vagenovac 4533 Posted March 1, 2019 Dobre felne i gume obavezno, nisam se skoro vozio u g5, ali sam zimi bio redovno u a3 na 17" zimskim i super udoban je i dobro lezi i dobar fidbek na volanu. Lepo nosi i 18", svakako bitno da su 225 gume, 205 previse lako provrti. Sa 225 17 ili 18 dobijas na kocenju, startu i stabilnosti, malo gubis na udobnosti, ali stvarno neznatno sa dobrim gumama. To ti znaci i to osetis svakodnevno. Spustanje i drugo ogibljenje nikako, sportska ogibljenja su za klincuriju, moj bmw je na 18" osetno udobniji nego mpack na 17", tako je kod drugara audi sline otkidao bubrege i na 16 inca. Druga strana ti sportski branici imaju izbacen lip i spusteniji su od obicnog, plus spusteno ogibljenje, garantovano kacenje ivicnjaka, sad cu sa telefona okaciti kod mene slike prednjeg branika, u prvih 10-20cm branika imam 25cm klirensa od zemlje, vise nego klot fiesta npr. 4 1 Grafit, marko.jovanovic, danijel55 and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17638 Posted March 2, 2019 22 hours ago, marko.jovanovic said: Malo pre sam izmerio rastojanje od pedale kočnice do sredine zadnjeg sedišta - cca 200cm (preko oborenog i spuštenog prednjeg sedišta sa izvađenim naslonom za glavu). Sa izvadjenim prednjim sedistem , od kocanjke do sredine zadnjeg sedista okruglo 197 cm. Koliko sam mogao da uhvatim pravu liniju, primenjena ista metoda kao tvoja. Znaci tu su negde, iskreno sam ocekivao da ce biti malo veca razlika. Zbog dizajna i padajuce linije krova, zadnja sedista su na Bravu povucena trunku unapred (iz tog razloga je gepek veci nekih 15%, oko 50l). To je to za C klasu, ostaje nam da sacekamo @Milutinac da proveri isto to za GP, kad vec u onoj raspravi o kupovini nije hteo niko od onih sto tvrde da je pozadi kao dvoriste. Poredeci sa Compactima koji su pozadi kao kutija sibica, ocekujem rezultat od bar 230 cm . 1 1 marko.jovanovic and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted March 3, 2019 On 28.2.2019. at 5:05 PM, Zvezdo said: Mili Bože čitam i neverujem... Toliko prašine oko jednog hitlermobila! Totalno bezličan i u svemu prosečan... Verovatno je to tajna popularnosti i neopravdano visoke cene polovnjaka. Čitam i ne verujem, bez oobraćanja Bogu: Zvezdo, da li si to ti? Quote Polako ali sigurno mi se Italijanski auti počinju gaditi! Jedino pravilo je što veća ušteda pa sa 200 000 km izgledaju kao da imaju pola miliona! Kvalitet i debljina materijala na sedalima u top verzijama opreme je na nivou početnog ili srednjeg paketa kod drugih proizvođača. Pa Dacia ima deblji tekstil na sedištima a debljina laka je posebna priča! Kada sam tražio auto hodao sam po placevima sa meračem. Nisam video ni jednu Daciu ali drugi proizvođači imaju najmanje 30 posto deblji lak! A šta misliš zašto sam odustao od Italiana? 1 vagenovac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted March 3, 2019 On 2/28/2019 at 11:30 PM, bojankov said: Ali zar najveci problem nije sve u kombinaciji...ne konkretno na ovom nego na 2.0 motorima... dizne pa balanser shaft pa glava pa zbog pumpe bregasta, turbina itd. Golf nema balanser shaft. Samo u Passatu i A4/A6. Bregaste ne odlaze na 2.0 16V PD motorima, samo na 8V i to kod loše održavanih primeraka. Mora redovna zamena ulja VW505.01. PD 8V ima problem sa ležištima dizni kod motora sa velikom km, potrebno je gumice dizni zameniti na svakih 160.000km. PD motori nemaju pumpu, negu imaju dizne sa pumpama, koje pritiska bregasta preko klackalica. PD unit injectori. Turbina nije problematicna, problematican je stil voznje, a turbina ce ti od jajarske voznje crci na svakom dizelu nebitno da li je PD, CR, JTD, ... izuzev ako nije Renault 1.9 dCI. 2 neshtry and rkoma1986 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted March 4, 2019 (edited) Malo smo se poigrali sa PerfExpert aplikacijom i Golf je izbacio bez problema stock snagu od 138KS i 306Nm u drugom stepenu prenosa. Da je mereno kojim slucajem u trecoj, kriva bi verovatno malo drugacije izgledala. Kao i svaki PD, stock ima cut off na 4200rpm, tu prestaje da vuče i zahteva jedan solidan remap: https://network.perfexpert-app.com/results/goo6FE7eZt Druga dva merenja je izbacio u aplikaciji preko 150KS, jednom 152, drugi put 156, ali pretpostavljam da ti rezultati nisu baš validni zbog neravnog puta na kojem je testirano... Vrlo verovatno je da će Markov Golf izbaciti na valjcima deklarisanu snagu, što je za 13 godina star automobil više nego dobro. Edited March 4, 2019 by drfedja 1 rkoma1986 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boris90 367 Posted March 4, 2019 @drfedja Da li 2.0 tdi PD od 170 konja koji je isao u Golfa i Leona ima balanser saft i kakve su uopste te najsnaznije izvedbe 2.0 TDI PD ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted March 4, 2019 (edited) 2.0 TDI u PQ35 platformi ni jedan nema balanser shaft. Svi koju su na "golf" platformi je nemaju. PD170 je problematičan samo zbog Siemens dizni, jer im se sjebe od vibracija piezo element. BKD ima BOSCH dizne, solenoidne. Glave na BKD i na 170ks su identične sa 16 ventila, do sredine 2005 su sklone da budu porozne. Siemens dizne mogu da se poprave kada otkažu, čak nije loše ni preventivno ih odraditi. Crkne električni deo i auto onda stane na sred puta. Znam jednog taksistu imao je Passata sa tim motorom i balanser shaft-om i služiuo ga je dobro. Sredio je sve četiri dizne i posle je prešao 200.000 sa njim bez problema. Balanser shaft može da ti napravi problem ako si idiot pa je ne menjaš jedno 2x između velikih servisa. Problem je ako ti dođe polovan auto koji ima oštećen motor zbog toga i ako si gluv da ne čuješ da klapara kao kofa sa šrafovima, da turbina zavija kao sirena za vazdušnu opasnost ... itd... Osim ovoga, PD170 ima plastičnu usisnu granu sa swirl flapnama, ali još nisam čuo da je taj motor progutao flapne. One hoće da zaglave naravno, ali ne otpadaju kao na BMW-u i Alfi. U principu, ako nađeš dobar primerak Mk5 GTD, ne treba baš po svaku cenu bežati od njega, a uz karticu za šlep može da posluži prilično ok, jer se da popraviti. Što se tiče balancer shaft-a na Passatima postoji par rešenja za to, trajnih. Staviš uljnu pumpu od 1.9 ako je 8V motor u pitanju odnosno od BKD ako je 16V. Druga varijanta je da se modifikuje uljna pumpa, tako što se produbi otvor u koji se ubacuje šestougaona osovina, za 2.3 cm i stavi se nova od 10cm dužine. Dakle od 2.0 TDI imaš 8V i 16V. 8V su svi BOSCH i 140KS 16V su neki BOSCH, neki SIEMENS i imaš ih od 140 i 170KS PQ35 (Golf V, Leon, Octavia A5, Audi A3) sa BKD 16V 140KS i BMN 16V 170KS i AZV 136KS 8V i BMM 8V od 140ks nemaju balancer shaft, imaju uljnu pumpu pogonjenu lancem, vrlo sličnu kao 1.9 PD, koji nema nikada takvih problema Passat, Audi A4, Superb koriste balancer shaft da bi manje vibrirali i da bi imali osećaj da vozite skuplji auto. Edited March 4, 2019 by drfedja 5 2 IDzO, danijel55, rkoma1986 and 4 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted March 4, 2019 Svaka cast na pojasnjenju. E sad da li je hitler mobil ili ne,zaista nije bitno.Svako uzima sta voli.Takodje ne volim vw i audi al ne mogu reci da je 5 ruzna,jos 2.0 odlicna kombinacija sa sjajnim performansama.Plus sa udarom koji ima tdi, po gradu sigurno ce zavaravati da ima vise od 140ks. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted March 5, 2019 (edited) Ja sam trojku prodavao mesecima zbog famoznog 2.0 motora.. dosta njih koje sam cimao za zamenu su bili u fazonu 'lep je ali ne bi 2.0, da je 1.9 dogovorili bi se'... @marko.jovanovic jel si izmerio neku potrosnju, sta kaze bord? Edited March 5, 2019 by rkoma1986 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted March 5, 2019 Jesi prodao audija? Šta sad planiras? Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted March 5, 2019 6 hours ago, danijel55 said: Svaka cast na pojasnjenju. E sad da li je hitler mobil ili ne,zaista nije bitno.Svako uzima sta voli.Takodje ne volim vw i audi al ne mogu reci da je 5 ruzna,jos 2.0 odlicna kombinacija sa sjajnim performansama.Plus sa udarom koji ima tdi, po gradu sigurno ce zavaravati da ima vise od 140ks. 1.9 nije nista bolji od maretovog 2.0 po pitanju pouzdanosti. Npr. na 1.9 pd stradaju bregaste ako se ne koristi adekvatno ulje, sedišta dizni su skoro svakom u problemu što iziskuje remont glave, a s obzirom da su te mašine sabile po min. 350-400k km bez nekih većih intervencija, sada da kupujem ovakav auto, mislim da bi se pre odlučio za 2.0 PD 16V 2005+ godište. Najpouzdaniji TDI je onaj od 90 ili 110KS VP po tom pitanju, ali zadnji je proizveden 2002. godine, a od novijih CR verzije u Golfu 6, koji opet nisu baš toliko jeftini za održavanje kada se uzmu u obzir pumpe za gorivo, DPF-ovi i piezo dizne, problematični aktuatori na turbinama i gomila sitnica koje umeju da budu problem, kao i na svakom novijem dizelu koji se voza previše po gradu. Ovaj 2.0 nema toliko izrazen taj "udar" kao stari 1.9 od 130ks, koji nekako ranije dobije obrtni moment, lakše zaleti turbinu, kod ovog to ide nekako postepeno, što bi se verovatno svidelo mnogima. Npr. u poređenju sa mojom četvorkom 130 PD, deluje nešto tromije u vožnji, mislim na stock 130ks PD. 1 1 marko.jovanovic and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted March 5, 2019 Ni blizu nisi u pravu, osim ako ne tvrdis da je neodrzavani 1.9tdi od 400k u rangu pouzdanosti sa maretovim 2.0pd sa 100k Nema potrebe da izmisljamo neke mane sad, ako se ne koristi adekvatno ulje moze mozda nekad nesto da crkne? Kod 1.9tdi recimo 130ks nisi morao gledati koja je serija, znas da je svaki dobar Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nidza Savin 112 Posted March 5, 2019 (edited) Ja sad nista ne razumem, ispada da nijedan TDI nije prilicno pouzdan. Ranije se mislilo da je to cuveni 1.9 sa 105, a 2.0 je pljuvan. Sada vidim covek vlada materijom i napominje da TDI generalno imajun ovih ili onih problema. I sad da uzimam neki od tih TDI motora tacno ne znam koji bi uzeo. Da l ima neki VW sa 1.9, ali JTD sa 116 ks, ja bi taj kupio odma. Znam da nema. Salim se, ali to je jedini motor koji je za srpski zivalj zaista radio posao. I pravio najmanje problema. Terao sam Stila onomad imao je vec 500 iljada, a da nisu remontovane dizne, naravno kvacilo jeste i zamajac, ali na tu kilometrazu, malo li je? DCI dizne problem, HDI isto, TDI glave motora, bakraci, pumpe, boga oca. Tacno vise ne znam, sta bi uzeo, a upravo vijam auto i razmisljah i o B6. Ispada, da tu svasta moze biti problem. A nisam neki mehanicar, pa da znam, nego evo koliko cujem, procitam, sva sreca pa ljudi podele iskustvo. Edited March 5, 2019 by Nidza Savin Quote Share this post Link to post Share on other sites
cika_kole 825 Posted March 5, 2019 ja se iskreno nadam da je ovo i zadnja petica na forumu. moje oci vise ne mogu da izdrze ovo...da je golf 5 najbolji auto na svetu... brate, cim prodas ovaj tranzistor ja te vodim na cevape.... 1 djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted March 5, 2019 12 hours ago, vagenovac said: Jesi prodao audija? Šta sad planiras? Prodao na kraju liku s posla... Juce dogovorio sledeci auto, predstavicu ga posle vikenda, uzet od forumasa dilera (nema ih mnogo :D). Mare, izvini za off Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13164 Posted March 5, 2019 Ja sam prodao moju peticu. Da li to znači da i mene vodiš na ćevape? Nidza Savin i ostali u nedoumicama Ok je da se dva puta meri a jednom seče, ali 102 puta... ponekad previše razbijate glavu Uz toliko razmišljanja šta sve može da pođe po zlu, čak ni gradski prevoz nije rešenje, jer je i on često nepouzdan 2 1 rkoma1986, Axic and Nidza Savin reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
cika_kole 825 Posted March 5, 2019 @totti ma moze brate, samo odaberi vreme i mesto i teramo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13164 Posted March 5, 2019 Minhen, sledeći vikend Quote Share this post Link to post Share on other sites
cika_kole 825 Posted March 5, 2019 ne mogu brate sada da letim do minKena, ali mogu do colinog brata, evo i @djomla bi mogao... 1 djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted March 5, 2019 Koji crni Minhen, lako je vama penzosima Kod Čole uvek može. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted March 5, 2019 10 hours ago, cika_kole said: ...da je golf 5 najbolji auto na svetu... Jedno vreme je to bio Leon FR, a sada je doslo novo doba 1 1 dekirs and djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nidza Savin 112 Posted March 5, 2019 @Totti, istina u pravu si, mnogobabica kilavo dete, od probiraca nema ...i sve redom Ali, realno, vidis sta ljudi pisu, ja taman krenem da gledam passata b6, malo ima 1.9 ovih, i procitam 2.0 je ok, neke serije, kad onda vidim da ni oni nisu ok, tacno da kupim Golfa 5 1.6 benzin Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13164 Posted March 5, 2019 Ali da ne bude FSI 1 1 djomla and Nidza Savin reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14829 Posted March 5, 2019 Moj komša prodao b6 i uzeo golfa 5 fsi...to je realna mogućnost 1 drfedja reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted March 5, 2019 Ala ste naporni, da sam mnogo razmišljao ne bih se ni oženio na primer. Svaki auto ima neku manu, ja sam rešio da kupim Golf 5 2.0 tdi bkd, pa šta bude. 1 rkoma1986 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites