Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Tonale / Alfa Romeo C-SUV

Recommended Posts

Pošto se niko nije udostojio da odgovori na upite koje sam slao na opšte mailove distributera, kao ni na mail koji sam poslao direktno na adresu čoveka koji je na Alfa Romeo strani kod BG distributera naveden za kontakt, verovatno ću Tonale zaobići. Nije sporno da dobijem informacije telefonom, ali i ovo dovoljno govori o njihovoj poslovnosti. Ako se ne trude da ga prodaju, kako li će tek biti u eksploataciji ako mi nešto zatreba?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Air Jordan said:

Pošto se niko nije udostojio da odgovori na upite koje sam slao na opšte mailove distributera, kao ni na mail koji sam poslao direktno na adresu čoveka koji je na Alfa Romeo strani kod BG distributera naveden za kontakt, verovatno ću Tonale zaobići. Nije sporno da dobijem informacije telefonom, ali i ovo dovoljno govori o njihovoj poslovnosti. Ako se ne trude da ga prodaju, kako li će tek biti u eksploataciji ako mi nešto zatreba?

Probaj na e-mail adresu: 

gojko.rakulj@akkole.rs

Ako ti taj sve ne odgovari za 24h, imaš od mene piće. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Počelo je poručivanje modela Alfa Romeo Tonale sa dizel motorom

 

rsz_alfaromeotonale.jpg

  • Počelo je naručivanje novog modela Alfa Romeo od 130 KS sa 1.6 dizel motorom i DCT automatskim prenosom. Novi model ima unapređenu dinamiku i još bolji užitak pri vožnji, kao i smanjenu potrošnju.
  • Vrlo popularan motor u Italiji posebno privlačan poslovnim klijentima, sa inovativnom ponudom u strateškom segmentu premijum kompaktnih terenaca, on ispunjava uslove menadžera voznih parkova i ljudi koji prelaze velike relacije.
  • Autentično Alfa Romeo zadovoljstvo u vožnji, agilnost i komfor omogućeni su zahvaljujući specifičnim tehničkim rešenjima: najdirektnije upravljanje u klasi, brake-by-wire sistem i ''Dinamičko vektorisanje obrtnog momenta''.

Savršena je prilika za Alfa Romeo koji objavljuje da su otvorene porudžbine za novi model Tonale, simbol metamorfoze brenda, sada dostupan u dizel verziji. Novi model dopunjuje uspeh modela Alfa Romeo Tonale u njegovoj hibridnoj konfiguraciji: preko 4.500 porudžbina je već primljeno od lansiranja, a prve isporuke su u toku.

Instinktivna veza između brenda Alfa Romeo i njegovih ljubitelja je bez premca u svetskoj automobilskoj industriji i doprinosi uspehu brenda: tokom juna je zabeležen dalji rast za brend , kako  u tržišnom rastu tako i u obimu prodaje, sa udelom od 1.1%, treći mesec za redom preko 1%, sa obimom prodaje koji beleži rast od otprilike 25% kako u poređenju sa mesecom majem tako i u poređenju sa istim periodom u 2021. Ove značajne brojke dobijaju još više na vrednosti kada se uzme u obzir da je tržište trenutno u značajnom padu. 

 

Dizel Tonale: značajni novi model za italijansko tržište
Nakon komercijalnog uspeha hibridnih verzija od 130 i 160 konja, Alfa Romeo je odlučio da lansira model Tonale sa dizel motorom. Model opremljen 1.6 motorom sa 130 ks sada je dostupan online i u Alfa Romeo salonima. Ima i maksimalni obrtni moment od 320 Nm, uparen sa TCT menjačem sa dva kvačila za unapređenu dinamiku i još veći užitak u vožnji, a to su tipične karakteristike brenda Alfa Romeo - uz smanjenu potrošnju. Alfa Romeo Tonale je opremljen najdirektnijim upravljačkim sistemom u klasi (13.6:1), koji garantuje bezbednu, udobnu i zabavnu vožnju po putu i svrstava ga u sam vrh klase po pitanju agilnosti i dinamike vožnje. To je takođe jedini model u svojoj kategoriji koji ima Integrisani sistem kočenja (IBS), fiksne Brembo kočione čeljusti sa 4 klipa, samoventilirajuće diskove napred i pune diskove pozadi, što sve rezultira izvanrednim performansama pri kočenju. Novi Tonale dizel donosi dinamičko vektorisanje obrtnog momenta koje je razvio Alfa Romeo, kao i vešanje sa amortizerima koji koriste tehnologiju amortizacije sa selektivnom frekvencijom (FSD), sve to kao deo standardne opreme. Arhitektura uključuje MacPherson šemu na obe osovine, sa specifičnom, karakterističnom geometrijom i uglovima. I dodaci na karoseriji pažljivo  su dizajnirani da obezbede maksimalnu rigidnost.

 

Strateški motor, uključujući ponudu za B2B sektor
Dizel motori i dalje su vrlo popularni i u Italiji, naročito među poslovnim klijentima. U B2B svetu, Alfa Romeo Tonale je pozicioniran kao inovativni model sa sposobnošću da dopuni ponudu kompanije Stellantis u strateškom segmentu premijum kompaktnih terenaca, sa velikom dodatnom vrednošću u vidu privlačnosti istorijskog brenda i simbola ugledne italijanske sportske tradicije od 1910. godine. Kompanijski auto nije samo pokretna imovina, a neponovljivi šarm brenda Alfa Romeo čini model Tonale poželjnom povlasticom. Predstavljanjem dizel verzije, gama motora može da zadovolji zahteve zaposlenih koji rade na terenu, uključujući one koji prelaze velike kilometraže. Zahvaljujući savršenom balansu između emisije štetnih gasova, potrošnje i karakterističnog užitka u vožnji tipičnoj za Alfa Romeo brend, moderni i efikasni dizel motori zadovoljavaju potrebe menadžera voznih parkova i korisnika koji prelaze velike razdaljine.

 

Projekat razvijen da poboljša rezidualnu vrednost
Projekat Tonale je razvijen sa ciljem da održi značajnu rezidualnu vrednost: prvi kompaktni terenac brenda Alfa Romeo napravljen je da obezbedi optimalno pozicioniranje na tržištu u ovoj oblasti, ne samo vezano za odabrani motor. Ali to nije sve: u sklopu svetske ekskluzive, Tonale obeležava premijeru digitalnog NFT sertifikata, poverljivog i nepromenjivog zapisa glavnih faza u životu svakog vozila: od održavanja do kilometraže i bilo kakvih nezgoda koje su se desile. To je prava inovacija koja oslikava revolucionarnu prirodu brenda Alfa Romeo i pomaže modelu Tonale da se probije na vrh svog segmenta, sa fantastičnim prednostima po pitanju rezidualne vrednosti i pozitivnog efekta na naknade za rentiranje.

