Zvezdo 923 Posted February 28, 2019 @Marko Jovanović dobro mi je. Vozio sam ih sve i to nove ili jako mlade... Kao što rekoh u svemu prosečan! Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted February 28, 2019 (edited) I u čemu je to Fiat Bravo bolji, ili Ar147, ili Focus II? Vozio si novi G5 u sport line ili high line opremi, sa 2.0tdi motorom? I naspram Bravo 1.9mjet 16v Sport u čemu je razlika na primer? Edited February 28, 2019 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted February 28, 2019 Po meni g5 najsavrsenija generacija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1080 Posted February 28, 2019 (edited) Cetvorka je neprejebiva Edited February 28, 2019 by rkoma1986 1 1 neshtry and marko.jovanovic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 978 Posted February 28, 2019 Cetvorka je super... dvoje su se tako smuvali... 3 1 silenci, neshtry, marko.jovanovic and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
S.V.E.T.A. 125 Posted February 28, 2019 Odlicna je petica! Po meni najbolje odradjen Golf od svih... Ova sadasnja dizajnerska filozofija u WV grupaciji je da te zaboli glava, svi izgledaju kao razbijeno ogledalo... Pozdrav 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6876 Posted February 28, 2019 Pre svega HVALA BOGU I AMIN!Valjda neće biti više kukanja.........Odličan primerak, svaka čast. Nije bitna cifra tj godište, ako si dobio ono što si želeo i što te ispunjava. Naći pristojan auto, pogotovo golfa, je čista lutrija danas.Lično , ništa ne bih dirao na konkretnom modelu. Sve je na svom mestu.Petica je jedini golfonja koji mi se sviđa što se tiče izgleda.Što se tiče te famozne glave, nije ni to smak sveta, sve i da dođe do pucanja.Došao je u prave ruke, ulaže se u njega i ja ne bih brinuo. Kad bi tako gledali, svaki model ima neku falinku, idealan auto ne postoji.DCI motori, pumpa delphiHdi 1.6 mali lanac, zakucavaju... Da ne nabrajam dalje. Eto, zaključavajte temu, sve je rečeno, pošto je to jedan dosadan i bezličan auto, da ne gušimo forum bez veze ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted February 28, 2019 On 2/28/2019 at 5:04 PM, marko.jovanovic said: Mićo, šta sa GTi? Felne od Gti verzije Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted February 28, 2019 (edited) Aaa to, ma jok, uzeću neke obične, najjače je da metnem i masku od GTi, a pozadi izduv šatro R32. 21 minutes ago, knezevic76 said: Pre svega HVALA BOGU I AMIN! Valjda neće biti više kukanja...... .... Došao je u prave ruke, ulaže se u njega i ja ne bih brinuo. Kad bi tako gledali, svaki model ima neku falinku, idealan auto ne postoji. DCI motori, pumpa delphi Hdi 1.6 mali lanac, zakucavaju... Da ne nabrajam dalje. Eto, zaključavajte temu, sve je rečeno, pošto je to jedan dosadan i bezličan auto, da ne gušimo forum bez veze ! 1.9 mjet 16v, 1.9mjet biturbo, bmw 320d e46: usisavanje klapni, samo na forumu imamo par slučajeva, zadnji je sa Deltom twin turbo. Onda čuveni GM menjači u Fiat i Alfa Romeo automobilima... Edited February 28, 2019 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
cika_kole 825 Posted February 28, 2019 ajde bre bivsi prijatelju, sada samo trazis mane na fiatovim i lancijinim modelima. sad je kasno, sad si video da si pogresio sto si uzeo to neko vozilo koje nije vozilo. znam da ces se krisom voziti i idei, a zeni ces poturiti ovu sklopociju... dajem ti fore dok se vrnes s mora da prodas to cereslo 3 djomla, silenci and Zvezdo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2315 Posted February 28, 2019 da da,ipak je Midea brutalnija Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted February 28, 2019 Pazi Kole, oba auta za sada ostaju u porodici. 1 cika_kole reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted February 28, 2019 Cestitke i od mene. Fina masina :-) Jedina mana neudobnost na zadnjem sjedistu, mada i naprijed nije primjer udobnosti ali svakako kompaktno i utegnuto auto generalno. Zdravo ga vozio. Ja bih imao par pitanja jer si se vjerovatno dobro raspitao prije nego si uzeo ozloglaseni 2.0 tdi od VWa. Sheruj saznanja oko ovog 2.0 motora? Ja bih zbog scenic-ovih kratkih 6 brzina sad najradije uzeo jednog pasata b6 sa DSGom(ili nekog drugog automatika). Nisam naisao na 1.9tdi+DSG pa mi preostaje 2.0tdi. Moja saznanja su da je posle 2008 CR motor i da nije problematican kao prije toga i rado bih nesto takvo uzeo ali kad vidim 7k evra za passata 2009 stvarno previse pa da vidim moze li se sta izabrati od ovih prije 2008 jer se moze do 5.5k naci solidan primjerak. Trazim DSG i jaku opremu pa nemam prevelikog izbora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted February 28, 2019 Bojane, hvala na čestitkama i lepim željama. Meni je napred izuzetno udoban, jendostavno se osećaš prijatno, kao da si rođen tu, sve je na svom mestu, to je jedan od razloga zašto sam ga kupio. Sedišta su mi super, ni prtvrda ni premekana, i imaju odličnu bočnu podršku, ne moram da se grčevito držim za volan kao u starom Bravu i naročito kao u Idei. Pozadi mogu da sednem iza sebe, nije naravno kao u Lancia Delta ili Audi A6, ali je ok, bolje nego u novom Bravu , bar mogu da uđem i smestim noge nekako (visok sam 184). Evo slika kako se sedi pozadi Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted February 28, 2019 On 2/27/2019 at 6:58 PM, neshtry said: Uff BKD... Ajd da se navozaš i da je glava motora super Glava je porozna na prvim serijama 2004. i eventualno prva polovina 2005. Motor kao motor je skroz ok, nema balancer shaft uljnu pumpu, nego je slična kao na 1.9. Po auto smo zajedno išli, ima pravih 117.000km, motor je suv kao barut, creva hladnjaka ne naduvava ni na punom gasu, jako lepo ide, ne trosi ulje, na kolima smo iscitali km iz ecu-a i slaze se sa km satom, ima servisnu knjigu, enterijer i eksterijer su primer kako treba auto da izgleda koji vredi kupiti. Kaiševi i španeri su iz prve ugradnje, što je još jedan dokaz da je km originalna. Utegnutost je blizu novog auta, bez luftova u trapu, poluosovinama, menjač perfektno funkcioniše. Dugo vremena sam ga nagovarao da idemo da vidimo auto i da ga uzme ako je dobar kao što je izgledao dobro na fotkama. Trebalo bi da se jako lepo navoza sa ovim primerkom Golfa 5. 2 neshtry and petrovicdragan19 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted February 28, 2019 Jes vala, prvo ga je cenio nešto tipa 5200eur, letos. Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted February 28, 2019 Da, na kraju je oborio cenu na 4500 što je skroz ok za onakav auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4524 Posted February 28, 2019 Koliko bas kosta ta glava da se popravi ako ode kada su svi toliko zapeli za nju gore nego za M32 menjac, klapne u usisu i sve ostalo. Kolegi wickeru na 147 mjet 2009 na 180kkm pojeo motor klapnu, ostetio klip, popravio i sit se navozao i prezadovoljan sa autom. Da nisu to ovde neke hiljade evra u pitanju kada je tolika panika oko glave. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boris90 367 Posted February 28, 2019 Gde je ovaj Golf kupljen, auto plac ili ovako od nekog prodavca? Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted February 28, 2019 On 2/28/2019 at 11:17 PM, vagenovac said: Koliko bas kosta ta glava da se popravi ako ode kada su svi toliko zapeli za nju gore nego za M32 menjac, klapne u usisu i sve ostalo. Kolegi wickeru na 147 mjet 2009 na 180kkm pojeo motor klapnu, ostetio klip, popravio i sit se navozao i prezadovoljan sa autom. Da nisu to ovde neke hiljade evra u pitanju kada je tolika panika oko glave. Kod Cubija 450e glava, full remontovana. Sve zajedno neka kosta 700-800e u najgorem slucaju. Glave na lose odrzavanim primercima mogu biti porozne, ali to nije toliko cest problem koliko se dize panika oko toga,narocito na autu sa malom km kao sto je ovaj. On 2/28/2019 at 11:23 PM, Boris90 said: Gde je ovaj Golf kupljen, auto plac ili ovako od nekog prodavca? Od privatnog lica. Kupljen je iz Nemačke na aukciji, bio je auto od farmaceutske kuće, službeni. Ugrađivan mu je dodatni katalizator da bi imao green sticker. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted February 28, 2019 Ali zar najveci problem nije sve u kombinaciji...ne konkretno na ovom nego na 2.0 motorima... dizne pa balanser shaft pa glava pa zbog pumpe bregasta, turbina itd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted February 28, 2019 (edited) Eo Bojana, kao svaki neupućeni Balanser shaft pravi havariju u Passatu i Audi A4, A6. BKD nema to nepotrebno biiip, ima uljnu pumpu sličnu kao 1.9TDi, što je drfedja i napisao. Ovaj BKD ima Bosch dizne, nisu Siemens koje su skoro svima crkle. Ako sipaš krš ulje i ne menjaš ga redovno onda crkava bregasta. Edited February 28, 2019 by marko.jovanovic 1 rkoma1986 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted February 28, 2019 Pa ja i gledam passata ima li tog BKD u njemu? Naupucen jbg vozim dci i tu sam doktorirao delphi simens itd :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted February 28, 2019 Upravo, gti maska, felne i naravno r32 izduv i stop svetla si zaboravio 1 marko.jovanovic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted February 28, 2019 On 2/28/2019 at 11:37 PM, bojankov said: Pa ja i gledam passata ima li tog BKD u njemu? Naupucen jbg vozim dci i tu sam doktorirao delphi simens itd :-) Nažalost nema Šta misliš zašto su ti passati B6 2.0tdi jeftiniji od Golfa? Quote Share this post Link to post Share on other sites