Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Tonale / Alfa Romeo C-SUV

Recommended Posts

Moguce da ima veze sa onim sto pokusavaju da na nivou grupacije odrze odredjeni nivo stetnih emisija. Pa s obzirom da ce se Tonale (verovatno) prodati u vecem broju primeraka nego Ghibli/Levante, nacinice vecu stetu u zbiru/proseku. Nagadjam samo, ko zna... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carmagazineyoutubelogonovi.jpg CarMagazine: Alfa Romeo Tonale

 

Ovo je prva elektrifikovana Alfa ikada, koja je dimenzijama između Audija Q3 i Q5:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, neshaoct said:

Ne ispunjava euro normu sa tom varijantom? Pa, nemoguće...

Mis'im ne znam, al' bi baš čudno bilo da ne ispunjava jer taj motor, bez hibridnog sklopa, ide u druge modele bez problema za Evropu, a ide i kod Maseratija sa hibridnim sklopom (pretpostavljam da je to ista kombinacija, samo kod Levantea Hybrid ima 330 konja).

Elitni CO2.

 

Francuzi baš imaju fetiš na to.

 

Za Maserati vrijede neka druga pravila.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, horvat said:

Moguce da ima veze sa onim sto pokusavaju da na nivou grupacije odrze odredjeni nivo stetnih emisija. Pa s obzirom da ce se Tonale (verovatno) prodati u vecem broju primeraka nego Ghibli/Levante, nacinice vecu stetu u zbiru/proseku. Nagadjam samo, ko zna... 

Maserati prodaje manje od 10.000 automobila godišnje pa ima dozvoljena odstupanja u odnosu na velike proizvođače.

 

Derogations
Manufacturers may apply for a derogation from their specific emission target at the following conditions:

A small-volume manufacturer (responsible for less than 10 000 cars or less than 22 000 vans newly registered per year) can propose its own derogation target, based on the criteria set in the Regulation.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rezultati "glasanja" su odlični, pa se nadam da će i prodaja i postprodaja biti na visokom nivou. Recimo 30ak k komada u peaku bi bilo dobra prodaja za Alfa Romeo.

 

2.JPG 3.JPG 4.JPG 5.JPG 11.JPG

7.JPG 8.JPG 9.JPG 10.JPG 64.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/7/2022 at 10:17 PM, Elra said:

Svjetlosni sklopovi su ok, nadam se da će i prezentacija pri paljenju i gašenju svjetala i žmigavaca biti dinamična.

Još malo detalja - adaptivno kratko svetlo sa 4 razlčičita moda rada:

- mod za gradsku vožnju i brzine ispod 50 km/h

tonale svetla 03.jpg

 

- van naseljenog mesta i za brzine od 50km/h-110 km/h

tonale svetla 02.jpg

 

- na autoputu i brzine preko 110 km/h

tonale svetla 04.jpg

 

- vožnja po kiši i uopšte mokrom asfaltu, u kojem se znatno smanjuje povratna refleksija svetla

tonale svetla 01.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Al" (tj. "Marelli") i dobri farovi nikada nisu isli u istu recenicu :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam samo zašto su poredili halogene farove i matrix tehnologiju. Suvišno, nepotrebo poredjenje. Ostalo OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

e znam da je ovo vrhunska Alfa,al za ovu dvojicu sigurno necu navijati u F1,jel su mogli jos odvratnije vozace da dovedu:rant:

Kinez je debitant,al Botas mi je skroz antipatican

Alfa-Romeo-F1-Fahrer-Valtteri-Bottas-Guanyu-Zhou-169FullWidth-e102ddf6-1874860.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo bi da udvostruči prodaju, Tonale je ključ

 

cover_page tonale.jpg

 

Alfa Romeo se nada da bi novi SUV Tonale, koji je predstavljen u februaru, mogao da pomogne da ta italijanska marka udvostruči prodaju automobila već 2023. Prošle godine Alfa je isporučila kupcima širom sveta svega 55.000 vozila, što predstavlja dalji pad brenda u odnosu na 2020, kada je prodato 63.300 automobila. Dolaskom modela Tonale iz klase kompaktnih SUV vozila, automobilskog segmenta koji samo u Evropi godišnje generiše prodaju od 2.5 do 3 miliona vozila, broj isporučenih automobila italijanskog proizvođača trebalo bi da premaši 100.000 primeraka.

 

Iz Alfa Romea slabu prošlogodšinju prodaju opravdavaju nedostatkom elektrifikovanih (hibridnih) verzija jedina dva modela iz svoje ponude, limuzine Giulia i SUV-a Stelvio. Italijanski proizvođač smatra da bi hibridne varijante, da ih je bilo, povećale prodaju za oko 15%. Zato će, kažu u kompaniji, Tonale od samog početka biti dostupan sa hibridnim pogonskim sistemima. Tonale će početi da se proizvodi u junu, a iz Alfa Romea kažu da bi bili zadovoljni ako bi uspeli da u 2022. prodaju 30.000 ovih vozila. Godišnji potencijal, kada je reč o prodaji novog SUV-a, prema rečima čelnika italijanskog proizvođača mogao bi da bude između 70.000 i 80.000 primeraka. Od toga bi na evropskom tržištu trebalo da bude plasirano 45.000-60.000 automobila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: Alfa Romeo Tonale

 

Detaljno spolja, iznutra i oko opreme/tehnologije - bez vožnje:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress: Alfa Romeo Tonale

 

Novi Alfin SUV koji će biti rival Audiju Q3 ili BMW-u X1, i koji će po prvi put kad je Alfa u pitanju biti dostupa i kao blagi i kao plugin hibrid. U prodaji je od Aprila 2022. odnosno tri godine nakon što nam je predstavljen njegov koncept.

U serijskoj varijanti je preuzeto dosta toga sa koncepta, a Alfa je stavila veliki fokus na Tonaleov kvalitet enterijera, infotainment i najnovije tehnologije, i obećava snažne performanse plug-in hibridne verzije koja će imati i pogon na svim točkovima jer el. motor pokreće zadnje točkove. Tonale je napravljen na platformi na kojoj se pravi i Jeep Renegade, ali sa dosta, dosta njenih izmena i poboljšanja. Sve te izmene su bile neophodne jer se Renegade odlično snalazi na off-road terenima, ne i jednako dobro po asfaltu gde će Tonale prelaziti najveći deo svojih kilometara. Uostalom, npr. Porsche Macan koji je odličan na asfaltu se pravi na preko 10 godina staroj platformi Audija Q5, ali su je isto izmeni i poboljšali...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

whatcar.jpg WhatCar?: Alfa Romeo Tonale

 

Već znate da je Stelvio dobio ime po planinskom putu, a to je slučaj i sa imenom Tonale jer i taj planinski put postoji u italijanskim Alpima.

