Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Toyota RAV4 Adventure

 

toyota rav 3adv.jpg

 

Iz Toyote stiže nova ponuda SUV modela RAV4 koji je sada u Adventure verziji pokušava da proširi krug potencijalnih kupaca. Tako RAV4 Adventure karakterišu doterani stajling prednjeg dela sa robusnijim izgledom (uključujući crni prednji gril, crne okvire svetala za maglu, srebrne zaštitne elemente), proširenja blatobrana i mat sivi alu točkovi od 19 inča.

 

toyota rav 2adv.jpg

 

Osim toga, deo paketa čine i sedišta sa crnom sintetičkom kožom i narandžastim šavovima, el. podešavanje prednjih sedišta, USB-C portovi, kao i novo LED osvetljenje enterijera.

 

toyota rav 1adv.jpg

 

Hibridni pogon je sa 2.5 benzincem (kombinovana snaga je 219KS), uz 4x4 pogon. Toyota još nije saopštila cenu za RAV4 Adventure, dok se početak isporuka očekuje u prvom kvartalu 2022. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je ovaj Rav4 pobednik loseg dizajna. Kada se pojavila delovala mi je simpaticno. Sada vidim neopran auto na ulici i rekao bih da je ‘95-05’ godiste max. Zato se i divim ljudima koji daju 40-50000e za ovo cudo lepote

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, neshaoct said:

Toyota RAV4 Adventure

 

toyota rav 3adv.jpg

 

Ovaj blago redizajnirani je "i da Bog pomogne". Ono pre toga mi se ne dopada nikako. Ali, to je samo moj ukus. Očito je da ogromnoj većini kupaca te klase širom sveta njegov dizajn uopšte nije sporan.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: Toyota RAV4 Plug-in Hybrid

 

Čudno je da je Tojota bila jedan od poslednjih proizvođača koji je primenio plug-in tehnologiju u svojim SUV modelima. Pre svega zato što je Toyota bila prvi brend koji je uveo plug-in tehnologiju bilo koje vrste na tržište sa modelom Prius još 2012 godine. Pet godina kasnije je predstavljena druga generacija tog automobila i očekivali smo da ćemo ubrzo videti njegovu tehnologiju i na drugim modelima Tojote. To se ipak nije dogodilo brzo kao što se očekivalo, ali je krajem 2019. godine Toyota najavila da će peta generacije RAV4, za koji je prvobitno rečeno da mu je dovoljan blagi hibrid, ipak dobiti i plug-in verziju.

 

U to vreme tržište SUV-ova srednje veličine je već bilo dobro popunjeno plug-in (PHEV) modelima. Peugeot, Citroen, Opel, Ford, Seat, Mitsubishi, zajedno sa premium proizvođačima kao što su BMW, Audi, DS, Mercedes, Volvo... svi su oni već ponudili takav auto. Iako se RAV4 pete generacije u početku dobro prodavao i samo kao blagi hibrid privlačeći više od 120.000 kupaca u zapadnoj Evropi u prvoj godini prodaje, bilo je jasno da će mu takođe biti potrebna plug-in varijanta da bi zaista mogao da se takmiči sa ostalima.

 

Sa kombinovanom izlaznom snagom od 306 konja, plug-in verzija nudi prilično veliki korak napred u snazi u odnosu na standardni RAV4 Hibrid (blagi hibrid) koji nudi 215KS sa prednjim pogonom, ili 219KS u verziji sa pogonom na svim točkovima. PHEV varijanta dolazi samo u formi 4x4, a povećanje snage je ostvareno zahvaljujući snažnijem elektromotoru uparenom sa većom litijum-jonskom baterijom visokog. Toyota kaže da ovakav RAV4 uhvati stotku za samo 6 sekundi, i da može da ide sve do 135 km/h bez korišćenja motora sa unutrašnjim sagorevanjem.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/29/2021 at 12:21 PM, neshaoct said:

Iako se RAV4 pete generacije u početku dobro prodavao i samo kao blagi hibrid  ... prilično veliki korak napred u snazi u odnosu na standardni RAV4 Hibrid (blagi hibrid) koji nudi 215KS sa prednjim pogonom, ili 219KS u verziji sa pogonom na svim točkovima.

