Jump to content
Goran
neshaoct

Peugeot i Fiat? / Stellantis

Recommended Posts

Ne znam odakle ti to. Trebala je već doći nova generacija, ne znam gdje je. Vjerojatno će više dijelova dijeliti sa 3.0 GME.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakvim se sa aspekta pouzdanosti pokazao automatski mjenjač u Cherokee Multijet 2021. modelu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/6/2024 at 1:36 PM, N.N. said:

1.6 PHEV 1 905

Pug 3008 ? Covece, bolje da je na Hummer stavio solarne panele, ovo je pretesko. Cenim da je baterija sama oko 200-300kg, nezavisno od opreme koja samo moze da doda tezinu. 

Ono, jest lepo sto je hibrid al treba pokrenuti taj stecak.

 

Sumrak sa motorizacijom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Elra

 

Ne znam, bio je nekad problematičan ali se dosta toga promijenilo i samih dijelova i softver od početka proizvodnje. To je ZF po licenci. Nekako mislim da ko ima novaca za Cherokee da će moći i to platiti. 

 

Što se tiče blagih hibrida i dizela. Moje mišljenje i neka osnova rada dizel motora nalaže da dizeli nisu poželjni za hibride. Pali/gasi, stani/kreni. Hladni dizel je smrt za dizel.

 

 

@ISV_01

 

A vidiš koliko je teža od MHEV a čak i on ima 1 elektromotor i automatik koji daje težinu a razlike je preko 300 kg od MHEV do PHEV.

 

 

Gledam ovoga sa SAT-a. Je li to Alvirović? Boga mi dobro je uspio doći do intervjua sa Carlosom. Talijani to baš ne mogu, pogotovo oni šta su bili velik fanovi pokojnog Sergija jer ti su danas u pravilu najveći kritičar Carlosa.

 

Bilo bi tu jako puno škakljivih pitanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je smiješan dio kad kao je znam gdje će se proizvoditi sljedeća 2 Fiata na ovoj platformi a ako je predstavljanje sljedeće godine već je odavno sve odlučeno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, N.N. said:

Meni je smiješan dio kad kao je znam gdje će se proizvoditi sljedeća 2 Fiata na ovoj platformi a ako je predstavljanje sljedeće godine već je odavno sve odlučeno.

Koliko znam na netu se vrte informacije da "Multipla" dolazi iz Maroka (BiH, SRB i još neke zemlje imaju carinu na uvoz iz Maroka pa se npr Sandero zbog toga i ne uvozi kod nas), a "Fastback" će se navodno proizvoditi u Brazilu i Bursi.

6 hours ago, skile86 said:

Zasto bi se lik kao sto je Tavares slihtao tamo nekom AV? Logicnije bi bilo da je obrnut sliht.

https://www.instagram.com/p/C9xjQ72t4Pv/?igsh=ZDc1cnhxdGx3bTYy

 

Trebaju im novci, a Vučko tj gradjani Srbije su ih fino čistili.

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, Elra said:

Alvirović Junior je AV igrač, a Tavares i Co se šlihtaju AV tako da je samo iskoristio situaciju.

Meni se čini da je Mladen Alvirović upravo dao prostor Tavaresu da diplomatski kaže kako litijum NIJE budućnosti. To je ono Karlosovo "promeniće se hemija za 10 godina"

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, N.N. said:

Trebala se mijenjati i ranije pa nikako da se promijeni. Tko zna što će na kraju biti.

John Elkann: “Stellantis e Ferrari puntano anche sull’idrogeno”

Nel corso di una recente intervista John Elkann ha omaggiato il nonno e parlato del futuro di Stellantis e Ferrari

 

https://www.clubalfa.it/504072-john-elkann-stellantis-e-ferrari-puntano-anche-sullidrogeno 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Michal kaže na 14:15 da je FCA UConnect bolji, fukcionalniji, brži od PSA infotainmenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa meni je to prije svega bitnije da ne intuitivniji.

 

Moje mišljenje je već da je UConnect 4 odličan sustav. 5 je naravno i brži i funkcionalniji, nažalost i bugovitiji.

 

Da ne bi bilo zabune UConnect 4 je onaj sustav što je išao u 5, 7 i 8.4 inča.

 

UConnect 5 ima svakakvih vela i 10.1 i 10.25, ima i sustava sa 12.3 već. Mislim da je sad već izašao i veći od 14 inča.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je li definitivno da Tonale FL dobija umjesto 1.5 MHEV, ovaj 1.2 MHEV motor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam što će biti ali znam da su za FL spremali PSA motore, i MHEV i PHEV.

 

Idiotizam ako pitaš mene, totalno promašeno.