Segment manji od Stelvia, ali je veći od skoro svih direktnih konkurenata (u koje spadaju npr. Audi Q3 ili Volvo XC-40):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Tonale EDIZIONE SPECIALE: porudžbine su otvorene

 

Tonale_EDIZIONE_SPECIALE_hero.jpg

  • Alfa Romeo sa zadovoljstvom najavio da su porudžbine otvorene za model Tonale, u ekskluzivnoj EDIZIONE SPECIALE verziji povodom lansiranja.
  • Posebna specijalna konfiguracija za prve kupce, sa odličnim tehničkim specifikacijama i povezanošću, koju karakteriše tipični sportski duh brenda Alfa Romeo. 
  • Prvi automobil na tržištu koji dolazi sa digitalnim sertifikatom u formi nezamenljivog tokena (NFT). Na osnovu ''blokčejn'' tehnologije i sa jedinstvenom povezanošću, Tonale NFT predstavlja potvrdu za automobil pri kupovini, a potom se razvija tako da predstavlja korišćenje automobila tokom njegovog životnog ciklusa, zbog čega predstavlja veliku prednost u pogledu zaštite rezidualne vrednosti vozila.
  • Pravo elektrificirano iskustvo vožnje: Tonale EDIZIONE SPECIALE dostupan je u hibridnoj konfiguraciji sa 1.5-litarskim 4-cilindričnim motorom od 130 KS uparenim sa novim 7-stepenim menjačem sa duplim kvačilom, sa ugrađenim 48-voltnim P2 električnim motorom od 15-kW sa 55 Nm obrtnog momenta, koji može da pokreće točkove čak i kada je motor sa unutrašnjim sagorevanjem isključen.
  • Jednostavna strategija za gamu, sa dve konfiguracije i dva paketa opreme, dizajniranih da zadovolje potrebe svih tipova korisnika.
  • Za spokoj korisnika: 5-godišnja garancija obuhvaćena širom Evrope
  • Kvalitet proizvoda i komercijalna ponuda dizajnirani su za maksimalno zadržavanje vrednosti vremenom.
  • Novo digitalno iskustvo sa korisnike, sa prilikom da budete jedni od prvih koji će otkriti i poručiti model Tonale, kod kuće* ili u salonu.

Alfa Romeo sa zadovoljstvom je najavio da su porudžbine otvorene za model Tonale, u ekskluzivnoj EDIZIONE SPECIALE premijernoj verziji. Kompletan skup njegovih elemenata ima za cilj da ispuni potrebe kupaca koji odlučuju da kupe Alfa Romeov prvi kompaktni SUV prvi put Automobil predstavlja pravu pravcatu metamorfozu brenda, gde se odvija radikalna evolucija, sa pogledom u novu eru povezanosti i elektrifikacije.

 

Tonale_EDIZIONE_SPECIALE_want_to_be.jpg

 

Tonale EDIZIONE SPECIALE biće dostupan u hibridnoj konfiguraciji sa 1.5 motorom od 130 KS, opremljen specifikacijama koje sadrže celokupan sportski duh i tehnologiju brenda Alfa Romeo: 20-inčne felne od legure - crvene kočione čeljusti - kompletna Matrix LED svetla sa adaptivnim sistemom - zatamnjeni prozori - aluminijumske papučice - ulazak bez ključa - hendsfri električna vrata prtljažnika - 10.25-inčni radio sa ekranom osetljivim na dodir sa prepoznavanjem glasa i navigacijom - CarPlay / Android Auto + platforma za bežično punjenje - sportski kožni volan - adaptivni tempomat - F/R senzori + zadnja kamera - sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova.

 

Tonale, prvi automobil na tržištu opremljen NFT tehnologijom

Kao što je najavljeno na međunarodnoj premijeri, počevši sa EDIZIONE SPECIALE, Tonale će biti prvi automobil na tržištu - ekskluzivno na svetu - koji će biti opremljen tehnologijom nezamenljivih tokena (NFT), što predstavlja pravu inovaciju u automobilskom sektoru. Alfa Romeo je prvi proizvođač automobila na svetu koji je povezao automobil sa NFT digitalnim sertifikatom. Tehnologija je zasnovana na konceptu ''blokčejn kartice'', poverljive i neizmenljive evidencije glavnih stadijuma u životnom ciklusu jednog vozila. Ovaj istaknuti element koji se nalazi van automobila - koji se odmah može upotrebiti i održiv je - naglašava inovativnu prirodu brenda Alfa Romeo. Sa pristankom kupca, NFT će zabeležiti sve podatke o vozilu, generišući sertifikat koji se može koristiti kao garancija da je automobil održavan pravilno, sa pozitivnim uticajem na njegovu rezidualnu vrednost. Na tržištu polovnih automobila, NFT sertifikat predstavlja dodatni izvor kredibilnosti na koji vlasnici ili prodavci mogu da računaju. A u međuvremenu, kupcima će to biti potvrda da su izabrali pravi automobil.

 

TonaleGreen12943B_Sp.jpg Tonale_EDIZIONE_SPECIALE_lifestyle_(2).jpg

 

Povezanost i softver dizajnirani da unaprede iskustvo vozača

Alfa Romeo koristi softver i povezanost kako bi unapredio iskustvo vožnje, što jeste i ostaje fokus. Tonale je zato opremljen najnaprednijom tehnologijom, kako bi se obezbedilo povezano i komforno iskustvo, dok zadržava zadovoljstvo vožnje uobičajeno za Alfa Romeo. U okviru standardnog paketa, Tonale je opremljen potpuno novim ugrađenim sistemom za informacije i zabavu. Sa prilagođenim Android operativnim sistemom i povezanošću za 4G sa bežičnim (OTA) ažuriranjem, takođe nudi sadržaj, funkcionalnosti i usluge koje su uvek ažurirane. Ovaj sistem sadrži potpuno digitalni 12.3-inčni ekran, glavnu jedinicu 10,25-inčnog ekrana osetljivog na dodir, sofisticirani interfejs za multitasking, gde je sve u vidokrugu, bez da vam skreće pažnju sa puta. Sa ukupno 22.5 inča, dva velika Full TFT ekrana su najbolji u klasi u ovom segmentu. Tehnologija je takođe na usluzi bezbednosti i komfora: autonomna vožnja nivoa 2, sa novim naprednim sistemima za asistenciju pri vožnji (ADAS) koji funkcionišu u skladu sa Alfa Romeo filozofijom. Ovde se ponovo vidi da je softver na usluzi DNK brenda, a fokus ostaje na vozaču. Svi sistemi zato funkcionišu ne ometajući iskustvo vozača, pri čemu kontrola i emocija vožnje ostaju netaknuti.

 

Tonale_EDIZIONE_SPECIALE_interiors_(1).jpg Tonale_EDIZIONE_SPECIALE_interiors_(2).jpg

 

Vrhunska elektrifikacija, zaštitni znak DNK brenda

Za brend, Tonale označava prirodnu tačku za ulaz u svet elektrifikacije, ali u skladu sa svojim smelim pristupom, Alfa Romeo postavio je paradigmu: elektrifikacija mora biti u službi brenda i njegovog DNK, sa misijom da se ponovo osmisli sportski duh za XXI vek. Konkretna posvećenost održivoj mobilnosti orijentisanoj na budućnost, dok ostaje veran svojim osnivačkim vrednostima. Verzija EDIZIONE SPECIALE debitovaće u hibridnoj konfiguraciji sa hibridnim motorom od 130 KS uparenim sa novim 7-stepenim menjačem sa duplim kvačilom, sa ugrađenim 48-voltnim P2 električnim motorom od 15-kW sa 55 Nm obrtnog momenta, koji može da pokreće točkove čak i kada je motor sa unutrašnjim sagorevanjem isključen.

 

Tonale_EDIZIONE_SPECIALE_lifestyle_(1).jpg Tonale_EDIZIONE_SPECIALE_lifestyle_(4).jpg

 

Jednostavna strategija za gamu: dve konfiguracije i dva paketa

Kada bude komercijalno dostupan, Alfa Romeo Tonale imaće novu strategiju za gamu. Njegove dve konfiguracije - Super i Ti - obe imaju definisane specifikacije koje ispunjavaju potrebe najzahtevnijih kupaca.

