Jump to content
FAS Goran
neshaoct

BMW X1 / BMW iX1

Recommended Posts

BMW X1 se obrukao na američkom testu bezbednosti

 

189471-bmw x1.jpg

 

Da su kojim slučajem umesto lutki to bili pešaci, vozač BMW-a bi na duši imao bar troje pešaka. Upravo to kaže najnoviji izveštaj IIHS baziran na testu 11 ''malih'' SUV-ova. Testiran je jedan od sistema asistencije koji su brojni vozači odmah zavoleli. Radi se o automatskom kočenju, veoma korisnom dodatku koji će efikasno ispraviti grešku vozača i sprečiti ili ublažiti nesreću, pa čak i spasiti život. Ali naravno, samo pod uslovom da funkcioniše. A u novom testu koji je sproveo američki IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) su upravo istražili funkcionisanje tih sistema koji koriste podršku kamera, senzora i radara. Svaki testirani model automobila je podvrgnut testovima koji simuliraju odraslog pešaka i dete u nailasku na putanju automobila. Konkretno, u prvom testu pešak će iskoračiti ispred vozila, u drugom će dete ''skriveno'' između dva vozila izbiti u putanju automobila, a u trećem se pešak kreće paralelno sa saobraćajem. Testovi su sprovedeni pri različitim brzinama, ali u svima je dozvoljeno vreme reakcije bilo oko dve sekunde.

 

Svi osim jednog testiranog modela su zadovoljili, a četiri je položilo sa izuzetnim rezultatom. To su Toyota RAV4, Volvo XC40, Honda CR-V i Subaru Forester. Odmah uz njih dolaze Chevrolet Equinox, Hyundai Kona, Kia Sportage, Mazda CX-5 i Nissan Rogue (X-Trail). Mitsubishi Outlander je poslednji jer je u jednom testu pomeo pešaka.

A ako se pitate gde je premium BMW X1, stvar je sledeća. Budući da je auto u sva tri testa bukvalno prošao kroz pešake, odnosno nijednom nije usporio ispred prepreke, ostao je bez ikakve ocene.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

 

Edited by neshaoct
update naslova

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW X1 za 2021. godinu

 

192342-bmw x1.jpg

 

BMW će po pisanju nemačkih medija novu generaciju modela X1 predstaviti 2021. godine, što znači šest godina nakon promocije aktuelnog modela. Očekivano, stajling će biti inspirisan novim generacijama modela X3 i X5, a treba pomenuti i nešto veće dimenzije, kao i prostraniji enterijer (u kome će se naći i ekran osetljiv na dodir i glasovna kontrola ''Hey BMW'').

 

192343-bmw x1 11.jpg

 

Novi X1 će se tehnički oslanjati na novu Seriju 1, što znači da će dobiti FAAR platformu sa prednjim pogonom (postojaće naravno i verzije sa 4x4 pogonom). Što se motora tiče, tu se mogu očekivati agregati iz nove Serije 1, pri čemu će bazni X1 biti verzija sDrive 18i sa 140KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen BMW X1 facelift

 

192512-bmw x1 34.jpg

 

Najmanji BMW-ov SUV model X1 će uskoro proći doterivanje na sredini svog životnog veka, a kao potvrda tome služe i fotografije nekoliko potpuno nemaskiranih primeraka.

 

bmw x1 234.jpg

 

Slike su nastale u Kini, a pokazuju da će obnovljeni X1 odlikovati izmenjeni prednji deo sa novim, upadlivijim ''bubrezima'' i doteranim svetlima, kao i blago promenjena zadnja svetla i zadnji branik.

 

bmw x1 2344.jpg

 

Takođe, možemo očekivati i nove alu točkove, kao i modernizovanu unutrašnjost (prednji panel, infotainment sistem i ručica automatskog menjača).

 

192511-bmw x1 22.jpg

 

Gama motora će i dalje startovati sa benzincem od 140KS (verzija X1 sDrive 18i), dok bi na vrhu trebalo da bude varijanta M35i xDrive sa 306KS i pogonom na sva četiri točka.