 

Strategija game kako bi se ispunile potrebe svake vrste kupca
Alfa Romeo Tonale nudi strategiju game koja je osmišljena da ispunjava sve zahteve kupaca i da učini konfigurisanje još lakšim. Dostupna su tri paketa opreme - Super, Sprint i Ti - i svaki ima jasno definisane specifikacije. Sve počinje sa paketom Super, početnim nivoom jedinstvenog Alfa Romeo iskustva. Sledeći je Sprint, savršen balans između cene i specifikacija, koji uključuje brojne opcije sa jakom sportskom konotacijom. Na kraju, paket Ti - koji unapređuje eleganciju i prepoznatljivi karakter modela Tonale - za kupce koji traže najbolje po pitanju ekskluzivnosti i specifikacija koje su deo standardne opreme.

 

stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepa samohotka.

Mogla je testerka možda malo lepše da se našminka ( uz svo poštovanje prema njoj i njenim godinama ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

carmagazinerozeyoutube.jpg CarMagazine: Alfa Romeo Tonale

 

10 godina nakon što je Audi napravio Q3 i 12 godina posle izlaska BMW-a X1, Alfa Romeo pravi svoj prvi C-SUV... i ovo nije samo još jedan ustaljeni/svakidašnji/suvoparni SUV u moru takvih na tržištu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autosocialukyoutubelogo.jpg AutoSocialUK: Alfa Romeo Tonale

 

Posle 3 godine od predstavljanja koncepta, stigla je serijska varijanta - na testu je verzija sa 1.5 hibridom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Alfa Romeo Tonale

 

Crvena lepotica stigla je i u Jurine ruke. Kroz nedelju dana testa dobro je pretresao preko neravnina, izmerio je tačnu potrošnju, ali ju je i dobro provozao kroz krivine! 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U nekom PR saopstenju procitah pricu o Tonaleu kao najprodavanijem Alfinom modelu.

Pa me iskljucivo ta tvrdnja (posto nisam ljubitelj crossovera) zaintrigira da bacim pogled na konkretne trenutne brojke.

Verovatno se model tek zalece, nisam pratio ni sta su im projektovane cifre (sa kojim su, bar do sada, zestoko promasivali) - ali npr. u poredjenju sa vecim Stelviom, bice da trenutno losije stoji u Evropi:

 

Tonale:

 

Untitled6.thumb.png.ac56ce2ab08bcdbebcc3b106bf5dff6d.png

 

Stelvio:

 

Untitled7.thumb.png.71af3fdeef4395071440d331b4157762.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/7/2022 at 10:41 AM, neshaoct said:

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Alfa Romeo Tonale

 

Crvena lepotica stigla je i u Jurine ruke. Kroz nedelju dana testa dobro je pretresao preko neravnina, izmerio je tačnu potrošnju, ali ju je i dobro provozao kroz krivine! 

"Loš odaziv na gas" i "kašnjenje".

Tome prigovaraju mnogi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, Ivan said:

U nekom PR saopstenju procitah pricu o Tonaleu kao najprodavanijem Alfinom modelu.

Pa me iskljucivo ta tvrdnja (posto nisam ljubitelj crossovera) zaintrigira da bacim pogled na konkretne trenutne brojke.

Verovatno se model tek zalece, nisam pratio ni sta su im projektovane cifre (sa kojim su, bar do sada, zestoko promasivali) - ali npr. u poredjenju sa vecim Stelviom, bice da trenutno losije stoji u Evropi:

 

Tonale:

 

Untitled6.thumb.png.ac56ce2ab08bcdbebcc3b106bf5dff6d.png

 

Stelvio:

 

Untitled7.thumb.png.71af3fdeef4395071440d331b4157762.png

 

Da, sećam se i ja tog PR hvalospeva za rezultate prodaje za Tonale od pre neki dan. 

Videćemo šta će za Tonale cifre da kažu do kraja godine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Debi novog Tonale Plug-In Hybrid Q4, ekonomičnog sportskog duha u Alfa Romeo stilu 

 

tonale hibrid mala.jpg

  • Alfa Romeo predstavlja model Tonale Plug-In Hybrid Q4 - oličenje ''ekonomičnog sportskog duha'' i prvi korak ka sportskoj vožnji budućnosti.
  • Potpuna sloboda kretanja: potpuno električni mod za svakodnevicu, hibridni za putovanja. Tonale Plug-in Hybrid Q4 je najekonomičniji Alfa Romeo model ikada, sa emisijama CO2 od 26g/km za vožnju u centrima gradova bez ograničenja i više od 80km autonomije za savršenu svakodnevnu mobilnost. Pored toga, može da ostvari ukupnu autonomiju od 600km u vožnji van grada.
  • Tonale Plug-In Hybrid Q4 predstavlja prekretnicu ovog Brenda u okviru procesa ''od nule do nule''. Alfa Romeo biće najbrži brend na globalnoj automobilskoj sceni koji je prošao put od nula elektrifikovanih vozila (početak 2022.) do cele game vozila sa nultim emisijama u 2027.
  • Alfa Romeo DNK: Tonale Plug-In Hybrid Q4 je najsportskija verzija u gami i najbolji u klasi u pogledu agilnosti i dinamike vožnje. 
  • Njegov plug-in hibridni pogonski sistem isporučuje 280 KS ukupne snage i Q4 pogon na sva četiri točka, dizajniran tako da garantuje najbolje prianjanje i bezbednost.
  • Komfor, kvalitet, prostranost i izolacija od buke su najbolji u klasi.
  • Alfa Romeo Tonale Plug-in Hybrid može se već naručiti sa ekskluzivnim paketom Edizione Speciale, sa širokim arsenalom tehnoloških elemenata i tradicionalnim sportskim duhom brenda Alfa Romeo, kao i sa paketom Veloce za postizanje maksimalnih performansi i sportskog karaktera. Kasnije, kupci će moći da poruče i paket Ti, za elegantniji i upečatljiviji stil.

drivingpostpo_msb3035-6374cbf222d4c_637618b28ecc7.jpeg drivingantpo_msb3342b-6374cbfd862f2_637618b27bc4d.jpeg drivingpost_msb3779-6374cbec4bdac_637618b296f2e.jpeg drivingantpo_msb3288speciale-6374cc0327ff2_637618b2728bc.jpeg
 

Dolazak modela Alfa Romeo Tonale Plug-In Hybrid Q4 označava poslednje vozilo koje će biti uvršteno u gamu Tonale - model sa kojim je brend zakoračio u svet elektrifikacije, ostajući veran svom italijanskom, sportskom genetskom kodu kreiranom 1910. Nova verzija predstavlja vrhunac game i otvara novo poglavlje u metamorfozi brenda Alfa Romeo, jer kombinuje maksimalnu ekonomičnost i sportski duh: više od 80km autonomije u urbanom ciklusu, 600m u ukupnom ciklusu, sa emisijama smanjenim na 26g/km. Model je dizajniran tako da ispuni potrebe kupaca koji, danas više nego ikad, traže tehnologiju, komfor i bezbednost u sportskom vozilu, pored visokih performansi. Tonale Plug-In Hybrid Q4 pokazuje u kom smeru Alfa Romeo želi da povede svoj koncept sportskog duha. Pored toga, zahvaljujući najboljoj prostranosti u gami, većem komforu, tihoj vožnji i smanjenim emisijama, model je idealan za putovanja, samostalno ili s porodicom, jer garantuje maksimalnu bezbednost i pouzdanost, kako u gradu tako i na dugim putovanjima. 