 

RAV4 Hibrid nije "blagi" hibrid (nije MHEV), već klasičan hibrid (HEV).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas pročitam jedan tekst na AutoRepublici u kome se govori da će biti promenjen način iskazivanja prosečne emisije CO2 i potrošnje po WLTP za Plug-in hibride. Jer je on sada potpuno nerealan.

 

Da bih lakše razumeo gde je "kvaka" oko sadašnje deklaracije za Plug-in, odem na sajt Toyota.rs i pogledam WLTP dekleracije za tri verzije RAV-a: za Plug-in hibrid ( PHEV ), za hibrid (HEV) i običan SUS.

 

Deklaracija za CO 2 i potrošnju za mešoviti ciklus je deklarisana ovako:

PHEV - 22 gr CO2 i potrošnja 1 litar / 100 km

HEV - 128-133 gr CO2 i potrošnja 5,7 - 5,9 litara 

SUS - 162 - 172 gr CO2 i potrošnja 7,1-7,6 litara.

 

Medjutim, ako se gledaju WLTP podaci za pojedinečne sekcije testa (iz kojih se izvlači taj "prosek" za mešoviti ciklus ), ona su dekleracija:

 

Mala brzina (l/100 km) –             7,7 (PHEV);  5,9-6,2 (HEV) i  8,7-9,1 (SUS )
Srednja brzina (l/100 km) –         5,3 (PHEV);  4,8-5,0 (HEV) i  7,0-7,4  (SUS )
Velika brzina (l/100 km) –            5,7 (PHEV);  4,9-5,1 (HEV) i  6,2-6,5  (SUS )
Veoma velika brzina (l/100 km) – 7,7 (PHEV);  6,7-6,9 (HEV) i 7,5-7,8  (SUS ).

 

Očito se vidi da PHEV u hibridnom modu ( tj. ako se ne vozi kao EV ), da on troši značajno više od HEV varijante RAVa, a da u režimu "veoma velika brzina" (prosek te sekcije WLTP testa je 94 km/h) PHEV troši kao običan SUS ( 7,7 u odnosu na 7,5-7,8 ).

 

Emisija CO2 direktno zavisi od količine utrošenog goriva, a PHEV u hibridnom modu "troši dosta".

Pa, ipak, mada "u mešovitom ciklusu" običan HEV ima deklaraciju od 128 - 133 g2 C2, PHEV varijanta se zvanično deklariše samo sa 22 gr CO2 ( i potrošnjom od samo 1 litar ). Kao da on u hibridnom modu troši manje, mada troši više od HEV varjante.

 

I ta 22 grama CO2 su osnov za sve poreske obaveze ili subvencije.

 

A do 22 grama se došlo "ponedrisanjem", jer je neko izgleda "zamislio" da će PHEV vozilo da se u EV modu vozi 80-90% ukupnih životnih kilometara ...

 

 

 

 

Evo ih katalozi sa WLTP podacima za sve tri varijante RAVa:

 

https://www.toyotaadria.com/rs/pdf/katalog_vozila/Katalog_RAV4_MY22_SRB.pdf

 

https://www.toyotaadria.com/rs/pdf/katalog_vozila/katalog_rav4Plugin.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija: Toyota RAV4

 

Plug-in hibrid = osnova je 2.5 benzinac sa 4 cilindra koji daje 185 konja na 6.000 obrtaja, plus dva elektromotora. Prednji elektromotor ima 180 konja, zadnji 54 KS, tako da auto ukupno raspolaže sa 306 konja. Baterija je kapaciteta 18.1 kWh.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars: 2022. Toyota RAV4 Hybrid

 

RAV4 restajling ima osvežen prednji deo i neke promene u opremi, kao što se vidi na ovoj vrhunskoj varijanti:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motormouthyoutubenovi.jpg Motormouth: 2022. Toyota RAV4 hybrid

 

Pod haubom ima 2.5 motor sa 4 cilindra i eCVT menjačem. Dakle, hibrid je sa ukupno 219 konja i pogonom na sva 4 točka.