Konfiguracija Trim, koja predstavlja zakoračenje u jedinstveno Alfa Romeo iskustvo, može se prilagoditi paketom Sprint, koji obuhvata brojne opcije sa snažnom sportskom notom. Alternativno, konfiguracija Ti - sa elegantnijom i upečatljivom konotacijom, može se dopuniti paketom Veloce, kako bi se dostigao vrhunac u pogledu performansi i sportskog duha. U skladu sa idejom da se gama pojednostavi i ujednači, pristup određivanju cena za Tonale takođe vodi kupce kroz jednostavnu, transparentnu i linearnu strategiju, koja počinje sa kupovinom i nastavlja se kroz putovanje kupca.

 

Neto cena Tonale EDIZIONE SPECIALE biće ista na svim glavnim evropskim tržištima.

Tonale EDIZIONE SPECIALE uskoro će biti dostupan u hibridnoj verziji od 160 KS, za koju sada možete da iskažete interesovanje na novoj online platformi. 

 

Tonale_EDIZIONE_SPECIALE_lifestyle_(3).jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Tonale na sajmu u Njujorku

 

U Americi počinje sa prodajom početkom 2023. godine...

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da je tema Tonale no izašli su mjereni podatci za Renegade 1.5 P2 MHEV 130 KS; test je u QR.

 

Grad 6.37 l/100 km
Otvorena 5.43 l/100 km
Autocesta 7.93 l/100 km

 

Prosjek je 6.58 litara na 100 km. Usporedbe radi 1.3 MA III sa 150 KS je mjereno trošio 8.54 litre na 100 km u istom automobilu, a performanse su bili praktički identične.

 

Mjereni rezultati su taman negdje na pola puta između klasičnih BSG MHEV rješenja i FHEV rješenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ukratko:
Svjetla su napredak u odnosu na dosadšnje sisteme koji su korišteni na Alfama
Sjedišta sa odličnom bočnom potporom, položaj za volanom odličan, velike mogućnosti podešavanja volana
Felge od 20" nisu za pohvaliti, smatra da su 18" i 19" bolje jer auto osjetno poskakuje sa 20" felgama
DNA i DCT mjenjač lijepo rade, ali mjenjač nije najbolji u klasi po kulturi rada.
XDS blokada diferencijala ne radi uglađeno kao kod VW, ali ima prolaznu ocjenu
zadnja vrata se ne otvaraju pod dovoljno velikim uglom, mjesta pozadi ima ponajviše u klasi
materijali su uglavnom dobri, nasloni za ruke na vratima su mekani i naprijed i pozadi
prosjek potrošnje 8 litara

Zaključak: Ne može se reći da je Tonale baby Stelvio jer nema izražene i najbolje vozne osobine, pristuna su ograničenja Compass platforme ali se može reći da je odličan paradni automobil.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Tonale hibrid: Energija koja sve pokreće 

 

rsz_alfa_romeo_tonale_1.jpg

  • Alfa Romeo Tonale, prvo elektrifikovano C-SUV vozilo ovog brenda, model je koji simbolizuje metamorfozu ovog brenda. Njegova premijera na putu simbolično se dešava na mestima gde je Alesandro Volta izumeo prvu bateriju, prvi statički generator električne energije. 
  • Hibridni motor sa potpuno novim i ekskluzivnim 48-voltnim VGT (Variable Geometry Turbo) hibridnim pogonskim sistemom, koji je specifičan za brend Alfa Romeo i sposoban za prenos energije na točkove vozila čak i kada je SUS motor isključen, stavljen je na test. Električni sistem je zamišljen u službi brenda i njegovog DNK, nudeći autentično iskustvo hibridne vožnje.
  • Dinamika vožnje i agilnost autentičnog Alfa Romea zahvaljujući specifičnim tehničkim rešenjima: najdirektnije upravljanje u svom segmentu, ''brake-by-wire'' kočioni sistem za regenerativno kočenje, ''Dynamic Torque Vectoring'' i ''Alfa Active Suspension'' elektronsko vešanje, sa specifičnom geometrijom, karakterističnim uglovima i čvrstini. 
  • Tonale je Alfa Romeo model sa najviše tehnologije ikada. To je prvo vozilo ikada opremljeno NFT digitalnim sertifikatom i poseduje vrhunsku povezanost i inovativni sistem za zabavu i informisanje, dizajniran da ponudi bežična (''Over-The-Air'') ažuriranja i integraciju sa Amazon Alexa pomoćnikom. Sa ukupnom veličinom od 22.5 inča, dva velika Full TFT ekrana predstavljaju najbolje u segmentu.
  • Super, Sprint, Ti i Veloce: četiri karakteristična seta opreme, četiri imena ukorenjena u tradiciji brenda Alfa Romeo. Svaka verzija odgovara potrebama kupaca koji žele pravu simbiozu sa svojim automobilom. Tonale predstavlja debi novog, jednostavnog i veoma prepoznatljivog asortimana modela. 
  • Tonale se može uskoro naručiti u hibridnoj konfiguraciji, 4-cilindrični 1.5 motor sa 130KS u Super i Sprint verziji, ili sa 160KS u Ti i Veloce verziji, oba uparena sa novim 7-brzinskim automatikom sa dvostrukim kvačilom i ugrađenim 48-voltnim 15-kW i 55-Nm elektromotorom P2 (135 Nm zahvaljujući prenosnom odnosu 2.5:1).
  • Dostupna na oba nivoa snage je ekskluzivna verzija ''EDIZIONE SPECIALE'', izuzetno bogata tehnološkim sadržajem i mogućnostima povezivanja, koju karakteriše tipičan Alfa Romeo sportski duh. 
  • Zahvaljujući finansijskoj ponudi i u saradnji sa CA bankom, moguće je uskočiti u Tonale sa početnom cenom sa učešćem i ratom od 389 evra mesečno*. 

Alfa_Romeo_Tonale_(3).JPG Alfa_Romeo_Tonale_(5).JPG Alfa_Romeo_Tonale_(4).JPG

 

Snaga modela Tonale debitovala je na putevima Tempio Voltiana, proslavljenog mesta pronalazaka Alesandra Volte u prelepom okruženju jezera Komo. Simbolična lokacija naglašava ''metamorfozu'' brenda, pre više od 200 godina kada je italijanski naučnik došao do svog najpoznatijeg pronalaska: baterije, prvog generatora dinamičkog elektriciteta.

Naučno obeležje moderne istorije, ovaj instrument omogućava funkcionisanje naše tehnološke civilizacije. Kao preteča koncepta održivosti, Alesandro Volta je opsesivno proučavao prirodu kako bi je reprodukovao za dobrobit čovečanstva. Ovaj inovativni pristup, koji je u potpunosti prihvaćen od strane Alfa Romea, pokazuje kako, sa svojim ''mehaničkim kreacijama'', održivi tehnološki razvoj mora da imitira prirodu i da od nje crpi inspiraciju kako bi se prilagodio i živeo u skladu sa njom. Stoga, najnovije poglavlje italijanskog brenda nije moglo a da ne počne u Tempio Voltianu. Sa Tonaleom, Alfa Romeo je radikalno evoluirao i otisnuo se u novu, tehnološku, održivu i elektrifikovanu eru. Putne sposobnosti Tonalea su jasne. Tehnologija i povezanost u vozilu čine ga najtehnološkijim Alfa Romeom do sada. Kombinuje kvalitet i pažnju posvećenu detaljima sa dinamičkim karakteristikama kako bi ponovo otkrio sportski duh 21. veka. 

 

Alfa_Romeo_Tonale_(2).jpg Alfa_Romeo_Tonale_(6).JPG Alfa_Romeo_Tonale_(7).JPG

 

Energija u službi DNK brenda

Alfa Romeo je ušao u doba elektrifikacije, a ipak ostaje odan sopstvenom DNK italijanskog sportskog duha zahvaljujući najsavremenijem sistemu elektrifikacije na usluzi brendu i njegovom smelom stavu. 
Ekskluzivno za Alfa Romeo, hibridni VGT (Variable-Geometry Turbo) motor od 160KS i 48V imao je svoju premijeru. 1.5 benzinski motor sa turbopunjačem varijabilne geometrije uparen je sa 7-brzinskim Alfa Romeo TCT menjačem sa dvostrukim kvačilom i 48-voltnim 15-kV i 55-Nm P2 električnim motorom (135 Nm zahvaljujući 2,5:1 prenosnom odnosu) i može da pokreće točkove čak i kada je motor sa unutrašnjim sagorevanjem isključen. Zahvaljujući ovoj tehničkoj osobini, Tonale nudi autentično električno iskustvo vožnje. Čak mu je i performans impresivan: pri ubrzanju od 0 do 100 km/h tajmer se zaustavlja nakon 8,8 sekundi i maksimalna brzina dostiže preko 210 km/h. Takođe je dostupan u hibridnoj verziji od 130 cv sa 7-brzinskim Alfa Romeo TCT menjačem sa dvostrukim kvačilom i 48-voltnim ''P2'' električnim motorom; u ovom slučaju, ubrzanje do 100 km/h postiže se za 9,9 sekundi uz maksimalnu brzinu od 195 km/h. 

 

Alfa_Romeo_Tonale_(8).JPG Alfa_Romeo_Tonale_(9).JPG

 

Alfa Romeo sinonim dinamične vožnje

Pažljiva raspodela težine i najdirektnije upravljanje u svom segmentu (13.6:1) osiguravaju savršeno ponašanje modela Tonale na putu, smeštajući ga u sam vrh klase po pitanju dinamike vožnje. Štaviše, on je jedini model u svojoj kategoriji opremljen sa Integrisanim kočionim sistemom (IBS) i nudi aluminijumske ručice menjača iza volana. Brembo-ova fiksirana kočiona čeljust sa 4 klipa, diskovi sa sopstvenom ventilacijom napred i puni diskovi pozadi obezbeđuju besprekorno kočenje. Novi Tonale Hibrid je opremljen pogonom na prednje točkove i nudi standardne Alfa Romeo ''Dynamic Torque Vectoring'' sistem i FSD (''Frequency Selective Damping'') amortizere. Alternativno, dostupno je aktivno ''Dual Stage Valve'' sa elektronski kontrolisanim prigušenjem. U oba slučaja, šema vešanja obezbeđuje arhitekturu tipa MacPherson na obe osovine. Tehnološki sastav Tonale-a karakterišu ekskluzivne tehničke karakteristike koje poboljšavaju sportski karakter vozila i garantuju jedinstveno i privlačno iskustvo vožnje za klijenta uz puno poštovanje tradicije Alfa Romea.

 

Alfa_Romeo_Tonale_(10).jpg Alfa_Romeo_Tonale_(11).JPG Alfa_Romeo_Tonale_(12).JPG

 

Softver i povezanost poboljšavaju iskustvo vožnje i štite rezidualnu vrednost
U svetskoj ekskluzivi, tehnologija NFT (''Non-Fungible Token'' - nefungibilni token) debituje u Tonale-u. To je potpuno nova karakteristika u automobilskom sektoru, a Alfa Romeo je prvi proizvođač koji povezuje NFT digitalni sertifikat sa vozilom. Tehnologija je zasnovana na konceptu ''blokčejn'' kartice, poverljivog i nepromenljivog digitalnog registra u koji se beleže glavne informacije o svakom vozilu. Ova održiva i prepoznatljiva karakteristika odmah spremna za upotrebu naglašava sposobnost Alfa Romea za inovacije van vozila. Na osnovu izbora kupca, NFT generiše sertifikat u koji se beleže podaci o životnom veku vozila. Ovaj sertifikat se može koristiti kao garancija da se vozilo dobro održavalo i, stoga, kao podrška njegovoj rezidualnoj vrednosti. NFT verifikacija se na tržištu polovnih automobila smatra dodatnim izvorom kredibiliteta koji pomaže vlasniku/preprodavcu, ali i uverava kupca u sigurnost izbora pri kupovini polovnog vozila.

 

Alfa_Romeo_Tonale_(13).JPG Alfa_Romeo_Tonale_(14).JPG

 

Najbolji softver i mogućnost povezivanja su uključeni kako bi se ponudilo uzbudljivo iskustvo vožnje zaštitnog znaka brenda, obezbeđujući i udobnost i povezanost. Tonale usvaja električnu arhitekturu nove generacije koja je sposobna za ažuriranje sistema i programa u bežičnom režimu ''Over-The-Air'' (OTA), dodajući nove sadržaje originalnoj konfiguraciji čim postanu dostupni. Ističući se među tehnološkim inovacijama, ugrađeni glasovni VI asistent Alexa pruža pogodnost interakcija bez upotrebe ruku, iniciranih glasom, što olakšava držanje ruku na volanu i očiju na putu. Jednostavnim pitanjem upućenim sistemu Alexa korisnici modela Tonale mogu da kontrolišu funkcije vozila uključujući puštanje muzike, slušanje audio knjiga, dobijanje uputstava, proveru saobraćaja, upravljanje svojim pametnim kućnim uređajima i još mnogo toga. Kupci mogu da komuniciraju sa svojim vozilima prirodno i govore stvari poput: ''Alexa, pronađi najbližu benzinsku pumpu'' ili ''Alexa, pusti moju plejlistu za putovanja'' ili ''Alexa, pozovi mamu''. Putem ''MyAlfa'' funkcije sistema Alexa, kupci takođe mogu da primaju stalna ažuriranja o statusu vozila iz udobnosti svog doma, saznaju nivo punjenja i/ili goriva, traže tačke interesa, pronađu najnoviju lokaciju automobila, daljinski zaključavaju i otključavaju i još mnogo toga. Vremenom će nove funkcije i mogućnosti biti isporučene besprekorno putem bežičnih ažuriranja softvera.

 

interiors-details_(1).JPG interiors-details_(2).JPG

 

Tu je i standardni, potpuno novi, ugrađeni sistem za zabavu i informisanje koji nudi sadržaj, funkcionalnost i ažurirane usluga zahvaljujući prilagodljivom Android operativnom sistemu i 4G konekciji sa ''Over-The-Air'' (OTA) ažuriranjima. Sistem se sastoji od potpuno digitalnog ekrana od 12.3 inča i glavnog ekrana osetljivog na dodir od 10.25 inča koji je sa ukupnom veličinom od 22.5 inča najveći u segmentu. Pored toga, sofisticirani i fluidni interfejs za obavljanje više zadataka odjednom omogućava vozaču da ima sve informacije u vidokrugu bez skretanja očiju sa puta, pružajući iskustvo slično pametnom telefonu.    

 

interiors-details_(3).JPG interiors-details_(4).JPG interiors-details_(5).JPG

 

Strategija postavke sa 4 različite verzije
Alfa Romeo Tonale ponudiće obnovljenu strategiju za gamu pri izlasku na tržište, sa dva različita paketa opreme - Super i Ti - čiji identiteti su zasebni i dobro definisani kako bi se zadovoljile potrebe najzahtevnijih mušterija.

