Flex 1778 Posted November 4, 2019 Da bar ona curi kad Alfa nece. 2 2 neshtry, Mijailović P., horvat and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4818 Posted November 4, 2019 Hahahha pa kako drugacije 2 Flex and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4524 Posted November 4, 2019 Alfa je propala odavno jer nece da ulazu u nju, znaci mislim da ozbiljno ulazu u nju, ovako su samo produzavali agoniju i ulagali taman dovoljno da tinja neka nada, nema kontinuitet vec decenijama. Da uzmemo mercedes kao primer, oni su na vrhu autoindustrije i ulazu nenormalne pare u razvoj i marketing godisnje da bi bili tu gde jesu, da prestanu da ulazu ili da drasticno smanje ulaganje istu sudbinu bi doziveli. Treba ozbiljno da zalegnu neko iza alfe, ako ne mogu i/ili nece neka je prodaju, makar neki znacajan procenat tipa 40% da obezbede pare za razvoj i ulaganje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 936 Posted November 4, 2019 3 hours ago, dekirs said: Treba mi devojka neka da upotpuni utisak Teško je naći odgovarajuću za na duži period, ali za utisak i kameru biraj. ne volim Fiat, i zarobljen sam trenutno 1 dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted November 4, 2019 Ako ne nadjes ubrzo negde mora da procuri pa ti vidi. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3996 Posted November 4, 2019 @vagenovac meni je vise Alfa (generalno Giulia) povukla na neku nemacku gamu...bmw i slicno po izgledu. Da li se planira neko dalje 'ostajanje' u 'Alfa' segmentu ne znam ali bi bilo lepo sto zbog imidza i same prepoznatljivosti marke. E sad na sta bi to licilo posle spajanja sa PUGom to je zanimljivo ako bi se nesto tu budzilo. Doduse, nikako ne bi mogao da zamislim Alfu sa pezoovim motorom ili nekim medju-hibridom. Ako su vec toliko krenuli sa elektrifikacojom i razmatra se zajednicka platforma, generalno vise nece biti ni bitno koji/ciji elektromotor ima vec efikasnost i domet vozila i ofc cena. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4524 Posted November 4, 2019 Neka bude alfa nasminkani pezo, samo neka prave pare, tako ce biti i za neki sportski auto, uostalom sve se vise traze dzipovi, karavani, monovolumeni itd., zapravo da uzmu pezo bilo koji i da ga alfa namunji malo, kvalitetnije oslanjanje, kvalitetniji enterijer, izolacija, izgled eksterijera i eto. Neka alfa bude u fiat-pezo grupi ono sto je audi u vw grupi i ja cu biti prezadovoljan. Dakle da imaju ozbiljnu gamu vozila, da dele dosta mehanickih delova sa jeftinijom bracom i samim tim da je pristupacna kasnije za odrzavanje i postprodaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 4, 2019 On 11/3/2019 at 5:19 PM, Elra said: Kinesko trziste se skoro pa iskristalisalo i ko se sada dobro pozicionirao nece imati problema, za ostale nisam optimistican. Tu su VW/Audi, GM, japanci i korejci u zavisnosti od politickih odnosa, i nekoliko domacih proizvodjaca. Mislim da ima prostora. Nije to tržište dostiglo zasićenost, što pokazuju i velike promene (u plus ili minus) koje su tamo redovna stvar...pa, npr. i to što PSA padne sa 700k na 100k prodatih godišnje u samo 5 godina pokazuje koliko se karte i dalje mešaju na tom tržištu (jer neko je drugi zauzeo taj prostor i gomilu novog nastalog u tih 5 godina). Čak i kad jednog dana stvari budu postavljene to neće značiti da niko novi neće moći da uđe ili da su onim postojećim pozicije zagarantovane, nego će značiti da će trebati više vremena i novca da se uzme ''parčence''...biće teže nego ranije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted November 4, 2019 4 hours ago, vagenovac said: Neka alfa bude u fiat-pezo grupi ono sto je audi u vw grupi i ja cu biti prezadovoljan. Problem je sto AR nije Audi, niti je Fiat VW. U svijetu marketinga i na trzistu to bi bio smrtni udarac za Alfu. GM je pokusao da Saab bude premium Opel, Ford sa Jaguarom, Toyota je vidjela da tako ne moze sa Lexusom. 1 hour ago, neshaoct said: Čak i kad jednog dana stvari budu postavljene to neće značiti da niko novi neće moći da uđe ili da su onim postojećim pozicije zagarantovane, nego će značiti da će trebati više vremena i novca da se uzme ''parčence''...biće teže nego ranije To je uvijek pitanje novca i isplativosti. Guranje elektrifikacije u Kini ce samo dodatno ojacati domace proizvodjace, koji ako se ne varam kontrolisu vecinu nalazista ruda za baterije i jaki su u proizvodnji baterija. 