 

drivingant_msb3764bspeciale-6374cbf836df5_637618b287638.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4static16-6373b7637db79_637618b71fbee.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4static15-6373b77079a8a_637618b70a24f.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4static14-6373b77f7d313_637618b6e2259.jpeg

alfaromeotonalepluginhybridq4static13-6373b78d8f81e_637618b6aecb1.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4static12-6373b79e2ca55_637618b693d2f.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4static11-6373b7adcee8c_637618b67a792.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4static10-6373b7c159988_637618b65c12b.jpeg


Vozne osobine modela Tonale Plug-In Hybrid Q4 su najbolje u klasi, a njegova tehnologija i povezanost čine ga tehnološki najnaprednijim Alfa Romeo modelom ikada. Kvalitet i pažnja posvećena detaljima spojeni su sa dinamičnim karakteristikama, sa ciljem stvaranja novog koncepta sportskog duha za XXI vek. Istorijski Alfa Romeo znak je osvežen tako da naglasi proces elektrifikacije brenda: elegantni electro-biscione odštampan na zadnjem levom prozoru jedinstveni je deo modela Tonale Plug-In Hybrid Q4 i dopunjava ga zatamnjeno staklo. Tonale Plug-In Hybrid Q4 je kamen temeljac u procesu ''od nule do nule'' brenda Alfa Romeo, koji će preći put od 0% elektrifikovanog brenda na početku 2022. godine do toga da postane 100% elektrifikovan brend sa nultim emisijama u 2027. Pored toga, time što će završiti ovu evoluciju za samo pet godina, Alfa Romeo je spreman da postane automobilski brend koji je najbrže postigao ugljeničnu neutralnost.

 

alfaromeotonalepluginhybridq4static9-6373b6e6dd055_637618b7ea9f1.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4static8-6373b6fc37070_637618b7c90ab.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4static7-6373b70729cc0_637618b7b79ac.jpeg

alfaromeotonalepluginhybridq4static6-6373b7114af77_637618b7aa253.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4static5-6373b726dbd60_637618b784c92.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4static4-6373b7354509b_637618b76f320.jpeg

 

Potpuno električni mod za svakodnevnicu, hibridni za putovanja

Zahvaljujući novom motoru modela Plug-In Hybrid Q4, Alfa Romeo Tonale pruža maksimalnu ekonomičnost i održivost, jer su sistemi za elektrifikaciju dizajnirani poštujući filozofiju brenda. Plug-In Hybrid Q4 sistem od 280KS je najbolji u pogledu performansi i trajanja baterije. Napredni hibridni sistem kombinuje 1.3 litarski 4-cilindrični MultiAir motor sa turbo punjenjem sa 180KS, koji obezbeđuje trakciju za prednju osovinu, dok električni motor može da obezbedi 90kW (121KS) maksimalne snage i 250 Nm obrtnog momenta za zadnju osovinu. 306V litijumsko-jonska baterija od 15.5 kWh omogućava električnu autonomiju od 80km u urbanom ciklusu i više od 600km ukupne autonomije, što čini model Tonale Plug-In Hybrid Q4 jednim od najekonomičnijih plug-in hibridnih terenaca.

 

alfaromeotonalepluginhybridq4static3-6373b743a6ad6_637618b755f6b.jpeg

 

Takođe je odličan u pogledu održivosti zahvaljujući novom hibridnom motoru koji smanjuje emisije Co2 na 26kg/km, smanjujući ukupne emisije za 40%. Takođe je ostvarno i smanjenje potrošnje goriva, i ono je svedeno na 1.14 litara na 100km u WLTP ciklusu. Pored toga, sa ciljem postizanja maksimalne ekonomičnost, potrebno je manje od 2,5 sata da se baterija potpuno napuni, kada se koristi punjač od 7.4 kW koji je deo vozila. Opremljen je Q4 pogonom na sva četiri točka - pogon na prednjim točkovima obezbeđuje motor sa internim sagorevanjem a pogon na zadnjim točkovima obezbeđuje električni motor -  Tonale Plug-In Hybrid Q4 obezbeđuje tradicionalno zadovoljstvo vožnje brenda Alfa Romeo, obezbeđujući najbolju agilnost, lakoću i dinamiku vožnje u klasi. Konačno, Tonale Plug-In Hybrid Q4 kombinuje efikasnost i održivost sa superiornim sportskim duhom. Ukupno 280 KS svrstava ga u vrh segmenta, a od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 6.2 sekunde, sa maksimalnom brzinom od 135 km/h u potpuno električnom modu i 206 km/h u hibridnom modu. Moćan osećaj ubrzanja unapređuje sistem e-AWD: momentalno aktiviranje 100% dostupnog obrtnog momenta električnog motora čini da zadnja osovina reaguje čim se nagazi na papučicu za gas. 

 

Nove funkcije razvijene za unapređenje ekonomičnosti modela Tonale plug-in
U modelu Tonale Plug-In Hybrid Q4, sistem za odabir Alfa DNK (DNA) postao je simbol ekonomičnog sportskog duha koji obuhvata sve tradicionalne sportske elemente brenda u okviru ekstremno održivog automobila. DNK funkcije su redizajnirane tako da odgovaraju specifikacijama vozila, unapređujući ekonomičnost i performanse. Zapravo, moguće je upravljati Q4 prianjanjem i elektronskim kontrolama, koordinisati delovanje motora i prenosa, i promeniti osetljivost komandi, sve na jedinstvenom selektoru. Ovaj prefinjeni sistem za kalibraciju omogućava vozaču da ostane fokusiran na put, bez da mu različite komande odvraćaju pažnju.

 

alfaromeotonalepluginhybridq4static2-6373b755a42ca_637618b7389f1.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4static1-6373b7d3abd11_637618b63cf0f.jpeg

 

Konkretno, režim ''Dynamic'' je dizajniran tako da naglasi performanse vozila sa posebnom kalibracijom papučice, upravljanjem prenosom i kontrolama za stabilnost koje su ukombinovane sa direktnijim reakcijama upravljača.

Režim ''Natural'' aktivira hibridnu vožnju sa pogonom na sva četiri točka kako bi se optimizovale performanse. Korišćenje motora sa unutrašnjim sagorevanjem i električnog motora obavlja se automatski i omogućava uštede energije i goriva, bez odustajanja od performansi.

