Jump to content
FAS Goran
ISV_01

Po još koji Bravisha da se negde uglavi

Recommended Posts

Kad primetiš da te ništa od evropskih taljiga ne radi, uzni si nešto ovako:

 

13.thumb.jpg.ae11e68c58dbaaef44d2e0d7f1640096.jpg

 

ili kavan, tj. sw

 

12.thumb.jpg.a7cc22c009e42b01163b9c690d7300d6.jpg 11.thumb.jpg.f2ce5844ac9b244df231b1b29cef6a02.jpg

 

A Bravo, to je neprevaziđeno avto.

Ni Švabo ne zna kako je Fiatu to pošlo za rukom, tj. presom.

Bravo ne prodaj!

Edited by BaneJ

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Dule 021 said:

Cemu onda sve ovo pisanije kad on svemu zna sta valja ili ne jer tako ga niko nece nagovoriti ni na sta jer on u startu zna sta ne valja.  

Predlozi su uzaludni

Sve si u pravu Dule, nemam sta dodati. Nisam popio pamet svih mehanicara, da se razumemo ali znam koliko mi je dubok dzep za odredjene stvari. I da, realno predlozi u ovoj fazi jesu uzaludni dok zaista ne dodje do momenta za kupovinu. 

 

Da mi niko ne zameri prvo moramo mi da se dogovorimo i da vidimo koliko cemo moci da se pruzimo :) Ovako nabacano stvarno nije primereno niti realno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, BaneJ said:

Kad primetiš da te ništa od evropskih taljiga ne radi, uzni si nešto ovako:

 

13.thumb.jpg.ae11e68c58dbaaef44d2e0d7f1640096.jpg

 

ili kavan, tj. sw

 

12.thumb.jpg.a7cc22c009e42b01163b9c690d7300d6.jpg 11.thumb.jpg.f2ce5844ac9b244df231b1b29cef6a02.jpg

 

A Bravo, to je neprevaziđeno avto.

Ni Švabo ne zna kako je Fiatu to pošlo za rukom, tj. presom.

Bravo ne prodaj!

 

Kolega vec par godina vozi i40 SW, ozbiljan prevoz, ali malo zaguljeniji za delove, nista vise i nista manje nego ostali koreanci. Ima par specijalizovanih radnji za njih, ali nisu jeftini.

Trap robustan, motori odlicni, na lanac koji nema generalni interval zamene, menjaci takodje dobri. Nemaju konkretne mane. I40 je stvarno odlican auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobri su kia i hjun meni i lepi u zadnjih 10ak godina sto je izaslo, prodao sam jedan ceed nekom rusu izbeglici nahvalio korejance samo tako kaze to rusi mnogo vole da voze bukvalno su sipas gorivo i ne gasis i kaze jednostavno i jeftino odrzavanje, to verovatno misli tamo na rusiju kod nas ne znam

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, Dule 021 said:

Bez mnogo polemisanja i ikakvog vredjanja ali koji god auto neko spomene covek sve zna. I mane i vrline i sta mu fali a sta ne. 

Cemu onda sve ovo pisanije kad on svemu zna sta valja ili ne jer tako ga niko nece nagovoriti ni na sta jer on u startu zna sta ne valja.  

Predlozi su uzaludni. 

Pa jer generalno gore pomenuta vozila, HDI i DCI motori nisu motori bez mana... Kod HDI posle 2015, 2016 godine ima bas paprenih stvari a crkavaju. Dvojica kolega mi voze 308 1.6hdi, jednom crkao ad blue, 80k platio nov rezervoar sa pumpom ( jeste resava se i za 150e tako sto ga ugasite... ), drugom svake godine iskoci po nesto krupnije, ventilator kabine ~200e, alternator, neka elektronika na istom i nema remonta 250e platio drugi nov, naredne godine termostat procureo, oko 50k nov, samo iz originala, aftermarket NEMA. DCI euro 6 svi trose ulje, cak ide dotle da zakucavaju motori. U AKK dok sam radio, od kolega iz Renoa sam X puta cuo na prituzbe i reklamacije klijenata na potrosnju ulja...cak i u vecoj meri i kolicini nego kod fiat fire motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@BaneJ

@MiloshBg

Ja sam za Hy/Kia (posto je ista kuhinja, samo druga maska i oblici garancije na delove) cuo dosta pozitivnih komentara za njihove atmosferske motore. Znam i da su im CRDI motori dosta pouzdani, za razliku od ranijih godina. I krcati su sa opremom.

Sto se tice delova, kao kod svakog azijata. Nit ih iko ima na lageru, niti su jeftini. Nama su 2 nove stopaljke pozadi za L200 2021 kostale oko 35k po komadu u ovlascenom (bilo i za 200e Depo ali se cekalo 2-3 nedelje, a u ovlascenom brze i auto je pod kaskom jer je lizing u pitanju). 