 

Paket Super, koji predstavlja ulazak u jedinstveno Alfa Romeo iskustvo, može se dodatno prilagoditi pomoću paketa Sprint, koji obuhvata brojne opcije sa snažnom sportskom konotacijom. Sa druge strane, paket Ti, sa elegantnijom i istaknutijom konotacijom, može se obogatiti paketom Veloce, kako bi se postigao maksimum u pogledu performansi i sportskog karaktera.

U skladu sa strategijom pojednostavljenja i racionalizije game, za pristup određivanju cena modela Tonale takođe je usvojena pojednostavljena i transparentna linearna strategija za korisnike, od trenutka kupovine i tokom celog putovanja kupca. Cena ''Special'' verzije modela Tonale biće ista na glavnim evropskim tržištima. Samo za vreme premijerne faze, Tonale će takođe biti dostupan u ekskluzivnoj premijernoj verziji ''Edizione speciale'', ekstremno bogatoj u pogledu tehnoloških sadržaja i povezanosti, koju karakteriše uobičajeni Alfa Romeo sportski karakter i biće u ponudi sa dva nivoa snage, 130 i 160 konja.

Korisničko iskustvo je takođe potpuno redefinisano: kupci mogu da poruče Tonale tako što će otići u svoj omiljeni salon, ili mogu da se registruju pomoću inovativne onlajn platforme gde, ako izraze interesovanje, mogu da postanu deo Alfa Romeo Tonale univerzuma u nekoliko jednostavnih koraka. 

 

Alfa_Romeo_Tonale_(15).JPG Alfa_Romeo_Tonale_(16).JPG Alfa_Romeo_Tonale_(17).JPG

 

48V Hybrid VGT: Najsnažnije performanse i efikasnost 

Vrhunski električni pogonski sistem dizajniran je tako da osnaži DNK brenda, iznova osmišljavajući sportski karakter za XXI vek.
Potpuno novi 4-cilindarski Hybrid VGT (Variable-Geometry Turbo) motor od 160 konja sa turbopunjačem varijabilne geometrije i direktnim ubrizgavanjem benzina sa pritiskom od 350 bara imaće ekskluzivan debi. Tonale Hybrid dostupan je u dva nivoa snage, 130KS i 160KS, oba sa pogonom na prednje točkove, novim 7-brzinskim prenosom sa dvostrukim kvačilom i ugrađenim P2 električnim motorom od 48V, 15 kW i sa 55 Nm (135 Nm zahvaljujući odnosu prenosa od 2.5:1). Zahvaljujući brojnim mogućnostima elektrifikovanog vozila, Tonale može da ponudi autentično iskustvo električne vožnje.

 

Alfa Romeo pokazao je sa modelom Tonale konkretnu posvećenost budućnosti orijentisanoj ka održivoj mobilnosti. To je učinio ostajući veran očekivanim performansama i dinamici vožnje brenda. Tonale nudi više efikasnih hibridnih motora koji mogu da unaprede performanse bez odustajanja od brige o životnoj sredini. Prvi elektrificirani kompaktni SUV brenda nudi novi koncept sportskog duha u XXI veku tako što obezbeđuje autentično ''hibridno iskustvo'', zahvaljujući vrhunskom sistemu elektrifikacije koji je osmišljen tako da bude na usluzi brendu. Tonale debituje sa Hybrid VGT (Variable-Geometry Turbo) motor, koji je ekskluzivan za Alfa Romeo. Njegov turbopunjač varijabilne geometrije uparen sa 7-brzinskim Alfa Romeo TCT prenosom sa dvostrukim kvačilom i sa P2 električnim motorom od 48V, 15 kW sa 55 Nm (135 Nm zahvaljujući odnosu prenosa od 2.5:1) čini mogućim da se točkovi pokrenu čak i kada je motor sa unutrašnjim sagorevanjem ugašen. Zahvaljujući ovom tehničkom rešenju moguće je voziti u električnom modu sa snagom do 15kW u svakoj situaciji u kojoj je to neophodno, kao što je vožnja pri niskim brzinama, parking i kruzing, kako bi se obezbedilo autentično iskustvo vožnje hibrida.

 

Alfa_Romeo_Tonale_(18).JPG Alfa_Romeo_Tonale_(19).JPG Alfa_Romeo_Tonale_(20).JPG


Kako bi se maksimizovale performanse i efikasnost, izabrana je litijumsko-jonska baterija druge generacije od 48V: zahvaljujući svojoj velikoj snazi (do 22 kW), moguće je napajati električni trakcioni motor na najbolji način, a pored toga, njegov kapacitet (0.8 kWh) je više nego duplo veći od kapaciteta baterija koje se obično koriste za BSG hibridne sisteme. Nova baterija ima zapreminu od oko 11 litara i zato je vrlo kompaktna: ne utiče na veličinu prtljažnika jer je instalirana ispod centralnog tunela, između prednjih sedišta. Sistem dvostruke voltaže sa DC/DC konvertorom iz 48V u 12V povezan je sa električnom arhitekturom vozila. Zahvaljujući svojoj tehnologiji, Tonale 48V Hybrid VGT motor nudi performanse tipične za benzinske motore, koje su unapređene zahvaljujući reakcijama električnog motora. Ubrzanje je konzistentno sa ekstremno linearnom isporukom snage, ali i potrošnjom koja je uporediva sa dizel motorom. Ulazna tačka u Tonale svet je hibridna verzija od 130 KS, sa novim 4-cilindričnim 1.5 turbo benzin motorom od 130KS i sa 240Nm maksimalnog obrtnog momenta sa 7-brzinskim Alfa Romeo TCT i P2 električnim motorom od 48 volti, 15 kW i sa 55 Nm.

 

Alfa_Romeo_Tonale_(21).JPG Alfa_Romeo_Tonale_(23).JPG Alfa_Romeo_Tonale_(22).JPG

 

Sve specifikacije Hybrid verzije  
Novi 4-clindrični motor sa turbo punjenjem dizajniran je tako da se optimizuje termodinamičnost i time uštedi na potrošnji, poseduje kompaktnu komoru za sagorevanje, sistem dvostrukog promenljivog rada ventila i posebne usisnike sa visokim protokom. Njegove specifikacije obuhvataju i činjenicu da funkcioniše po Miler ciklusu takođe sadrži potpuno nov sistem direktnog ubrizgavanja visokog pritiska, koji radi sa pritiskom do 350 bara.  Verzija od 160 KS je ekskluzivna za Alfa Romeo. Zahvaljujući novom turbo punjaču varijabilne geometrije, može da kombinuje odlične reakcije pri nižim brzinama i veću snagu za sportskiju vožnju, dok održava visok nivo ekonomičnosti. Pogonski sistem isporučuje 130KS a maksimalni obrtni momenat dostiže 240Nm. 