Konačno, režim ''Advance Efficiency'' podešen je tako da omogući maksimalnu energetsku efikasnost u potpuno električnom modu. To je idealan režim za vožnju po gradskom centru, jer omogućava da se u potpunosti poštuju saobraćajni znakovi i ograničenja emisija. Konkretno, kada vozač skine nogu sa papučice, automobil nastavlja da se kreće u ''Sailing'' modu. Pritom, kada se vozi nizbrdo, novi sistem ''eCoasting Descent Control'' aktivira se kako bi se održavala konstantna brzina od 50 km/h (može se promeniti lakim dodirom papučice za gas ili kočnice).

 

alfaromeotonalepluginhybridq4dynamic32-6373b8b894c5d_637618b56b8ee.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4dynamic31-6373b8cf101fb_637618b548c2a.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4dynamic30-6373b8df47b5a_637618b52e209.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4dynamic28-6373b9003098a_637618b4da5f2.jpeg

alfaromeotonalepluginhybridq4dynamic27-6373b90c36674_637618b4c756c.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4dynamic26-6373b91b45abb_637618b4ad20b.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4dynamic25-6373b92e54bbc_637618b4912b4.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4dynamic23-6373b953c90d3_637618b4529c8.jpeg


Brojni ''EV Features'' elementi modela Tonale Plug-In Hybrid Q4 garantuju još ekonomičnije i opuštenije iskustvo vožnje. Konkretno, funkcija E-Save omogućava punjenje ili održavanje nivoa baterije kada je aktivan motor sa unutrašnjim sagorevanjem; sistem regenerativnog kočenja omogućava povraćaj energije tokom faza usporavanja i kočenja, čime se ona čuva u baterijama; i konačno, aktiviranjem moda E-Coasting, dolazi do povraćaja energije čak i kada vozač ne drži stopalo na papučici za kočenje.   EV Features elemente vozač može da kontroliše pomoću posebnih prikaza na instrument tabli.

 

alfaromeotonalepluginhybridq4dynamic24-6373b949438f9_637618b465b3e.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4dynamic22-6373b968a7a18_637618b42a1ac.jpeg

 

Tradicionalna dinamika vožnje brenda Alfa Romeo

Tonale Plug-In Hybrid Q4 nudi bezbednu, komfornu i prijatnu vožnju, sa agilnošću, lakoćom i dinamikom vožnje koji su najbolji u klasi. Njegova ekskluzivna tehnička rešenja naglašavaju sportski duh vozila i garantuju da će korisnik u potpunosti uroniti u jedinstveno iskustvo, u potpunosti u skladu sa Alfa Romeo tradicijom. Konkretno, model Tonale Plug-In Hybrid Q4 nudi bezbednost pogona na sva četiri točka, dok zadnju osovinu pokreće električni motor od 90kW (121KS), a prednju osovinu pokreće benzinski motor od 180KS, što garantuje maksimalnu stabilnost van puteva i na putevima sa slabim prianjanjem. Nadalje, napredni 4x4 hibridni sistem, koji ne spaja dva pogonska sistema fizički, već njima koordiniše na potpuno ''virtuelan'' način pomoću elektornike, čini model Tonale Plug-In Hybrid Q4 još lakšim, sa nenadmašnim upravljanjem. 

 

alfaromeotonalepluginhybridq4dynamic21-6373b97e960b5_637618b405854.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4dynamic20-6373b98be211c_637618b3d77fd.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4dynamic19-6373b9ac2861a_637618b39be20.jpeg

alfaromeotonalepluginhybridq4dynamic18-6373b9b9db04a_637618b387cb8.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4dynamic17-6373b9c63e412_637618b373b79.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4dynamic16-6373b9d3cd9d8_637618b35b835.jpeg

 

Superiorni kvalitet komfor garantuju premium iskustvo vožnje
Zahvaljujući još većem komforu u automobilu, najboljoj prostranosti u klasi i smanjenim emisijama Alfa Romeo Tonale Plug-In Hybrid Q4 je savršen terenac kako za upotrebu u gradu, tako i za vikend putovanja. Njegova unutrašnjost, koja je najbolja u klasi, nudi brojne opcije za čuvanje stvari, racionalno organizovan prostor i pravougaoni prtljažnik sa optimalnim ograničenjem opterećenja i ''hands-free'' otvaranjem. Njegova prostranost je takođe u vrhu klase: četvoro ljudi može da sedne komforno (2 napred i 2 nazad), a visok je 1.9 m. Za kraj, ali ne i najmanje važno, superiorni strukturni kvalitet vozila pruža izolaciju od vibracija i buke u kabini. To obuhvata i ''zvuk tišine'' električne vožnje, što omogućava izuzetno prijatno i tiho iskustvo vožnje. Komfor vozila unapređuje izuzetno fini kvalitet materijala i detalja, kao i kompletna ponuda inovativnih tehnologija koje su lake za upotrebu.

 

alfaromeotonalepluginhybridq4dynamic15-6373b9e22ccf3_637618b344bbd.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4dynamic14-6373b9f2abab6_637618b329d89.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4dynamic13-6373b9fe38e8e_637618b31674f.jpeg

alfaromeotonalepluginhybridq4dynamic12-6373ba098e622_637618b305fe8.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4dynamic11-6373ba1f604b4_637618b2d0b14.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4dynamic10-6373ba2facb28_637618b2b4d41.jpeg


Nadalje, komfor u automobilu dodatno obezbeđuje kontrola klimatizacije sa dve zone, prijatno ambijentalno osvetljenje, sofisticiran sistem za informacije i zabavu, prednja sedišta sa ventilacijom i grejanjem, i Harman Kardon zvučni sistem sa 14 zvučnika. Pored toga, novi model ima i električna vrata prtljažnika i bežičnu platformu za punjenje ispred menjača, gde je moguće bezbedno i praktično napuniti pametni telefon. Sva ova rešenja dizajnirana su tako da ponude kupcima modela Tonale superiorni nivo potpuno italijanskog komfora, prefinjenosti i uživanja. Kada je u pitanju bezbednost, Tonale Plug-In Hybrid Q4 nudi vrhunska rešenja za bezbedna putovanja - bilo samostalno ili sa porodicom i prijateljima - bez odustajanja od zadovoljstva vožnje. Zapravo, obuhvata ADAS sisteme automatske vožnje nivoa 2, kameru visoke rezolucije koja pruža pregled vozila sa uglom od 360, sisteme ''Blind-Spot Detector'' i ''Rear Cross-Path Detector'', kao i suepriorni strukturni i industrijski kvalitet, koji je osvojio 5 zvezdica kod NCAP-a. Konačno, mogućnost vožnje sa nultim emisijama u zonama sa ograničenjima i ukupna autonomija od 600km čine Tonale Plug-In Hybrid Q4 idealnim terencem za gradsku upotrebu, duga putovanja i vozne parkove kompanija. 

