Jump to content
FAS Goran
marko.jovanovic

Golf 5 2.0TDi BKD (tek druga petica na forumu)

Recommended Posts

Dobre felne i gume obavezno, nisam se skoro vozio u g5, ali sam zimi bio redovno u a3 na 17" zimskim i super udoban je i dobro lezi i dobar fidbek na volanu. Lepo nosi i 18", svakako bitno da su 225 gume, 205 previse lako provrti.

Sa 225 17 ili 18 dobijas na kocenju, startu i stabilnosti, malo gubis na udobnosti, ali stvarno neznatno sa dobrim gumama.

To ti znaci i to osetis svakodnevno.

 

Spustanje i drugo ogibljenje nikako, sportska ogibljenja su za klincuriju, moj bmw je na 18" osetno udobniji nego mpack na 17", tako je kod drugara audi sline otkidao bubrege i na 16 inca.

Druga strana ti sportski branici imaju izbacen lip i spusteniji su od obicnog, plus spusteno ogibljenje, garantovano kacenje ivicnjaka, sad cu sa telefona okaciti kod mene slike prednjeg branika, u prvih 10-20cm branika imam 25cm klirensa od zemlje, vise nego klot fiesta npr.

 

7acab86ad67822afffde1c8245c657e3.jpg013ccc63f3c3f7c08b298dabcc84a165.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, marko.jovanovic said:

Malo pre sam izmerio rastojanje od pedale kočnice do sredine zadnjeg sedišta - cca 200cm (preko oborenog i spuštenog prednjeg sedišta sa izvađenim naslonom za glavu).

Sa izvadjenim prednjim sedistem :lol: , od kocanjke do sredine zadnjeg sedista okruglo 197 cm. Koliko sam mogao da uhvatim pravu liniju, primenjena ista metoda kao tvoja. Znaci tu su negde, iskreno sam ocekivao da ce biti malo veca razlika. Zbog dizajna i padajuce linije krova, zadnja sedista su na Bravu povucena trunku unapred (iz tog razloga je gepek veci nekih 15%, oko 50l).

To je to za C klasu, ostaje nam da sacekamo @Milutinac da proveri isto to za GP, kad vec u onoj raspravi o kupovini nije hteo niko od onih sto tvrde da je pozadi kao dvoriste. Poredeci sa Compactima koji su pozadi kao kutija sibica, ocekujem rezultat od bar 230 cm :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 28.2.2019. at 5:05 PM, Zvezdo said:

Mili Bože čitam i neverujem...

Toliko prašine oko jednog hitlermobila!

Totalno bezličan i u svemu prosečan...

Verovatno je to tajna popularnosti i neopravdano visoke cene polovnjaka.

Čitam i ne verujem, bez oobraćanja Bogu:

Zvezdo, da li si to ti? 

Quote

Polako ali sigurno mi se Italijanski auti počinju gaditi!  Jedino pravilo je što veća ušteda pa sa 200 000 km izgledaju kao da imaju pola miliona! Kvalitet i debljina materijala na sedalima u top verzijama opreme je na nivou početnog ili srednjeg paketa kod drugih proizvođača. Pa Dacia ima deblji tekstil na sedištima a debljina laka je posebna priča! Kada sam tražio auto hodao sam po placevima sa meračem. Nisam video ni jednu Daciu ali drugi proizvođači imaju najmanje 30 posto deblji lak!

A šta misliš zašto sam odustao od Italiana? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/28/2019 at 11:30 PM, bojankov said:

Ali zar najveci problem nije sve u kombinaciji...ne konkretno na ovom nego na 2.0 motorima... dizne pa balanser shaft pa glava pa zbog pumpe bregasta, turbina itd.

Golf nema balanser shaft. Samo u Passatu i A4/A6. Bregaste ne odlaze na 2.0 16V PD motorima, samo na 8V i to kod loše održavanih primeraka. Mora redovna zamena ulja VW505.01. PD 8V ima problem sa ležištima dizni kod motora sa velikom km, potrebno je gumice dizni zameniti na svakih 160.000km. 
PD motori nemaju pumpu, negu imaju dizne sa pumpama, koje pritiska bregasta preko klackalica. PD unit injectori. Turbina nije problematicna, problematican je stil voznje, a turbina ce ti od jajarske voznje crci na svakom dizelu nebitno da li je PD, CR, JTD, ... izuzev ako nije Renault 1.9 dCI. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo smo se poigrali sa PerfExpert aplikacijom i Golf je izbacio bez problema stock snagu od 138KS i 306Nm u drugom stepenu prenosa. Da je mereno kojim  slucajem u trecoj, kriva bi verovatno malo drugacije izgledala. Kao i svaki PD, stock ima cut off na 4200rpm, tu prestaje da vuče i zahteva jedan solidan remap: 

 

https://network.perfexpert-app.com/results/goo6FE7eZt

 

Druga dva merenja je izbacio u aplikaciji preko 150KS, jednom 152, drugi put 156, ali pretpostavljam da ti rezultati nisu baš validni zbog neravnog puta na kojem je testirano... Vrlo verovatno je da će Markov Golf izbaciti na valjcima deklarisanu snagu, što je za 13 godina star automobil više nego dobro. 

 

 

bkd_perfexpert.jpg

Edited by drfedja

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0 TDI u PQ35 platformi ni jedan nema balanser shaft. Svi koju su na "golf" platformi je nemaju.

 

PD170 je problematičan samo zbog Siemens dizni, jer im se sjebe od vibracija piezo element. BKD ima BOSCH dizne, solenoidne.

 

Glave na BKD i na 170ks su identične sa 16 ventila, do sredine 2005 su sklone da budu porozne. Siemens dizne mogu da se poprave kada otkažu, čak nije loše ni preventivno ih odraditi. Crkne električni deo i auto onda stane na sred puta. Znam jednog taksistu imao je Passata sa tim motorom i balanser shaft-om i služiuo ga je dobro. Sredio je sve četiri dizne i posle je prešao 200.000 sa njim bez problema. Balanser shaft može da ti napravi problem ako si idiot pa je ne menjaš jedno 2x između velikih servisa. Problem je ako ti dođe polovan auto koji ima oštećen motor zbog toga i ako si gluv da ne čuješ da klapara kao kofa sa šrafovima, da turbina zavija kao sirena za vazdušnu opasnost ... itd... 

 

Osim ovoga, PD170 ima plastičnu usisnu granu sa swirl flapnama, ali još nisam čuo da je taj motor progutao flapne. One hoće da zaglave naravno, ali ne otpadaju kao na BMW-u i Alfi. U principu, ako nađeš dobar primerak Mk5 GTD, ne treba baš po svaku cenu bežati od njega, a uz karticu za šlep može da posluži prilično ok, jer se da popraviti.  :D 

 

Što se tiče balancer shaft-a na Passatima postoji par rešenja za to, trajnih. Staviš uljnu pumpu od 1.9 ako je 8V motor u pitanju odnosno od BKD ako je 16V. Druga varijanta je da se modifikuje uljna pumpa, tako što se produbi otvor u koji se ubacuje šestougaona osovina, za 2.3 cm i stavi se nova od 10cm dužine. 

 

Dakle od 2.0 TDI imaš 8V i 16V. 

8V su svi BOSCH i 140KS

16V su neki BOSCH, neki SIEMENS i imaš ih od 140 i 170KS

 

PQ35 (Golf V, Leon, Octavia A5, Audi A3) sa BKD 16V 140KS i BMN 16V 170KS i AZV 136KS 8V i BMM 8V od 140ks nemaju balancer shaft, imaju uljnu pumpu pogonjenu lancem, vrlo sličnu kao 1.9 PD, koji nema nikada takvih problema

 

Passat, Audi A4, Superb koriste balancer shaft da bi manje vibrirali i da bi imali osećaj da vozite skuplji auto. 

 

 

 

Edited by drfedja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka cast na pojasnjenju.

E sad da li je hitler mobil ili ne,zaista nije bitno.Svako uzima sta voli.Takodje ne volim vw i audi al ne mogu reci da je 5 ruzna,jos 2.0 odlicna kombinacija sa sjajnim performansama.Plus sa udarom koji ima tdi, po gradu  sigurno ce zavaravati da ima vise od 140ks. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam trojku prodavao mesecima zbog famoznog 2.0 motora.. dosta njih koje sam cimao za zamenu su bili u fazonu 'lep je ali ne bi 2.0, da je 1.9 dogovorili bi se'...

@marko.jovanovic jel si izmerio neku potrosnju, sta kaze bord?

Edited by rkoma1986

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, danijel55 said:

Svaka cast na pojasnjenju.

E sad da li je hitler mobil ili ne,zaista nije bitno.Svako uzima sta voli.Takodje ne volim vw i audi al ne mogu reci da je 5 ruzna,jos 2.0 odlicna kombinacija sa sjajnim performansama.Plus sa udarom koji ima tdi, po gradu  sigurno ce zavaravati da ima vise od 140ks. 

1.9 nije nista bolji od maretovog 2.0 po pitanju pouzdanosti. Npr. na 1.9 pd stradaju bregaste ako se ne koristi adekvatno ulje, sedišta dizni su skoro svakom u problemu što iziskuje remont glave, a s obzirom da su te mašine sabile po min. 350-400k km bez nekih većih intervencija, sada da kupujem ovakav auto, mislim da bi se pre odlučio za 2.0 PD 16V 2005+ godište. Najpouzdaniji TDI je onaj od 90 ili 110KS VP po tom pitanju, ali zadnji je proizveden 2002. godine, a od novijih CR verzije u Golfu 6, koji opet nisu baš toliko jeftini za održavanje kada se uzmu u obzir pumpe za gorivo, DPF-ovi i piezo dizne, problematični aktuatori na turbinama i gomila sitnica koje umeju da budu problem, kao i na svakom novijem dizelu koji se voza previše po gradu. 

 

Ovaj 2.0 nema toliko izrazen taj "udar" kao stari 1.9 od 130ks, koji nekako ranije dobije obrtni moment, lakše zaleti turbinu, kod ovog to ide nekako postepeno, što bi se verovatno svidelo mnogima. Npr. u poređenju sa mojom četvorkom 130 PD, deluje nešto tromije u vožnji, mislim na stock 130ks PD. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni blizu nisi u pravu, osim ako ne tvrdis da je neodrzavani 1.9tdi od 400k u rangu pouzdanosti sa maretovim 2.0pd sa 100k :)

 

Nema potrebe da izmisljamo neke mane sad, ako se ne koristi adekvatno ulje moze mozda nekad nesto da crkne? :D

 

Kod 1.9tdi recimo 130ks nisi morao gledati koja je serija, znas da je svaki dobar :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sad nista ne razumem, ispada da nijedan TDI nije prilicno pouzdan. Ranije se mislilo da je to cuveni 1.9 sa 105, a 2.0 je pljuvan. Sada vidim covek vlada materijom i napominje da TDI generalno imajun ovih ili onih problema.

 

I sad da uzimam neki od tih TDI motora tacno ne znam koji bi uzeo.

 

Da l ima neki VW sa 1.9, ali JTD sa 116 ks, ja bi taj kupio odma. Znam da nema. Salim se, ali to je jedini motor koji je za srpski zivalj zaista radio posao. I pravio najmanje problema. Terao sam Stila onomad imao je vec 500 iljada, a da nisu remontovane dizne, naravno kvacilo jeste i zamajac, ali na tu kilometrazu, malo li je?

 

DCI dizne problem, HDI isto, TDI glave motora, bakraci, pumpe, boga oca. Tacno vise ne znam, sta bi uzeo, a upravo vijam auto i razmisljah i o B6. Ispada, da tu svasta moze biti problem.

A nisam neki mehanicar, pa da znam, nego evo koliko cujem, procitam, sva sreca pa ljudi podele iskustvo.

Edited by Nidza Savin

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja se iskreno nadam da je ovo i zadnja petica na forumu. moje oci vise ne mogu da izdrze ovo...da je golf 5 najbolji auto na svetu...

brate, cim prodas ovaj tranzistor ja te vodim na cevape.... :wub::wub::wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, vagenovac said:

Jesi prodao audija? Šta sad planiras?

Prodao na kraju liku s posla...
 

Juce dogovorio sledeci auto, predstavicu ga posle vikenda, uzet od forumasa dilera (nema ih mnogo :D). Mare, izvini za off

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam prodao moju peticu. Da li to znači da i mene vodiš na ćevape?

 

Nidza Savin i ostali u nedoumicama

Ok je da se dva puta meri a jednom seče, ali 102 puta... ponekad previše razbijate glavu

Uz toliko razmišljanja šta sve može da pođe po zlu, čak ni gradski prevoz nije rešenje, jer je i on često nepouzdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Totti, istina u pravu si, mnogobabica kilavo dete, od probiraca nema ...i sve redom :)

 

Ali, realno, vidis sta ljudi pisu, ja taman krenem da gledam passata b6, malo ima 1.9 ovih, i procitam 2.0 je ok, neke serije, kad onda vidim da ni oni

nisu ok, tacno da kupim Golfa 5 1.6 benzin ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ala ste naporni, da sam mnogo razmišljao ne bih se ni oženio na primer. 

Svaki auto ima neku manu, ja sam rešio da kupim Golf 5 2.0 tdi bkd, pa šta bude. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...