Jump to content
FAS Goran
Milos6

Fiat Grande Punto Evo 1.4 8v - trzanje u leru i gašenje prilikom kočenja

Recommended Posts

Pozdrav svima. Evo godinu dana sam vlasnik Punto Evo 1.4 8V i nikako da resim problem. Trzanje i na plinu (fabricki)i na benzinu, na benzinu bas intenzivno dok na plinu jedva primetno. Uradio sam servise, zamenio svecice, oprao dizne.. sad je bolje sto se tice rada na benzinu ali i dalje ima tih malih trzaja. Posto je auto poceo da gubi vodu sredjivana je glava motora i od tada imam novi problem, naime kada je auto hladan obavezno mi se ugasi u toku voznje pri zaustavljanju obrtaji sa 2,5 3k obrtaja padnu na 500 i ugasi se to se desi dva tri puta i nakon toga se uglavnom ne gasi. Bio sam i do elektricara i gde sve ne jedino mi je rekao da alternator puni na donjoj granici.. izvinjavam se na duzini posta ali hteo sam da budem sto detaljniji u nadi da ce neko od vas imati resenje za moj problem. Hvala unapred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti auto "veselo" alansuje pri paljenju znači da alternator dobro puni i da je napon OK prema tome alternator nema veze sa gašenjem auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Milos6 said:

...ali i dalje ima tih malih trzaja.

Ovde misliš da variraju obrtaji u leru, ili da auto ima problem sa primanjem gasa?

Pitam to jer se već pisalo na Forumu oko problema sa obrtajima u leru, povezano sa gašenjem auta kad se stisne kvačilo (ono što ti kažeš da ti prilikom zaustavljanja obrtaji padnu previše i auto se ugasi) prilikom zaustavljanja. Bilo je slučajeva i da se ljudima gasio auto čim stisnu kvačilo ispred ležećeg :D 

 

Pogledaj npr. ovu temu:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/65254-fiat-punto-12-8v-ugasi-se-kad-pritisnem-kvačilo/

 

Videćeš da se pominje klapna, odnosno step motor. Treba ga očistiti. Gasi ti se se auto kad je hladan jer taj step motor ima i ulogu automatskog sauha, a pošto je zaprljan krene tako da brljavi. Iz istog razloga variraju i obrtaji u leru.

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sam zaboravio da napisem, ociscena i klapna gasa. Bas tako se gasi ispred lezeceg, semafora itd ali samo na plinu i samo kad je hladan..

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, Milos6 said:

Bas tako se gasi ispred lezeceg, semafora itd ali samo na plinu...

Ovo je najvažnija informacija, tj. da se gasi samo na plinu, dok na benzinu radi ok. Onda odmah znaš u čemu je problem - u TNG instalaciji.

Pogledaj zato ovu temu:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/57229-punto-12-8v-problem-sa-obrtajima-gasi-se-na-tng/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato i ne znam sta da radim, gasio se i na benzinu, ali od kad sam oprao dizne ne gasi se, padnu obrtaji ali ih nekako podigne, majstor kaze da je cistio klapnu.. a na plinu ne moze da izgura tj kako kad ali dok je hladan kazem, jednom xo dva puta mora da se ugasi, posle toga ne. Isao sam i u ovlasceni na dijagnostiku, kazu plinske dizne. Ali i pre ravnanja glave je trzao u leru ali se nije gasio. To me buni.

Edited by Milos6

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minutes ago, neshaoct said:

Ovo je najvažnija informacija, tj. da se gasi samo na plinu, dok na benzinu radi ok. Onda odmah znaš u čemu je problem - u TNG instalaciji.

Pogledaj zato ovu temu:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/57229-punto-12-8v-problem-sa-obrtajima-gasi-se-na-tng/

Evo sad sam iscitao sve sto je opisano se desava i kod mene i opet sve ukazuje na step motor/leptir gasa. U ponedeljak cu opet do majstora iako je rekao da je ocistio. Mada na dijagnostici kod elektricara kaze da je step ok jedino drugi cilindar ima odstupanja neka mala i kaze covek da promenim svecice a ja ih menjao nema ni 1000 km sa njima. Ne znam videcu i do plinadzije da svratim jer mu nisam radio servis plina..

Edited by Milos6

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav ljudi,imam fiat idea 1.4 benzin auto kad je hladan mi se gasi odmah po startovanju motora,moram ga paliti par puta i nesmijem dodavati gas pustim desetak sekundi i onda sve ok poslije pali na zub dok se dobro ne ohladi.nekad pri paljenju radija . ventilator na glavnom hladnjaku.na dijagnostici mi pokaže grešku 115 što znači problem sa rashladnom tekućinom.promijenio sam senzor rashladne tekućine ali problem je ostao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...