 

alfaromeotonalepluginhybridq4dynamic9-6373b85d1c388_637618b62882a.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4dynamic8-6373b8677ea08_637618b60f124.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4dynamic7-6373b876d358c_637618b5e7bec.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4dynamic6-6373b88bc68c0_637618b5c22da.jpeg

alfaromeotonalepluginhybridq4dynamic5-6373b89a25505_637618b5a525b_(1).jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4dynamic4-6373b8aac4be8_637618b588f79.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4dynamic3-6373b8ec98056_637618b517de1.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4dynamic2-6373b99a28af9_637618b3b79d2.jpeg

 

Softver povezanosti za superiorno iskustvo vožnje
Superiorni softver i povezanost obezbeđuju prijatnu vožnju karakterističnu za ovaj brend i garantuju komforno iskustvo i stalnu povezanost. Integracija glasovnog asistenta Amazon Alexa ističe se kao jedno od inovatignih tehnoloških rešenja ovog vozila, jer nudi praktičnu mogućnost interakcije sa sistemom bez korišćenja ruku i aktivaciju pomoću glasa. To olakšava da vozač zadrži ruke na upravljaču i oči na putu. Nadalje, Amazon Alexa omogućava da uvek budete u toku o stanju vozila čak i kada ste kod kuće, pružajući korisne informacije, kao što je nivo baterije modela Tonale Plug-in.

 

alfaromeotonalepluginhybridq4dynamic1-6373ba3eb15e1_637618b29e887.jpeg 01_alfaromeotonalepluginhybridq4staticlaunchimages23-6373b7e6b85c6_637618b254438.jpeg 01_alfaromeotonalepluginhybridq4staticlaunchimages22-6373b7ec4427b_637618b2499a2.jpeg

01_alfaromeotonalepluginhybridq4staticlaunchimages21-6373b7f31c02e_637618b23b9b3.jpeg 01_alfaromeotonalepluginhybridq4staticlaunchimages20-6373b7fc0c61e.jpeg 01_alfaromeotonalepluginhybridq4staticlaunchimages19-6373b7d9eba07_637618b269bff.jpeg


Potpuno novi ugrađeni sistem za informacije i zabavu deo je standardnog paketa i nudi sadržaje, funkcije i usluge koje se konstantno ažuriraju pomoću prilagodljivog Android operativnog sistema i 4G povezanosti putem ''Over The Air'' (OTA) bežičnog ažuriranja. Zahvaljujući ekranu visoke rezolucije čije su ukupne dimenzije 22.5 inča - potpuno digitalni ekran od 12.3 inča i glavni 10.25-inčni ekran osetljiv na dodir - kao i najboljem mašinskom interfejsu u klasi, Tonale Plug-In Hybrid Q4 omogućava laku, intuitivnu i dubinsku povezanost. Za iskustvo nalik pametnom telefonu, sofisticirani multitasking interfejs omogućava vozačima da sve neophodne informacije imaju u vidnom polju, bez da moraju da skinu oči s puta. Instrumenti modela Tonale Plug-In Hybrid Q4 obuhvataju i ad-hoc nadogradnje, kao što su electro-biscione u donjem delu desnog merila, koji menja boje na osnovu statusa električnog motora (ugašen, aktivan, i aktivno punjenje) i pruža informacije u vezi sa snagom i punjenjem.

 

01_alfaromeotonalepluginhybridq4staticlaunchimages17-6373b802e3d00_637618b230420.jpeg 01_alfaromeotonalepluginhybridq4staticlaunchimages18-6373b7df1e947_637618b260b38.jpeg 
 

Četiri nove funkcije debitovale su u okviru modela Tonale Plug-In Hybrid Q4 i dodatno su proširile paket usluga Alfa Connect Services: 
- E-control: omogućava kupcu da kontroliše razne funkcije na osnovu funkcija EV - kao što su punjenje i sistem kontrole klimatizacije - na daljinu, direktno putem My Alfa Connect aplikacije.
- Dynamic Range Mapping: omogućava vozačima da voze s mirom, prikazujući destinacije do kojih mogu da stignu na osnovu nivoa baterije, na mapi sistema navigacije kao i u My Alpha Connect aplikaciji.
- Charging Station Finder: omogućava kupcu da pronađe javne stanice za punjenje na mapi sistema navigacije kao i u My Alpha Connect aplikaciji.

 

01_alfaromeotonalepluginhybridq4interiorlaunchimages27-6373b5069fe38_637618b8ee32e.jpeg 01_alfaromeotonalepluginhybridq4interiorlaunchimages28-6373b5003b7ff_637618b901b4b.jpeg 01_alfaromeotonalepluginhybridq4interiorlaunchimages29-6373b4fa67477_637618b9098ba.jpeg 01_alfaromeotonalepluginhybridq4interiorlaunchimages30-6373b4f525d90_637618b91235b.jpeg

 

Tonale Plug-In Hybrid Q4 dodatno je nadgradio ekosistem Alfa Romeo usluga tako da omogući potpuno inovativno putovanje korisnike: od onlajn kupovine do NFT (nezamenljivi token) sertifikata na blokčejnu. Prvi put u okviru modela Tonale, NFT tehnologija je potpuno novi element u svetu automobilizma, a Alfa Romeo je prvi proizvođač koji je povezao NFT digitalni sertifikat sa vozilom. Ova upečatljiva internet funkcija, koja je odmah spremna za funkciju i održiva, naglašava ljubav brenda prema inovacijama. Konkretno, na osnovu odabira kupca, NFT generiše sertifikat koji garantuje identitet i dobro održavanje vozila, i čuva njegovu rezidualnu vrednost. NFT sertifikat pruža dodatni izvor kredibilnosti na tržištu polovnih automobila i još je pouzdaniji u slučaju modela Tonale Plug-In Hybrid Q4 jer sadrži još više informacija. 

 

alfaromeotonalepluginhybridq4interior24-6373b3279cec9_637618bb4ee77.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4interior26-6373b3071d585_637618bb7692a.jpeg 01_alfaromeotonalepluginhybridq4interiorlaunchimages31-6373b4f048dc6_637618b91bb17.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4interior23-6373b3421edd4_637618bb31ac9.jpeg

alfaromeotonalepluginhybridq4interior22-6373b36029b4a_637618bb100e2.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4interior21-6373b37d846a9_637618bae30cb.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4interior20-6373b39f1f054_637618babcfde.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4interior19-6373b3d2d7b41_637618ba81dd6.jpeg

 

Strategija game i prva ''Speciale'' verzija

Tonale Plug-In Hybrid Q4 je vrhunski model u gami i u skladu je sa simplifikacijom i racionalizacijom strategije game Alfa Romeo. Zapravo, može se već naručiti u ekskluzivnoj Edizione Speciale verziji, sa širokim arsenalom tehnoloških sadržaja i povezanosti, kao i sa paketom Veloce, za postizanje maksimalnih performansi i sportskog karaktera. Edizione Speciale obuhvata i umetke na titanijumskoj karoseriji, posebni znak na branicima, i crni znak ''Tonale'', 20-inčne alu-felne, metalne papučice, i crvene Brembo čeljusti kočnica kao i aluminijumske ručice, integrisane u stub upravljača. Kasnije, kupci će moći da poruče i Tonale Plug-in Hybrid Q4 sa paketom Ti, za elegantniji i istaknutiji stil.

