MiloshBg 2170 Posted August 1 33 minutes ago, moron said: Zašto tako misliš ? Stvarno me interesuje. Na neki način, svaki savremeni automobil je smeće. Materijali! Lim, plastike... Ma sav zvrci. Sestra se privremeno sluzi novim C3, sa 0 km na satu ga je dobila. Ono je razocarenje! 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 5201 Posted August 1 To bi onda značilo da ni naša Grande Panda neće biti ništa bolja ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 834 Posted August 1 C3 reklamiraju kao najjeftinijeg u B segmentu. Kakav kvalitet ocekujete ??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 2170 Posted August 1 1 hour ago, moron said: To bi onda značilo da ni naša Grande Panda neće biti ništa bolja ? Ima snimaka sa sajma gde je komentarisan kvalitet plastike. 54 minutes ago, italiano said: C3 reklamiraju kao najjeftinijeg u B segmentu. Kakav kvalitet ocekujete ??? Najjeftiniji za ~15k evra. Punto mk2b je kostao par puta manje pa je bio daleko kvalitetniji. Znam drugo vreme bilo, ali opet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sokratbg 188 Posted August 2 Za mene Grande punto sa kraja prizvodnje 2017:2018 je svemirski brod za ove danasnje jeftine krseve tipa C3, clio,sandero, u svakom pogledu. Automobili na kojim ne valja bukvalno nista. Od motora preko unutrasnjosti,ergonomije spoljnog izgleda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 20737 Posted August 2 I u pravu si.Već kod Punto MK3 su počeli da krljaju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 323 Posted August 3 21 hours ago, sokratbg said: Za mene Grande punto sa kraja prizvodnje 2017:2018 je svemirski brod za ove danasnje jeftine krseve tipa C3, clio,sandero, u svakom pogledu. Automobili na kojim ne valja bukvalno nista. Od motora preko unutrasnjosti,ergonomije spoljnog izgleda. Grande Panda i C3 su realno krševi. Plastika enterijera, sjediša sramota. Ponuda motora i mjenjača samo za bazne kupce. Grande Punto je u svemu viša klasa. 2 Ivan and sokratbg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zakeralo 202 Posted August 3 (edited) Pre izvesnog vremena moja gospdža i ja naletimo na C3 parkiran u blizini zgrade, auto patelno plave boje sa nekim svetlo kremkastim krovom. Na moje pitanje da li joj se auto sviđa dobih kao iz topa odgovor da izgleda kao plastična kutija sa Temu-a, izgleda joj kao da je sav od platsike. Na ovo se ne bacaju pare, reče. Nešto kasnije desi se da parkiram pored nekog metalik sivog, utisak malo bolji ali i dalje prisutan doživljaj plastike što sam i potvrdio uz malo kuckanja, parking bez ljudi rekoh gazda valjda nije u blizini (da mi se ne,znate već) spoljnih karoserijskih plastičnih panela koliko voliš. Inače kopkalo me kako su prošli na Euroncap testu, kad ono ni jedan model C3/Grande Panda nika nije bio na testiranju. Poslednje što je Fiat testirao je 500e 2021 a Sitroen C5 x 2022 godine. Test za C3 postoji ali za prethodnu generaciju načinjen 2017 i naravno vodi se kao istekao. Edited August 3 by Zakeralo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Misha87 228 Posted August 3 On 8/1/2025 at 3:55 PM, MiloshBg said: Materijali! Lim, plastike... Ma sav zvrci. Sestra se privremeno sluzi novim C3, sa 0 km na satu ga je dobila. Ono je razocarenje! Hm, meni poznanik vozi novi C3, ali MAX paket, on kaze da mu je ok, ima i neke tkanine na odredjenim delovima, da malo "popravi" utisak. Znam da je u osnovnom paketu uzas, bas klot opcija. Ja nisam imao prilike da ga provozam ili testiram, ovako na oko kad ga vidim, deluje mi interesantno dizajn, cak i lepsi nego Grande Panda. Ono sto me generalno razocara jeste kad vidim da auto ima 2g garancije :). 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zakeralo 202 Posted August 4 Kako realno imamo mali uzorak Firefly motora i iskustava sa njima rekoh sebi da u pretraživač ukucam "fiat firefly t3 and t4 engine problems" i kao jedan od prvih rezultata izlete mi AI analiza sa sledećim tekstom: Преглед вештачке интелигенције Fiat Firefly T3 and T4 engines can experience issues such as oil consumption, timing chain problems, and turbocharger malfunctions. Specific issues include punctured valve cover diaphragms, water and oil mixing due to water pump failure, and premature timing chain wear. Additionally, cooling fan malfunctions, EGR valve issues, and fuel injector problems have been reported. Common Problems: Oil Consumption: Punctured valve cover diaphragms can cause excessive oil burning and a hissing sound. Water and Oil Mixing: A faulty water pump can lead to a mixture of water and oil, sometimes mistaken for a head gasket problem. Timing Chain Issues: The timing chain can wear prematurely, causing noise, especially when the engine is hot. Turbocharger Problems: Turbocharger malfunctions, such as those in the 1.0 T3 120 HP Firefly, can lead to loss of power, unusual noises, and increased fuel consumption. Cooling Fan Malfunctions: Faulty cooling fans can compromise the engine's cooling system and lead to overheating. EGR Valve Problems: The EGR valve can become blocked by carbon deposits, affecting performance. Fuel Injector Problems: Fuel injectors can clog due to carbon buildup, causing misfires. Start&Stop System Issues: The Start&Stop system may malfunction, triggering warning lights. Možete probati na više jezika ali Guglov AI uvek izbacuje isto. Lično, za moj ukus previše ozbiljnih brljotina. Ne znam algoritam AI i pouzdanost podataka ali kao da se neko u Stelantisu vodio nečim sličnim i prelomio u korist 1,2 motora. a da Firefly leti u istoriju. Zanimljivo je da se odlazeći Tipo u se matičnoj zemlji kao Egea prodaje samo sa dva motora, benzinski 1,4 FIRE i 1,6 dizel. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 323 Posted August 4 Teško da ćemo saznati za pouzdanost FireFly motora. Premalo ih je na cestama. Jedino su zastupljeni u Jeep modelima koji i nisu popularni kao polovnjaci. Ni za 1.5 MHEV nemamo podataka o pouzdanosti. Ali valjda bi se već nešto pisalo na netu o kvarovima da ih ima. THP i EcoBoost su brzo postali "slavni". Mislim da iz skladišta uzimaju 1.4 Fire, 1.3 i 1.6 Multijet motore i ugradjuju ih u Egeu/Tipa do kraja ove godine. Fabrike tih motora, odnosno proizvodne linije su demontirane još prošle godine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 2170 Posted August 4 Autonomija https://www.kamatica.com/vest/vozaci-razocarani-evo-koliko-traje-baterija-na-grande-pandi/74859 Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 9283 Posted August 4 Kako realno imamo mali uzorak Firefly motora i iskustava sa njima rekoh sebi da u pretraživač ukucam "fiat firefly t3 and t4 engine problems" i kao jedan od prvih rezultata izlete mi AI analiza sa sledećim tekstom: Преглед вештачке интелигенције Fiat Firefly T3 and T4 engines can experience issues such as oil consumption, timing chain problems, and turbocharger malfunctions. Specific issues include punctured valve cover diaphragms, water and oil mixing due to water pump failure, and premature timing chain wear. Additionally, cooling fan malfunctions, EGR valve issues, and fuel injector problems have been reported. Common Problems: Oil Consumption: Punctured valve cover diaphragms can cause excessive oil burning and a hissing sound. Water and Oil Mixing: A faulty water pump can lead to a mixture of water and oil, sometimes mistaken for a head gasket problem. Timing Chain Issues: The timing chain can wear prematurely, causing noise, especially when the engine is hot. Turbocharger Problems: Turbocharger malfunctions, such as those in the 1.0 T3 120 HP Firefly, can lead to loss of power, unusual noises, and increased fuel consumption. Cooling Fan Malfunctions: Faulty cooling fans can compromise the engine's cooling system and lead to overheating. EGR Valve Problems: The EGR valve can become blocked by carbon deposits, affecting performance. Fuel Injector Problems: Fuel injectors can clog due to carbon buildup, causing misfires. Start&Stop System Issues: The Start&Stop system may malfunction, triggering warning lights. Možete probati na više jezika ali Guglov AI uvek izbacuje isto. Lično, za moj ukus previše ozbiljnih brljotina. Ne znam algoritam AI i pouzdanost podataka ali kao da se neko u Stelantisu vodio nečim sličnim i prelomio u korist 1,2 motora. a da Firefly leti u istoriju. Zanimljivo je da se odlazeći Tipo u se matičnoj zemlji kao Egea prodaje samo sa dva motora, benzinski 1,4 FIRE i 1,6 dizel. Ukucaj za bilomkoje druge motore pa ćeš dobiti slične izveštaje Autonomija https://www.kamatica.com/vest/vozaci-razocarani-evo-koliko-traje-baterija-na-grande-pandi/74859I govorilo se da je to auto za grad i nekih 200 km autonomije. AP nije za njega definitivno.Sent from my SM-S926B using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 675 Posted August 9 @Zakeralo Ne znam ti za karakteristične mane 1.0 i 1.3 GSE. Štoviše koliko znam nema ih i to je dobro Kod 1.5 je zamijećeno rastezanje lanca. 