Bazni model ima isti 2.5 motor ali bez dodatne elektronike u pogonu, tj. ima klasični automatski menjač i raspolaže sa 203 KS, dok mu pogon može biti samo napred ili na svim točkovima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija: Toyota RAV4

 

U varijanti sa plug-in hibridnim pogonom, što u praksi znači da je ovo trenutno najjača Toyota hibrid koja se danas može kupiti jer ovakav RAV4 ima 302 konja:

 

 

 

 

Edited by neshaoct
dodat opis

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress: Toyota RAV4 Adventure

 

Ko god je u potrazi za dobro napravljenim, ekonomičnim, praktičnim i udobnim SUV-om koji će verovatno biti odličan u pogledu pouzdanosti - Toyota RAV4 je dobar izbor.

I, ceo svet misli tako jer je još 2017. godine (pre nego što je poslednja generacija RAV4 počela da se gasi) bio četvrti najprodavaniji automobil na planeti - i najprodavaniji SUV od svih. Međutim, tokom 25 godina od debija originalnog RAV4, stiglo je na tržište mnoštvo sličnih vozila - toliko ih danas ima da je Toyotin auto rizikovao da postane ''samo još jedan SUV''.

Kao odgovor, Toyota je ponudila RAV4 Adventure - robusnije stilizovanu verziju sa plastičnim oblogama karoserije za vožnju van puta.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka čast za Toyotu i RAV-4 kao najprodavanije vozilo na svetu u 2021. godini, koji je tu poziciju "preoteo" od Corolle.

 

Sve čestitke! Toyota u rezultatima prodaje u 2021. ima 4 modela u TOP 10.

RAv - 2021 rezultat.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doterana Toyota RAV4

 

toyota rav4 01.jpg

 

Aktuelna, peta generacija Toyote RAV4 je na evropskom tržištu doživela niz modifikacija.

Pre svega, doterani RAV4 odlikuju digitalna instrument table od 12.3 inča, 10.5-inčni ekran infotainment sistema i unapređeni Toyotin paket Safety Sense, navodi Carscoops. RAV4 tako dobija novi ekran osetljiv na dodir visoke rezolucije od 10.5 inča koji je već predstavljen u drugim Toyotinim modelima, uključujući Corollu i Corollu Cross. Novi infotainment standardno dolazi sa Android Auto i Apple CarPlay kompatibilnošću, dobija navigaciju baziranu na oblaku sa podacima o saobraćaju uživo i dostupnošću parkinga u blizini vašeg odredišta, a tu je i novi glasovni agent. Opciono, sistem može da ponudi više funkcija kao što su prepoznavanje znakova, upozorenja o vremenskim prilikama i upozorenja o zonama niske emisije.

 

toyota rav4 02.jpg

 

Osim toga, tu je i nova, veća i konfigurabilnija digitalna instrument table. Jedinica od 12.3 inča je standardna oprema u svim paketimaa, osim osnovne opreme koja dobija manju verziju od 7.0 inča. Ekran ima četiri režima (Casual, Smart, Sport i Tough) i tri rasporeda, što omogućava vozaču da personalizuje izgled prema svojim željama. Treba pomenuti i unapređeni Toyotin Safety Sense paket. Pre-Collision sistem sada ima podršku za bezbednije skretanje na raskrsnicama, dok u Plug-in Hybrid verziji sistem može da detektuje nadolazeća vozila u saobraćajnoj traci SUV-a. Toyota je dodala i pomoć pri upravljanju koji može da izbegne pešake, a sa Plug-in hybridom sadrži i dodatno prepoznavanje bicikla i parkiranog vozila. Jedina spoljašnja promena za modelsku godinu 2023. je dodavanje Platinum White Pearl boje u celoj Plug-in Hybrid i Hybrid paleti (osim Adventure opreme), zajedno sa dvobojnom opcijom i Midnight Black metalik krovom.

