danijel55 694 Posted July 2, 2019 (edited) Auto je kupljen sestri,tako da povremeno sednem u njega. I onda patosiram gas,malo da se izduva od mrtve voznje. Edited July 2, 2019 by danijel55 Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted July 5, 2019 1000km ulje i voda stoje,da kucnem u drvo.Mikra ode u nedelju jutro na more Taman ce uz put i katalizator da se ocisti,tj da izgori ulje iz njega. 1 Flex reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted July 11, 2019 Sto se mikre tice,na moru je vec 5 dana,sve je ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted July 11, 2019 Nadam se da nije na Halkidikiju Sent from my SM-N950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted July 11, 2019 U C.G je, u dobrim vodama Za sada kazu da je ulje na max i voda Quote Share this post Link to post Share on other sites
nisandzija 0 Posted August 18, 2019 Данијеле, спашавај иста прича око уља и осталог, "мајстор" није заменио карике (глава урађена, дихтунг, вентили и гумице замењени), и нормално опет троши уље али оних твојих 1,5л потроши на 1500км. Молим те за цену карика и клипова ако си их мењао, и ко је произвођач. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted August 18, 2019 Bolje traži kontakt od Danijelovog majstora Džaba ti da nabaviš delove ako radi neki bilmez. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted August 18, 2019 Ma to oko gumica ventila,svaki krsteniji majstor mi je rekao,pusti to,karike su 99%.Cena karika je bila oko 8000din i imas ih samo iz originala,mislim da druge marke nema.Klipovi,cilindri,ventili ,nisu dirani,to je bilo dobro.Takodje posle zahvata, primecivaces plavi dim jedno vreme, jer to ulje sto trosi zacepljuje katalizator.Al vremenom izbaci to,tj sagori ga temperatura izduvnih gasova. Ja sam se raspitivao na sve strane, zvao servise u Bg,Ns,posto su Japanci,jos nisssan bas retki kod nas.Takodje ako ti posle zamene karika trosi ulje, odmah se zali.Ima strucnjaka sto tvrde da mora da trosi dok ne nalegne P.S Ovaj majstor sto je radio ovo,hvali bas total ulje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nisandzija 0 Posted August 18, 2019 И кроз плави дим сам прошао и потрошњу расхладне течности и енормну потрошњу уља, али сада после 2500км опет троши уље. И код првог паљења мотор се непријатно тресе, после пар секунди рада мотор се смири, е за то немам јасно објашњење. Хвала на одговору. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted August 19, 2019 Meni nije trošila rashladnu tecnost.Al svakako pri zameni karika ces morati uz put obraditi glavu i zameniti dihtung glave.Sad sto se motor trese ne bih znao da ti kazem.Videces uglavnom sta i kako je kada se otvori.Ja sam isao na to kad se vec otvara nek se menja sve sta treba. Mislim da je presla vec 4000km od zamene,od toga je 1000+km bila u Crnoj Gori sestra sa njom.Ulje i voda stoje tamk gde su i bili.Ide bolje, katalizator je cist,barem bih rekao, nema vise plavog dima.Potrosnja je smesna posto ima tng,400-440km za 2000din. Quote Share this post Link to post Share on other sites