1 Elra reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zakeralo 202 Posted August 9 (edited) @N.N. Ogradih se u startu da je to famozna AI. A kako je do podataka došla pojma nemam niti da li sam algoritam poznaje nešto što se zove statistička značajnost, e u to čisto sumnjam. Obrni okreni tih motori u Evropi praktično su u izumiranju. Edited August 9 by Zakeralo 1 Elra reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 323 Posted August 10 19 hours ago, N.N. said: @Zakeralo Ne znam ti za karakteristične mane 1.0 i 1.3 GSE. Štoviše koliko znam nema ih i to je dobro Kod 1.5 je zamijećeno rastezanje lanca. Dobro je kada je samo lanac. On se zamijeni svakako kao i remen na cca 150k km. Da li ima podataka kako se pokazao MHEV dio na 1.5 motoru (baterija, elektromotor, mjenjač)? 1 Zakeralo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 20737 Posted August 10 Potencijalni problemi 1.0 GSE i 1.3 GSE motora: * Povećana potrošnja ulja: Kod nekih vlasnika zabilježena je nešto veća potrošnja motornog ulja nego što je očekivano. To je često povezano s kvalitetom ulja i intervalima izmjene, stoga je ključno pridržavati se preporuka proizvođača. * Problemi s turbopunjačem: Kod turbo verzija motora (1.0 T3 i 1.3 T4) može doći do problema s turbopunjačem, što se manifestira gubitkom snage, neuobičajenim zvukovima ili pojavom plavog dima iz ispuha. Opet, redovita izmjena ulja i pravilno održavanje su ključni za dugovječnost turbine. Kod 1.5 hybrid samo lanac Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 675 Posted August 10 @Zakeralo Šteta što su u nas gotovi... A žive u Južnoj Americi i živit će i dalje kako se čini. Mišljenja sam da je kompanija sebi napravila dugoročnu štetu sa inzistiranjem na EB motorima. Ali što je tu je. @neshtry Pa ovo gore je u neku ruku smiješno ako je istinito. Praktično kaže problema nema ako se redovno mijenja ulje. 2 Zakeralo and knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 20737 Posted August 10 Pa da.Pistoji ulje koje je specifično za te motore izgleda i ako zezneš ....i prijavljuju karbonske naslage zbog direktnog ubrizgavanja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 9283 Posted August 10 Ma fiatovi motori su top. Nema tu velike filozofije. Redovni servisi i cepaj. Ovi pureshit i slični,kako god da ih održavaš, isti ti đavo.Sad da moram da kupujem nov evropski auto samo fiat ili renault , i sqmo sa njihovim motorimaSent from my SM-S926B using Tapatalk 2 Zakeralo and N.N. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 323 Posted August 23 Stellantis u narednom periodu predstavlja 2 nova motora, 1.6 i 2.0. Kod 2.0 se radi o evoluciji GME motora koji će sada dobiti i hibrid opciju. 1.6 motor je temeljno redzajnirani 1.6 THP Gen2 za HEV vozila. Sada ima kompresiju 11,3:1 i radi u Miller-ciklusu. Ima 180 KS pri 5.500 o/min i 300 Nm između 2.000 i 3.500 o/min. Baterija je 1,03 kWh i može pokretati vozilo do 100 km/h na kratkim udaljenostima bez korištenja SUS motora. Ključne komponente za prijenos obrtnog momenta unutar novog mjenjača su dva motor-generatora i planetarni set zupčanika. 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 5201 Posted August 23 Taj novi Prince klasifikuju kao HEV? Ima eCVT? Vidim da će ga dobiti i novi Cherokee. Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 8915 Posted August 23 Uzeo je skoro moj rođak 3 godine star 3008 sa tim hibridnim Prince motorom, kad sam čuo nije mi bilo dobro. Ali hajde da vidimo šta će vreme da pokaže Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 323 Posted August 23 13 hours ago, moron said: Taj novi Prince klasifikuju kao HEV? Ima eCVT? Vidim da će ga dobiti i novi Cherokee. Da. Ne, ide kao 7 eDCT. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 28228 Posted August 23 Novi menjac iz saradnje za belgijskim Punch Powertrainom. 6 stepeni u mhev-u, 7 u phev-u. Quote Share this post Link to post Share on other sites