Jump to content
FAS Goran
darkman14

Nuova Delta 2.0 mjet Platinum - finally -

Recommended Posts

Jel bolje zenox aditiv ili atf ulje sipati?Ja bih sipao radi preventive taj zenox aditiv,samo dal ce sta da skodi ako auto stoji po 3-4dana da se ne vozi pa se dva dana vozi?

Edited by danijel55

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jok to se rastvori u gorivu

 

Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, MS PK said:

Nece on dok ne ode ubosnu

A šta misliš gde sam trenutno?! :lol:

 

Punim ga do vrha za jedno 2h, 2.25KM litar GDrive dizela :)

 

Spram naših 170 din/l ovo banja

@danijel55 ja sam mislio da sipam onaj što su i spomenuli ovde na temi. Samo neki naredni put kad budem sipao pun rezervoar.

 

@S.V.E.T.A. farovi su katastrofa. Na oba fara su mi otišli oni šrafovi za štelovanje visine i levo desno. Preskaču. Sad dal su pukli ili ispali iz ležišta proveriću. Mislio sam ovih dana da ih rasklapam pa da proverim i eventualno zamenim i sočiva ako bude trebalo. Ako ne samo ću očistiti senila i sočiva.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, danijel55 said:

samo dal ce sta da skodi ako auto stoji po 3-4dana da se ne vozi pa se dva dana vozi?

 

Jos bolje...nije cilj da sipas i izadjes na auto-put i spicis sa time u rezervoaru 1000km...tako samo protrci.

Bolje je ako radi, pa odstoji...jer tada dok auto ne radi "nagriza" pa se opet vozi pa ocisti pa tako u krug vise puta.

Tako kaze covek koji je uvoznik i prodaje te zenox aditive. Nije rekao direktno meni...ja i nisam uzimao zenox ali mom drugu

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Milutinac said:

 

Jos bolje...nije cilj da sipas i izadjes na auto-put i spicis sa time u rezervoaru 1000km...tako samo protrci.

Bolje je ako radi, pa odstoji...jer tada dok auto ne radi "nagriza" pa se opet vozi pa ocisti pa tako u krug vise puta.

Tako kaze covek koji je uvoznik i prodaje te zenox aditive. Nije rekao direktno meni...ja i nisam uzimao zenox ali mom drugu

Hvala veliko.Ja sam bas bio u tripu,da sacekam neki dalji put pa onda da sipam :D

4 hours ago, andreja.micovic said:

 farovi su katastrofa. Na oba fara su mi otišli oni šrafovi za štelovanje visine i levo desno. Preskaču. Sad dal su pukli ili ispali iz ležišta proveriću. Mislio sam ovih dana da ih rasklapam pa da proverim i eventualno zamenim i sočiva ako bude trebalo. Ako ne samo ću očistiti senila i sočiva.

 

 

Tako je bilo meni na levom starom faru na bmw-u.Hteo da podignem sto pre i uzeo gedorom,puce ona osovinica i spusti se far.Takodje proveri kako stoje sijalice.Meni su na mikri bila ocajna svetla,nekako nepravilan snop,dok nisam video da leva sijalica seta gore dole,desna je bila fiksirana dobro,ali nije stajala kako treba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Milutinac Tako  nekako :D bord 7.1 l/100km (softver), rucno oko 7,6 l/100km i to me vade ovih par putovanja za BN i BG, inace 8+ l/100km po NS. 

Od ponedeljka na biciklu, potrajaće ovaj rezervoar. Najjači je onaj Range koji ne služi ničemu samo da se zajebeš   

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iiiiii konačno rezevni točak, doduše 16", guma 205/65 ali poslužiće... Naručio i komplet alata da sve bude kako treba. Za bose i vufer ću još pričekati ;)

rezervni_tocak.thumb.jpg.92b644ff99ba2b47ebfed6f31f32fe23.jpg

Uredno i složeno

gepek.thumb.jpg.ca95e8cd9ceca1eb3e3d90f54e142d61.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

sad nema da te boli glava zbog seta za krpljenje...

tako sam i ja uradio...doduse jos nijednom nije zatrebalo menjanje, ali neka. mirna glava...

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMG_20190513_172059-1152x864.thumb.jpg.df7b0102b5655dfe203b04c79eaa3d22.jpg

Kompletirano sve... Sad sam miran. Kompresor je super stvar ali kad treba da se doduva guma ili lopta, ovako... Da se nađem negde i da moram da ga koristim, džaba... Mislim da ne bi pomogao. 

Pošto sam našao sami 1 komplet za Deltu na oglasima, uzeo od novog brava. I tu ispade zavrzlama. Stigli ovo:

Screenshot_2019-05-13-18-22-51-279_com.viber_voip.thumb.png.3d4e7d39a5ff17b68b884c20f4c6b411.png

I ja oduševljen kako će da se super uklopi, tolika ploča, sve ravno kad ono...