 

alfaromeotonalepluginhybridq4interior18-6373b3e6e08f9_637618ba6c614.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4interior16-6373b4239f75c_637618ba2b579.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4interior15-6373b44581d59_637618ba067f5.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4interior14-6373b462a1a2a_637618b9d39a4.jpeg

 

Alfa Romeo Authentic Accessories 
Ponuda dodataka unapređuje sportski duh modela Tonale Plug-in Hybrid Q4 sa više od 100 Authentic Accessories dodataka: od funkcionalnih aspekata, preko komfora, bezbednosti i aktivnosti za slobodno vreme, do unapređenja stila i ličnosti modela Plug-In Hybrid Q4.

 

alfaromeotonalepluginhybridq4interior12-6373b49348e8a_637618b98cc47.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4interior11-6373b4ae84005_637618b96a1e8.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4interior10-6373b4ca5e5ef_637618b94a358.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4interior6-6373b28ccf64b_637618bc02ce9.jpeg

alfaromeotonalepluginhybridq4interior5-6373b2b4571f5_637618bbd2fe5.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4interior4-6373b2cb9a46a_637618bbba4a5.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4interior3-6373b2e064171_637618bba4ce3.jpeg alfaromeotonalepluginhybridq4interior1-6373b4e1552ef_637618b9303f9.jpeg

 

Među dodacima za Tonale su titanijumski detalji, kao što je upečatljiva boja centralnog ''V'' dela rešetke hladnjaka i donjeg štitnika. Sa bočne strane, velike 20-inčne alu felne i poklopci retrovizora stvaraju izgled zbog koga će se svi okretati za automobilom. Pored toga, ostali dodaci u boji titanijuma dodaju još sportskog karaktera, a među njima su longitudalni krovni nosači i elegantni zadnji štitnik.

Bogatstvo Alfa Romeo Authentic Accessories dodataka kompletiraju detalji koji će svakako biti primećeni: od centralnog stuba dizajniranog u ugljeničnom stilu i Alfa Romeo znaka za osvetljenu instrument tablu, preko pragova vrata sa znakom Tonale, do tepiha za sve klimatske okolnosti sa znakom Tonale i do poklopaca ventila guma sa Alfa Romeo znakom, poprečnih šipki i praktičnog nosača za skije, kao i crvenog namotaja kabla, i torbe za kabl, kako bi se elegantno odložio u prtljažniku. Authentic Accessories dodaci izrađeni su u bliskoj saradnji sa inženjerima i dizajnerima brenda Alfa Romeo kako bi se obezbedio vrhunski kvalitet. 

 

stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo kakve je utiske o Tonaleu posle jednonedeljnog druženja imao naš auto novinar Perica Rajković. Test je objavljen na web portalu "Auto Republike",

 

AR test: Alfa Romeo Tonale 1.5 MHEV Turbo/160 ks

 

AR test: Alfa Romeo Tonale 1.5 MHEV Turbo/160 ks


Sveti Tonale spasitelj


Poslednji novitet italijanskog proizvođača Alfe Romeo datira još iz 2017. godine, normalno je dakle što se Tonale dočekuje kao Mesija, čudo koji bi trebalo da spase ovaj legendarni brend, od nedavno u sastavu grupacije Stellantis.

Od kako je 2020. godine Alfa Romeo prestala s proizvodnjom sportskog modela 4C, ponuda se svela na duo Gullia/Stelvio, nedovoljno da bi se na njega gledalo kao na „ozbiljnog“ proizvođača.

 

20221031_111821.jpg

 

Zašto je tako i ko je krivac, duga je priča, činjenica je da Alfa nije što je nekada bila, na žalost brojnih poklonika, računajući i moju malenkost. Davno je to bilo kada smo k’o klinci balavili na prozorima Alfette i Alfasuda, odnosno Alfe 33 i 75, da bi se par decenija kasnije divili formama Alfe 156, 159 i modela zvanog Brera…

Već u zrelim godinama dočekah i da se nađem za upravljačem modela Mito, Giulietta, Giulia i Stelvio, danas eto i kompaktnog SUV-a Tonalea. I priznajem da sam baš bio zaintrigiran, da ne kažem uzbuđen kao pubertetlija pred prvi ljubavni randevu, iako sam nakon tolikih godina i voženih noviteta pomalo „otupeo“! I dobih ga bogami na čitavu sedmicu, tako smo se barem intimno dobro upoznali, bez obzira što sam bio pomalo razočaran njegovom otužnom sivom bojom, umesto tradicionalne crvene, odnosno zelene „Montreal“, koja je obeležila početak komercijalizacije.

 

20221031_11822.jpg

 

Retki su dakle trenuci kada imamo jedan novitet kod Alfe, rekao bih u najboljem slučaju svake prestupne godine, što zaslužuje da mu se posveti dužna pažnja. Tonale je zapravo trebalo da ugleda svetlost dana još odavno, uzevši u obzir da je u manje-više istom obliku predstavljen još daleke 2019. godine, te da je odmah pobrao silne pohvale medija i javnosti po pitanju dizajna.

U Milanu su to ozbiljno shvatili tako da je i serijski model zadržao praktično sve glavne karakteristike koncepta. Sve je tu, elegantna i prepoznatljiva maska, tanka svetla iz tri dela kao referenca ka nekadašnjim modelima SZ i RZ (Radster Zagato) iz osamdesetih godina, zaobljeni bočni prozori i snažno zakošeno zadnje staklo, bez da su zaboravljeni dobro poznati naplaci s pet okruglih otvora od 20 cola (opcija), iz kojih vire crvene kočione čeljusti Brembo.

 

Zaobljena stražnjica s isto tako orginalnom svetlosnom grupom deluje ujedno elegantno i snažno, no ukoliko ste ljubitelji velikog završetka izduvne cevi, bićete razočarani, kod Tonalea ova su totalno nevidljiva. Sve u svemu po pitanju vanjskog izgleda, Alfa Tonale je tačno kakva bi trebalo da bude, zavodljiva i atraktivna. Prema mom skromnom sudu u ovom trenutku možda je i najlepša u segmentu, uostalom može se pohvaliti titulom „Best New Design 2022“ u kategoriji kompaktnih SUV-ova, koji su joj dodeli čitaoci popularnog nemačkog časopisa „Auto Motor und Sport“.

