. Tako da sam prvo stavio kovane 16-tice Audi Winter Wheels 2 ali mi se vizuelno nije svidelo kako su cucnule na Golfa. Ipak je to totalno retro felna koja lepse ide na keca ili dvojku. Performanse su strava jer ipak felna ima samo 6.2 kg ali vizuelno nije to to. Na kraju sam ostao na 16-ticama i to Oz Superturismo i to je pun pogodak. Lepo mu stoje, nisu teske.  Mozda bi mogli da idu tanji distanceri ali nije neophodno. Mala napomena, ako neko bude na sedmicu stavljao Oz ST felne, morace da kupi duze srafove posto fabricki nece da dohvate.

Gume sam uspeo da nadjem koje sam zeleo. U poslednjem trenutku sam navatao sa nekog starijeg stocka Rainsport 3. Kazem u poslednjem trenutku posto od ove godine kod nas ima da se kupe samo RS 5, a vise mi se svidja sara sa trojke.

Sto se tice Golfa pregazio je 30k. U medjuvremenu sam imao jedan redovan servis. U ovlascenom je servis negde oko 13500 din. 

To da mu je servisni interval 30k ili dve godine nije bas egzaktno, jer u masini imaju senzori za merenje viskoziteta ulja i jos nekih stvari pa ti auto sam kaze kada treba ici na servis, zavisno od toga gde, kako i koliko se auto vozi. Ako vozis lagano, uglavnom po otvorenom putu servis ce biti blize pomenutom intevalu. Ukoliko cepas jace po gradu, vise kretanja i stajanja onda se interval skracuje. 

U svakom slucaju, sa vise strana sam dobio informaciju da je zbog naseg goriva pametnije samoinicijativno skratiti servisni interval tako da planiram uskoro da idem na drugi servis kako bi se masina podmazivala sa friskim uljem. Necu finansijski propasti zbog toga, a svakako je pametnije.

Boja ko boja, nije nista osetljivija na grebanje od ostalih. Iako je obicna flat boja (nije metalik) svejedno je prelakirana preko tako da je ok zasticena. Imam vec par oziljaka, jbg zivim u BG-u pa je to neizbezno zbog idiota koji su na sve strane.

Sto se ostalih stvari tice, sve je i dalje novo, nigde nista ne cvrci, nista nije riknulo, jedini problem koji imam je da ne radi upaljac :) . To cu da reklamiram prilikom sledeceg servisa.  Auta lepo ide, kao sto sam ranije pisao, neverovatno lepo vuce za samo 999 cc. Razmisljao sam o remapu ali dok god mi je auto u garanciji necu to da radim, jer mogu da ugrozim garanciju a remap na ovom motorinu nije neophodan jer iovako ide sasvim lepo. 

I ne, nisam se pokajao sto nisam uzeo TDI, ovaj maleni motor je pun pogodak. I dalje cesto vozim sluzbeni 1.6 TDI i svaki put kad se svratim u svoj auto nabaci mi se osmeh na lice. Kvacilo je mnogo mekanije u TSI-u, auto je oko 100 kg laksi sto se itekako oseca u voznji, a TSI je fenomenalno uparen sa 6-brzincem pa deluje kao da ima daleko vise snage od TDI-a sa petobrzincem.

Potrosnja kao kod svakog turbo benzinca je vrlo sirok pojam i mnogo zavisi od stila voznje. Na magistrali je normalno oko 4, 4.5, ako bas mazis auto moze da ide i ispod 4. Autoput kako kad, nekad 5.8 nekad 6.2-3 (zavisno od vetra i temperature) ali se uglavnom vrti oko 6 na 135 po brzinomeru sto je oko 128-9 po GPS-u i to sa celom porodicom, prtljagom i ukljucenom klimom. Grad je jako saren i najvise zavisi od guzve i raspolozenja vozaca. Kad nije guzva moze da ide oko 6-6.5 ali kad je guzva oko 7.5. Ako ga bas cepim po guzvi, kratke relacije, natezanje gasa od semafora do semafora oce da ide i na 9-10, ali za vecu potrosnju od toga bih bas morao ozbiljno da maltretiram auto. Nisam primetio da merac potrosnje laze. Nisam proveravao cep metodom ali mi se slaze sta mi komp kaze sa onim koliko sam sipao i presao.

Ne znam sta bih vise pisao, ako te jos nesto konkretno zanima pitaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voleo bih i ja te slike sa Oz felnama da vidim...;)))

Da li je kod tebe euro5 ili 6,vidim da ih ima i sa 116ks i da li znaš da li ima ugrađen GPF filter(nešto kao DPF kod dizela),pošto čitam da ih Vw od 2017 ugrađuje u neke modele sa tsi motorima,a za uslove vožnje u lokalu može biti jako bitno?

E da...kada sam skoro probao jednog uočih da je nestvarno brzo podigao radnu temperaturu na 90*C,ne više od 2-3 minuta,a nije vožen pre toga.

Edited by Vaske2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam 100% siguran ali mislim da GPF ima verzija od 115 konja, moj mislim da nema. Svakako je Euro 6. Jeste, digne radnu zacas i onda stoji na 90 kao zakovan.

Bice slika samo da ga operem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...