BaneJ 313 Posted January 17 (edited) Kad primetiš da te ništa od evropskih taljiga ne radi, uzni si nešto ovako: ili kavan, tj. sw A Bravo, to je neprevaziđeno avto. Ni Švabo ne zna kako je Fiatu to pošlo za rukom, tj. presom. Bravo ne prodaj! Edited January 17 by BaneJ 1 1 Reacher Gilt and ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4273 Posted January 17 3 hours ago, Dule 021 said: Cemu onda sve ovo pisanije kad on svemu zna sta valja ili ne jer tako ga niko nece nagovoriti ni na sta jer on u startu zna sta ne valja. Predlozi su uzaludni Sve si u pravu Dule, nemam sta dodati. Nisam popio pamet svih mehanicara, da se razumemo ali znam koliko mi je dubok dzep za odredjene stvari. I da, realno predlozi u ovoj fazi jesu uzaludni dok zaista ne dodje do momenta za kupovinu. Da mi niko ne zameri prvo moramo mi da se dogovorimo i da vidimo koliko cemo moci da se pruzimo Ovako nabacano stvarno nije primereno niti realno. 2 Dule 021 and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1249 Posted January 18 14 hours ago, BaneJ said: Kad primetiš da te ništa od evropskih taljiga ne radi, uzni si nešto ovako: ili kavan, tj. sw A Bravo, to je neprevaziđeno avto. Ni Švabo ne zna kako je Fiatu to pošlo za rukom, tj. presom. Bravo ne prodaj! Kolega vec par godina vozi i40 SW, ozbiljan prevoz, ali malo zaguljeniji za delove, nista vise i nista manje nego ostali koreanci. Ima par specijalizovanih radnji za njih, ali nisu jeftini. Trap robustan, motori odlicni, na lanac koji nema generalni interval zamene, menjaci takodje dobri. Nemaju konkretne mane. I40 je stvarno odlican auto. 2 PremieRacing and ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2667 Posted January 18 (edited) Dobri su kia i hjun meni i lepi u zadnjih 10ak godina sto je izaslo, prodao sam jedan ceed nekom rusu izbeglici nahvalio korejance samo tako kaze to rusi mnogo vole da voze bukvalno su sipas gorivo i ne gasis i kaze jednostavno i jeftino odrzavanje, to verovatno misli tamo na rusiju kod nas ne znam Edited January 18 by OMP Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1249 Posted January 18 15 hours ago, Dule 021 said: Bez mnogo polemisanja i ikakvog vredjanja ali koji god auto neko spomene covek sve zna. I mane i vrline i sta mu fali a sta ne. Cemu onda sve ovo pisanije kad on svemu zna sta valja ili ne jer tako ga niko nece nagovoriti ni na sta jer on u startu zna sta ne valja. Predlozi su uzaludni. Pa jer generalno gore pomenuta vozila, HDI i DCI motori nisu motori bez mana... Kod HDI posle 2015, 2016 godine ima bas paprenih stvari a crkavaju. Dvojica kolega mi voze 308 1.6hdi, jednom crkao ad blue, 80k platio nov rezervoar sa pumpom ( jeste resava se i za 150e tako sto ga ugasite... ), drugom svake godine iskoci po nesto krupnije, ventilator kabine ~200e, alternator, neka elektronika na istom i nema remonta 250e platio drugi nov, naredne godine termostat procureo, oko 50k nov, samo iz originala, aftermarket NEMA. DCI euro 6 svi trose ulje, cak ide dotle da zakucavaju motori. U AKK dok sam radio, od kolega iz Renoa sam X puta cuo na prituzbe i reklamacije klijenata na potrosnju ulja...cak i u vecoj meri i kolicini nego kod fiat fire motora. 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2667 Posted January 18 Mnogo je modernih kola i motora sa manama doslo vreme da treba da biras najmanje zlo meni se zato i ne menja GP 2 ISV_01 and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4273 Posted January 18 @BaneJ @MiloshBg Ja sam za Hy/Kia (posto je ista kuhinja, samo druga maska i oblici garancije na delove) cuo dosta pozitivnih komentara za njihove atmosferske motore. Znam i da su im CRDI motori dosta pouzdani, za razliku od ranijih godina. I krcati su sa opremom. Sto se tice delova, kao kod svakog azijata. Nit ih