 

20221031_112536.jpg

 

Neću dakle ulaziti u detalje i opisivanje, tu su fotografije pa sami procenite, iako je evidentno da deluje privlačnije u nekoj „življoj“ boji. U svakom slučaju ta privlačnost na prvi pogled dobro će doći, jer se Tonale namerio na jake igrače, počevši od nemačke trojke zvane: Audi Q3, BMW X1 i Mercedes GLA, pa sve do Volvoa XC40 i Range Rovera Evoquea, te brojnih aziskih i francuskih konkurenata, gde pre svega mislim na osveženi DS7 i novi Renault Austral, s kojima ćemo se družiti početkom decembra…

Što se tiče spoljašnih dimenzija Tonale spada među najkorpulentije u segmentu (4,53 m), za osnovu je poslužio Jeep Compass, s tim da je kod Italijana platforma znatno izmenjena. Pored poznatog dizela 1.6/130, benzinski blok u Tonaleu isti je kao kod Jeepa, dakle 1.5 Turbo, potpomognut električnim motorom od 20 ks, koji se napaja iz litijum-jonske baterije kapaciteta 0,77 KWh.

 

20221107_082125.jpg

Tonale je tako prvi elektrifikovan model proizvođača, nakon ovde predstavljenog „mild“ hibrida, pred kraj godine očekuje se i PHEV verzija s pogonom na sva četiri točka. I ona je na bazi Compassa ali „navijena“ na 275 ks (245 kod Jeepa), zahvaljujući snažnijoj bateriji i elektromotoru, uz maksimalnu električnu autonomiju od 62 km.

Proizvodnja se obavlja u fabrici Pomiligliano d’Arco pored Napulja, u koju je Stellantis uložio značajna sredstva. Napravljena 1972. godine za potrebe izrade modela Alfasud, u njoj su se do 2011. proizvodili različiti modeli kuće (poslednji je Alfa Romeo 159), od tada s njenjih proizvodnih traka silazi samo Fiat Panda.

Navedeno kašnjenje jednim delom se objašnjava potrebom njene modernizacije ali i činjenicom da su odmah nakon fuzije PSA-FCA direktor stila kod Stellantis Žan-Pjer Pluje i generalni direktor grupe Karlos Taverez, insistirali na izvesnim estetskim i  tehničkim detaljima, što se pre svega odnosi na elektrifikaciju… A kad smo već kod fabrikacije (proizvodnje) recimo da Tonale ima garanciju od 5 godina ili 200.000 pređenih kilometara.

 

„Bella macchina“
Za upravljačem Tonalea, odmah se možemo uveriti u savršen sklad između autentičnog stila Alfe i njene tradice, uz upotrebu najmodernije tehnologije koja se danas podrazumeva. Komandna tabla istovremeno je koktel klasičnih formi i haj-tek (high-tech) detalja, teško da se nekome neće dopasti!

Na masivnoj centralnoj konzoli je poveći ekran od 10,25 inča, ispod kog su elegantni izduvi za dopao/hladan vazduh, s retko lepim i kvalitetnim dugmića za njihovo podešavanje (čitajte otvaranje/zatvaranje i smer vazduha), a još malo niže su izdvojene funkcije klima uređaja, tj grejanja. Ako ništa drugo barem su one direktne i jednostavne za upotrebu, jer na centralnom ekranu je meni dugačak kao gladna godina, trebala mi je čitava sedmica da pronađem određene funkcije, kao što je to recimo izbor dekorativnog osvetljenja kabine (pet boja).

 

20221031_113141.jpg

 

Instrument tabla s svoje strane je zaista primer kako bi trebalo da izgleda jedna numerička, opet se radi o suptilnoj kombinaciji tradicije i digitalne tehnologije. Smešteni ispod tradicionalnog dvostrukog „kačketa“, savršeno imitiraju klasične isntrumente s kazaljkama, uz još gomilu važnih i interesantnih informacija, kao što je stanje baterije i pomoć koju elektromotor pruža u datom trenutku.

I ovde je meni retko bogat, bogami i komplikovan, u jednom trenutku ne znam na šta sam klikno te mi se „slika“ izgubila, bio sam na muci da ponovo pronađem i vratim željeni ekran s instrumentima… Kad kažem željeni ekran mislim na takozvani „Heritage“, koji po svemu podseća na instrumente Alfe iz slavne epohe osamdesetih godina.

Zaključak je da je Tonale moderan SUV, bogato opremljen, predviđen da funkcioniše u paru s vašim smartfonom, koji se može bežično napuniti na centralnoj konzoli između sedišta, potpomognut konekcijama Apple Car Play i Android Auto. Mnogima će biti mnogo važnije da u rukama imaju lep sportski upravljač s integrisanim dugmetom za startovanje motora s leve strane, koje se dakle koristi levom rukom (palcem u principu).

 

Uvaljen u savršeno oblikovano kožno sedište sa snažnim bočnim osloncima i svim mogućim električnim podešavanjima, koje je ujedno grejano i ventilirajuće, vozač do nekih 1,9 m visine oseća se savršeno. U protivnom poželeće da spusti sedište još niže, što je bio slučaj s mojim kršnim prijateljem koji mi je pomogao u realizaciji fotografija u vožnji.

Sve što je vidljivo u unutrašnjosti deluje zaista lepo i kvalitetno, kako na oko tako i na dodir, računajući i centralnu armaturu od mekane plastike, prošivenu koncem. Osim što deluje privlačno, enterijer je i veoma praktičan, prostora za odlaganje sitnica ima u izobilju. Ni putnici pozadi nisu zapostavljeni, no Tonale se na ovom polju ne može nadmetati s tenorima u segmentu.

Nakon što sam se nekako smestio iza delije za upravljačem od bezmalo 1,9 m, shvatih da s mojih  skromnih 1,72 m visine, kolenima dodirujem sedište. Naprotiv, kada je moja malenkost za upravljačem pozadi mogu komforno putovati dve znatno više osobe, koje nemaju nikakvih problema ni s kolenima ni s glavom.

 

Ipak se ne mogu oteti utisku da je prostor na zadnjoj klupi u izvesnoj meri žrtvovan na račun prtljažnika, a sve u propagandnom stilu kako je ovo SUV za dinamične i mlade bračne parove, eventualno s decom nižeg uzrasta, kojima je važniji utovarni prostor.

Ponosni vlasnik može da računa na „lepih“ 500 litara pa i više, u zavisnosti od položaja police koja ga deli po horizontali, što je za samo 25 litara manje od onog što nudi veliki Stelvio. Naravno da se nasloni obaraju i da je dobijena površina ravna, dok je u središnjem delu naslona otvor za skije i duže predmete. U dnu već kao po običaju ne pronađoh rezervni točak, no prostora ima za jedan „ćopavac“, koji ne smanjuje ukupnu zapreminu.

 

Prva „električna“ Alfa
Novi Tonale označava mini revoluciju za proizvođača, po prvi put srećemo se s jednom, nazovi elektrifikovanom Alfom Romeo! Naime, ovde je primenjeno kompromisno rešenje, ne radi se dakle o nekakvom blagom hibridu zanemarljive snage, još manje o hibridu sa spoljašnjim punjenjem i snažnim elektromotorom, već o „elektromotorčiću“ od 15 KW (20 ks), koji je ubačen u sedmostepenu automatsku menjačku kutiju DCT.

