Jump to content
FAS Goran
darkman14

Nuova Delta 2.0 mjet Platinum - finally -

Recommended Posts

Mislim da je pametno sto si uzeo da imas litru ulja za rezervu, pogotovo sto nije ulje koje mozes naci na svakoj trafici, da ti nedaj boze zatreba za dosipanje, a ti parkiras auto i cekas da stigne kurir iz subotice, vozis na minimumu ili mesas sa drugim uljem.

 

Sto se tice potrosnje ulja, ne svuce on malo ulja kada vozis preko 3500rpm, nego tada spalis gorivo i vodu koja se skupila u ulju, pa opadne ukupan nivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, vagenovac said:

Sto se tice potrosnje ulja, ne svuce on malo ulja kada vozis preko 3500rpm, nego tada spalis gorivo i vodu koja se skupila u ulju, pa opadne ukupan nivo.

Ma ovo je jasno, al nisam hteo da isticem da ne bi otislo u drugu krajnost i polemiku ciji auto trosi a ciji ne trosi ulje. 

E sad, moze tu biti i do turbine, ipak vozimo relativno stara kola. I DPF ima svoju ulogu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne još. Radi normalno. Možda u toku  godine skinem i isključim egr ali samo u slučaju da odradim remap

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitam, zato sto je meni ne Delti ulje uvek bilo na max.
Moguce da je neka dizna piskila malo vise prilokom regeneracije pa je to otislo u karter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sto ne trosi nista moze i ne mora da znaci da piski gorivo u ulje.

Recimo ulje moze trositi turbina, a moze trositi i sam motor.

Jeste najlepse kada ne trosi od zamene do zamene dovoljno da se mora dolivati.

Svako kome od zamene do zamene potrosi samo 0.3l ce reci da ne trosi nista, jer na meracu sa maksimuma ne opadne ni do pola.



Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel to znaci da su sa 1.6 /2.0 mjet resili nivo podizanja ulja kada se aktivira DPF? To je bila prica sa 1.9 motorima da hoce malo da dignu pritisak ulja kad krene regeneracija. To je i razlog sto kod mene nije nikad na max, vec maalo ispod. 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozes slobodno sipati do maxa ulje, jer pritisak ulja je manji pri radnoj temperaturi, jer je ulje redje, a on regeneraciju nece raditi na hladnom motoru (a tada je i ulje hladno), pa je prakticno veci pritisak ulja na hladnom nego na vrucem motoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, vagenovac said:

a on regeneraciju nece raditi na hladnom motoru

Imao situaciju da jeste. Ofc nije bio mrtav ladan al negde na 40-50% zagrejanosti do pola skale. Ofc da je ulje redje kada je zagrejano na vecoj temperaturi, no opet.. Mozda i ne bi trebalo ista i kod mene da se dogodi (citaj - zabar projektovao i to u obizir), al cisto da pitam. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ISV_01 Primetim ja da je zaprljana šipka iznad max kad proveravam, al to je u tragovima. Očistim, proverim ulje i bude nivo gde treba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi ovako, ako uzmemo neko prosecno 5w40 ulje, njegov viskozitet na 0 stepeni je 870, na 50c je 60, a na 100c je 14 jedinica, sto znaci da je ulje vec na 50c ugrubo 15 puta "redje" ili "tanje" nego na 0c, tako da je to vec solidna zagrejanost i spustio je pritisak ulja, a sistem je dovoljno zagrejan da moze da pokrene regeneraciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okej, necem da spamujem kod kolege, nema potrebe jer ima tema o uljima. Sigurno je i za 5w-30 koje ja sipam, mozda cak i bolje vrednosti daje od navedenih. Nem pojma. A i to sto je ulje na sipci mizerno iznad max moze biti i do voznje (nagib), ljuljanje i djuskanje, turaza... Mnogo faktora, da sad ne pala**dim bzvze, ionako nisam strucnjak iz te oblasti. Okej, bitno je da nema nikakvih problema, that's all :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi leti idemo često, skoro svaki drugi vikend. Čak spakujem roštilj samo za nas troje pa bude i ručak. 

A ovako zimi duže mi treba da se obučemo i stignem do gore nego što budem :) pola h i dosta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo moje litre za dosipanje.

 

20210115_153305.thumb.jpg.00580b238098bdba27487955d430452f.jpg

 

Jedno 2,5 dl dosuto u prethodnom malom servisu, sto kaze Andreja da uvek bude na max. I sada na jedno 6500 sam dosuo ostatak.

 

Dakle nekih 3,5dl na 16000-17000 iz dva puta

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledam i mislim se... Vid i ovaj ima prazan gepek... Brt, dal je do moje fobije i konstantnog terenskog rada, ja uvek vucem opreme za 'ne daj Boze' :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minutes ago, vagenovac said:

Na koliko radis servis, nadam se ne vise od 15.000km :D  

 

Nisi me razumeo, ili sam ja konfuzno napisao :)

 

2.5dl dosuto za prehodnih 10.000. Pa odradio mali servis.

I onda sada u novom malom servisu na 6500-7000 dosuo taj neki ostatak od ~1dl.

 

Zato kazem na 16000-17000 dosuto nekih 3.5dl ili ajd bas ugrubo 4dl na 20.000 (bi bilo) ili moja 2 mala servisa :)

 

all in all - dospem oko 2dl negde oko 6000-7000 od zamene i onda ide zamena za 3000-4000 a ulje uvek bude na max

31 minutes ago, ISV_01 said:

Gledam i mislim se... Vid i ovaj ima prazan gepek... Brt, dal je do moje fobije i konstantnog terenskog rada, ja uvek vucem opreme za 'ne daj Boze' :lol:

Pa uvek prazan sem kada idemo negde naravno :) ovih dana su sanke u njemu uglavnom :)

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam se malo igrao, onako usput...

 

 

A rekao sam sebi kad sam kupio auto, nema čačkanja, nema dodavanja, nema... I eto.. paketi neki stigli, neki su na carini... Neke ideje u glavi.. Ništa veliko i bitno već onako, da nije samo pali, sedi, vozi... 
Inače najveći razlog za ovako nešto je to punjač koji imam zna da ispadne iz utičnice, a nisam menjao utičnicu jer hoću kompresor da koristim. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najs. Ja nisam voleo da se iglam sa elektroniku, pa sam uzeo ceo paket 'soljicu' sa 2x12V + 3xUSB sa adapterom koji sam ubo u 12V uticnicu i to lepo smestio u drzac za case. 

Ovo tvoje je lepse i elegantnije. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pa uvek prazan sem kada idemo negde naravno ovih dana su sanke u njemu uglavnom
Gresis, posle 7-8-10000km bi trosio sve vise ulja :)

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...