Jump to content
FAS Goran
n1k

Fiat Nuova Tipo 1.4 16v - povećana potrošnja ulja?

Recommended Posts

43 minutes ago, neshtry said:

Još tvoj Poljak....

Koliko znam, Bielskoj se od MA tehnologije radio samo 0.9 TwinAir (dvocilindras).

1.4 MA su radjeni u Termoliju, ITA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panda je Poljak, Tipo je Turčin, motori se prave u fabrici motora,ali kapiram poentu

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/26/2019 at 7:58 PM, knezevic76 said:

E sad, ono što je čudno je što jedan te isti motor nekome troši a nekome ne troši ulje a imaju istu potrošnju goriva. To je ono što buni vlasnike novih automobila!

Verovatno su različiti uslovi i načini vožnje kod različitih vlasnika!? Evo npr meni sada u drugom servisnom intervalu troši pa skoro pa duplo više ulja. Da li da mislim da nešto nije u redu? Još uvek ne mislim tako jer su mi uslovi vožnje sada skroz drugačiji nego prvih 10.000, tada sam putovao na posao išao 5-6km po mirnom putu, putovanja regionalnim putem.... a sada radim od kuće, slabo putujem, samo palim na kratko, svaki dan ali kratko do prodavnice, po decu... pošto živim na brdu, to su česta kretanja, uzbrdo prva druga, tako da mislim da je to razlog. Videćemo u III intervalu. 

On 3/13/2019 at 7:28 PM, totti said:

-Potrošnja manja od 10 litara u uslovima prave gradske vožnje za benzinca C segmenta je (po meni) utopija.

-Realno, za većinu populacije taj i takvi atmosferci imaju zadovoljavajuće performanse i vrše posao. A po forumima, većina nas smo neka druga kategorija emoji4.png

Ali i držanje potrošnje do 10l je po meni ok, gledajući koliko su nekad trošili manji i lakši benzinci, išlo je sve to preko 10l, a meni Tipo i sad kad su mi ekstremno kratke relacije troši oko 9,5 po bordu, nekad pređe 10 ali to je baš kad se krećem samo po kraju, uzbrdo 1,2,3. ČIm je malo rasterećenija vožnja potrošnja ja dobra, po meni što kažete za auto ove veličine to je ok. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/4/2021 at 10:47 PM, Home said:

Drugari...Nov tipo 1.4 benzin of kraljeva do kikinde I nazad autoput 90%...sagoreo skoro litar. Kolega nije verovao, sacekao do jutra da se ohladi auto...merac jedva pipao nivo I hladan.

Ovo ako je tačno (meren nivo pre polaska na put i bio pun merač) je izvan deklarisane i sve prakse i za reklamaciju je, nešto to nije u redu, i ne treba ga predstavljati kao nešto karakteristično za ovaj motor, pa čak se računa i trošak ulja ako bi stalno trošio toliko...  Jel reklamirano distributeru? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste pitao prodavca, rekli su da ce da se stabilizuje potrosnja ulja , zamisli. Svejedno on ima fobiju od meraca za ulje i kupio he ulje da doliva (dali mu predlog is servisa).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/23/2021 at 12:27 PM, djole81ar said:

Drugari...Nov tipo 1.4 benzin of kraljeva do kikinde I nazad autoput 90%...sagoreo skoro litar.

Ako je nerazradjen, pitanje je opet sme li ovoliko trositi. Mnogo je to, osim ako se nije bas vrteo visoko u obrtaje ali i to je previse. Not gud at Al. 

 

On 2/23/2021 at 12:41 PM, Home said:

Jeste pitao prodavca, rekli su da ce da se stabilizuje potrosnja ulja emoji1.png, zamisli. Svejedno on ima fobiju od meraca za ulje i kupio he ulje da doliva (dali mu predlog is servisa).

Ok za nerazredjen motor da trosi vise i da, stabilizovace se kroz vreme, ali pretera ga sa potrosnjom. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Home said:

I oni se drze da je normalno da trosi do litra na 1000 km...

Ne mogu oni da se drže toga kad u teh. uputstvu ili kako se već to zove piše 400ml na 1.000km je max. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/23/2021 at 11:39 AM, djole81ar said:
Ali i držanje potrošnje do 10l je po meni ok, gledajući koliko su nekad trošili manji i lakši benzinci, išlo je sve to preko 10l, a meni Tipo i sad kad su mi ekstremno kratke relacije troši oko 9,5 po bordu, nekad pređe 10 ali to je baš kad se krećem samo po kraju, uzbrdo 1,2,3. ČIm je malo rasterećenija vožnja potrošnja ja dobra, po meni što kažete za auto ove veličine to je ok. 

