Elra 267 Posted August 6, 2024 Pihhh. Da li onda gase 2.0 GME? Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 631 Posted August 6, 2024 Ne znam odakle ti to. Trebala je već doći nova generacija, ne znam gdje je. Vjerojatno će više dijelova dijeliti sa 3.0 GME. 1 Elra reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 267 Posted August 6, 2024 Apropo Prince i THP, za utjehu i ostali imaju svojih bisera. Hyundai Kia, su baš problematični sa Euro6 normom https://www.dohc.co.uk/kia-hyundai-1-6-crdi-mhev-engine-failures/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 267 Posted August 8, 2024 Kakvim se sa aspekta pouzdanosti pokazao automatski mjenjač u Cherokee Multijet 2021. modelu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4452 Posted August 8, 2024 On 8/6/2024 at 1:36 PM, N.N. said: 1.6 PHEV 1 905 Pug 3008 ? Covece, bolje da je na Hummer stavio solarne panele, ovo je pretesko. Cenim da je baterija sama oko 200-300kg, nezavisno od opreme koja samo moze da doda tezinu. Ono, jest lepo sto je hibrid al treba pokrenuti taj stecak. Sumrak sa motorizacijom... 1 Elra reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 631 Posted August 8, 2024 @Elra Ne znam, bio je nekad problematičan ali se dosta toga promijenilo i samih dijelova i softver od početka proizvodnje. To je ZF po licenci. Nekako mislim da ko ima novaca za Cherokee da će moći i to platiti. Što se tiče blagih hibrida i dizela. Moje mišljenje i neka osnova rada dizel motora nalaže da dizeli nisu poželjni za hibride. Pali/gasi, stani/kreni. Hladni dizel je smrt za dizel. @ISV_01 A vidiš koliko je teža od MHEV a čak i on ima 1 elektromotor i automatik koji daje težinu a razlike je preko 300 kg od MHEV do PHEV. Gledam ovoga sa SAT-a. Je li to Alvirović? Boga mi dobro je uspio doći do intervjua sa Carlosom. Talijani to baš ne mogu, pogotovo oni šta su bili velik fanovi pokojnog Sergija jer ti su danas u pravilu najveći kritičar Carlosa. Bilo bi tu jako puno škakljivih pitanja. 1 Elra reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 267 Posted August 8, 2024 Alvirović Junior je AV igrač, a Tavares i Co se šlihtaju AV tako da je samo iskoristio situaciju. 2 1 moron, Grafit and italiano reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 576 Posted August 8, 2024 Zasto bi se lik kao sto je Tavares slihtao tamo nekom AV? Logicnije bi bilo da je obrnut sliht. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 631 Posted August 8, 2024 Meni je smiješan dio kad kao je znam gdje će se proizvoditi sljedeća 2 Fiata na ovoj platformi a ako je predstavljanje sljedeće godine već je odavno sve odlučeno. 1 Elra reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 267 Posted August 9, 2024 (edited) 6 hours ago, N.N. said: Meni je smiješan dio kad kao je znam gdje će se proizvoditi sljedeća 2 Fiata na ovoj platformi a ako je predstavljanje sljedeće godine već je odavno sve odlučeno. Koliko znam na netu se vrte informacije da "Multipla" dolazi iz Maroka (BiH, SRB i još neke zemlje imaju carinu na uvoz iz Maroka pa se npr Sandero zbog toga i ne uvozi kod nas), a "Fastback" će se navodno proizvoditi u Brazilu i Bursi. 6 hours ago, skile86 said: Zasto bi se lik kao sto je Tavares slihtao tamo nekom AV? Logicnije bi bilo da je obrnut sliht. https://www.instagram.com/p/C9xjQ72t4Pv/?igsh=ZDc1cnhxdGx3bTYy Trebaju im novci, a Vučko tj gradjani Srbije su ih fino čistili. Edited August 9, 2024 by Elra Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 267 Posted August 9, 2024 https://www.instagram.com/p/Cw2pDvZNk7a/?igsh=MWdyajk1ODh2bGVoMw== Dobra stranica. Inače, Pulse i Fastback su bili okvirno kao stvoreni za evropsko tržište. Ali iz nekog razloga nisu se proizvodili u Evropi. 1 bane1321 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 218 Posted August 9, 2024 17 hours ago, Elra said: Alvirović Junior je AV igrač, a Tavares i Co se šlihtaju AV tako da je samo iskoristio situaciju. Meni se čini da je Mladen Alvirović upravo dao prostor Tavaresu da diplomatski kaže kako litijum NIJE budućnosti. To je ono Karlosovo "promeniće se hemija za 10 godina" Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 631 Posted August 9, 2024 Trebala se mijenjati i ranije pa nikako da se promijeni. Tko zna što će na kraju biti. 1 Elra reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 267 Posted August 9, 2024 26 minutes ago, N.N. said: Trebala se mijenjati i ranije pa nikako da se promijeni. Tko zna što će na kraju biti. John Elkann: “Stellantis e Ferrari puntano anche sull’idrogeno” Nel corso di una recente intervista John Elkann ha omaggiato il nonno e parlato del futuro di Stellantis e Ferrari https://www.clubalfa.it/504072-john-elkann-stellantis-e-ferrari-puntano-anche-sullidrogeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 267 Posted August 12, 2024 Michal kaže na 14:15 da je FCA UConnect bolji, fukcionalniji, brži od PSA infotainmenta. 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 631 Posted August 12, 2024 Pa meni je to prije svega bitnije da ne intuitivniji. Moje mišljenje je već da je UConnect 4 odličan sustav. 