neshaoct 9591 Posted January 12, 2017 Koliko košta vožnja ovim Ferrarijem F355? Kao što vozači znaju, nije problem kupiti automobil, nego ga održavati, a ako je reč o Ferrariju iz devedesetih godina, troškovi mogu da budu basnoslovni. Ferrari F355 je krajem devedesetih bio ''osnovni model'' kompanije iz Maranella. Međutim, kupnovina polovnog superautomobila, kao što je upravo Ferrari F355, zabava je dok ne dođu računi za održavanje i popravke. Naime, svakih tri do pet godina njegov 3.5 litarski motor V8 mora da ide na veliki servis, što može da košta od sedam do 15.000 dolara. U ukupnom iznosu od oko 3.000 dolara gume i kočnice su sve samo ne jeftine, a tako i svaki mogući kvar motora koji zahteva ponovno vađenje. Iako mladi vlasnik ovog Ferrarija F355 ne mora da potroši bogatstvo na popravke jer je većinu obavio prethodnik, zadovoljstvo vožnje ovog automobila ga je u prvih 1.609 kilometara (hiljadu milja) koštalo 38.000 dolara, što je u SAD-u cena novog Ford Focusa RS-a sa nešto dodatne opreme. Vlasnik priznaje da, za razliku od njegovog Ferrarija F355, postoje neki primerci bez problema, ali vlasništvo nad superautomobilima nikada nije bilo jeftino, ma koliko oni bili dobro održavani. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted March 1, 2019 Evoluto Automobili obećava ponovno rođenje Ferrarija F355 u modernom izdanju U tjunerskoj kući Evoluto Automobili, po uzoru na moderne interpretacije Porschea 911 u režiji kalifornijske firme Singer, spremaju da ''ožive duh'' Ferrarija F355 u restomod verziji. To bi bio, kako pokazuju digitalizovane fotografije, istinski omaž danas već kultnom Ferrariju F355 sa centralno smeštenim V8 atmosfercem. Osim što bi prema izgledu to bila prava restomod prerada, Evoluto Automobili F355 bi bio lakši od originala i značajno snažniji. Kada se pojavio 1994. godine originalni F355 je iz 3.5 litarskog V8 motora izvlačio za to vreme fenomenalnih 378KS što je pružalo impresivne performanse s obzirom na masu od 1.350 kg. Evoluto F355 će međutim biti težak tek tonu dok će V8 agregat raspolagati sa okruglo 500KS! ''Naša vizija je ultimativni Ferrari sa V8 atmosfercem'' - javljaju iz Evoluta i obećavaju da u imenu njihove restomod prerade neće koristiti ni naziv Ferrari, ni oznake modela 348 ili F355 iz poštovanja prema velikanu iz Modene. Osim vrištećeg 5-ventilskog V8 motora, Evoluto će baš kao i F355 imati potpuno ravan pod i poput noža direktan upravljač pa će njihova restomod inkarnacija biti istinsko ponovno rođenje legende. Menjač će pritom biti isključivo ''old school'' 6-stepeni ručni mada je Ferrari kod originalnog F355 u jednom trenutku ponudio i robotizovani poluautomatski F1 menjač. Otvoren pogled na motor iza sedišta, veoma širok zadnji kraj za bolju trakciju snage koju ispušta V8 i LED svetla napred i pozadi, a sve uz poznatu Ferrari bezvremensku GT liniju karoserije koju potpisuje Pininfarina - izgleda jako dobro. Na kraju, prema dosadašnjim iskustvima nikad ne možemo da znamo kako će završiti bilo kakva prerada klasičnog sportskog automobila jer često takve avanture završe dosta loša, ali ovakva prerada klasika iz 1990-ih sa propetim konjićem na nosu bi mogla da bude prava stvar. Očigledno su u Evoluto Automobilima dosta ohrabreni uspehom Singerovih inkarnacija ''air-cooled'' Porschea 911. Za sada Evoluto Automobili nude tek digitalne vizuale svoje prerade i informaciju da se još testira prototip pod nazivom ''Mule 1''. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted May 1, 2019 Neko je kupio ovu hrpu smeća koja je nekada bila Ferrari Sa vremena na vreme na aukcijama se pojave zaista neverovatne stvari, a ponekad je neverovatno da se neke stvari uopšte prodaju. Takav je slučaj ovaj Ferrari F355 Spider iz 1999. godine, odnosno ono što je ostalo od njega. Da, ova hrpa spaljenog i uništenog metala je jednom bila Ferrari. Osim naplataka gotovo da nema nikakvog drugog znaka koji bi ukazivao na to da je reč o proizvodu iz Maranella. To nije sprečilo nekoga da proba da unovči činjenicu da je ovaj nered jednom bio Ferrari pa se spaljeni F355 našao na aukciji kuće ''Copart''. Nisu ponuđene nikake konkretnije informacije šta je dovelo do požara i uništenja ovog automobila, ali je navedeno da je reč o ''nepopravljivom otpisu vozila''. Iz nekog razloga u oglasu je bilo navedeno i da reč o modelu sa 3.5 litarskim V8 motorom i pogonom na zadnje točkove i ručnim menjačem. Podatak o pređenoj kilometraži je izostao, a bila je navedena i cena od 101.489 američkih dolara. Naravno, radilo se o ceni vozila pre požara. Možda mislite da niko nikada ne bi pomislio da plati bilo kakav iznos za ono što je hrpa rastopljenog, savijenog, zarđalog i slomljenog metala. Ipak, oglas je povučen jer je ''vozilo'' prodato. Za sada nema informacija ko ga je kupio, zašto i za koju cenu. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted July 4, 2020 Ferrari F355 Berlinetta krajem meseca na aukciji Ferrari F355 Berlinetta biće prodat na aukciji kuće Silverstone Auctions krajem jula, a sigurno je da će novi vlasnik izdvojiti pravo bogatstvo. F355 Berlinetta sa V8 motorom i 375 KS iz devedesetih godina prošlog veka je poseban automobil koji se smatra vezom između klasičnog i modernog Ferarija i zbog toga je posebno cenjen. Ovaj primerak je u Nero crnoj boji sa sivom unutrašnjošću koja izgleda lepo i suptilno, a namenjen je britanskom tržištu pa ima upravljač na desnoj strani. Motor je uparen sa manuelnim menjačem s obzirom da je proizveden 1996. godine, a Ferrari je za F355 godinu dana kasnije uveo ''lopatice'' inspirisane Formulom 1. Automobil je mehanički osvežen nedavno, a aktuelni vlasnik je na to potrošio 12.200 evra. Promenjeno je kvačilo, prednje i zadnje kočnice, gume, vodena pumpa i creva. Pre toga je automobil proveo dosta vremena u skladištu, a za 24 godine je prešao 27.524 kilometara. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted December 27, 2020 Na prodaju Ferrari Šakila O'nila Ferrari F355 Spider iz 1998. godine koji je bio u vlasništvu poznatog košarkaša, trenutno traži novog vlasnika. Penzionisani NBA igrač je izmenio italijanski superautomobil kako bi napravio više prostora u kabini. Kao rezultat, rezervoar za gorivo je premešten napred, mekani gornji krov zamenjen je jedinstvenim poklopcem u tonu i postavljen je par sportskih sedišta sa trkačkim pojasevima i logotipima ''Superman'' utisnutim u naslone za glavu. Ovaj unikatni F355 Spider ima 19-inčne Giovanna točkove, Brembo kočnice, prilagođeni zvuk i, naravno atmosferski 3.5 V8 motor koji stvara 375 konjskih snaga i 363 Nm obrtnog momenta. Italijanski superautomobil može da uhvati 100 km/h za manje od 5 sekundi, a maksimalna brzina mu je ograničena na 295 km/h. F355 Spider se sada nalazi u Ilinoisu gde čeka svog novog vlasnika. Na odometru ima samo 11.900 pređenih kilometara. Tokom pisanja ovog članka najviša ponuda za ovaj auto bila je 35.000 američkih dolara, ali pošto se internet aukcija završava 30. decembra, još uvek ima dovoljno vremena za davanje većih ponuda, tako da ne sumnjamo da će se ovaj auto prodati za više novca. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted May 9, 2022 Top Gear: Ferrari F355 Modificata Restomod Ferrari F355 Challenge Evo - napravljeno ih je svega 109 komada. Koliko ih je danas u životu niko ne zna tačno, ali krajem 90-tih ako ste hteli da se trkate u Ferrariju, taj model se kupovao. Uostalom, i SEGA ga je ubacila na tada najpopularniji igricu. E sad... Ferrari nije napravio verziju za saobraćaj na javnim putevima, ali to ne znači da standardni 355 ne može biti unapređen delovima sa njega, i baš to je ovde urađeno: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted September 29, 2022 Ferrari F355 izgoreo na test vožnji Da je test vožnja važna, kako god završila, pokazuje i ovaj video. Tarek Salah je u potrazi za svojim novim automobilom morao na dalek put. Iz Los Anđelesa se avionom uputio u Marsej da bi kupio Ferrarijev klasik, model F355. Tarek u videu snima odlazak na test vožnju u kojoj se nalazi na mestu suvozača. Pritom naglašava da je oduvek sanjao o tome da se vozi u tom Ferrariju francuskim putevima, što mu se sada i ostvarilo. Međutim, u vožnji autoputem počinje da se dimi iz prostora motora i odmah staju sa strane. Vatra se ubrzo proširila i do dolaska vatrogasaca je zahvatila većinu automobila. Nesrećni vlasnik je uprkos višegodišnjoj brizi za svoj Ferrari doživeo havariju kojoj se definitivno nije nadao. Srebrni Ferrari iz 1994. godine je uprkos besprekornom održavanju doživeo kvar koji mu je zacementirao sudbinu. Umesto da nastavi vožnju ulicama Los Anđelesa, ovaj prelepi automobil će verovatno završiti na otpadu. Salah je rekao da ne zna šta je pošlo po zlu, ali najviše sumnjaju na curenje goriva. Naime, i on je tokom vožnje, pre nego što je došlo do požara, osetio miris benzina u kabini. Nekoliko trenutaka kasnije vozač susednog automobila im je signalizirao da se iz auta jako dimi. Pravi peh, jer Ferrari su vozili u servis na detaljni pregled pre kupovine. Salah je mogao samo da zaključi da će se vratiti neobavljena posla, a vlasniku ostaje da tuguje nad ovim itekako velikim gubitkom. Sreća u nesreći da ipak niko nije stradao. Quote Share this post Link to post Share on other sites