 

bmw x1 2.jpg

 

Ovde treba podsetiti da je BMW još 2016. godine ponudu modela X1 u Kini proširio i Li verzijom sa produženim međuosovinskim rastojanjem (+80 mm), a zatim se tamo pojavila i varijanta X1 xDrive25Le iPerformance sa plug-in hybrid pogonskim sistemom. Ove godine je predstavljen i BMW X1 xDrive25Le iPerformance sa baterijama većeg kapaciteta i dužom autonomijom u elektro modu (sada 110 km). Ukratko, X1 xDrive25Le iPerformance podrazumeva kombinaciju 1.5 litarskog trocilindričnog turbo benzinca, elektromotora i litijum-jonskih baterija, sa ukupno 231KS i 382 Nm. Automobil ima pogon na sva četiri točka i 6-stepeni automatski menjač, a do 100 km/h stiže za 7.4 sekundi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW X1 facelift i hibridni BMW X1 xDrive25e

 

192935-bmw x1 1.jpg

 

Tek što su pre nekoliko dana predstavili potpuno novu generaciju Serije 1, u BMW-u su sada  prikazali i osveženi SUV model X1 (F48), koji je prošao uobičajeno doterivanje na sredini svog životnog veka.

 

192937-bmw x1 111.jpg

 

Kao što se i očekivalo, obnovljeni X1 odlikuju izmenjeni prednji deo sa novim, upadlivijim ''bubrezima'', doteranim svetlima i donjim delom branika, kao i promene na zadnjim svetlima i zadnjem braniku.

 

bmw x1 111111.jpg

 

Takođe, tu su i novi alu točkovi od 17, 18 i 19 inča, više novih boja (uključujući tu i Storm Bay matalik boju), izduvne cevi od 90 mm (ranije 70 mm), kao i blago modernizovana unutrašnjost (pre svega infotainment sistem sa ekranima do 10.25 inča, u zavisnosti od verzije).

 

bmw x1 1111111.jpg 192936-bmw x1 11.jpg

 

Kupcima obnovljenog X1 će se nuditi nekoliko paketa opreme (X Line, Sportline i M Sport), a početom sledeće godine na evropsko tržište stiže i plug-in hybrid verzija X1 xDrive25e.

 

192938-bmw x1 1111.jpg

 

X1 xDrive25e podrazumeva kombinaciju benzinca od 125KS, elektromotora od 95KS i litijum-jonskih baterija od 9.7 kWh, uz pogon na sva četiri točka.

 

192941-bmw x1 2.jpg

 

Automobil ima prosečnu potrošnju goriva od 2.0 l/100 km, a moguća je i vožnja samo na elektropogon (45-50 km).

 

192942-bmw x1 22.jpg

 

Takođe, vozaču ove verzije na raspolaganju stoje tri režima vožnje, i to Auto eDrive, Max eDrive i Save Battery.

 

192943-bmw x1 222.jpg

 

Što se ostalih verzija tiče, na početku prodaje će se nuditi i BMW X1 16d sa 85 kW/116KS, X1 xDrive 25d sa 170 kW/231KS i X1 xDrive25i sa 170 kW/231KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefühl video: 2020. BMW X1 facelift

 

Došlo se dotle da se u Nemačkoj prave samo X1 i X2 od kompletne X linije modela:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Srbiju stigao novi BMW X1

 

BMW X1 u SRB.jpg

 

U BMW prodajne salone u Srbiji stigao je novi BMW X1. Karakterišu ga prepoznatljivi BMW X dizajn, udobnost i inovativne tehnologije. BMW X1 18d SDrive sa xLine paketom opreme dostupan je po ceni od 37.000€. Uz učešće od 9.746 € i period otplate od 36 meseci, mesečna rata iznosi 399€ pri čemu je kamatna stopa 2.99%, a otkupna vrednost 14.800€. Novi BMW X1 poseduje agregat radne zapremine 1995 cm3, automatski menjač sa osam brzina, a isporučuje 150 KS.

BMW X1 SDrive u XLine paketu opreme iz kojeg izdvajamo:

  • Aluminijumske felne ''Y spoke'' od 18 inča
  • Automatski menjač
  • Dvozonsku automatsku klimu
  • LED farove i LED svetla za maglu
  • Parking Asistent
  • Tempomat
  • Ekran od 8.8 inča

Posetite BMW prodajni salon i saznajte više o ovoj ponudi, zakažite test vožnju ili se raspitajte o programu ''staro za novo'' na bmw.rs ili pozivom na telefon: 011/353900.

 

PR Saopštenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hibridni BMW X1 xDrive25e

 

196472-bmw x1 001.jpg

 

U gami nedavno obnovljenog BMW-a X1 (F48) se nalazi i njegova plug-in hybrid verzija X1 xDrive25e koje će kupcima biti dostupna sa paketima opreme Advantage, Sport Line, xLine i M Sport.