 

Što se tiče pogonskih agregata, paleta se prenosi, uključujući 2.5 hybrid koji proizvodi 218 KS sa prednjim pogonom i 222 KS u 4x4 obliku, plus efikasniji Plug-in Hybrid sa 306 KS i standardnim pogonom na sve točkove. Ne pominje se odlazeća 2,0 litarska benzinska varijanta, pri čemu se Toyota fokusira na elektrikovane opcije. 2023. Toyota RAV4 će krenuti u proizvodnju u trećem tromesečju 2022. ali japanski proizvođač za sada nije objavio cene za ovaj doterani model.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: Toyota RAV 4 Plug-in Hybrid

 

Kako Vam se čini ideja da za sva gradska vozanja potrošite samo jednu litra benzina, a kada izađete na auto-put to ne bude više od 6 litara na 100 km?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota RAV4 plug-in - Samo da pazite gde točite benzin, a gde struju

 

rav4 03.jpeg

 

Šalu na stranu, levo se nalazi klasičan rezervoar za benzin, a sa desne utičnica.

I, očekivano, levu stranu ćete koristiti samo da uđete u automobil. Da nastavimo, kada smo već počeli - sa jednim punjenjem baterija u gradskoj vožnji možete da pređete 70-80 kilometara. Ako ostanete bez struje RAV4 radi kao klasičan hibrid, a potrošnja je oko 3 litra na 100 kilometara. Za dve tone težak automobil? Sat vremena na brzom punjaču, koje besplatno možete da koristite u tržnim centrima, dovoljna je da se baterija dopuni za 20-25 kilometara. Na kućnoj utičnici, za 100% neophodno je tri-četiri puta duže vremena, oko desetak sati. Pa, ako vam se ne žuri...

 

Prednost plug-in hibrida je što ne morate da merite svaki metar puta kako ne biste ostli sa praznom baterijom, a to je veoma bitno mnogim vozačima koji su počeli prelezak sa klasičnih automobila na e-mobilnost. Takođe, važno je za vozače u Srbiji jer su punjači i dalje retkost i još ne možete da se oslonite na njihovu dostupnost. Koliko su u Toyoti sigurni u RAV4 plug-in, pokazuje podatak da je zapremina rezervoara za benzin samo 50 litara. Naravno, cilj je da se automobil što je duže moguće vozi u električnom EV režimu, bez kapi goriva. Ulična vožnja je idealna teritorija - sa većom brzinom, baterija se brže prazni. Maksimalna brzina u EV režimu je ograničena na 135 km/h. Druga opcija je klasičan hibridni režim rada, dok je za početak najbolje da koristite automatski EV/HV način rada. Tako ćete automobili prepustiti da sam bira. Na primer, hibridni sistem će se automatski uključiti kada je potrebna dodatna snaga, na primer kod naglih ubrzanja, EV način rada se vraća odmah nakon što je potreba prestala. 

 

Ukratko, ovo su stvari koje bi trebalo da znate i na koje možete da utičete u vožnji. Sve ostalo radi sam RAV4 plug-in koji raspolaže sa ukupnom izlaznom snagomod 306 konja. Ako se pitate koliko je to, odgovor je - dovoljno da veliki i težak SUV iz mirovanja od stotke ubrza za manje od 6 sekundi. Da li će vam to ikada trebati? Čisto sumnjamo, ali zašto da ne iskoristimo kada već imamo. Pod haubom je dobro poznati 2.5 četvorocilindrični benzinac sa 185 KS. U pitanju je snažnija verzija istog agregata koji se ugrađuje u klasičan RAV4 Hibrid.

 

rav4 02.jpeg

 

Tu su i dva elektromotora, veći na prednjoj osovini sa 182 KS i manji na zadnjoj (55 KS). Benzinac može da se pohvali visokim stepenom kompresije od 14.0:1, što je na nivou turbodizelaša - rezultat je više snage i bolja ekonomičinost. Barterija kapaciteta 18.1 kWh i sa 96 ćelija se nalazi u podu, čime je spušteno težište automobila, a izbegnuto je i da baterija ''pojede'' deo kabinskog prostora. Hladi se rashladnim sredstvom iz klima-uređaja. Razlika u odnosu na RAV4 Hibrid  je niži stepen buke i vibracije zahvaljujući dodatnih izolacionim oblogama, nižem broju obrtaja na kojima rade e-motori, akustičnijim vetrobranskim staklom. Sve verzije RAV4 Plug-in opremljene su AWD-i, Toyotinim inteligentnim električnim sistemom pogona na sve točkove, Kompletan i lagan, korsiti pomoć e-motora postavljenog na zadnjoj osovini. Odnos obrtnog momenta napred/pozadi se prilagođaba uslovima vožnje. Toyota RAV4 plug-in pojačava svoje performanse pogona na sve točkove pomoću načina rada ''Trail'', automatskog sistema zaključavanja diferencijala s ograničenim proklizavanjem. U vožnji, možete sa birate između tri režima: normal, eko i sport. Tu je bar sve jasno. Dizajn, unutrašnjost, oprema, vozne karakteristike... Nekom drugom prilikom. 