2 neshtry and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted November 4, 2019 Drze rudnike magneta, ali moze se motor napraviti i bez magneta Nije toliko dobar doduse... 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted November 4, 2019 5 hours ago, vagenovac said: Neka bude alfa nasminkani pezo, samo neka prave pare, tako ce biti i za neki sportski auto, uostalom sve se vise traze dzipovi, karavani, monovolumeni itd., zapravo da uzmu pezo bilo koji i da ga alfa namunji malo, kvalitetnije oslanjanje, kvalitetniji enterijer, izolacija, izgled eksterijera i eto. Neka alfa bude u fiat-pezo grupi ono sto je audi u vw grupi i ja cu biti prezadovoljan. Dakle da imaju ozbiljnu gamu vozila, da dele dosta mehanickih delova sa jeftinijom bracom i samim tim da je pristupacna kasnije za odrzavanje i postprodaju. Audi od A4 na više ima svoju platformu. #samokazem 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4524 Posted November 4, 2019 (edited) Netacno, hvataju se ljudi bez razumevanja za te platforme, a na istoj platformi i audi a4 2.0tdi i bentley i lamborghini i porsche i vw touareg. To je platforma za montiranje uzduzno postavljenih motora. Svakako platforma nije poenta jer razlike ima solidne i izmedju a3 i golfa i leona i octavie... Ko je hteo da razume, razumeo je... Edited November 8, 2019 by neshaoct prebacio sliku na FLCS server Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22608 Posted November 4, 2019 On 11/3/2019 at 2:09 PM, neshaoct said: Pišeš poput nekog fan boy-a koji misli da će sada FCA da menja svoj portolio, njegovi brendovi će da nestanu, a PSA će postati novi gospodar vremena i sveta...i svega na svetu....celom. Na ovo nisam imao vremena juče da se osvrnem, ja jesam fan boy, ali Alfe, Fiata i Lancie, tako da ti ovo podmetanje koje provlačiš u celom kilometarskom upisu nije na mestu. A respektujem i brend koji nema veze sa PSA-FCA pričom. Pored toga imao sam priliku da se malo bolje lično upoznam sa prilikama u auto biznisu na nivou koji je daleko iznad forumskih copy-paste informacija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 4, 2019 3 minutes ago, Woodoo said: ovo podmetanje koje provlačiš u celom kilometarskom upisu nije na mestu. Ako ti smetaju obimni postovi idi onda na FB i kači slike. Forumi služe za diskusiju, nema kvalitetne diskusije sa 2 rečenice. Podmetanje može da bude kad se ljudi prave ludi sa npr. ''koji to mi'' iako odlično zna o čemu se piše. Podmetanje može da bude i kad citiraš @N.N. post od pre 4 godine koji je bio prenošenje spekulacija (kakvih uvek ima milion kad se sprema neki novi model automobila), koje se nisu pokazale tačnim (kao što se uvek nešto od tih priča pokaže tačnim, a nešto ne) samo u cilju da se diskredituje. Podmetanje može da bude i svašta nešto, ali to ću ti reći telefonom kad se sutra čujemo...mis'im ako uopšte budeš hteo da se čuješ sa mnom jer sam samo neki tamo mali copy/paste lik i nemam komunikaciju sa bilo kim dok si ti veliki guru autoindustrije u odelu prodavca automobila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22608 Posted November 4, 2019 Opet podmećeš, 2 rečenice i 52 nisu isto. Dužina upisa nije jednako "ja sam u pravu". N.N.- ov upis od pre 4 godine se ne razlikuje od onog od pre 3, od onog od pre mesec dana ili od juče, većina je špekulativna, nerealna i navijačka. Još jednom te pitam koji to mi? 9 minutes ago, neshaoct said: ali to ću ti reći telefonom kad se sutra čujemo...mis'im ako uopšte budeš hteo da se čuješ sa mnom A kad ja to nisam hteo da se čujem sa tobom? 10 minutes ago, neshaoct said: dok si ti veliki guru autoindustrije u odelu prodavca automobila. Odelo ne nosim a guru jesam, i za tebe i za N.N.-a Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 4, 2019 Evo te veliki guru na delu: On 10/30/2019 at 4:43 PM, Woodoo said: U vezi mnogo bitnijeg, ti imaš taj neki prepotentni stav ljubitelja FCA da je FCA taj koji postavlja uslove, da je dobra udavača i slično, a situacija je upravo suprotna. Ovo si napisao pre neki dan kao odgovor @N.N.