5 je naravno i brži i funkcionalniji, nažalost i bugovitiji. Da ne bi bilo zabune UConnect 4 je onaj sustav što je išao u 5, 7 i 8.4 inča. UConnect 5 ima svakakvih vela i 10.1 i 10.25, ima i sustava sa 12.3 već. Mislim da je sad već izašao i veći od 14 inča. 1 Elra reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 267 Posted August 12, 2024 Je li definitivno da Tonale FL dobija umjesto 1.5 MHEV, ovaj 1.2 MHEV motor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 631 Posted August 12, 2024 Ne znam što će biti ali znam da su za FL spremali PSA motore, i MHEV i PHEV. Idiotizam ako pitaš mene, totalno promašeno. Iako i ovako Finale ima pronađeni motorizaciju. Općenito sam pun kritike gdje to sve ide i kako sastavljaju listu motora. Još su Giulia i Stelvio pod Sergiom bilo vrhunski što se tiče motorizacije a sjećam se je se i onda kukalo. 1 Elra reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 631 Posted August 12, 2024 @Elra Trebalo je pisati Finale. Emti spell check I auto correct. Što sam htio reći. Ne znam jesi li primijetio, nekima je to super stvar, nekima ne. Izgleda da su STLA Medium auti jako jako široki, tamo gdje treba biti, unutra. Centralni greben/tunel je iznimno širok. Malo koje auto ima to u C pa i D segmentu, pogotovo ne za europsko tržište. Ako se sjećaš Giulia i Stelvio su u doba izlaska bili jako široki. Recimo jedna stvar šta zamjeram Alfai Tonale, naravno ima ih još, je što je nisu napravili širom u interijeru. 2 Elra and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 267 Posted August 13, 2024 (edited) Pored motorizacije, nedostatne Small Wide platforme, zamjeram što je kvalitetom enterijera daleko ispod njemačke konkurencije, naročito zadnja dio automobila, što nema pravi AWD pogon...i naravno što nije na nekoj verziji Giorgio platforme. Razvili potpuno novu Giorgio platformu i na njoj napravili samo 2 modela + 2 maloserijska. To nema smisla. PS Fianle, kao zadnja Alfa Edited August 13, 2024 by Elra 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 631 Posted August 13, 2024 @Elra Ma lako se taj interijer riješi. Par promjena i eto. Pa sjećaš se valjdna oplata vrata, stražnjih vrata, na 500X prvih par godina proizvodnje i kasnije. Nije to problem. Veći je problem šta Tonale ima malo opcija i šta je interije moguće birati sve dok je crni. To se sad dešava sa Maserati Grecaleom. Samo crni ili crveni interijer za MY25. Ne znam jesam već pisao. Ništa ti Francuzi ne kuže, baš ništa. Mislim da su motori OK, bar 1.5, možda je koji jači. Iako u Kanadi ti ide 2.0 GME T4 D kao Q4. Trebao ići i u Americi pa ludi Imparato rekao ne. Meni je veći problem šta je tu 1.6 dizel a ne 2.2. I što u PHEV ide 1.3 a ne veći motor, bar 1.5, i još je mjenjač traljavi Aisin sa 6 brzina. 1 Grafit reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 267 Posted August 14, 2024 (edited) Grecale je svakako promašaj od prvog dana. Master rad na temu kako uništiti vrhunsku osnovu (Giorgio platformu). Macan dizajn, eneergonomski enterijer, premalo opcija, loša postprodaja. Mislim da je Maserati jedini brend koji nije uspio iskoristiti SUV modu. Kad smo kod oplata vrata, novi 308, GT, pozadi vrata kao kod Dustera, sve plastično. Stellantis "kvalitet", i to za Maserati https://youtu.be/nRu0Ds1vw2M?si=jFHaXzgs7sdLfdKA Edited August 14, 2024 by Elra Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 267 Posted August 16, 2024 Vijesti preko bare https://moparinsiders.com/direct-connection-finally-releases-hurricrate-crate-engines/ https://www.detroitnews.com/story/business/autos/chrysler/2024/08/15/stellantis-trenton-plant-to-pause-next-week-as-20700-engines-pile-up/74812277007/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
ortakov 839 Posted August 18, 2024 Kada je krenula ta priča sa spajanjem, prvo što mi je palo na pamet jeste ukrupnjavanje da bi mogli da pariraju kinezima, koreanicima i japancima. Zašto nisu uzeli Fiatove motore, svi su bolji od PSA motora, to je zaista veliko pitanje. 1,3, 1,6, 1,9, 2,4 jtd ni po čemu nisu lošiji od 1,5, 2,0 HDI motora. Isto važi i za sve benz motore a ima ih onoliko, u varijantama turbo, atmo, 2 - 3 - 4 - 6 cilindara. Mislim da je Fiat ovde bolje prošao i pametnije odigrao a vreme će pokazati. Ostala su mu "treća" tržišta, J.Amerika, Turska a posredno i delovi Afrike (u ovoj poslednjoj je PSA bio jači) a Evropu dele sa PSA. Opel se tu ništa nije pitao, kao ni Citroen, oni su u principu dizajneri, lova je kod Fiata i Pežoa. I kada se budu zakopali sa električnim automobilima, koji imaju svoja tržišna ali i druga ograničenja, Fiat će preživeti upravo zahvaljujući ogromnom tržištu (rastućem, sa tendencijama daljeg rasta u svakom pogledu, demografski, ekonomski, sa ogromnim prirodnim rezervama) dok ovo tržište postaje slabije i zahtevnije. Opet, moguće da je to način da se spase PUG, a da ovde, pošto već mora da se sprovete elektrifikacija, onda ne ulažu u razvoj, ni jedni ni drugi. Videćemo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 267 Posted August 18, 2024 Da li će poljske trojke dobiti 1.2 136 KS MHEV pogonsku grupu? Quote Share this post Link to post Share on other sites