 

Alfa_Romeo_Tonale_(24).JPG Alfa_Romeo_Tonale_(25).JPG Alfa Romeo Tonale (26).JPG

 

Starter generator s kaišem takođe je instaliran u oba motora kako bi se garantovale brze i tihe tranzicije pri ponovnom paljenju motora. Pametni sistem za kočenje optimizuje automatsko punjenje i koristi mešovito regenerativno kočenje kako bi maksimalizovao povratak kinetičke energije tokom usporavanja, kako bi se unapredila ekonomičnost. Ova ekskluzivna tehnička rešenja garantuju visoke i efikasne performanse i nude kupcima autentično hibridno iskustvo. To je moguće zahvaljujući spajanju novog 1.5 benzinskog i električnog motora, što pruža optimalne reakcije. Pored toga, brojni elementi koje nudi Tonale čine iskustvo vožnje još komfornijim, a među njima su: 

  • ''Silent Start'', za paljenje vozila bez potrebe da se upali benzin motor, koristeći samo EV mod.
  • ''Energy Recovery'', za povraćaj energije koja bi inače propala dok auto usporava (''e-Coasting'') i tokom kočenja (''Regenerative Braking'').
  • ''Boost & Load Point Shift'', ''e-Boosting'' omogućavaju povećan obrtni momenat na točkovima zahvaljujući električnom motoru koji pomaže benzin motoru; pored toga, kalibracijom obrtnog momenta (motora ili kočenja) koji isporučuje električni motor, moguće je optimizovati rad benzinskog motora
  • ''Electric Drive'', što omogućava vozilu da putuje samo pomoću električnog motora, sa ugašenim benzinskim motorom.

Razne EV sposobnosti modela Tonale omogućavaju mu da samo koristi električni motor (dok je benzinski motor ugašen) u različitim scenarijima vožnje, uključujući: :

  • ''e-Creeping'' koristi električni motor za obezbeđivanje normalnog starta u vozilima sa automatskim prenosom, po brzinama koje mogu da variraju do 0 km/h do ekvivalenta benzinskog motora u prvoj brzini u leru, ili pri vožnji unazad.
  • ''e-Launch'', za pokretanje vozila samo pomoću električnog motora.
  • ''e-Queueing'', da automobil može da nastavi da se kreće u gustom saobraćaju, po šablonu ''stani-kreni''.
  • ''e-Parking'', kako bi se pojednostavili manevri pri parkiranju, što ih čini praktičnim i tihim.
  • EV mogućnosti su dostupne u zavisnosti od statusa baterije i potrebnih performansi.

Alfa_Romeo_Tonale_(27).JPG Alfa_Romeo_Tonale_(28).JPG Alfa_Romeo_Tonale_(29).jpg Alfa_Romeo_Tonale_(30).jpg

 

Izvrsna dinamika svrstala je Tonale na vrh segmenta kojem pripada

Savršena distribucija težine, za kontrolu u krivinama bez premca. Tonale je opremljen najdirektnijim skretanjem u segmentu (13.6:1) i opremljen je aluminijumskim papučicama za menjanje brzina iza volana, što je jedinstveno u kategoriji.
Jedini automobil u svojoj klasi koji je usvojio Integrisani sistem kočenja (IBS) i koji nudi kočioni sistem sa fiksiranim čeljustima sa 4 klipa koje je proizveo Brembo.
Nezavisno MacPherson vešanje sa tehnologijom FSD (selektivno izbacivanje frekvencije). Alternativno, tu je elektronsko vešanje ''Alfa Active Suspension'', koje čini mogućim da se vozilo prilagodi odabranom modu vožnje.
Sistem Dynamic Torque Vectoring Alfa Romeo za maksimalnu trakciju i kontrolu...

 

 Alfa Romeo Tonale (32).JPG Alfa Romeo Tonale (31).JPG Alfa Romeo Tonale (33).JPG

 

Savršena distribucija težine 
Alfa Romeo nudi maksimalno zadovoljstvo pri vožnji zahvaljujući konkretnim tehničkim rešenjima. Jedan element koji je doprineo ovom cilju je savršena distribucija težine između dve osovine - što je posebno za Alfa Romeo tradiciju proizvodnje - što je  zahtevalo pažljiv odabir mase i materijala, koji su postignuti radom na rasporedu automobila i stavljanjem teških komponenti što je više moguće u centar. Verzije modela Tonale sa pogonom na prednjim točkovima koriste izvanrednu ravnotežu mase kako bi optimizovale isporuku obrtnog momenta na tlu, kao i rukovanje, koje je bez premca u krivinama. Jedinstveno vozačko iskustvo moguće zahvaljujući najdirektnijem skretanju u segmentu i ekskluzivnim aluminijumskim papučicama za menjanje brzina iza volana. Prenosni odnos (13.6) omogućava zabavno i instinktivno iskustvo vožnje u svakoj situaciji i pri svakoj brzini. Usvajanje geometrije u nezavisnom prednjem vešanju smanjuje odskakanje na prirodan način, naglašavajući osećaj preciznog i intuitivnog skretanja, ograničavajući primenu softverskog filtriranja i optimizujući kontrolu skretanja pomoću prednjih točkova. Sportski duh dodatno naglašavaju aluminijumske papučice: ''zaštitni znak'' brenda koji je jedinstven u klasi.

 

Alfa_Romeo_Tonale_(34).JPG Alfa_Romeo_Tonale_(35).JPG

 

Integrisani sistem kočenja (IBS)
Novi Alfa Romeo Tonale usvojio je Integrisani sistem kočenja (IBS) koji je jedinstven u njegovoj klasi i predstavlja inovativan elektromehanički sistem koji kombinuje kontrolu stabilnosti sa konvencionalnim servo kočnicama. Sistem garantuje momentalnu reakciju kočnica zahvaljujući integraciji elektronike i mehanike, zahvaljujući značajnoj optimizaciji težine, optimalnom osećaju i potpunom odsustvu vibracija na papučicama. Pored toga, IBS upravlja spojem regenerativnog kočenja (kako bi se maksimizovao oporavak energije) i disipativnog kočenja (postignutog pomoću sistema kočenja), na način koji je potpuno neprimetan vozaču. Tonale je opremljen i standardnim fiksiranim čeljustima koje je proizveo Brembo, sa 4 klipa i diskovima sa sopstvenom ventilacijom napred i punim diskovima pozadi, kako bi se garantovale savršene performanse kočenja.  

 

Alfa Romeo Tonale (36).JPG

 

Elektronsko vešanje sa dvofaznim ventilom 
Električni amortizeri, razvijeni u saradnji sa kompanijom Marelli, istorijskim tehnološkim partnerom brenda Alfa Romeo, pružaju izbor između performansi i komfora. Elektronski amortizeri sadrže poseban ventil sa električnom aktivacijom unutar amortizera, koji pruža nezavisne krive prigušenja. Dostupna su dva moda: ''Comfort'' i ''Sport''. Prvi je osnovno podešavanje u okviru modova D.N.A. ''Advanced Efficiency'' i ''Normal'', kako bi se ozbezbedile najkomfornije performanse na neravnim putevima. Za razliku od njega, ''Sport'' mod je aktivan u D.N.A. ''Dynamic'' i ''ESC Off'' podešavanjima, čime se smanjuju pokreti karoserije i uvećava vertikalna čvrstoća, radi bolje dinamičnosti vozila u krivinama. Konačno, pritiskom na posebno dugme na DNA selektoru, kalibracija moda ''Dynamic'' se može aktivirati ili ugasiti.

 

Alfa Romeo dinamično vektorisanje obrtnog momenta  
Pogon na prednje točkove nudi električni samozaključavajući standard diferencijala, koji garantuje savršenu trakciju za glatko iskustvo vožnje, čime se naglašavaju agilnost i sportski karakter automobila, sa dodatnim pozitivnim uticajem u pogledu bezbednosti. Sistem je ugrađen u DNA selektor i iskorišava efekte kočionog sistema time što simuliše ograničeni mehanički diferencijal. U kombinaciji sa MacPherson prednjim vešanjem, omogućava sportsku i efikasnu dinamiku vožnje pomoću kontrole stabilnosti vozila, i preusmeravanjem snage na točkove kada se ubrzava u krivinama. Sistem takođe pruža bolju kontrolu na klizavim površinama, kao i dramatično smanjeno podupravljanje, prenoseći obrtni momenat sa unutrašnjeg na spoljašnji točak, kako bi se obezbedilo longitudinalno ubrzanje i posledično bolje prianjanje na put.

 

Alfa Romeo Tonale (37).JPG Alfa_Romeo_Tonale_(38).JPG

 

Nezavisno MacPherson vešanje sa FSD tehnologijom (selektivno prigušivanje frekvencije) 
Napravljena je sa DNK brenda Alfa Romeo na umu, i šema vešanja pruža arhitekturu MacPherson tipa. Geometrija prednje osovine je optimizovana za rapidne i precizne promene pravca, naglašavajući osećaj pri skretanju tipičan za ovaj brend. Ovo smanjuje distorziju pri skretanju, ograničavajući primenu softverskog filtriranja i optimizujući kontrolu skretanja pomoću prednjih točkova. Pozadi, ekskluzivna troruka geometrija omogućava rapidne reakcije kada se aktivira i najviši nivo lateralnog ubrzanja u krivinama. Za kraj, vešanje modela Tonale koristi FSD tehologiju (selektivno prigušivanje frekvencije) - razvijenu u saradnji sa brendom Koni, istorijskim tehnološkim partnerom brenda Alfa Romeo - kako bi se unapredile performanse obezbeđivanjem savršenog prianjanja na put i istovremeno unapređenjem komfora u svim uslovima vožnje.

 

Alfa Romeo Tonale (39).JPG Alfa Romeo Tonale (40).JPG

 

Tehnologija koja premašuje rekorde: za unapređenje iskustva vožnje i čuvanje rezidualne vrednosti
U svetskoj ekskluzivi, Tonale debituje tehnologiju nefungibilnih tokena (NFT), pravu inovaciju u automobilskom sektoru. Tonale nudi iskustvo ''kao kod kuće'' zahvaljujući glasovnoj kontroli sistema Alexa. Potpuno redizajniran sistem informacija i zabave opremljen sofisticiranim interfejsom za iskustvo nalik pametnom telefonu. Sa ukupno 22.5 inča, dva velika Full TFT ekrana koja su najbolji u klasi u segmentu.
 
NFT tehnologija
U svetskoj ekskluzivi, Tonale debituje tehnologiju nefungibilnih tokena (NFT). Pravu inovaciju u automobilskom sektoru, što čini Alfa Romeo prvim proizvođačem automobila koji je povezao automobil sa NFT digitalnim sertifikatom. Tehnologija je zasnovana na konceptu blokčejn kartice, koja predstavlja poverljivu i neizmenljivu evidenciju o glavnim životnim stadijumima pojedinačnog vozila. Ova istaknuta funkcija izvan automobila, koja je odmah spremna za upotrebu i održiva, naglašava inovativnu prirodu brenda Alfa Romeo. Uz pristanak klijenta, NFT generiše sertifikat sa podacima o vozilu. Ovaj sertifikat se može iskoristiti kao garancija ukupnog statusa automobila i može napraviti pozitivan uticaj na njegovu rezidualnu vrednost. Na tržištu polovnih vozila, NFT sertifikat predstavlja dodatan izvor kredibilnosti za vlasnike ili prodavce, a kupci dobijaju dodatnu potvrdu za svoj izbor polovnog automobila.

 

 interiors-details_(8).JPG interiors-details_(9).JPG interiors-details_(7).JPG


Amazon Alexa, kako biste se uvek osećali kao kod kuće 
Među tehnološkim inovacijama izdvaja se Alexa Built-in glasovno iskustvo, koje pruža pogodnost hendsfri interakcija pomoću glasa, što znači da je lakše zadržati ruke na volanu i oči na putu. Time što se jednostavno obratite sistemu Alexa, korisnici Tonale modela mogu da kontrolišu funkcije vozila, uključujući puštanje muzike, slušanje audio knjiga, dobijanje smernica, proveravanje saobraćaja, upravljanje pametnim uređajima kod kuće i još mnogo toga. Kupci mogu da koriste svoja vozila spontano i kažu stvari kao što su ''Alexa, proveri gde je najbliža benzinska pumpa'' ili ''Alexa, pusti moju plejlistu za putovanja'' ili ''Alexa, pozovi mamu''. Pomoću Alexa ''MyAlfa'' sistema, korisnici takođe mogu da dobijaju aktuelne vesti o statusu vozila u komforu svog doma, da provere nivo napunjenosti baterije i/ili goriva, potraže stvari koje ih interesuju, pronađu najnoviju lokaciju vozila, zaključavaju i otključavaju ga na daljinu i još mnogo toga.  Vremenom, novi elementi i mogućnosti biće lako isporučeni putem softverskog ažuriranja.

 

U okviru standardne ponude je i potpuno nov sistem za zabavu i informisanje koji takođe nudi sadržaje, funkcije i usluge koje su uvek ažurirane, sa Android operativnim sistemom koji se može prilagođavati i 4G konekcijom sa bežičnim ažuriranjem (''Over-the-Air'' - OTA). Ovaj sistem sadrži i potpuno digitalni 12,3-inčni ekran i glavnu jedinicu sa ekranom osetljivim na dodir od 10.25 inča, što je ukupno 22.5 inča i predstavlja vrhunac u segmentu. Nadalje, pogodan, sofisticirani interfejs za multitasking omogućava vozaču da sve ima u vidokrugu bez da mu se skreće pažnja sa puta, što obezbeđuje iskustvo nalik pametnom telefonu.  

 

interiors-details_(16).JPG interiors-details_(10).JPG
 
Inovativna tehnologija u službi vrhunske bezbednosti i komfora

  • 2. nivo autonomne vožnje, zahvaljujući novim naprednim sistemima za pomoć pri vožnji (ADAS).  
  • Inovativni sistemi u službi vrhunske bezbednosti i zadovoljstva u vozilu.
  • Napredovanje režima vožnje, kojima se upravlja putem Alfa D.N.A. sistema. 

Novi ADAS sistemi uzdižu emocije autonomne vožnje 2. nivoa 
Novi Alfa Romeo napredni sistemi za pomoć pri vožnji (ADAS) za 2. nivo autonomne vožnje, kojima je Tonale opremljen, omogućavaju automatsko upravljanje ubrzavanja, kočenja i držanja trake uz održavanje maksimalne bezbednosti u vožnji bez ugrožavanja užitka sedenja za volanom.  Detaljnije, Alfa Romeo Tonale omogućava autonomnu vožnju 2. nivoa kombinovanjem sistema ''inteligentnog adaptivnog tempomata'' (IACC) i ''održavanja trake'' (LC) i prednje kamere, koja uzdužno i poprečno nadzire okolinu automobila. Specifično, sistem IACC koristi ''adaptivni tempomat'', koji automatski prilagođava brzinu vozila kako bi se održala bezbedna razdaljina sa vozilima ispred i ''prepoznavanje saobraćajnih znakova'' i ''inteligentnu kontrolu brzine''. Prvi koristi kameru vozila da prepoznaje saobraćajne znakove, prikazuje ih na displeju i upozorava vozača na trenutno ograničenje brzine. Drugi predlaže vozaču da smanji brzinu ukoliko je detektovano ograničenje: ukoliko vozač prihvati, automatski se menjaju podešavanja tempomata. Sa druge strane, sistem LC kontroliše poprečno kretanje kako bi se vozilo zadržalo u traci, čak i u velikim saobraćajnim gužvama. 

 

Najbolje od komfora i zadovoljstva u vozilu  
Italijansko gostoprimstvo ulazi u svet premium C terenaca zahvaljujući modelu Alfa Romeo Tonale, koji je otelotvorenje ekskluzivnosti, dobrog ukusa i elegancije. Deo za putnike u modelu Tonale pruža sasvim dovoljno prostora za putnike, a vozačevo sedište obezbeđuje pun osećaj kontrole i dominacije na putu koji ne oduzima od uživanja u vožnji koje je tipično za sportski Alfa Romeo automobil. Komfor i zadovoljstvo za sve u automobilu je dodatno osigurana sa klimatizacijom dve zone, prijatnim ambijentalnim svetlom, sofisticiranim sistemom za zabavu i informisanje, hlađenjem i grejanjem prednjih sedišta i Harman Kardon audio sistemom sa 14 zvučnika. Novi model ima elektronska vrata gepeka i bežičnu podlogu za punjenje - ispred menjača, gde se može staviti i puniti bežični telefon potpuno bezbedno za najbolje iskustvo komfora. Na kraju, Tonale je jedan od nekolicine modela u svojoj klasi koji nudi sistem za ''poluatomatsko parkiranje'', koji pokazuje mesto na koje se može parkirati i sam izvodi manevre za ulazak i izlazak vozila. Tonale je namenjen za ljubitelje opipljivog užitka u italijanskoj druželjubivosti, komforu i ukusu.

 

interiors-details_(14).JPG interiors-details_(15).JPG

 

Napredni režimi vožnje, kojima se upravlja putem Alfa D.N.A. sistema 
Izbornik režima vožnje Alfa D.N.A. od svog pojavljivanja u modelima Giulietta, Mito i 4C, kroz svoj razvoj u modelima Giulia i Stelvio, sada stiže u Tonale sa specifičnim funkcijama u vezi elektronskog pogonskog sistema.

U modelu Tonale, režim ''Dynamic'' je dizajniran sa specifičnom kalibracijom papučice za gas, omogućavajući efikasnije kočenje i direktniji odziv volana. Režim ''Natural'' održava optimizaciju najboljih performansi. U ovom režimu, automatski upravlja kompromisom između korišćenja električnog motora i SUS motora, a omogućava svakodnevnu uštedu energije i goriva bez ugrožavanja performansi. Na kraju, režim ''Advance Efficiency'' je podešen za maksimalnu energetsku efikasnost u hibridnoj verziji.

 

interiors-details_(13).JPG interiors-details_(11).JPG interiors-details_(12).jpg

 

Alfa Romeo Authentic Accessories powered by Mopar
Novi Alfa Romeo Tonale se može prilagođavati upotrebom širokog izbora autentičnih delova koje je napravio Mopar (Authentic Accessories powered by Mopar). Dostupno je više od 100 komada dodatne opreme koji su dizajnirani da unaprede temeljnu lepotu i plemeniti sportski duh brenda Alfa Romeo.

Neki od njih su ugrađeni u Alfa Romeo Tonale koji je prikazan na događaju. Možete se diviti 20-inčnim alu-felnama, visokokvalitetnim podovima sa premijum patosnicama sa crvenim Tonale slovima koji su upareni sa unutrašnjim šavovima. Crni osvetljeni pragovi i sportske papučice dodaju sportskom duhu Veloce nivoa opreme. Za više komfora, postoje dodaci poput naslona za glavu i sklopive šipke za bolju organizaciju unutar vozila tokom putovanja. Detalji prave razliku, tako da možemo videti poklopce ventila guma sa logoom Alfa Romeo, crne i bele centralne poklopce i mogućnost da poklopac za bravu bude iste boje kao vaš Tonale.

 

Unutar vozila se takođe nalazi i D-Fence paket, inovativni sistem proizvoda za dezinfekciju kabine i atmosfere za putnike. D-Fence paket koji nudi Mopar uključuje proizvode za održavanje higijenskih uslova unutar vozila. Dostupan je za celu Alfa Romeo gamu, kako bi se naglasilo da je zaštita životne sredine i zdravlja deo istog putovanja za nas. D-Fence paket uključuje: ''Prime Cabin Filter'', koji blokira spoljne agense da uđu u vozilo; UV-C čistač, radi dezinfekcije unutrašnjosti; čistač vazduha za čišćenje vazduha unutar vozila.

 

Tamni paket kojem se možete diviti kao delu standardne opreme u Veloce nivou opreme (solid crna kućišta retrovizora, Miron tamna boja karoserije sa mat Miron bočnim, prednjim umecima i zaštitnom pločom, Miron tamnim V prednjim okvirom), možete odabrati kao autentični dodatak na drugim nivoima opreme. Na kraju, široki izbor autentičnih dodataka takođe uključuje Travel nivo opreme, sa nosačem za bicikl, skije/snoubord i kutiju za krov od 360L ili 490L sa Alfa Romeo logoom, čini vaša putovanja potpuno opuštenim. 

 

*za Launch Editiona (Speciale) nivo opreme od 130 konja

 

stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: Alfa Romeo Tonale

 

Tonale je Alfin potpuno novi kompaktni SUV koji će se suprotstaviti modelima poput Audija Q3, BMW X1, Mercedesa GLA. Na početku dolazi samo u (blago) hibridnoj formi, ali i plug-in hibrid (sa brdom snage, pogonom na svim točkovima i dometom samo na struju do 60 kilometara) stiže nešto kasnije u toku 2022. godine.

Dizela pod haubom neće biti.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT: Alfa Romeo Tonale

 

Mladen Alvirović prenosi prve utiske iz prve vožnje Alfa Romeo Tonale, a čućete i razgovor sa Dominikom Banjaskom - prvim čovekom razvoja šasije za ovaj model, i koji je i glavni ''krivac'' i za onu na modelu Giulia GTAm. 
Saznaćete šta ima da kaže predsednik Alfa Romeo Žan Filip Imparato. Isporuka ovog modeča za Evropu počinje u junu, a očekuje se da će osnovna cena biti 35.000 evra. Ipak, za sada se zna kada će stići i kod nas:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: Alfa Romeo Tonale

 

Misano plavi je Veloce, zeleni je Ti - oba su predstavljena:

 

 

petrolped.jpg PetrolPed:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li sam ja dobro razumeo predstavnika Alfe u jednoj od gornjih recenzija, pomenuo je 5-godišnju FABRIČKU garanciju za Tonale?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron

 

Da, potvrđeno je to danas na Sajmu i u mom razgovoru sa brand managerom Alfa Romeo za Srbiju - 5 godina/200.000 kilometara će biti fabrička garancija za Tonale.

Potvrđeno je i da će First Edition stvarno imati istu cenu na svim tržištima. Neće biti jeftino to posebno izdanje jer, kao i uvek, ono je veoma napunjeno opremom.

 

U Srbiju bi trebao da stigne krajem Juna/početkom Jula, ali sa komercijalizacijom (prodajom) od Septembra 2022.

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je odlična fabrička garancija.

A za First Edition je najavljivana cena od oko 35 hiljada, slabija 1,5 MHEV verzija 130+20 ks ? Nije to puno ako su na PA oglašene cene za Compass sa tim motorom do oko 33 hiljade.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...