-u. Međutim, stvarnost te je takoreći odmah demantovala jer je PSA pretplatio 32% samo da bi došlo do spajanja sa FCA. Potrčali su da plate koliko god treba samo da se spoje sa onim ko nije dobra udavača, i to je PSA sada vukao za rukav FCA. Guglaj šta je to (pre)platio PSA 32%... On 10/30/2019 at 10:02 AM, Woodoo said: Ja pre mislim da Tavarez nije za spajanje nego za preuzimanje, videćemo. Evo i ovde te je stvarnost brzo demantovala jer je došlo upravo do spajanja FCA i PSA. Napravljena je zajednička firma sa pola/pola udelom. PSA je platio kao da je kupio, a dobio je pola/pola u novoj zajedničkoj firmi. Sva sreća pa si se lično upoznao sa prilikama u auto biznisu na nivou koji je daleko iznad forumskih copy/paste informacija, jer eto svi lako vidimo na ova dva primera kako je u realnosti sve bilo kako si mislio (očekivao) da će biti. Mada, ko zna...možda ti se obistini očekivanje da će najveći deoničar u novoj zajedničkoj kompaniji FCA i PSA, porodica Agnelli (koja je i najveći finansijski dobitnik spajanja dve kompanije) ugasiti Fiat brend, jer si i to napisao kao jednu od opcija koja se tebi čini optimalnom jer eto...lično si se upoznao sa prilikama u auto biznisu na nivou koji je daleko iznad forumskih copy/paste informacija. 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22608 Posted November 4, 2019 Zivi bili za par godina pa da diskutujemo o "posledicama" ovog braka. Je l N.N. bese bio moderator na ovom forumu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 5, 2019 23 minutes ago, Woodoo said: Je l N.N. bese bio moderator na ovom forumu? Da, kraće vreme. I ti si ga podržao u tome da postane Mod...nije valjda da si i to zaboravio... Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted November 5, 2019 (edited) Evo me budim se sav u znoju i moram komentirati u 3 ujutro. Što se tiče spajanja PSA i FCA. Čini se da je PSA ta firma koje je učinila sve da se spoji sa FCA. Zašto? Oni su se čak bunili na spajanje Renaulta i FCA. Kao da bi tamo FCA predobro prošao. Zašto? Kako pratim razne portale malo šire od ovih lokalnih primijetio sam kako PSA ima lobiste. Ti isti su bacali komentare protiv braka Renaulta i FCA. Sada su super zadovoljni sa brakom PSA i FCA. Zašto? A kao PSA je pretplatio FCA. Za te koji tako misle treba reći da postoji poslovni svijet i van Europe. Što se tiče poslovanja u automobilskom sektoru Europe on je sada vjerojatno i najrizičniji. PSA isto tako teško može bolje od ovih rezultata. PSA ne postoji van Europe. I onda je odjednom jasno zašto je PSA trebala FCA. FCA koji je jak u Južnoj i Sjevernoj Americi. A ono od neki dan za sklapanja baterija. Zar i Tesla tako ne radi? Koliko ja znam oni do ove godine i kupnje određene firme i nisu imali svoju kemiju nego bi za najbolje proizvode uzimali od Panasonica. Ako se ne varam Panasonic je došao do 250 Wh/kg u Tesli 3. Firma od Tesle tvrdi da mogu ponuditi već sada 300 Wh/kg, a u bližoj budućnosti 500 Wh/kg. Edited November 5, 2019 by N.N. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvaka 30 Posted November 5, 2019 9 hours ago, neshaoct said: Napravljena je zajednička firma sa pola/pola udelom. Nije još uvek ništa napravljeno. Dato je, praktično, samo zeleno svetlo timovima da rade na spajanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted November 5, 2019 Plan je da se svi pregovori okončaju sa Danom zahvalnosti, najdalje do Božića (25.12.). Tada ide na regulatorna tijela. Problem bi mogli bit Kinezi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted November 5, 2019 Ajmo još malo:The premium of approximately 5.5 billion to FCA shareholders is due to the fact that FCA has a total net equity (Total equity) of approximately 25 billion while PSA has a total net equity of approximately 19.5 billion, to make the net assets of the two groups equal. If not FCA shareholders should have taken 56% of the shares given the total equity of FCA .... 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted November 7, 2019 https://autorepublika.com/2019/10/31/sta-ce-biti-sa-alfa-romeom-i-maseratijem-nakon-spajanja-fca-i-psa/ Po meni dobra analiza. 1 1 neshtry and N.N. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted November 7, 2019 Poistovecivanje tehnoloske naprednosti i trzisnog uspeha bas daje na ozbiljnosti 2 N.N. and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14497 Posted November 7, 2019 Biće svi isti, samo će ih razlikovati staklene površine i svetla... I ovde daj 180ks,ovde daj 220ks...ovi nek imaju malu potrošnju, ovi drugi malko jače performanse... Ja to tako gledam,trend kao pc računari početkom milenijuma... 1 Elra reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites