Jump to content
FAS Goran
ISV_01

Po još koji Bravisha da se negde uglavi

Recommended Posts

Njemu dobra rucna, al ce gume da budu okrugle pa na cose :D

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isekose deo kada je spustila rucnu i katapultirala se pored njih.

#launchcontrol #pungas :D

 

PS: Ali obe ruke su svo vreme skolski na volanu, u poziciji 10 do 2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rezime - bio do majstora, skinuo zadnju desnu kandzu, povadio neke gumice, zamenio iste, povadio stroku i ko zna sta jos (ne se razumem), stavio nove plocice, malo otpustio sajlu rucne, ozracio sistem i kaze teraj. Ceo belaj cca 2500.
Usput proverio gume - 6mm svuda tako da nista jos od BFG-a.

Kotrljamo dalje.

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reših ja juče da skinem plastike zadnjeg desnog stuba (kod zadnjeg pojasa i deo plastike u produžetku što ide između zadnje klupe i vrata) i malo ih osvežim farbanjem. To sam već radio sa leve (vozačeve) strane, no šraf što drži zadnji pojas "usidren" kod zadnje klupe je malo teže da otpusti. No ajd, isprskao Motip sprej za odvijanje i protiv korozije da šraf 17-tica popusti, no opet ide teže. Gedora krene da preskače, okasti ne mogu da lepo stavim zbog gornjeg naslona zadnje klupe, kad puče matica šrafa :shock:

 

Ostade telo šrafa u navoju u kolima :unsure: i puknuta glava matice sa nekim metalnim delom zakačena za pojas :wallbash:. Kao za inat, šraf je kvaliteta 8/8 (verovatno neka čvrstoća u pitanju), mesto nepristupačno...mislim se "hteo si na ponedeljak, izvolte...". 

Sreća u nesreći, bio u garažama kod matoraca zadesio se majstor koji nam je sređivao vrata od garaže (inače limar - metalostrugar)...2 sata sa sve po kiši radio čovek (nagurao auto nekako bočno do garaža, stavio još i šatorsko krilo).

 

Prvo je napravio ulubljenje u puknutom navoju u telu auta da može jako malom burgijom razbušiti i posle postepeno povećavati dimenziju iste. Inače telo navoja je mislim M10, pa je krenuo od manje burgije. Pa onda probao kontra navijač, kojim je probao da odvije odlomljeni navoj šrafa...al isti zapekao + što je izgleda nakrivo i zašrafljen - fabrički :cry:...čisto da zakomplikuje stvari. Zato se nije ni odvijao. Pa opet burgija, pa burgija zatupljena, pa je oštrio, pa dr*ke, njake...i pukne burgija i deo iste ostane u telu navoja :sick:..

 

Ravnim kleštima nekako iščupasmo i deo burgije i sa njom ostatak zaglavljenog navoja . Potom majstor uzeo neki ručni alat za pravljenje finalnog navoja - nem pojma čemu služi ali pretpostavljam za ispravku navojnih vođica šrafa, potom stavio nov isti šraf...milina, skoro rukom da zavrneš :thumbsup: Deo na pojasu su skinuli mašinicom za metal (razmak je srećom bio dovoljan da se zavuče i prekine glavu matice i ostatak tela šrafa).

 

Epilog - ništa nije hteo da naplati (što nije kod mene prošlo), imam nov šraf i najzad ofarbao plastike u kućnoj radinosti ali montirao nisam jer je bilo kasno. Daklem, čisto ako neko bude imao sličan problem - bez dobrih burgija da ni ne pokušava, obične ne bi mogle da razbiju telo šrafa jer je šraf dobrog kvaliteta, a posao je prilično mukotrpan zbog lokacije i skučenog prostora, a u mom slučaju i goleme kiše..

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zahebavam se, šta radim... prezirem ogrebane i neodržavane stvari, al kada se nema za bolje, lepše i skuplje, nije mi mrsko da zavrnem rukave. Jbg, ima perfekcionista sa nedovoljno keša :lol:

 

@andreja.micovic Aaa, tu nema problema, lično ih zavrćem i obavezno proverim posle vulkanizera :lol: Opekao se jednom i bilo je dovoljno. Drugi put je bilo skoro, na Nivi nam se izbušila guma, pa sam doslovno lebdeo na krstu za skidanje točka jer sam lagan, a ovi krvnički zavili šrafove...sreća kolega od 100+ kila rešio problem jednim gaženjem :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj sraf je dugacak a ima sitan navoj pa generalno tesko ide. Trebao si samo stalno da odvijas i zavijas i ne bi pukao :)

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MS PK Probao brate i da zavijam i odvijam ali jako teško išlo. Na kraju se ispostavilo da je "nakrivo nasađen" i eto belaja. Ključem kada sam krenuo da odvijam u startu sam rodio mečku. Prvo sam mislio da su ga nekim krvničkim pištoljem stavili pa kao ajd, treba malo više sile, al ne lezi vraže. Bitno da sam to rešio.

 

Legenda kaže da je postojalo godišnje doba zvano leto, pa sad čekam, možda isto dođe da namontiram nazad plastike. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi u klin, ti u plocu...

Ako jedno jutro nadjes Bravo na klocnama, da znas da sam ja. Bice celicare i ovde oglasene za prodaju, pa mozes da se javis da ih otkupis.

Drugacije covek nece nabaciti alu, pa to ti je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozerisanje odnekud sa Zlatibora...

1. je smeštaj "Ruža" na Zlatiboru - moja topla preporuka. Oko 800-1000m od centra što je odlično (zavučen je malo smeštaj što smo i tražili) jer je centar UNIŠTEN radovima... Kraljev trg renoviraju, u sred centra imate procep - verovatno prave nove odvode ili slično. Ono je katastrofa te nismo ni zalazili em zbog ljudi em zbog radova. Lako se pristupa smeštaju sa magistrale što je takođe +.

 

2. je prema Stopića pećini - stali zbog pogleda. 

3 - 5 je ka Ribnici - spuštanje u naselje. 

DSCI7474.JPG

DSCI7576.JPG

DSCI7584.JPG

DSCI7590.JPG

DSCI7591.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo da osvežim temu i Bravka... Em smo osvežili alternator em me je olakšao za 13.150 RSD. 

Neki su već upućeni, al napon na punjenju je varirao 13,4-13,5 dok pri jačim potrošačima (klima, zadnji grejač) uz malo gasa jeedva dosegne 13,6V. Obzirom da sam svakako planirao do kraja godine da mu uradim remont alnasera i alternatora, nisam baš morao jedan od njih pred godišnji :cry: Potrefilo se. 

Daklem, alternator na 177Kkm kaže:

-Zamenjen regler;

-Zamenjena neka 2 lagera;

-Zamenjen reostat;

-Još neka sitnica oko pomenutog 

Ceo alternator bio fabrički, regler imao mizerno života u sebi, po rečima majstora svakako bi došao na red i pre kraja godine. 

Punjenje u leru 14,2V, punjenje sa potrošačima bez gasa 13,8-9V. Ja zadovoljan. 

Garancija 12M. 

 

Dodatno, Bravko je dobio dubinsko pranje sedišta, pa sam izbacio štrokeeee....:wacko: Jadan sigurno nikad nije dobio pranje sedišta.Sad bar približnije znam boju fabričkih sedišta.

Dal je mnogo ili malo, ne znam, alnaser ću sređivati kada mi majstor da zeleno svetlo za isti, a ako se stvore uslovi - i pre toga preventivno.  Kotrljamo se dalje :scooter:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci, mozemo mozda da te nadjemo i u 24.-tom...

Da ti konacno maznemo te celicare i nateramo te na kupovinu :P .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...