Umesto „motor“ pravilnije bi bilo reći starter-generator (anlaser-alternator), napajan 48-voltnom baterijom snage 0,77 KWh. Osnovni agregat je naravno benzinski 1.5 od 160 ks, savremen blok s direktnim ubrizgavanjem i turbo punjačem s promenjivom geometrijom VGT (variable geometry turbo), što nije slučaj kod slabije modifikacije od 130 ks. ...

 

https://autorepublika.com/2022/11/12/ar-test-alfa-romeo-tonale-1-5-mhev-turbo-160-ks/

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

petrolped.jpg PetrolPed: Alfa Romeo Tonale PHEV Q4

 

Plug-in hibrid koji daje Tonaleu snagu koja mu je nedostajala:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pročitah danas da se u USA vremešni Jeep Compass sada nudi i sa Alfinim 2,0T od 200 ks i 300 Nm ( poznatom iz Giulie ) i to u AWD izdanju.

 

A mučeni Tonale, mada je Alfa, nema pravo na taj Alfin motor. Ni u u USA, ni u Evropi ... Život nekada baš zna biti nepravedan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

km77youtubelogo.jpg km77.com: Tonale na testu izbegavanja ''severnog jelena''

 

Sa ENG prevodom.

Alfa Romeo Tonale je drugi SUV iz Alfa Romea. U ovom video snimku manevra izbegavanja i slaloma testirali smo verziju sa benzinskim motorom od 131 konjsku snagu, koji je uparen sa 7-stepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom. Alfa Romeo Tonale u ovoj recenziji ima točkove od 20 inča, umesto standardnih 18-ca, a gume su Pirelli PZero u veličini 235/40 R20 96V.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT: Alfa Romeo Tonale Plug-in Hybrid Q4

 

Najzad je spremna plug-in verzija Tonalea, koja donosi dvostruko više snage (280 konja) u odnosu na one koje su do sada postojale. Pored snage i boljih performansi, važni aduti su joj autonomija od preko 80 km gradske vožnje isključivo na struju, kao i 600 km u hibridnom režimu. Vozili smo prvu Speciale verziju Tonalea, posle koga u Alfa Romeu ništa neće biti isto...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Objavljeni su rezultati prodaje u Evropi za oktobar i novembar 2022. i za Tonale.

Tako da za ovaj, kako je najavljeno bitan model za proizvodjaca, mogu polako da pocnu da se prate i rezultati prodaje.

A te cifre se za sada vrte oko cifara veceg i 5 godina starijeg Stelvia:

 

Untitled.thumb.png.5c00dd98df9444cad9296139d97b32f8.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realno, očekivao sam bar 2x više. Ali hajde da sačekamo 2023. godinu. 

Mada BMW X1 ponudom motora i izvedbi jede Tonalea.

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamolio sam ovlaštenog zastupnika za FCA modele ovdje kod mene da malo pregledam i provozam novi Tonale (preko veze je l' :D)

 

Što se tiče dizajna, agilnosti, upravljivosti, nemam zamjerke. Unutrašnjost bi mogla biti zer'cu kvalitetnija jer su pojedini dijelovi konzle od tvrde plastike ala dostavni Caddy. Cajger i upravljač su u Alfinom stilu, dok cu na centralnoj konzoli crna "klavirska" plastika sa prekidačima po ugledu na Stellantis derivate. Po meni jako ružno jer to ne odgovara jednoj Alfi :thumbdown:

 

E sad, po meni najveća mana ovog modela je pogon - samo je u ponudi 1,5-litarski dizel sa automatskim mjenjačem, a prema riječima zastupnika uskoro se u ponudi treba naći i snažniji 1,6-litarski dizelaš Fiatove konstrukcije...To tek treba da se vidi.

 

Kada bi bio 2.0 JTD i imao pogon na sva četiri točka to bi po meni bila prava Alfa, ovako mi je previše para za premalo muzike :no

 

Ukoliko nešto ne urade na ovom polju, konkurencija će da ih pomete sa tržišta, jerbo ih svi u toj klasi i segmentu šiju za tri koplja u pogledu pogonskih opcija...

Share this post


Link to post
Share on other sites

2023-Alfa-Romeo-Tonale-Usa-Dodge-Hornet 01.jpg Nuova-Dodge-Hornet 02.jpg Dodge-Hornet 03.jpg

 

Quote

Gli indizi dalla Turchia. L’episodio che scatena ogni supposizione è l’avvistamento di un prototipo di Dodge Hornet in Turchia, a Bursa, vicino allo stabilimento Tofaş dove nasce la Fiat Aegea (nota come Tipo alle nostre latitudini). Quel muletto, però, non aveva solamente l’aspetto di una Hornet: alcuni particolari, come i paraurti, denotano delle modifiche pensate per semplificare lo stile dell’americana. In più, i badge della Dodge non erano presenti: fantasticando, al loro posto ci potrebbero stare quelli della Fiat (o di molti altri marchi Stellantis, se proprio ci si vuole spingere lontanissimo).

 

Šuška se o Fiatu na bazi Horneta/(Tonalea).

https://www.quattroruote.it/news/nuovi-modelli/2023/02/21/dodge_hornet_un_futuro_da_fiat_per_la_cugina_d_america_dell_alfa_romeo_tonale.html

https://www.quattroruote.it/news/nuovi-modelli/2023/02/23/fiat_nuova_suv_c_e_la_immagina_cosi_anche_come_nuova_bravo_.html

https://www.instagram.com/p/CpClfTWsj-g/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

 

Za sada ok. Vidjećemo šta će da se izrodi na kraju :D

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo povećava proizvodnja modela Tonale da bi zadovoljio veliku potražnju

 

alfa t 01.jpg

 

Alfin novi krosover Tonale je naleteo da veliko interesovanje kupaca pa će italijanski proizvođač automobila zbog velike potražnje dodati drugu smenu u fabrici Pomiljano u Italiji u kojoj se proizvodi Tonale. U istoj fabrici, Stellantis takođe pravi Fiat Pandu, a uskoro će ista montažna linija postati odgovorna i za Dodge Hornet, koji je u suštini preimenovana verzija Tonalea. Italijanski krosover se trenutno prodaje u Evropi i Japanu, a uskoro će stići i na američko tržište.

Fabrika Pomiljano je prošle godine imala snažan rast proizvodnje od 34% na ukupno 165.000 jedinica, od kojih je 20.000 Tonale. Uz dodatak druge smene za krosover, proizvodnja modela Tonale će se povećati na oko 400 jedinica dnevno. U svojoj prvoj godini na tržištu, prodat je 11.171 primerak Tonalea u Evropi, ali je još u novembru prošle godine objavljeno da su prednarudžbine za model dostigle 35.000 jedinica. Tonale je deo plana Alfa Romea da do kraja decenije najmanje 40% njihove prodaje dolazi van Evrope u poređenju sa samo 18% u 2021. Očekuje se da će blisko povezani Dodge Hornet ostvariti snažnu prodaju, prema ranim procenama više od 40.000 potencijalnih prodaja godišnje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...