Jump to content
FAS Goran
ISV_01

Po još koji Bravisha da se negde uglavi

Recommended Posts

Koje solje si stavio? Meni se solje zimi cuju a leti ne, iako sam stavio nove. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geberit, das qvaliteta! :shock:

 

@Branislav

 

Mislim da su SKS (skf nisu), znam da je neka francuska marka. 

Kaze majstor da su trenutno jedini na trzistu koji nude u paketu i solje amortozera i lezaj (kao prsten sto ide sa donje strane solja). Kod ostalih se lezaj kupuje naknadno. 

Cifra sa rukama za mene je bila oko 7000 za obe solje i zamenu. Malo ili mnogo, ne znam, ja zadovoljan. 

Na Bravu bile fabricke. 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rip

IMG_20230411_173112.thumb.jpg.5174ff3e6f2edaaadce03c5ca32868a7.jpg

IMG_20230411_173121.thumb.jpg.9e066069b8dd8caa69f17cec3ccf7a8e.jpg

 

I sad stavljen Impergom, ranije kupljen od kolege. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mister Bombastic, das ist fantastik

IMG_20230411_190637.thumb.jpg.c68ed3fa66d8df8b90b7760d7a48df67.jpg

 

Auspuh na kraju (izduvna cevka, ostatak izduva dobar) malo istrulila pa nakalemljen MLov ukrasni fabricki izduv. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam na Stila tako davno nakacio duplu cevku, kupio kad se neka prodavnica delova zatvarala za nekih smesnih 10-20e. Nije zardjala dokle god je bio Stilo kod mene i kad je izasao pre koji mesec na oglasima vidim samo cevka ziva :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali zasto uporno teraju auspuh na stranu umesto da bude ravan to nikad necu razumeti :D 

Kulturni ljudi znaju da JTD dimi pa da ne smeta ovom iza

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, igor0511 said:

JTD dimi

Dimi i ovaj ne se brines... Kad upali DPF bude to oblak promasene vremenske prognoze :D Meni je i bolje sto je na stranu, a i sto malo viri van jer se osetili izduvni zbog kratke cevke. 

 

Ovaj je prohrom pa mislim da ce nadziveti dobar deo auta. 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svasta nesto se desava, na zalost lose po auto. Vec 2-3 meseca me zeza ubacivanje u 3.b, a unazad 2-3 nedelje teze i u 1.i 2.b.

 

Crkao i reostat ventilatora kabine, prednji diskovi koje sam kupio pre 2-2.5g Akebono Standard u Slayeru moraju da se obrade jer tresu pri jacem kocenju, podrhtava na ubrzanju preko 130+ te cenim da su u pitanju poluosovine (gume ne, kad pustim gas miran je), slini malo kod vakum pumpe pa i to da se pogleda i sredi, treba mali servis jerbo doslo vreme, resio da uradim remont startera, auspuh mi tandrce,  moracu na reglazu trapa, trazio od majstora da ocisti EGR, usise i sve sto treba kada ce vec da ga rastavlja od zivota....mislim da ima jos nesto al ne mogu da se setim :cry:

 

Pa da krenem:

-Skinut menjac da se vidi status seta kvacila menjanog pre 2.5-3g - kaze majstor ko novo. Ne dirati. Cilindar dobar i gornji i donji, znaci nije do toga sto zezaju brzine. 

-Ispusti ulje iz menjaca...opa..belicasto, zuckasto..odakle ?! Lose, naravno. Menjac suv spolja, ulja izaslo koliko treba po specifikaciji zapremine koliko staje ali boja ne valja. Znaci nije pukao nigde, nije ostecen. Nije ni blejao u vodi niti bio potopljen kad su bile poplave unazad 5g od kada ga imam jer je uvek bio na visem delu parkinga dok su se oni blizi zgradi 2-3 puta kupali u vodi do visine felni.

 

I onda se setim...pre 4g sam menjao menjacko ulje Tutela Matrix kupljeno u BeoCar, jer nisam nasao Tehnyix (il kako se vec pise) koje treba gledajuci striktno specifikaciju. Gradacija ista. 

Nagradno pitanje na koje ne znam odgovor je da li je ulje bilo fals. Posto nista nisam posle menjao u menjacu (trebao sam na velikom servisu prosle godine ali nisam kupio i nisam rekao, pa sam hteo posle remonta menjaca kojeg nece biti) tako da....moguce da je bilo. 

 

Ode majstor po drugi polovan menjac pa cemo da vidimo, al svakako kad mu budem menjao ulje idem direktno u Mass company i kupim.

 

Stay tuned.

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Steta sto ga je malo poteralo, ali nije to nista strasno. Nazalost ocekivano u tim godinama da nesto i crkne. 

Mozda te taman potera da gledas drugi auto :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minutes ago, igor0511 said:

Mozda te taman potera da gledas drugi auto :D 

Veruj mi, razmatrano je...al stambeno pitanje je i dalje kocnica kupovine novog auta, a i polovnog od 3-4g starosti. Pravili smo kalkulaciju ali...za sad nista. Bice nesto kad tad :)

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isto i kod mene, zao mi da zbog kola izgubim par meseci za stambeno pitanje pa se trudim da budem racionalniji.

Mada svakako planiram nesto drugo za koji mesec jer jos malo pa ce 7 godina kako se druzim sa Leonom, tako da ocekujte na oglasima :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam cekao, cekao i videh da nije bilo vajde :P .

1 hour ago, ISV_01 said:

pre 4g sam menjao menjacko ulje Matrix kupljeno u BeoCar, jer nisam nasao Tehnyix

al svakako kad mu budem menjao ulje idem direktno u Mass company i kupim.

Dok ne javis uzrok, ne kazem da je uopste do toga... Nikome od nas naravno ni iz dzepa ni u dzep - ali godinama unazad se ubismo od dobronamernih saveta da se Petronas/Selenia/Tutela kupuju kod ovlascenih, tj. u Slodesu. Najsigurnije, najpovoljnije, sveze, imali su akcije 4+1 gratis za Petronas... Pogotovo ranije za cesta ulja, za koje se znalo da moze da se naleti na fals po radnjama.

Drugo, kod njih ces uvek naci tacno ono ulje koje ti treba. A ne da te, cast izuzecima, priuceni prodavci "vozaju" svojim neznanjem ili sa onim sto trenutno imaju na lageru. Pricam generalno, ukljucujuci i motorna ulja. Cak sam i za par kolega koje licno poznajem, kada bi mi sve bilo usput, tu kupovao i nosio im ulje koje u svojim mestima nisu mogli da nadju ili je bilo sa naduvanim cenama.

 

Taj FPT-ov C530 petobrzinac poznat je kao teska "mrcina" koja trpi Boga oca, sestobrzinska verzija je isla na 1.9 16v... Ne secam se kada sam zadnji put cuo da je nekome crkao, taj bas treba da bude talenat ili neke lose srece.

Share this post


Link to post
Share on other sites
58 minutes ago, Ivan said:

priuceni prodavci "vozaju" svojim neznanjem ili sa onim sto trenutno imaju na lageru

Ja sam gledao najpribliznije sa aspekta specifikacije jer mi Slodes nikako nije usput..kasno sad. A uzrok...sve mi deluje na vodu/vlagu , ona tako sa uljem i toplotom (slicno kada se pomesa u motoru), no dok ne potvrdimo...

 

1 hour ago, Ivan said:

lose srece

Yup, dodaj me.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Ivan said:

Dok ne javis uzrok, ne kazem da je uopste do toga.

Uzrok slican vodi u motoru. 100% je do ili falsa ili skladiscenja ili fabricki nesto nije bilo dobro. Majstor javio upravo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko se secam taj menjac je hermeticki zatvoren, tesko da voda moze uci unutra tek tako... Mada, nisam 100% siguran ali moguce da sa gornje strane, tj ispod akumulatora i malo iza ka pozarnom zidu ima sipkicu-merac... Ako ga ima to je jedino mesto kuda voda moze dopreti do unutrasnjosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E tako je to i nas sustizu godine,a ne naše aute koji se kotrljaju po našim divnim putevima,dosta toga stize za zamenu,a polako samo.

Mmoj drug je isto imao probem sa menjacem,isto bravo 1.9 120 mjet,tesko ubacivao u rikverc,samo je zamenio ulje u menjaču i misim da je sad sve ok.

Ma teraj ti još to i nemoj misliti na zamenu,odlican je bravo

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MiloshBg Koliko znam menjaci su sealed for life te verujem da je u pitanju zatvoren sklop, izuzev mesta za dodavanje i ispustanje ulja. Ono, vidjam dzipove koji teraju po recnim koritima, po Dakar reliju i slicno, pa gde da ne budu dobro zatvoreni. Da, ima sipkicu tj merac sa gornje strane a tu se i doliva novo ulje. Auto treba da je ozbiljno u dubokoj vodi da dodje do meraca..

 

Nije majstor nista primetio cudno na menjacu u smislu pukotina ili ostecenja nekog tipa a kolicinu ulja je ista u zapremini za taj menjac. Sacuvao je tecnost da vidim, pa cu slikati, zivo me zanima.

Nemam pojma, sta je tu je. Drugi menjac je nasao jedva jer od Stila ne pase, mora od Brava bas. Odneo moj, gledao od stila, ne moze, zasto, nisam se upustao u razloge. 200e menjac od Brava, videce da ga uzme i proba, ako valja uzimamo. 

Reparacija mog otpada jer je tecnost napravila krs i lom. 

1 hour ago, alfini0507 said:

Za ono podrhtavanje na 130, pre ce biti guma nego poluosovina

Auto miran cim pustim gas. A i sve 4 gume i tockovi su bili na Hunter masini tako zasigurno znam da su one u nuli. Eventualno nesto oko trapa sto bi uticalo...

 

42 minutes ago, silenci said:

Ma teraj ti još to i nemoj misliti na zamenu,odlican je bravo

Za mene jeste, malo mi je zao sto nije bogatiji u opremi za neke sitnice (lumbalna podrska prvenstveno) ali da se nadomestiti. Jbg, sledeci bar da ima u startu alu felne :lol:

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...