 

Iako i ovako Finale ima pronađeni motorizaciju. Općenito sam pun kritike gdje to sve ide i kako sastavljaju listu motora.

 

Još su Giulia i Stelvio pod Sergiom bilo vrhunski što se tiče motorizacije a sjećam se je se i onda kukalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Elra

 

Trebalo je pisati Finale. Emti spell check I auto correct.

 

Što sam htio reći. Ne znam jesi li primijetio, nekima je to super stvar, nekima ne.

Izgleda da su STLA Medium auti jako jako široki, tamo gdje treba biti, unutra. Centralni greben/tunel je iznimno širok. Malo koje auto ima to u C pa i D segmentu, pogotovo ne za europsko tržište.

 

Ako se sjećaš Giulia i Stelvio su u doba izlaska bili jako široki.

 

Recimo jedna stvar šta zamjeram Alfai Tonale, naravno ima ih još, je što je nisu napravili širom u interijeru. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pored motorizacije, nedostatne Small Wide platforme, zamjeram što je kvalitetom enterijera daleko ispod njemačke konkurencije, naročito zadnja dio automobila, što nema pravi AWD pogon...i naravno što nije na nekoj verziji Giorgio platforme. Razvili potpuno novu Giorgio platformu i na njoj napravili samo 2 modela + 2 maloserijska. To nema smisla.

 

PS Fianle, kao zadnja Alfa ;) 

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Elra

 

Ma lako se taj interijer riješi. Par promjena i eto. Pa sjećaš se valjdna oplata vrata, stražnjih vrata, na 500X prvih par godina proizvodnje i kasnije. Nije to problem.

 

Veći je problem šta Tonale ima malo opcija i šta je interije moguće birati sve dok je crni.

 

To se sad dešava sa Maserati Grecaleom. Samo crni ili crveni interijer za MY25. Ne znam jesam već pisao.

Ništa ti Francuzi ne kuže, baš ništa.

 

Mislim da su motori OK, bar 1.5, možda je koji jači.

Iako u Kanadi ti ide 2.0 GME T4 D kao Q4. Trebao ići i u Americi pa ludi Imparato rekao ne.

 

Meni je veći problem šta je tu 1.6 dizel a ne 2.2.

 

I što u PHEV ide 1.3 a ne veći motor, bar 1.5, i još je mjenjač traljavi Aisin sa 6 brzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grecale je svakako promašaj od prvog dana. Master rad na temu kako uništiti vrhunsku osnovu (Giorgio platformu). Macan dizajn, eneergonomski enterijer, premalo opcija, loša postprodaja. Mislim da je Maserati jedini brend koji nije uspio iskoristiti SUV modu.

 

Kad smo kod oplata vrata, novi 308, GT, pozadi vrata kao kod Dustera, sve plastično.

Stellantis "kvalitet", i to za Maserati

 

https://youtu.be/nRu0Ds1vw2M?si=jFHaXzgs7sdLfdKA

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada je krenula ta priča sa spajanjem, prvo što mi je palo na pamet jeste ukrupnjavanje da bi mogli da pariraju kinezima, koreanicima i japancima. 

 

Zašto nisu uzeli Fiatove motore, svi su bolji od PSA motora, to je zaista veliko pitanje. 1,3, 1,6, 1,9, 2,4 jtd ni po čemu nisu lošiji od 1,5, 2,0 HDI motora. Isto važi i za sve benz motore a ima ih onoliko, u varijantama turbo, atmo, 2 - 3 - 4 - 6 cilindara.

 

Mislim da je Fiat ovde bolje prošao i pametnije odigrao a vreme će pokazati. Ostala su mu "treća" tržišta, J.Amerika, Turska a posredno i delovi Afrike (u ovoj poslednjoj je PSA bio jači) a Evropu dele sa PSA.

Opel se tu ništa nije pitao, kao ni Citroen, oni su u principu dizajneri, lova je kod Fiata i Pežoa.

 

I kada se budu zakopali sa električnim automobilima, koji imaju svoja tržišna ali i druga ograničenja, Fiat će preživeti upravo zahvaljujući ogromnom tržištu (rastućem, sa tendencijama daljeg rasta u svakom pogledu, demografski, ekonomski, sa ogromnim prirodnim rezervama) dok ovo tržište postaje slabije i zahtevnije. 

Opet, moguće da je to način da se spase PUG, a da ovde, pošto već mora da se sprovete elektrifikacija, onda ne ulažu u razvoj, ni jedni ni drugi.

 

Videćemo... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li će poljske trojke dobiti 1.2 136 KS MHEV pogonsku grupu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...