Nije to pravljeno za svaki točak već za ovakav ćopavac

1557494370585.thumb.jpg.e3f697061178cc644aa885e5a676d341.jpg

I onda po eperu Stilo, Bravo, delta,  Grande Punto vidim da svi imaju iste setove za rezervni točak

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kontejner sa prve slike je predvidjen za copu (tih 5 pregrada po obodu naleze na gumu i tako poravnava pod gepeka) zbog manje sirine gume.

A drugi kontejner je za tocak pune velicine koji ide u tocak i poravnava samo deo unutar felne.

Jes' da sam za Stilo i Sport pazario sve ukupno par puta, ali licna praksa mi je da uvek odem po ono sto mi treba i proverim na licu mesta. Izadje maltene isto kao i postarina, a i lepo proberes od onoga sto imaju, a ne od onoga sto hoce da ti daju. Pricam generalno za sve prodavce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan Dok sam vozio mareu, uglavnom sam čekao tako da skupim par stvari pa odem i pokupujem. Em što se isplati zbog goriva/poštarine em što možeš uvek da se dogovaraš za cenu kad uzmeš više stvari. 

Sad za Deltu mislim da sem Šapca nema neke značajne ponude. Eno na kp mi je kompet alat i ćopavac za deltu u Pratim ali čovek traži 60 evra. Ovako imam točak punih dimenzija i alat za značajno manje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, andreja.micovic said:

Sad za Deltu mislim da sem Šapca nema neke značajne ponude. Eno na kp mi je kompet alat i ćopavac za deltu u Pratim ali čovek traži 60 evra. Ovako imam točak punih dimenzija i alat za značajno manje. 

Moj savet ti ja da za sve sto trazis od polovnih delova, a samo i pomislis da mozda moze i sa Brava/Stila - prvo proveris Compatibility listu u ePeru. Pogotovo za sitnije, kao i stavke "ispod lima". Pricam ti i iz svog iskustva, isti slucaj, racunaju noviji/redji model pa klepaju. A imas ne malo stvari koje mozes da iskoristis pogotovo sa Stila ili drugih cescih modela. Bukvalno su isti ne delovi, nego cak i serijski brojevi, a cene visestruko manje (a cene znam u sraf, posto sam dugo vozio JTD). Sebi sam za Sporta uzeo copu i alat za 1800 kinti, kojih crnih 50-60 EUR koliko su takodje neki trazili... Naravno otisao licno i naravno trazio da mi dopune ceo komplet - sa onim crvenim, metalnim klinom za centriranje alufelne, plasticnim drzacem srafa za lakse usrafljavanje, itd... Pored dizalice, kuke i srafcigera koje obicno samo posalju.

Takodje su mi za Sporta na nekim otpadima trazili sumanute cifre, za par stvari. Kome mogu da prodaju foru, samo napred. Desava se cak da su negde toliko bezobrazni da ti kazu tu visu cifru dela za noviji model, a pokusaju da uvale identican deo sa cesceg auta, koji kosta 2-3 puta manje (takodje se lako prepozna). Ali sa malo znanja moze bas povoljno da se pazari, tj. od prodavca trazi i probere ono sto ti treba. Jedino sto to podrazumeva licni odlazak kad se skupi po neka stavka za nabavku, a ne da cekas da ti posalju ono sto imaju viska ili ono sto oni misle da treba.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da 15" copavac ne pase na deltu zbog diskova. Mora 16" al su retki (ja ih nisam nasao na oglasima sem 1)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kod mene imam narandzasti aluminijumski copavac 16" u koji ulazi BOSE vufer...

Tu sam prvi put video da postoji i alu copavac:)

Edited by S.V.E.T.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozadi vrsi posao 15'', probao i na Stilu i na Sportu. A da ode prednja guma, svakako ne bih vozio sa copavcem napred nego bih izrotirao prednju/zadnju (copu pozadi, zadnju napred), pa dok se ne dokotrljam. A i to je za ne daj Boze, sve je bolje nego set za reparaciju. Da zlo ne cuje - sad ce 22 godina staza, a da nisam imao gumi defekt na putu, uvek se trudim da imam sto bolje "prave" gume, ali neka cope u gepeku :). Svakako da je tocak pune dimenzije najbolje resenje, ali koliko puta ce zatrebati...

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisao sam na pocetku teme, na 2.0mjet, 1.9tt i 1.8tb ide disk od 305mm. Na 1.6mjet i 1.4tjet idu manji diskovi kao na stilu i bravu. 

E sad, verujem da zbog toga ne moze manji od 16" copavac (a nije da sam probao da stavim 15")

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...