Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Tonale / Alfa Romeo C-SUV

Recommended Posts

10 minutes ago, moron said:

Evo tebi kalkulatori...

Na treba mi, znam koliko košta Tonale u SRB.

 

Znaš i ti jer:

- video si cene u GER.

- video si da ''FCA Srbija'' u svojim zvaničnim PR saopštenjima (svako je okačeno u temi na kojoj smo) navodi politiku jedinstvenih cena za Tonale.

- video si i moj post o cenama za Tonale u SRB - napisan 11.05.2022.

 

Ali, ipak si odlučio (suprotno svemu gore navedenom) da veruješ da će Tonale u SRB biti 56k evra samo zato što ste ti i drugar koristili lošu matematiku. Pa, veruj onda... ljudi mogu da veruju u svašta :D, to je pravo svakoga od nas.

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemamo ti i ja nesporazum oko toga koliko će u Srbiji koštati onaj Tonale koji košta 39.000 u Nemačkoj, Italiji, Francuskoj ...

 

Imamo nesporazum oko jedne reklame, za koju ti ja kažem da je nezakonita jer je obmanjujuća, a koju reklamu ti uporno braniš kao pravilnu, ali, možda u ekonomskom delu samo neprilagodjenu mom intelektu :)

 

Naravno, matematički se ne mogu sa tobom složiti kako se računa deo u visini od 33% od nečega :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, moron said:

Imamo nesporazum oko jedne reklame, za koju ti ja kažem da je nezakonita jer je obmanjujuća, a koju reklamu ti uporno braniš kao pravilnu, ali, možda u ekonomskom delu samo neprilagodjenu mom intelektu :)

Ne branim je na taj način, čak sam rekao suprotno od toga... i rekao sam da oni sami sigurno imaju najviše posledica od tako sročene promo ponude.

Svejedno, moguće su skorije izmene u toj ponudi u smislu pojašnjavanja njenog sadržaja. :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, ne, ne manjajte sada ništa :)  Poslao sam tu ponudu jednom dobrom drugu sa IQ oko 155-160, koji je na svetskom prvenstvu zagonetača pre par godina u klasi "seniora" ( svi iznad 50 godina ) bio u TOP 3 u Pekingu. A pošto radi u lizingu, možda će on pravilno razumeti :) Ja sam ipak u klasi onog američkog predsednika, sa IQ oko 80 i to ako Bog da :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, andreja.micovic said:

ucesce 9197, na rate 18672 i zadnja rata 9197, ukupno 37066 eur

opet, ovo se slaze sa cenovnicima sto je @moron podelio u Evropi

Treba imati u vidu da u toj ponudi (iznos rate) mora biti uključena i zarada Banke/Lizing kuće, tj. kamata... tako da ako je po cenovniku npr. 37k evra ne može i ukupno plaćanje po ponudi biti 37k evra, već ipak malo više od toga jer je uključena i zarada Banke/Lizing kuće. Svakako ne naravno ni blizu do 56k evra... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad me zvao moj dobar drug "lizingaš" :)  

I čovek je onu ponudu matematički razumeo na isti način kao i ja ( da je ukupna vrednost plaćanja po rentu ili lizingu preko 56 hiljada ). Čovek je inače član Izvršnog odbora lizing firme. Ali, očito, džaba mu njegov IQ i znanje za pravilno razumevanje marketinga Alfe :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, moron said:

I čovek je onu ponudu matematički razumeo na isti način kao i ja...

Eto, ja nisam... i? 100 ljudi 100 ćudi... a svakako bi bolje (za njih) bilo da su napisali jasnije.

 

Ono na čemu ti insistiraš - da su te obmanuli - je realno glupost od tvrdnje.

Posle sagledavanja njihove promo ponude nisi ti pomislio da je njihov auto jeftiniji nego što jeste (pa poleteo da ga kupiš kad ono auto skuplji = obmana), već si ti zaključio da je njihov auto skuplji nego što jeste. Nemaš ti tu nikakvu štetu, nego je imaju oni što im ljudi (koji vide ponudu) pomisle da je auto dosta skuplji nego što stvarno košta.

Nego eto... ljut si jer kriju Tonale do 11.07. iako su im stigli :D pa pričaš stvari za koje znaš da nisu tačne (jer znaš koliko stvarno košta Tonale).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za sada, mogu samo kratko da kažem "Bravo za Tonale za 5 zvezdica na NCAP"-u, mada ne bih rekao da je blisatao u svim segmentima ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakav je ovo cirkus na 6 min 40 sec te 7 min videa?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledah danas "Tonale" u salonu.

Ako uzmem u obzir ono što sam moga0 očima videti i prstima i telom opipati, prvi utisci o vozilu veoma pozitivni. Sve to veoma skladno i lepo deluje, udobno, prijatnih i bogatih materija, sa kvalitetnom završnom obradom.
Čak deluje i da je ponuda prostora iznad proseka za kola te klase.

Naravno, "Headroom" pozadi nije na nivou neke kocke kao što je Jeep Renegade (pa u Renegade "ne udaram" glavom pozadi, a u Tonaleu "udaram"), ali, dosta tu mesta ima. Više nego u nekim vozilima slične dužine. Odrasli ljudi prosečne visine neće pozadi imati ni najmanji problem da se udobno smeste.

Tek, "na prvu" bih rekao "Bravo !!!"

 

1.jpg 2.jpg

3.jpg 4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma, izgleda može Compass biti i skuplji, moguće da je on klasa iznad :)

Bio je danas u salonu i jedan Compass na kome je pisalo:

"Puna cena vozila 54.500" i

"Cena sa akcijskim popustom 46.300".

 

Dakle, kao da je prilika za "uštedu" od 8.200  :) Ako ga kupiš sa 1,3 PHEV ...

 

U odnosu na njegovu cenu, ovaj Tonale ima socijalnu cenu :) Ali on je "samo" MHEV.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakvi su utisci što se tiče veličine auta? Meni zbog zasečenog krova na slikama deluje mali, iako su dimenzije sasvim solidne. 

 

A vidim da ste i raspravljali o onoj zbunjujućoj lizing ponudi. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako si u prilici, prošetaj jednom sam do nekog Alfa salona i svojim telom premeri tu unutrašnjost Tonalea. Nikada ne veruj tudjim rečima :) A nekada ni svojim očima :) 

Meni ( sa 192 cm i malo dužim trupom ) na prednjim sedištima to deluje sasvim u redu.

Pozadi "onako". Nije baš da blista. Ima npr. i kraćih kola u toj klasi ( npr. Škoda Karoq ) u koja ja pozadi sednem bez i najmanjih problema ( ne udarim glavom u nebo ). U Tonale ne mogu pozadi ( udaram ). 

Ali, verujem da ljudi prosečne visine i prosečne gradje neće imati bilo kakvh problema da u Tonale komforno sednu pozadi ( u nepanoramsku verziju ).

Edited by moron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za moj ukus, spolja je sve to perfekcija. Osim jednog detalja – točkova od 20“. To mi posebno ružno u svetlu malih diskova ( samo pogledaj disproporiciju veličine diskova i felni na slici koju sam okačio ).
Mentalno, u ovom promo paketu ne ide mi nikako samo 130 ks ( +20 ks EM ) uz točkove od 20“, pri čemu Tonale u nižim paketima dolazi sa 18“ ( osim „Veloce“, on je uz 19“ ).
Mogu samo zamisliti šta mu ostaje od deklarisanih perfomansi za taj motor ( koje su date uz 18“ ) kada se na njemu nalazi točak od 20“. Da razlika mora biti velika, vidi se i kada pogledaš deklarisani WLTP raspon CO2.
Ili, ona (sama za sebe) prelepa crvena kočiona klešta, sa natpisom Alfa Romeo. To meni mentalno ide jako lepo uz neku moćnu mašinu. Ali, uz samo 130 ks i one malecne diskove. Meni to ne ide.
A o dimenzijama guma da ne pričam.
Promo paket je na gumama 235/40(  20“ ). Pa, Honda civic Type R od 320 ks može takodje da bude na 20“ ( ali, posle FL dolazi stadardno i na 19“, a nosi i 18“ ) i praktično je na istoj visini guma ( jer je 245/35), ali, Tonale sa 130 ks nije „besna mašina“. Koji će mu moj tako niska guma.
Em ćeš tu gumu lako da sasečeš, em felnu da razbiješ (znam jednog koji je na asfaltu naleteo na kamen sa točkom do 20“ i nije uništio gumu, ali mu je bukvalno pukla felna, izbijen deo obruča ).
Dakle, to su neki detalji koje mu na oko zameram „na prvu“ i i smislu dizajna i posledica koje iz toga slede. 
XXXL felne.
Niske gume.
Mali diskovi u kombinaciji sa crvenim kleštima uz takav motor 
Ali, to je samo moje mišljenje.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/5/2022 at 3:41 PM, neshaoct said:

Biće na Forumu izveštaj sa te promocije odmah 11.07.

 

Očekivao sam ovde na FLCS neki "live stream" sa promocije (za nas "bez ulaznica" :) ) , a ne da o tome najpre čitam na B92, koji je već objavio vest.

"Nije u redu" :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMG_0583.JPG

 

IMG_0562.JPG IMG_0649.JPG

 

Tonale sa dizelom 1.6 MJet2 130KS i DDCT (Dual Dry Clutch Transmission) je najjeftiniji Tonale sa cenom od 35.500 evra.

 

IMG_20220711_132659.jpg

 

- blagi hibrid sa 130 ili 160 konja i 240Nm, plus još 55Nm od baterije, pogon napred.

- plug-in hibrid sa 275 konja i preko 500Nm, pogon na svim točkovima.

- biće i QV verzija Tonale, još se ne mogu iznositi detalji.

 

Blagi hibrid koji radi kao hibrid

 

IMG_20220711_133148.jpg IMG_20220711_133420.jpg IMG_20220711_133446.jpg IMG_20220711_133506.jpg

 

Za razliku od klasičnih blagih hibrida (svejedno da li na 12V ili 48V) kod kojih postoji kaiš, kod Tonalea je sklop u okviru automatskog menjača što mu omogućava da se kreće samo na struju (brzine ispod 15 km/h, kao i kad uslovi to dozvole prilikom ''kruziranja'' na autoputu pri konstantnoj brzini od 120-130 km/h). Naravno, može kočenjem da puni bateriju kao hibridi, da krene iz mesta samo na struju, kao i da performanse koje daje baterija pomognu motoru SUS prilikom jačih ubrzanja.

 

Kad je 130, a kad 160 konja?

 

U obe varijante je 1.5 turbo-benzinac, ali je razlika u turbini. Ako ima turbinu varijabline geometrije onda je sa 160 konja.

 

IMG_20220711_132923.jpg IMG_20220711_133009.jpg

 

Plug-in hibrid

 

IMG_20220711_133543.jpg

 

Najavljeno je da stiže krajem 2022. godine. Osnova je 1.3 turbo-benzinac plus električni motor koji pokreće zadnje točkove:

 

 IMG_20220711_133627.jpg IMG_20220711_133704.jpg

 

Do stotke za 6.2 sekunde, rezervoar 42.5 litara, baterija 15.5 kWh, domet samo na struju preko 60 kilometara. Kažu preko 500Nm obrtnog momenta. ''Preko 500'' jer se ne može reći jedna cifra imajući u vidu da su u samo jednom kratkom vremenskom intervalu i motor i struja na 100% snage koju istovremeno daju, pa zato onda uzmu manju vrednost i kažu ''preko 500 Nm'' jer toliko uvek ima.  

 

ADAS

 

IMG_20220711_132352.jpg

 

Kao standard na Tonale dolaze:

  • Autonomous emergency breaking with vulnerable road users.
  • Lane support system - departure warning + keeping assist.
  • Intelligent speed assist with traffic sign recognition.
  • Drowsy driver detection.
  • Rear seat reminder alert.

U zavisnosti od paketa/doplata:

  • Blind sport detection with rear cross path.
  • Back up camera with dynamic lines + semi automatic parking.
  • 360 view camera.

Šasija i vešanje

 

IMG_20220711_133918.jpg

 

Nezavisni MacPherson napred i pozadi, balans mase kod varijanti sa pogonom napred je 56/44, a kod varijante sa pogonom na svim točkovima 52/48. Opcija su ''amortizeri na struju'' tj. adaptivni amortizeri.

 

DNA i prenos snage

 

IMG_20220711_134307.jpg

 

Naravno tu su Alfina tri moda vožnje (D/N/A), dok je LSD opcija kod varijanti sa pogonom samo napred. Kod varijante sa pogonom na svim točkovima (plug-in hibrid), električni motor zadužen za zadnje točkove momentalno daje 126KS/250Nm.

 

Ekrani

 

IMG_0560.JPG IMG_0589.JPG

 

Potpuno digitalna tabla 12.3 inča, plus centralni displej infotainmenta sa dijagonalom 10.25 inča. Na digitalnoj tabli (u ''N'' modu), a kao omaž starim Alfama, ''cajgeri'' pokazuju ''naopako'' ispisane poslednje tri vrednosti maksimalne brzine i poslednju na obrtomeru:

 

tabla 01.jpg

 

Svetla

 

IMG_0623.JPG IMG_0629.JPG IMG_0565.JPG

 

Kompletna LED na prva dva paketa opreme, Matrix LED na sledeća dva.

 

Cene

Na komercijalnom sajtu Alfa Romeo završava se kalkulator na kom ćete se upoznati sa modelom, opremom, cenama/ponudi u ratama.

 

Ukratko:

Speciale je još 1-2 meseca u proizvodnji, i onda dolaze standardna 4 paketa (2 niža i 2 viša). Kao što je na početku rečeno, najjeftiniji Tonale u Srbiji će biti sa dizelom po ceni od 35.500 evra.

 

IMG_E0552.JPG

 

Ovakav crveni Speciale je 40.850 evra. To je ponuda koja je predstavljena poslednjih dana (33% odmah, 48 rata po 389 evra i 33% na kraju).

Predstavljeno finansiranje uključuje i 4 redovna servisa.

 

IMG_20220711_134635.jpg

 

Ako se želi Misano plavi, onda je doplata još 1.000 evra.

Osnovna garancija je 4 godine/120.000 kilometara.

Speciale ima faktički sve - Matrix LED, 20-ce, sve ADAS-e, kožna elektropodesiva sedišta sa izraženom bočnom potporom, crno nebo...

 

IMG_0614.JPG IMG_0627.JPG

IMG_0652.JPG IMG_0651.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Osnovna garancija je 4 godine/120.000 kilometara."

 

To nije ono što je ovde komunicirano ...

 

Šteta je što Speciale nema i one sisteme asistencije koje se gore pominju, tj. barem i "Blind sport detection with rear cross path". Ono ostalo nedostajuće i "pomozi Bože" ( Back up camera with dynamic lines + semi automatic parking, 360 view camera ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...