Sa druge strane citam u USA da pljuju njihove T-GDI motore, te riknjava ovo, te riknjava ovo, te elektronika...mada su i oni jako nemarni po pitanju odrzavanja. 

 

Iskreno sam i ocekivao za novije euro norme da ce pokvariti pouzdane motore...ali bas te peri deri dizele poput dci, hdi i mjet, nisam u tolikoj meri. Realno, tuzno za cuti a jos gore to sto ne mozes da ih izbegnes ako hoces dizela.

Share this post


Link to post
Share on other sites

GDI i T-GDI zahteva dodavanje aditiva za gorivo prilicno cesto. Politika HY Srbija je bila da na minimum svakom malom servisu se aditivira radi ciscenja gareza sa ventila. Inace se ne secam nekih posebnih zamerki. Desavalo se da automatski menjac prosto zaglavi i da je morala zamena, ali to je bilo sve u garanciji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, MiloshBg said:

Politika HY Srbija je bila da na minimum svakom malom servisu se aditivira radi ciscenja gareza sa ventila.

Standardan problem vecine modernih benzinaca sa direktnim ubrizgavanjem. Tako da im to svakako ne bih uzimao kao neku falinku specificnu za brend.

A za licni ukus, Kia mi je uvek nekako bila dizajnerski ispred Huyndai. Danasnji ProCeed GT (shooting brake), xCeed su mi bas simpaticna vozila recimo u Compact klasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan

Daleko od toga da je falinka, to je super sto oni rade, naveo sam to kao dodatan trosak i "komplikaciju" pri eksploataciji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ja cisto komentarisem talozenje garezi na ventilima, kao normalnu stvar i problematiku na motorima tog tipa.

Cak sam tamo 2013. na Sajmu umalo pazario bas taj 1.6 GDI u ProCeed-u, koji je tek bio predstavljen i poprilicno mi se svideo. 

 

Digresija, u promo narandzastoj boji, sa tom motorizacijom, oprema nivo ispod najjace je na akciji bio (danasnjih samo) 12.800 EUR. Zagledao, probao, lomio se i na kraju (srecom) par meseci kasnije spr*ao kes malo pametnije :D u nekretninu, koje kasnije odose u nebesa. 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Mijailović P. said:

Ako se ne varam, kolega uživate u tim spec. radovima

Kolega, primarni razlog primene ovih mera je oslobadjanje od stresa :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne bude sve tako bajno i idealno, evo malo rezultata krize Need for Speed-a iz klinackih dana, koje su se prelile u krizu polu-srednjeg-doba.

 

Kod mene popularan naziv je 'Seljana mod'..

20240310_205659.thumb.jpg.e1543dcacbc36642e06c683db61ea839.jpg

20240310_205651.thumb.jpg.4fb5bc740a7e0bdc3ce7d7dd4a1b662a.jpg

20240310_205646.thumb.jpg.2232dbf08c099fd5c72d5704efb404a5.jpg

 

A koga interesuje naruceno:

Screenshot_20240311-111339_AliExpress.thumb.jpg.27009a54f68e4e17a5e044b6b0c4851c.jpg

 

link (aliexpress aplikacija)

 

Najskuplja stvar je fiber opticki kablic, moze se naci po netu i posebno naruciti ako zafali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prag prednjih vrata. Nisam zeleo kao na zadnjim da prati konturu jer mislim da bi mi odvracalo paznju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok mi je to ambijentalno osvetljenje diskretno na nekim smislenim mestima i u fabrickim varijantama ali i tad umeju da preteraju, ovo oko vrata mi se ne svidja uopste, konkretno kod brava ne vidim uopste gde bi to moglo u enterijeru lepo da cucne to mi je vise za neke kockastije enterijere sa dosta ravnih linija

Share this post


Link to post
Share on other sites

@OMP ja bih realno samo ispod nogu da se stavi neki mali LED segment koji ce se paliti kad i plafonsko svetlo i nista osim toga u kabini. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, Axic said:

mali LED segment koji ce se paliti kad i plafonsko svetlo i nista osim toga u kabini

Razmisljao sam ali zahteva kupusanje ili egzibicije sprovodjenja kablova sa nekog kabla od ambijentalnog osvetljenja, tako da sam od toga lagodno odustao. 

 

Jest jeftinija i ne-bas-dobra izvedba aftermarket osvetljenja, no meni je ok. Nije napadno jaka, cak prijatna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Na zapadu nista preterano novo, izgubili smo donji grill (plastika) pa stigao novi aftermarket, malo 'zvace' pri prelazu lezecih pa cemo u dogledno vreme zameniti prednje i zadnje silen blokove. Prednji i zadnji su fabrika, zadnji levi ima mizerni luft mada ne lupa nista.

 

Pali sedi vozi i obrisi paucinu u motoru...

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...