Jump to content
FAS Euroauto Goran
andreja.micovic

Nuova Delta 2.0 mjet Platinum - finally -

Recommended Posts

Ako zelimo da vozimo mladje automobile, koji se voze lepo i koji su atraktivni uz odrzavanje iznad proseka to mora da se plati i to dosta..

Mene tako uhvati panika kada skapiram koliko para ide na auto, onda se zainatim pa jos vise para uguram u auto i milina :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, dekirs said:

Ja to kada bih vodio nikada ne bih ni vozio kola. Rupa bez dna, bolje ne znati :D

Pravo zboriš momče...bolje ne!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fora je samo da se nadje dobar primerak sa poznatom istorijom servisiranja i predjenom kilometrazom ( sad sam izmislio rupu na saksiji :D ) Onda samo nastavis redovno servisiranje po fabrickoj preporuci i nema problema nekih vecih. E sad sto mi kupimo na placu macku u dzaku pa u startu prvo slupas 1000eur da ga stavis na noge pa posle u hodu dok se "upoznas" sa vozilom...to kvari matematiku :D

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/10/2020 at 10:03 PM, andreja.micovic said:

 

Konačno snimio. Ima li ko ideju šta može biti uzrok ovog kačenja ili šta već?

Kad je napolju hladno, izraženije je. Svakako traje dok se malo ne ugreje auto, posle sve ok. Leti nema ovih problema samo zimi i kad stoji duže.

Remenice menjao prethodni vlasnik.

Uh... Bojim se da zvuči kao gornji nosač motora. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@OmenVeritas meni ne deluje da je tako, već da nešto kači. Da je nosač, mislim da bi se nonstop čuo, ovo se čuje samo kad je hladno napolju i to dok se ne zagreje auto (valjda dok se od toplote ne rešire limovi ili šta već)

A i zvuk je nekako lociran iz PK kruga, samo nikako do majstora da stignem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se da nije taj nosač jer taj glavni košta više od 16k din. 

U PK krugu nema šta tako jako da vibrira. Možda kompresor klime ali čisto sumnjam. Verujem da bi bilo i drugačijeg zujanja koje stvarno nisam čuo na snimku...

Svakako u pogonskom nema šta da kači. Trenje bi spalilo PK kaiš u par minuta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Milutinac Ne čuje se, čuje se bukvalno od kako upalim kola pa 50-100m dok ne pređem. Što je napolju hladnije, to je izraženije, duže traje. 

I ja od početka sumnjam (ili se tešim) da je ono što je bglion napisao ali nikako do majstora da odem. Kad sam radio mali servis, skrenuo sam mu pažnju da pogleda, ali tada se nije čulo, auto je vožen, prenoćio kod njega, nije bilo tako hladno i od onda nikako da snimim. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rešeno. 

Ležaj remenice klime. Imao lufta i onako plesao malo :) 

Zamenjen danas zajedno sa 2 dihtunga, a klima dopunjena pre 10tak dana. Mislio sam da je nešto bezazleno, pogotovo što se ne čuje stalno, pritom kad se upali klima ništa se ne čuje. Periodično se javljalo. 

Denso kompresor pa ide i specijalni alat za skidanje remenice tako da je sve završeno u klima servisu, majstor kod koga održavam auto nema taj alat. 

 

Ako nekog zanima, 3000 je ležaj (35x52x20) i dihtunzi 1200.
https://en.euro-klima.pl/447260-3020-kompresor-51820449.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hit the road...

Malo izlet do Tare, malo makadama, malo pešačenja...

IMG_20200609_194430.thumb.jpg.f2935683666ab5e80af1bbe1e0f2a34c.jpg

IMG_20200609_194611.thumb.jpg.30e819ebdaf04ebc9a34542629242c47.jpg

IMG_20200609_194629.thumb.jpg.cef29ae7c2720544d92f688462f4faba.jpgIMG_20200609_194552.thumb.jpg.30e74a11f1eab8e19f86301ac39205b6.jpgIMG_20200609_194409.thumb.jpg.e5bc0e300baac276eaba2beceb3b76bb.jpg

 

Dugo nisam putovao na ovu stranu, sreća pa sam krenuo oko 6 iz Beograda. 

Taman sam hteo da vidim novi autoput u svom punom sjaju.

Ne znam šta reći, ja nisam nešto oduševljen. Super je što je ubrzan put, baš se brzo stiže do Čačka, nema ulegnuća, kao pista. Oni tuneli kvare utisak, da je samo jedan ispravan i u potpunosti pušten stvarno je loše. Ceo autoput je motanje levo - desno ali vozi se brže, nema gužve.

Usput me obišlo dvoje kolega sa foruma, jedna 159 ti sa BG tablama koje se završavaju na TI, i druga 159 iz ST q4 čini mi se. Znam da sam ih video ovde negde.

Ne znam jel radi računanje prosečne brzine, al su prohujali pored mene sa nekih 170-180 km/h

 

IMG_20200609_194504.jpg

IMG_20200609_194521.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepe fotke. Ne znam za klirens koliki ti je, ali gledano sluzbenu daciju sandero stepway (i zatecenu oktaviju u podnoznju) moj topli savet - obala crnog rzava na granici sa Bosnom. Ko jednom ode, uvek ce se vratiti.

Selo panjak, put makadam u srednjem stanju.

Po gps-u:
377943.407511 Easting
4843664.67459 Northing
Zone 34T

IMG_20200609_174813.jpgIMG_20200609_174005.jpg0db5f9d0ef45033c3b400e8cfbdb93c2.jpg

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/1/2020 at 10:51 PM, andreja.micovic said:

Nemam ništa gore, samo otvaranje/zatvaranje panorame. 

 

 

barem je tako kod mene ;) znaci da bi trebalo da imas i  fabricki alarm...

IMG_20200201_112916.jpg.6e7d5dbea12bfb691f3a7234e7b8fcd9.jpg

Edited by cika_kole
ispravka teksta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako su rupe zatvorene crnim plastikama, nema volumetrijskih senzora, pa ni alarma.

Poznaje se po plafonjeri (volumetrijski senzori, tasteri za gasenje volumetrijskih i senzora nagiba), kod vozackog brisaca je sirena alarma, na bravici haube mikroprekidac, itd... I naravno lako se poznaje funkcionalno :) .

 

Nego, meni je taj put od Kremne do Mitrovca, pored ostalog, davno ostao u secanju tako sto sam napunio par bidona od 5l Bele vode... I uspeo po krivincinama da do Zaovina zgulim nalepnice sa bidona :D (koji su podivljali i tumbali se po gepeku). A jos lepsi je spust dole ka Peruccu.

Sto se AP tice, sve je bolje od one klanice koja je bila na preopterecenoj Ibarskoj. Kakvih sam se sve strahota i budala tu nagledao za vise od dve decenije...

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni ovo kod gosn micovica nedeluje zatvoreno...

meni je problem kad odem na pecanje i uleti mi smrdibuba u auto, taman se uzivim u pecanje, a alarm se oglasi...pa dok je nadjem prodje po 20 minuta... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaju verzije plafonjera sa komandama za panoramu, malu navigaciju, volumetrijske/anti-tilt senzore alarma...

U svakoj varijanti bez alarma - otvori za senzore su zatvoreni crnim, plasticnim cepicima :) :

 

000000118629-2.thumb.jpg.0005c639496a4a0551e157cd1086744e.jpg

 

Dok su u varijanti sa alarmom tu resetkice, iza kojih idu volumetrijski senzori:

 

received_427583024755361.jpeg.ba56f272c72a54419d4b6a1ea4711653.thumb.jpeg.7a0686a635aa59450ebce0ce4d3c9ecc.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po meni, za BG, i vise nego korisna stvar. Volumetrijski + anti-tilt senzori za pilicare. Deltu ili Brava tesko da ce ko da krade :) , za to mi i ne bi trebalo. Ako ti ne treba lako iskljucis na dugme u kabini ili jednostavno samo zakljucas kljucem.

Pri tome je vrlo jednostavan sistem, centrala i senzori su u plafonjeri, sirena je kod vozackog brisaca i mikroprekidac na bravici haube.

Za aktivaciju je potrebna kartica auta sa elektronskim Code, i opcija se ukljucuje dijagnostikom. Kada sam uzeo auto, hteo sam to da odradim ali vreme prodje a i iskreno nemam vise entuzijazma kao sa Stilom. U principu, vrlo jednostavno, najveci je problem naci plafonjeru, ostalo moze i sa Stila.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U akciji potraživanja mesta gde čangrlja (a sve sam bliži da je remenica radilice), alternator došao na naplatu. Usput zamenjen i jedan sumnjivi roler, alternator otkazao poslušnost prošle subote. Iznenada crvena lampica akumulatora, zatim unimer i uwopa punjenje ispod 12V. 

 

I tako danas na putu do električara...

hm_SEr1H3wmknu-IcHu7gHOQtWVvjh-zaUzUwm2y7DC1_1nwYOT9LGF6yVDRn2Q_3kuPQJE5WEUkVCw-CXlsHjNko3-9plKRYA9GvGpLZSfUjpNhI_jwMW59uZP3iVie_JXxzyEj8jvpW22DSgWV8febpru_h1u6h7iHYoafnjdzlQ1jptvGhGWojY0NQ5w_snIDZV8CimIpy3B_8sYl4cmiPes5yQBdZCOsNAEeGJPTAKFcBQrqYTh0XN4opZOb-TtqS3Y8xx65LKe_WnxzMaJGDy7V2A8TgUb6L3q404Dz5j2eNSZ-x1GlUPi_R54hcr4xg8mXkuXQy20Ew6rzf7CQyt2djpq93FDLe42pW4dyoG1yF7LEz1xqcPBsqtuOKUX0bTo4bUeV3vbjoHT18IF209Rbhfnrgsp4ZC_nRZkGNmWjzE5QmaRELBwT7A8BpD5qnOIPERnmiPmOMDnGNKUhZbyadF-KdhxWHedJqcKYqUs8Kry9_SUKpZtY93EnvasHKot2bpw4zi-fxP3HRgLQ_9N7fdLpxChQhIe1qTyBSwCvDqZFzcMJO2Hk7YNRgHXM8Say-1_qnDYaacEWTeDndo52R7jPNXX14jOV5LZUInqOqt9Ijl6u1WWpzHQLDqIVcqYhRedbigexPMEJZz-Tjvnayma-6_ri-HlxxMTUsZQcJu16XRm4cKBxLA=w1288-h966-no?authuser=0

 

...ja stao da propustim hitnu, ali tamić nije. Nije velika šteta (makar se čini). Završili uz zapisnik pa ćemo juriti dalje. 

 

 

A što se alternatora tiče, ostaje samo rotor i kolevka, sve se remontuje. Nov najjeftiniji je 27000 din, polovni se kreću oko 70-100 eur, remont skoro svega oko 15000 din. Ipak sam se odlučio za remont.

 

I da... Jedno jako pametno rešenje što sam primetio na delti (a verujem da ga imaju svi noviji automobili). Kad se isprazni akumulator (primetio kad je napon pao na ispod 11.8V) sam podigne ler gas da ga napuni, tipa sa 800 na 1100 obrtaja i drži tako.

Samo jbg, kad ne puni :D 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...