 

rav4 01.jpeg

 

Toyota RAV4 4 plug-in je automobil koji privlači svojoj tehnologijom i koji privlači specifičnu vrstu kupaca. Možda i zbog cene, startuje od 63.800 evra, ali imate prava na 3.500 evra subvencije od države. Testirani sa opremom ''Style'' košta 72.400 evra.

 

Autor: Aleksandar Pijevac

 

preuzeto sa - sportal.blic.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota RAV4 GR Sport

 

229011-toyota rav4 gr05.jpg

 

I Toyota RAV4 je na evropskom tržištu dobila GR Sport paket, dostupan u hibridnoj i u plug-in hibridnoj verziji ovog SUV-a. To znači da RAV4 GR Sport dobija sportskiji stil, više standardne opreme i modifikovano oslanjanje koje potpisuje Toyota Gazoo Racing. Time se i RAV4 pridružio Yarisu, Yarisu Cross, Corolli, C-HR-u i Hiluxu GR Sport na evropskom tržištu.

 

toyota rav4 gr04.jpg

 

RAV4 GR Sport se ističe kompletom 19-inčnih alu točkova sa pet krakova u sjajno crnoj boji, klavirsko crnim detaljima oko karoserije i setom diskretnih bedževa na prednjem grilu i na vratima prtljažnika. Crni detalji uključuju i nove okvire za usisnike na prednjem braniku, lajsne lukova točkova, bočne pragove i ukras na vratima prtljažnika između zadnjih svetala. Tamni izgled se zatim kombinuje sa crnim krovom i poklopcima retrovizora.

 

toyota rav4 gr03.jpg

 

Za unutrašnjost su previđena sportska sedišta sa presvlaka od sintetičke kože i integrisanim GR Sport naslonima za glavu i kontrastnim šavovima. Prednja sedišta su električno podesiva, sa memorijskom funkcijom za vozača. Tu su i 10.5-inčni ekran osetljiv na dodir i digitalna instrument tabla od 12.3 inča. Standardne karakteristike su i monitor sa panoramskim pogledom i kompletan Toyota Safety Sense paket ADAS-a.

 

toyota rav4 gr02.jpg

 

RAV4 GR Sport fobija i set čvršćih opruga i amortizera, koji prema japanskom proizvođaču automobila rezultiraju poboljšanim upravljanjem i nude privlačnije iskustvo vožnje.

 

toyota rav4 gr01.jpg

 

Što se tiče pogona, 2,5 litarski hibrid ima 222KS, a plug-in hibrid 306KS. Prve isporuke Toyote RAV4 GR Sport u Evropi startuju u četvrtom kvartalu 2022. godine s tim što cene još nisu saopštene.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

automotovisionHR.jpg Automotovision.hr: Toyota RAV4 Plug-in

 

1994. godine izašao je prvi RAV4, i tada je to bio prvi tip takvog vozila. Sada ih ima koliko hoćete takvih, a ovo je RAV4 2.5 plug-in hibrid:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota RAV4 Hybrid GR Sport: Sportski stil SUV-a koji definiše segment

 

toyota rav4 7.jpg

 

Stalan razvoj i unapređenja razlozi su zbog kojih Toyota RAV4 i posle 30 godina predstavlja sinonim za klasu SUV vozila. Verna neprekidnom uvođenju novih ideja kako bi zadržala naklonost kupaca, Toyota je uspešno primenila svoju vodeću svetsku električnu tehnologiju i stvorila hibridno-električne i plug-in hibridno-električne sisteme pogona koji obezbeđuju nove domete u efikasnosti rada, zadržavajući izvorne kvalitete praktičnosti i performansi kojima se odlikuju SUV automobili. Sada stiže i novi RAV4, sa još više sportskog karaktera zahvaljujući premijeri verzije GR Sport. Posle uspeha koji je paket GR Sport zabeležio na drugim modelima, uključujući Yaris, Yaris Cross, Corollu, C-HR i Hilux, sada i RAV4 dobija nova stilska rešenja i poboljšano upravljanje, što će posebno privući kupce koji prednost daju još odvažnijem karakteru automobila. Novi paket je dostupan kao hibridno-električna i plug-in hibridno-električna verzija s pametnim pogonom na sve točkove (AWD-i), a nadahnut je uspesima višestrukog svetskog šampiona, tima Toyota Gazoo Racing.

 

Spoljašnjost

Prepoznatljivi izgled koji donosi GR Sport izražava samouverenost, uz obilje stilskih rešenja koja se prepoznaju po sjajnim, crnim oblogama oko lukova točkova, bočnih lajsni i ukrasa na zadnjim vratima. Na prednjoj strani se nalaze još istaknutiji okviri svetala za maglu, sa istom, crnom G-mrežastom površinom koja se nalazi na prednjoj rešetki i novim prednjim spojlerima - tamno srebrne boje na hibridnom modelu, i, sa nešto drugačijim dizajnom koji odgovara pogonskom agregatu, metalno sivim na plug-in hibridu. Diskretne GR oznake na prednjoj rešetki i zadnjim vratima nagoveštavaju više sportskog karaktera. Novi RAV4 GR Sport je prvi model koji ima felne od lake legure obrađene novom, ultra preciznom tehnikom sečenja. Naplaci dijagonale 19 inča, koji su standardno ugrađeni, imaju visoko sjajnu, crnu završnu obradu (piano lak), s finim, svetlim detaljima u obliku pruge koji dodaju istančan izgled snažnom dizajnu sa pet duplih paoka.

 

toyota rav4 8.jpg

 

Unutrašnjost

Atletski, ali otmen izgled proširen je i na unutrašnjost gde su sportska prednja sedišta presvučena mekanim presvlakama od suede sintetičkog materijala, dok su za oslonce predviđeni materijali od sintetičke kože koji ne sadrže sastojke životinjskog porekla. Nasloni za glavu su reljefni, prepleteni dvoslojnim crnim materijalom i sa GR logom, dok su kontrasti naglašeni upečatljivim srebrnim šavovima na sedištima, upravljaču, ručici menjača i ukrasnim metalnim detaljima na vratima i upravljaču. GR logo je takođe postavljen na patosnicama i upravljaču.

 

toyota rav4 9.jpg

 

Kao ključni elementi u unapređenju Toyote RAV4 za modelsku godinu 2023, nove verzije dolaze, kao standard, s novim multimedijalnim sistemom s ekranom od 10.5 inča visoke rezolucije i prilagodljivom digitalnom instrument tablom ispred vozača, dijagonale 12.3 inča. Uporedo s tim, Toyota T-Mate sistem bezbednosnih funkcija i pružanja pomoći vozaču uključuje dodatne mogućnosti najnovije generacije Toyota Safety Sense. Ovaj paket podrazumeva potpuno nov sistem pomoći za upravljanje u hitnim situacijama (Emergency Steering Assist- ESA) i poboljšani sistem za upozorenje na mogućnost sudara (Pre-Collison System - PCS). Osim toga, sve verzije s oznakom GR SPORT imaju električno podešavanje prednjih sedišta, uz memorisanje pozicije vozačevog sedišta, kao i panoramski prikaz situacije oko vozila kao standardni deo paketa opreme.

 

Performanse

Sportski izgled je upotpunjen daljim poboljšanjima sistema oslanjanja konstruisanog za paket GR Sport. Očekuje se da će uz nove, čvršće opruge i dodatna podešavanja amortizera RAV4 GR SPORT imati još preciznije upravljanje i tako ponuditi još privlačnije iskustvo vožnje.