Ne moze to nikako da bude razlog za povecanje potrosnje ulja. Razlog za povecanje moze da bude samo a.put na primer, jer je konstantno na visim obrtajima i ostalo sto ide u prilog potrosnji ulja. Kod tebe je ili do ulja, ili nije lepo izmereno ili nesto trece ( da je jos ne razradjen, na kraju i problem)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za četiri meseca, koliko je auto u upotrebi, prešao oko 2000km, od toga na auto putu oko 1500. Nikakva promena na meraču ulja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj je 2020 godiste,sokirao sam se kad sam proverio pre par dana,na 8000km potrosio max/min,dolio sam mu oko 700g i vratio se na max.Upozoren sam u fabrici na to,ali nisam verovao da ce da posrce toliko.Mislim mogli su da mu skrate servisni interval na 10000km umesto na 15000,bojim se da neko ko nema naviku da proverava,moze da ima problem.I nije mi jasno to kao do prvog servisa trosi,posle ne,ali videcemo.Inace sam apsolutno zadovoljan i kako vuce,posebno potrosnjom!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da si češće kontrolisao i da je bio uvek na max verovatno bi manje potrošio.Ako staje sa filterom ulja 2.8 a dolio si 0.7 l malo je 2 litre ulja za bilo koji motor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ti posteno kazem,pojma nemam koliko mu staje,a nov auto sam kupio da mu ne bi svaki cas otvarao haubu,osim za dolivanje tecnosti za pranje stakala,tako da mi je to malo bezveze,ali sta da se radi,tako je kako je,mozda ce stvarno da prestane sa potrosnjom ulja,posle prvog servisa,kao sto kazu u servisu,videcemo. Inace videh da je neko napisao,da mu je potrosnja do 10l,meni kompjuter pokazuje prosek na ove kilometre 6,4,pa posto nisam verovao,proverim i na dolivanje,skoro da se slaze,5 % vise je na cep,tako da mislim da je to extra,ne znam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svakom novom motoru je potreban jedan period da se "razradi". U tom periodu hoce da trose ulje, da slabije vuku ali se to kroz par hiljada km resi, do malog servisa obicno. Posle bude sve ok. Taj tvoj nece prestati da trosi ulje ali ce znatno smanjiti potrosnju.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,4 - 16V u 500L

Do prvog servisa je potrošio, ako se dobro sećam oko 2 litra (nešto malo manje, jer nisam punio) tj do 4000 km.

Nakon toga zamenjeno ulje i filteri i evo, na 4000 km posle toga (sad je oko 8000 km) nije potrošio ni trećinu sa one šipkice što bi trebalo da bude oko 300 gr.

Vozim ga isključivo preko 2500 obrtaja, trećom do 70 u konstantom režimu vožnje, 6. brzinu nije video, čak ni na AP. Jeste malo bučniji ali je potrošnja goriva zadovoljavajuća tj oko 7,5 litara - čep metod.

Mislim da je bolje da se malo više vrti :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da vam prenesem iskustvo kolege koji ga je novog kupio 2017, i njime na taksiju prešao 240.000. Ukratko - zadovoljan je, motor normalno radi i sve je ok. Jeste da malo troši ulja, ali to mu je jedini problem. Sa drugim kolima ljudi imaju milion drugih. Ja ću ga kupiti ako se budu sklopile neke kockice u narednih par meseci. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uopste se ne bih slozio. Cak ni za isti ovaj 1368 ccm blok, samo u turbo varijantama. Imas i nasa iskustva ovde po forumu (T-Jet, MultiAir) da srknu po 3-4 dl na prosecnom servisnom intervalu (10-12.000 km).

Sto naravno ne smatram za neku veliku manu (a sigurno ne problem) atmosferca - jednostavno je tako konstruisan i to je odavno poznata stvar na koju cisto treba obratiti paznju tokom eksploatacije. Licno bar 2-3 puta mesecno, uz ostale stvari, sacnem i sipku ulja. To mi je navika 20 i kusur godina, dzaba :) . Cak i dok sam vozio dizelasa koji em nije trosio maltene nista, em imao ocitavanje nivoa ulja na boardu.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja gledam svaki dan iako mi auto koji vozim troši do pola litre na 10.000. Ipak je pretrčao 350 hiljada, većinom po gradu, motor nije otvaran. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Uopste se ne bih slozio. Cak ni za isti ovaj 1368 ccm blok, samo u turbo varijantama. Imas i nasa iskustva ovde po forumu (T-Jet, MultiAir) da srknu po 3-4 dl na prosecnom servisnom intervalu (10-12.000 km).
Sto naravno ne smatram za neku veliku manu (a sigurno ne problem) atmosferca - jednostavno je tako konstruisan i to je odavno poznata stvar na koju cisto treba obratiti paznju tokom eksploatacije. Licno bar 2-3 puta mesecno, uz ostale stvari, sacnem i sipku ulja. To mi je navika 20 i kusur godina, dzaba  . Cak i dok sam vozio dizelasa koji em nije trosio maltene nista, em imao ocitavanje nivoa ulja na boardu.
 
Nisam mislio bas bukvalno ali vecina benzinaca troskari ulje "fabricki" :D Neso, i ti kada bi bio cesce van grada u "obrtajima" sigurno da bi bila veca potrosnja

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...