iko ima na lageru, niti su jeftini. Nama su 2 nove stopaljke pozadi za L200 2021 kostale oko 35k po komadu u ovlascenom (bilo i za 200e Depo ali se cekalo 2-3 nedelje, a u ovlascenom brze i auto je pod kaskom jer je lizing u pitanju). Sa druge strane citam u USA da pljuju njihove T-GDI motore, te riknjava ovo, te riknjava ovo, te elektronika...mada su i oni jako nemarni po pitanju odrzavanja. Iskreno sam i ocekivao za novije euro norme da ce pokvariti pouzdane motore...ali bas te peri deri dizele poput dci, hdi i mjet, nisam u tolikoj meri. Realno, tuzno za cuti a jos gore to sto ne mozes da ih izbegnes ako hoces dizela. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1249 Posted January 18 GDI i T-GDI zahteva dodavanje aditiva za gorivo prilicno cesto. Politika HY Srbija je bila da na minimum svakom malom servisu se aditivira radi ciscenja gareza sa ventila. Inace se ne secam nekih posebnih zamerki. Desavalo se da automatski menjac prosto zaglavi i da je morala zamena, ali to je bilo sve u garanciji. 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 18925 Posted January 18 2 hours ago, MiloshBg said: Politika HY Srbija je bila da na minimum svakom malom servisu se aditivira radi ciscenja gareza sa ventila. Standardan problem vecine modernih benzinaca sa direktnim ubrizgavanjem. Tako da im to svakako ne bih uzimao kao neku falinku specificnu za brend. A za licni ukus, Kia mi je uvek nekako bila dizajnerski ispred Huyndai. Danasnji ProCeed GT (shooting brake), xCeed su mi bas simpaticna vozila recimo u Compact klasi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1249 Posted January 18 @Ivan Daleko od toga da je falinka, to je super sto oni rade, naveo sam to kao dodatan trosak i "komplikaciju" pri eksploataciji. 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 18925 Posted January 18 (edited) Ma ja cisto komentarisem talozenje garezi na ventilima, kao normalnu stvar i problematiku na motorima tog tipa. Cak sam tamo 2013. na Sajmu umalo pazario bas taj 1.6 GDI u ProCeed-u, koji je tek bio predstavljen i poprilicno mi se svideo. Digresija, u promo narandzastoj boji, sa tom motorizacijom, oprema nivo ispod najjace je na akciji bio (danasnjih samo) 12.800 EUR. Zagledao, probao, lomio se i na kraju (srecom) par meseci kasnije spr*ao kes malo pametnije u nekretninu, koje kasnije odose u nebesa. Edited January 18 by Ivan 2 1 MiloshBg, nemanja84bg and city reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5702 Posted February 6 Srećan rođendan domaćineeee...!!! 3 1 Ivan-Topola, knezevic76, nemanja84bg and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja84bg 1782 Posted February 6 Srecan rodjendan legendo, sve najbolje 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4273 Posted March 2 (edited) Doslo vreme za sredjivanje, voskiranje obavezno. Prosla i registracija, stanje redovno. Edited March 2 by Ivan Sredjene slike 8 Axic, city, Djole_M and 5 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3599 Posted March 3 Ako se ne varam, kolega uživate u tim spec. radovima. Meni nekako teško jer izgleda još nisam "izašao" iz zimskog perioda. Inače divim se entuzijazmu kod Vas. 1 1 nemanja84bg and ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4273 Posted March 3 3 hours ago, Mijailović P. said: Ako se ne varam, kolega uživate u tim spec. radovima Kolega, primarni razlog primene ovih mera je oslobadjanje od stresa 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4273 Posted March 11 Da ne bude sve tako bajno i idealno, evo malo rezultata krize Need for Speed-a iz klinackih dana, koje su se prelile u krizu polu-srednjeg-doba. Kod mene popularan naziv je 'Seljana mod'.. A koga interesuje naruceno: link (aliexpress aplikacija) Najskuplja stvar je fiber opticki kablic, moze se naci po netu i posebno naruciti ako zafali. 1 3 Mijailović P., Ivan-Topola, Reacher Gilt and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 21067 Posted March 11 Šta mu dođe ova treća slika, ne mogu da prepoznam? 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4273 Posted March 11 Prag prednjih vrata. Nisam zeleo kao na zadnjim da prati konturu jer mislim da bi mi odvracalo paznju. 1 Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2667 Posted March 13 ok mi je to ambijentalno osvetljenje diskretno na nekim smislenim mestima i u fabrickim varijantama ali i tad umeju da preteraju, ovo oko vrata mi se ne svidja uopste, konkretno kod brava ne vidim uopste gde bi to moglo u enterijeru lepo da cucne to mi je vise za neke kockastije enterijere sa dosta ravnih linija 1 Ivan-Topola reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 21067 Posted March 13 @OMP ja bih realno samo ispod nogu da se stavi neki mali LED segment koji ce se paliti kad i plafonsko svetlo i nista osim toga u kabini. 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4273 Posted March 13 12 minutes ago, Axic said: mali LED segment koji ce se paliti kad i plafonsko svetlo i nista osim toga u kabini Razmisljao sam ali zahteva kupusanje ili egzibicije sprovodjenja kablova sa nekog kabla od ambijentalnog osvetljenja, tako da sam od toga lagodno odustao. Jest jeftinija i ne-bas-dobra izvedba aftermarket osvetljenja, no meni je ok. Nije napadno jaka, cak prijatna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4273 Posted April 7 (edited) Na zapadu nista preterano novo, izgubili smo donji grill (plastika) pa stigao novi aftermarket, malo 'zvace' pri prelazu lezecih pa cemo u dogledno vreme zameniti prednje i zadnje silen blokove. Prednji i zadnji su fabrika, zadnji levi ima mizerni luft mada ne lupa nista. Pali sedi vozi i obrisi paucinu u motoru... Edited April 7 by ISV_01 2 IDzO and Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4273 Posted June 15 Grčkamo se, lepo bilo i kratko trajalo. Po povratku tankamo u MK pa sumiramo. 7 nemanja84bg, city, Reacher Gilt and 4 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4273 Posted June 16 (edited) Suma sumarum, lepo i kratko. Odrađena regeneracija DPFa dan pred put i od tad presao tipa 10km po lokalu da se natanka gorivo (Mol pumpa) i neke potrebstine uzmu. Sledeća regeneracija je urađena posle ravno 1130km puta. Brojke kazu sledece (Trip A je za letovanje koriscen): U ovu kilometrazu je usla i voznja po lokalu koji ni malo nije ravan, svaki drugi/treci dan do radnje (~8km u pravcu sa ozbiljnijim usponima). Prvo tankanje je bilo pred GR granicu na Lukoilu gde je sipan Fuch dpf cleaner. Sipano 35.3L Drugo tek u povratku na pumpi u Kumanovu (Lukoil). Tu je sipano 40.55L Sto se tice puta, u MK je postavljena signalizacija i razdelnici na par deonica (kod odvajanja za Skoplja) bez trenutno vidljivih radova. Ostala su im ograncenja brzine pa je smor i pitanje da ce vas negde sacekati radar koji jedva ceka da kaze da je ogranicenje brzine za radove a ne 130. Inace, video sam jedan radar u civilnom autu u smeru ka Grckoj, drugi je bio policijski dzip u pravcu ka Srbiji. Sto se tice Grcke i 'Road ring' tj obilaznice oko Soluna, mi smo tu prosli oko 5 po lokalnom vremenu pa nismo osetili guzvu i niko ne ferma ogranicenje od 60km/h, vec pice 80-90km/h...tako da, kud svi tu i mali Mujo. Imao sam Grcki tag pa nije bilo zadrzavanja na naplatnim, a nas tag radi u MK no problemo. Na granicama u dolasku u GR (5.na 6. Jun, uvece voznja), nije bilo zadrzavanja duzeg od tipa 5-10min ako i toliko, u povratku na GR granici oko 10min. Voznja na max brzini po ogranicenjima. Edited June 16 by ISV_01 3 Ivan-Topola, city and silenci reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites