Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Tonale / Alfa Romeo C-SUV

Recommended Posts

@moron

 

Danas je rečeno da će biti oko 39k evra za tu First Edition. Ali, nabrajao je čovek sve verzije i cene, pa sam možda permutovao nešto...videćemo.

Biće i dizel varijante (gore u CarGurus videu se kaže da dizela neće biti, ali to je za njihovo tržište tako).

 

 

Edited by neshaoct
dodao tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa tonale ce biti bolji izbor sigurno od Koreanaca po svemu, za crv i Evropljane videćemo
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekako su mi utisci o Tonaleu od samog starta bili pomešani. Mislim da je potrebno vreme da se neke stvari svare, u pogledu toga što je Alfa morala da se prisloni nekom mainstreamu u razvoju automobilizma. Po meni, time malo gubi karakter, a pre svega mislim na povratak bazno na prednju vuču, stavljanje u prvi plan nekih sistema koji nisu suština pravog vozačkog automobila itd... Aaali, svestan sam da tako mora biti, jer danas tržište diktiraju takve stvari.

Ipak, verujem rukovodstvu u navodima da je automobil savršeno izbalansiran i da pored svega pruža zavidnu voznu dinamiku.

O dizajnu ne treba trošiti puno reči, jer barem mom oku je jako dopadljiv i gotovo savršenih proporcija. 

Ono što mi je svakako privuklo pažnju su navodi koliko su vremena i kilometara utrošili da se prototipovi adekvatno istestiraju, što je za današnje standarde neverovatno. Ako je verovati i da su kontrolu kvaliteta digli na jedan viši nivo, to je za svaku pohvalu, što bi u neku ruku trebala da potvrdi petogodišnja fabrička garancija. 

Sve u svemu, kada bih bio finansijski potkovan za tu kategoriju automobila, ne bih imao dilemu šta da uzmem. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se neko nekad pitao koliko ce to kostati kod nas, a ja jesam... Evo info
image.thumb.png.29b3503acab5e19b0c122f21f317b8bf.pngimage.thumb.png.aa6e0a59227f248fa4cb6871c27528e0.png

nema panoramu, jbg... 

 

Edited by andreja.micovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledam cene za Tonale u DE.

 

https://www.alfaromeo.de/konfigurator/tonale-mhev/#/version


Uz 1,5 MHEV cene idu u rasponu od 35.550 ( Super, 130 ks), 38.000 ( Sprint, 130 ks ), 42.000 ( TI, 160 ks ), do 44.500 ( Veloce , 160 ks ) , dok Edizione Speciale ide sa obe verije motora i košta 39.000 (130 ks) ili 41.000 (160 ks).


A sve su to cene bez opcionih paketa. Bar je obična crvena boja gratis :) 

 

Po meni, cene i nisu divlje kako su luda vremena.

 

Baš bih voleo da provozam taj 1,5 MHEV.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tonale premijerno u Francuskoj na Le Man trci klasika 2022.

 

rsz_1fca_germany_alfaromeo_tonale_fra_2022.jpg

  • Kako bi obeležio 10. Le Man trku klasika, Alfa Romeo je organizovao francusku premijeru modela Tonale, prvog elektrifikovanog kompaktnog terenca ovog brenda.
  • Ovo je specijalna prilika za Alfa Romeo da upozna ljubitelje svog brenda i da im omogući da budu prvi koji će se provozati u novom kompaktnom terencu koji uvodi brend u novu eru.
  • Sa modelom Tonale, Alfa Romeo ide korak dalje u svojoj metamorfozi i ulazi u novu, konektovanu i elektrifikovanu eru, dok istovremeno ostaje veran svom plemenitom italijanskom sportskom duhu kojim odiše još od 1910. godine.
  • Tonale je savršena sinteza prestižne istorije i vizije budućnosti, koja kombinuje tradicionalni stil Alfa Romea sa najnaprednijom, do sad neviđenom, tehnologijom i mogućnošću povezivanja.
  • Oblast posvećena brendu predstaviće nekoliko Alfa Romeo modela koji su ispisali neizbrisive stranice automobilske istorije: 8C 2300 Le Mans, Giulia TZ, 33/2-litarska Daytona, 33 TT 12, Gr. C SE 048 SP.

Tonale, prvi elektrifikovani kompaktni terenac brenda Alfa Romeo, predstavlja simbol metamorfoze brenda i uvodi ga u novu eru. Hibridni pogon od 48V i potpuno novi sistem turbokompresora sa varijabilnom geometrijom (VGT) omogućavaju da se točkovi okreću čak i kada motor sa unutrašnjim sagorevanjem ne radi. U međuvremenu, njegov elektrifikacioni sistem kreiran je da služi sportskoj genetici brenda. Tonale je tehnološki najnapredniji Alfa Romeo svih vremena. On je prvi automobil koji ima NFT digitalni sertifikat. Pored toga, nudi vrhunsku povezanost kao i inovativni informativno zabavni sistem sa ažuriranjima preko mreže i ugrađenim virtuelnim asistentom Amazon Alexa.

 

Kompaktne dimenzije novog modela Tonale ' dužina od 4.53 metara, širina 1.84 m i visina 1.60 m - karakteristične su za tradicionalni italijanski dizajn Alfa Romea i čine savršenu sintezu njegovog prestižnog nasleđa i budućih inovacija. Zapravo, stilska obeležja Alfa Romea koja su ušla u svetsku istoriju moto-sporta, primenjena su i na modelu Tonale. Na primer, GT line, koja se proteže od zadnjeg dela do farova, podseća na forme modela Giulia GT i smenjuje se sa punim i sofisticiranim kapacitetima, koji podsećaju na kultne modele kao što je 8C Competizione. Na 10. Le Man trci klasika, ljubitelji brenda imaju priliku da se provozaju i u novom modelu Tonale kao i čitavoj postavci Alfa Romea. Nekoliko srećnika moći će i da voze na kultnoj trkačkoj stazi gde se održava 24 časa Le Mana.

Pored toga, svi učesnici imaće priliku da pogledaju neke od modela koji su ispisali neizbrisiva poglavlja u istoriji Alfa Romea i 24 časa Le Mana.

 

8C 2300 ''Le Mans'' - Tehničke specifikacije:

 

8c_2300type_le_01.jpeg 8c_2300type_le_mans_02.jpeg

  • Godina - 1931.
  • Motor - SUS motor sa osam cilindara, 2336 cc, sa dvostrukim blokom i dva bregasta vratila, turbo.
  • Snaga - 155KS pri 5.200 obrtaja.
  • Maksimalna brzina - 200 km/h.
  • Karoserija - ''Le Man'' trkački dvosed.
  • Dužina - 4.400 mm.
  • Međuosovinsko rastojanje - 3.100 mm.
  • Masa - 1.000 kg.
  • Proizvedenih modela - 9 (1931.-1933.)

Giulia TZ - Tehničke specifikacije:

 

giulia_tz_1963_1_01.jpeg giulia_tz_1963_2-02.jpeg

  • Godina - 1963.
  • Motor - SUS motor sa četiri cilindara, 1570 cc, DOHC.
  • Snaga - 112 konja pri 6.500 obrtaja (terenska verzija)
  • Maksimalna brzina - 215 km/h.
  • Karoserija - Trkački kupe, Zagato.
  • Dužina - 3.950 mm.
  • Međuosovinsko rastojanje - 2.200 mm.
  • Masa - 660 kg.
  • Proizvedenih modela - 117 (1963.-1967.)

33/2-litarska ''Daytona'' - Tehničke specifikacije

 

332_litri_daytona_01.jpeg 332_litri_daytona_1 02.jpeg

  • Godina - 1968.
  • Motor - V8-90°, 1995 cc, 2 DOHC, sa indirektnim ubrizgavanjem.
  • Snaga - 270 konja pri 9.600 obrtaja.
  • Maksimalna brzina - 298 km/h.
  • Karoserija - Trkački kupe.
  • Dužina - 3.960 mm.
  • Međuosovinsko rastojanje - 2.550 mm.
  • Masa - 580 kg.
  • Proizvedenih modela - 30 (1967.-1969.)

33 TT 12 - Tehničke specifikacije

 

33_tt_12_02.jpeg 33_tt_12_01.jpeg

  • Godina - 1975. (izložbeno vozilo).
  • Motor - rednih 12 cilindara, 2995 cc, 4 ventila po cilindru, 2 DACT, indirektno ubrizgavanje.
  • Snaga - 500 konja pri 11.000 obrtaja.
  • Maksimalna brzina - preko 330 km/h.
  • Karoserija - Trkački dvosed.
  • Dužina - 3.800 mm.
  • Međuosovinsko rastojanje - 2.340 mm.
  • Masa - 670 kg.
  • Proizvedenih modela - 6.

''Gr. C'' SE 048 SP - Tehničke specifikacije

 

gr_c_se_048_sp_1 01.jpeg gr_c_se_048_sp_02.jpeg

  • Godina - 1989.
  • Motor - V12-60°, 3500 cc, 48 ventila
  • Snaga - 650 konja pri 13.000 obrtaja (terenska verzija).
  • Maksimalna brzina - preko 350 km/h.
  • Karoserija - Trkački kupe
  • Dužina - 4.800 mm.
  • Međuosovinsko rastojanje - 2.750 mm.
  • Masa - n/a.
  • Proizvedenih modela - 1 (1989).

stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, ja sve čekam da ovde pročitam najavu prezentacije Tonalea za Srbiju ili vest da se to desilo, pa da "kao čovek" odem do salona ...

Ali, "ništa".

Kao da je Tonale - "ništa".

A nije. Tonale je velika nada za Alfu. I čovek bi očekivao i malo više marketinga oko toga, a ne mrtvu tišinu.

Baš mi tužno.

 

Poslednji put sam zbog tog pitanja pre 10-ak dana najpre zvao jednog dilera u BG i to prodajnog savetnika koji je na web stranici bio prvi na spisku. Zvao sam ga na mobilni broj telefona. Zvonilo, zvonilo ... Zvao sam ga opet posle oko sat vremena. Ništa.

Posle nazovem tog dilera na fiksni broj, tražim salon i javi mi se baš on (jer se predstavio imenom), upitam ga kada će biti u salonu, on reče za oko nedelju dana.

Elem, nikada se nije javio na ona moja dva propuštena poziva na njegov mobilni :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, moron said:

Je li Tonale stigao u salone kod nas u Srbiji ?

Da, jeste. Ne, nije.

I, oba odgovora su tačna. :D

 

Stigli su, kraj Juna je bio očekivani termin. AK Kole u prvoj turi 4 komada, jedan Misano plavi su nedavno na blic pokazali. Sigurno su i ostali dileri poručili još komada.

Ali, teško da će fizički biti u salonima pre 11.07. jer je za tada zakazana prezentacija na Navak-u. Posle te zvanične prezentacije će sigurno biti i u salonima. Biće na Forumu izveštaj sa te promocije odmah 11.07.

6 minutes ago, moron said:

I čovek bi očekivao i malo više marketinga oko toga, a ne mrtvu tišinu.

Dobar marketing rade na internetu, imaš svuda GDN kampanju za Tonale, nakon klika se otvara ovaj link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala za info oko vremena zvanične promocije. Zaista se radujem da je posle vidim.

 

Ali, za ono drugo (za onaj link), ne razumem zašto su pod "promo ponuda" nazvali "cenovnikom" nešto što uopšte nije "cenovnik". Jer, tamo nigde ne piše cena vozila.

Čak i da je ono informativna ponuda za lizing, potpuno je suprotna Zakonu o finansijskom lizingu, jer nigde ne piše ukupna vrednost ugovora.

Ono je suprotno i Zakonu o oglašavanju, Zakonu o trgovini ... Mnogo čemu.

 

Ali, ovo je Srbija i ovde može sve :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, moron said:

...ne razumem zašto su pod "promo ponuda" nazvali "cenovnikom" nešto što uopšte nije "cenovnik". Jer, tamo nigde ne piše cena vozila.

Pa, kako da objave cenovnik pre zvanične prezentacije modela? :D Taj formular služi da skupi ljude koji su možda zainteresovani za auto i to je to.

Cenovnik posle prezentacije. Inače, cene za SRB su definisane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti si ranije napisao da je najavljeno da će cena za Tonale Edizione Speciale biti ista za sva tržišta.

I zaista, sa 130+20 ks i 1,5 MHEV ima cenu od 39 hiljada u Nemačkoj, Francuskoj, Italiji ... Cena, jedna, jedina.

 

Mogu da se "kladim" da će za Srbiju "cena" biti jedno 49.000, ali, da će "promotivna cena" biti 39.000  :) Koštaće isto, ali će biti drugačije napisano  :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron ostavio sam ja gore ponudu dilera za Tonale. To je zvanicno sto je drugar dobio i odustao je od test voznje. 

Prva uplata 33%, 48 rata po 389 eur i poslednja, 49ta rata 33%

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, moron said:

Ti si ranije napisao da je najavljeno da će cena za Tonale Edizione Speciale biti ista za sva tržišta.

I jeste tako.

Nemoj se kladiti, izgubićeš. :D

 

Usput, uvek je najbolje da sami sebi obezbedite finansiranje.

Bilo koji diler na svetu bilo kog brenda, kada sklapa dogovore sa Bankama/lizing kućama oko finansiranja njegovih automobila, prvenstveno vodi računa o svojim interesima, o svojoj zaradi. Zato odete do salona, identifikujete se kao ozbiljan kupac i zatražite ponudu za konkretan auto sa definisanim paketom opreme/doplatama. Onda sa tim papirom obiđete Banke/Lizing kuće i obezbedite ono finansiranje koje vam najviše odgovara. :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@andreja.micovic

Znam za taj tvoj stari post. Video sam ga ja čim si ga ostavio, a takvu ponudu sam i ja dobio tada kada sam "iskazao interes" preko sajta.

Čak mi se jedan drug javio tada sa tom istom ponudom rečima: "Brate, rastumači mi, molim te, koliko ovo košta ukupno :) "

Naravno, ako je trećina cene "48 rata po 389 eur", tada je ukupna cena za finansiranje ili rent za Edizione Speciale totalno šizofrena, posebno ako se ima u vidu da u Nemačkoj on ima prodajnu cenu od 39.000, a ovo bi ispalo oko 56 hiljada ( 48 X 389 x 3 ).

 

Edited by moron

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, andreja.micovic said:

To je zvanicno sto je drugar dobio i odustao je od test voznje. 

Ako mu cena automobila odgovara treba sam sebi da obezbedi finansiranje.

Ako mu cena ne odgovara, onda je svejedno koja je i kakva finansijska ponuda. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, neshaoct said:

Nemoj se kladiti, izgubićeš. :D

 

Pisaće u cenovniku za Srbiju da je Edizione Specijale 1,5 MHEV sa 130 ks samo 39.000 i to će biti jedina napisana cena ? Nema šanse, pošto bi onda ispalo da je u Srbiji Compass skuplji.

Jer, Compass Limited S sa tim motorom u Srbiji ima "redovnu" cenu od 45.080, a "promotivnu" od 33,500.

Tek, jedva čekam da vidim kakav će cirkus u vezi Tonalea morati sada na naprave sa načinom pisanja cena i fejk popusta. Ali, taj cirkus su sami napavili sa FCA vozilima i zvaničnim cenama za Srbiju, koje su formalno više nego bilo gde u okruženju, da bi se uz (navodni ogromni) "popust" došlo do približno iste cena kao u okruženju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, moron said:

Čak mi se jedan drug javio tada sa tom istom ponudom rečima: "Brate, rastumači mi, molim te, koliko ovo košta ukupno :) "

Znajući šta su prošlih godina u CA nudili po pitanju Alfi u Srbiji (sistem ''plati i vozi''), oni su u svoje ponude tradicionalno uključivali i komplet održavanje/gume/kasko/registraciju. Imali su ponude i za Giuliu/Stelvio...

 

36 minutes ago, andreja.micovic said:

Prva uplata 33%, 48 rata po 389 eur i poslednja, 49ta rata 33%

Iz ovoga ne treba da zaključite da je 48 rata po 389 evra ustvari jedna trećina cene... To je (logička) greška.

5 minutes ago, moron said:

Pisaće u cenovniku za Srbiju da je Edizione Specijale 1,5 MHEV sa 130 ks samo 39.000 i to će biti jedina napisana cena ? Nema šanse, pošto bi onda ispalo da je u Srbiji Compass skuplji.

 

-----

 

Pisaće ovako:

On 3/22/2022 at 3:44 PM, neshaoct said:

Kada bude komercijalno dostupan, Alfa Romeo Tonale imaće novu strategiju za gamu. Njegove dve konfiguracije - Super i Ti - obe imaju definisane specifikacije koje ispunjavaju potrebe najzahtevnijih kupaca.

Konfiguracija Trim, koja predstavlja zakoračenje u jedinstveno Alfa Romeo iskustvo, može se prilagoditi paketom Sprint, koji obuhvata brojne opcije sa snažnom sportskom notom. Alternativno, konfiguracija Ti - sa elegantnijom i upečatljivom konotacijom, može se dopuniti paketom Veloce, kako bi se dostigao vrhunac u pogledu performansi i sportskog duha. U skladu sa idejom da se gama pojednostavi i ujednači, pristup određivanju cena za Tonale takođe vodi kupce kroz jednostavnu, transparentnu i linearnu strategiju, koja počinje sa kupovinom i nastavlja se kroz putovanje kupca.

 

Neto cena Tonale EDIZIONE SPECIALE biće ista na svim glavnim evropskim tržištima.

Tonale EDIZIONE SPECIALE uskoro će biti dostupan u hibridnoj verziji od 160 KS, za koju sada možete da iskažete interesovanje na novoj online platformi. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je to ponuda za vozilo koja eventualno uključuje i održavanje na period od tri godine, pismen čovek koji sastavlja ponudu bi to i napisao u ponudi, da bi pismen čovek koji čita ponudu to mogao da sazna :) 

Znaš i sam, u ugovoru postoji i obavezuje samo ono što je deo prihvaćene ponude. Čega u ponudi nema, toga nema ni u ugovoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, moron said:

Pisaće u cenovniku za Srbiju da je Edizione Specijale 1,5 MHEV sa 130 ks samo 39.000 i to će biti jedina napisana cena ? Nema šanse, pošto bi onda ispalo da je u Srbiji Compass skuplji.

Jer, Compass Limited S sa tim motorom u Srbiji ima "redovnu" cenu od 45.080, a "promotivnu" od 33,500.

Kako je takav Compass skuplji ako mu je cena 33.500? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nećemo opet u krug, jer bih ja u sledećm koraku ovde zalepio cenovnik sa duplim cenama za Compass, pa bi opet video da taj Compass ima i "redovnu cenu" od 45, a i "promotivnu cenu" od 33,5 hiljada evra.

No, sačekajmo još tih nedelju dana, pa da vidimo kako će to da izvedu. Živ nisam dočekati :)

Naravno, planiram ( krajem leta ili na jesen ) neku test vožnju tog motora, u bilo čemu ( Compass, Renegade, Tonale, Tipo ... šta već bude ) tek da vidim kako to ide.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, moron said:

Ako je to ponuda za vozilo koja eventualno uključuje i održavanje na period od tri godine, pismen čovek koji sastavlja ponudu bi to i napisao u ponudi, da bi pismen čovek koji čita ponudu to mogao da sazna :) 

Kažem da je to moguće jer je CA tako radio proteklih godina za Alfu, kad je bila akcija ''plati i vozi''. Imaš i link ka tim proteklim akcijama. Ne kažem da je tako i za Tonale.

U slučaju sa modelom Tonale tvoja greška (i tvog druga) je što ste pretpostavili da je 48x389 jednako trećini cene. Ne, nije, grešite... doneli ste pogrešnu pretpostavku čak i na bazi same logike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto, ja te molim, na bazi tvoje logike, reci mi koliki je zbir ( 100% ) u onoj ponudi.

Zaista te molim. Matematički.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...