 

Toyota RAV4

Toyota RAV4 je nesumnjivo najpoznatiji originalni SUV na svetu. Njegovo lansiranje 1994. godine stvorilo je od tada do danas jedno od najpopularnijih i najkonkonkurentnijih segmenata tržišta. Trajni uspeh modela RAV4 ogleda se u ukupnoj globalnoj prodaji koja je 2020. godine prešla granicu od 10 miliona, dok RAV4 nastavlja da vlada s epitetom najprodavanijeg SUV vozila na svetu. U svojoj najnovijoj, petoj generaciji, nastavlja da definiše svoj segment, dajući kupcima širok izbor efikasnih i elektrifikovanih pogonskih agregata, uporedo sa opcijom Toyotinog električnog inteligentnog pogona na sva četiri točka (AWD-i). Kao prvi model koji koristi Toyotinu globalnu platformu GA-K, nisko težište i visoka krutost karoserije modela RAV4 pružaju značajno poboljšanje prilikom upravljanja, više udobnosti i izdašan unutrašnji prostor za putnike i prtljag. Novi RAV4 Hybrid GR Sport i RAV4 Plug-in Hybrid GR Sport u Evropi će biti dostupni u poslednjem kvartalu ove godine.

 

PR saopštenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

mobilautotvyoutubelogonovi.jpg MobilAutoTV: Toyota RAV4 plug-In Hybrid

 

Toyota RAV4 je sada u tehnološki naprednijoj i novoj plug-in hibrid varijanti. Iako su mnogi zaboravili, SUV segment je kreirala prva generacija Toyote RAV4. To se dogodilo 1994. godine kada je serija XA10 stigla na tržište. Ustvari, njegovo ime je skraćenica za: ''vozilo za rekreativne aktivnosti na 4 točka'': 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije RAV-4 prve generacije kreirao taj segment. Vozila istovrsna njemu su postojala i pre tog RAV-a. Poput Suzuki Vitare mk1 ( od 1988. ) ili Daihatsu Feroze.

Tako da marketing Toyote propagira neviđenu neistinu, a novinari koji to samo ponavljaju kao papagaji ispadaju glupi i smešni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota RAV4 PHEV na Tokyo Auto Salonu

 

toyota rav 4 04.jpg

 

Toyota je za ovogodišnji 2023. Tokyo Auto Salon pripremila tri modifikovane verzije SUV modela RAV4, nazvane Adventure, OffRoad PKG i Sporty PKG.

 

230812-toyota 4 03.jpg

 

Toyota RAV4 PHEV Adventure PKG dolazi sa specifikacijama Adventure opreme, a ostaje da se vidi da li ima i neke druge komponente.

 

toyota 4 02.jpg

 

RAV4 PHEV OffRoad PKG odlikuju crni prednji deo, sivi eksterijer, Yakima krovni prtljažnik, off-road točkovi, dodatna LED svetla na prednjem braniku, zaštitne obloge na bočnim pragovima i dodatni kanister montiran sa strane. RAV4 PHEV Sporty PKG dobija aero body paket, lukove točkova u boji vozila, crne alu točkove i crni kontrastni krov.

 

230811-toyota 4 01.jpg

 

Sva tri primerka su opremljena standardnim plug-in hibridnim pogonom koji kombinuje 2.5 benzinski motor i dva elektromotora, sa kombinovanih 306 konja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuhl Toyota RAV4

 

231220-kuhl 03.jpg

 

Ponuda japanske tjuning kompanije Kuhl, pri čemu je za ovakav RAV4 inspiracija pronađena u vojnim vozilima.

 

231222-kuhl 02.jpg

 

Paket između ostalog podrazumeva body kit VRAVRA Mars (branici, hauba, dodaci za zadnje blatobrane, zadnji krovni spojler...), prednju masku, crnu zaštitnu oblogu, set off-road točkova od 17 inča, Dunlop Grantrek AT5 gume za sve terene i povišeni klirens.

 

231221-kuhl 01.jpg

 

Cena kompleta od 12 delova je 2.140.560 jena (15.395 evra).

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...