X1 xDrive25e podrazumeva kombinaciju trocilindričnog benzinca sa 125KS, elektromotora sa 95KS i litijum-jonskih baterija od 9.7 kWh, uz pogon na sva četiri točka. Kombinovana snaga sistema iznosi 220KS i 380 Nm obrtnog momenta, ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 7 sekundi, dok je najveća brzina 192 km/h.

 

196475-bmw x1 002.jpg

 

Automobil po fabričkim podacima ima prosečnu potrošnju goriva od 1.8 l/100 km, emisija CO2 je 40 grama po km, a moguća je i vožnja samo na elektropogon (do 50 km, pri brzinama do 135 km/h).

 

196473-bmw x1 003.jpg

 

Takođe, vozaču ove verzije na raspolaganju stoje tri režima vožnje, i to Auto eDrive, Max eDrive i Save Battery.

 

196476-bmw x1 004.jpg

 

Treba pomenuti i da je zapremina prtljažnika 450 litara odnosno 1.470 litara sa oborenim zadnjim sedištima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Test BMW X1 facelift

 

Detaljni test uz pominjanje svih verzija dostupnih u Evropi i/ili Americi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg Vrele Gume video: Test BMW X1

 

Najsvežiji nastavak uspešne istorije BMW X modela. Miodrag Piroški odgovara na ključno pitanje, šta to tehnološki i stilski BMW X-1 danas pruža za pozamašan novac koliko košta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrele Gume test: BMW X1 18d xDrive

 

5de3c2e439fc7_bmwx1vg.jpg.b56c2d23500f078f0a7064f9fbb7b8e8.jpg

 

Kada se pre tačno deset godina rodio BMW X1 (E84), zapravo najmanji BMW model  pod oznakom X (kasnije je došao potpuno neshvaćeni a manji X2), još nije ni čestito progledao a postao je lider segmenta koje bi mogli nazvati urbanim krosoverima ili malim terencima.  Ali ne lezi vraže, već par godina kasnije stvar je pošla prilično naopako. Shvativši da je BMW sa X1 otvorio vrata raja, vrlo brzo se na tom pragu pojavio a ko bi drugi nego „sotona“ maskiran malo u  Audi Q3, malo u Volvo XC40, malo kao Jaguar E-Pace, mnogo kasnije Mazda CX30 pa čak i delimično Mercedes GLA ili Range Rover Evoque. Sasvim dovoljno da se zagorča svaki pojam lagodnog života pod hladovinom smokvinog lista u obliku BMW znaka. Međutim, nama neznani Herr Ing. iz BMW ne bi bio to što jeste da je tek tako dopustio da njega i njegovo čedo olako prestignu ovi dođoši. Ajd, preživeo bi on još Bože pomozi da mu „uzmu meru“ komšijski Audi i Mercedes. Oni se svakako iza kulisa loptaju i nameštaju jedan drugom voleje. Ali da isto izvede kinesko-indijski dvojac, to jednostavno ne dolazi u obzir. UND ENDE!

 

Screenshot_11-1.jpg.49694315de388443ec64a34dab99de79.jpg

 

Nemajući gde, nakon laganog zatezanja svega što se zatezati može, 2012. stigao je redizajnirani E84 koji je još naredne tri godine održavao korak sa gore pomenutim konkurentima. Zatim je 2015. godine na scenu stupio potpuno novi X1 fabričke oznake F48. Borba je bila junačka. Tuče BMW ali tuku i ostali. Tako je već po ustaljenom redu vožnje stigao i ovaj letos testirani redizajnirani F48. Što se dizajna tiče, tu sam svoje mišljenje već podelio sa TV i YT gledaocima. Dok se ne pogleda snimak prethodnika, teško je reći šta je ovde zapravo novo u dizajnu spoljašnjosti. Promene minimalne, baš onakve kako to praktikuju veliki igrači sa bitnim modelima. Nema da se preko noći postojeći model „ofuca“ dolaskom nekakvog novog guštera zelembaća. Dobro de, ovaj testirani jeste polu gušter ali nije zelembać, već pomodno sivi BMW X1 18d X-Drive kako mu je puno ime i prezime. Koliko imena i podataka, poput nekog glumca iz brazilske TV novele. A boja kao boja, tamno siva… pa šta, meni je baš promašena, dok ovi sa manje ukusa (poput Miroslava) tvrde da je super fensi. Srećom pa je upadljiva u zimske i jesenje dane, što joj daje dodatnu vrednost!!! (Za svaki slučaj montirajte stroboskopski uređaj kada padne magla).

 

rsz_dsc_0583.jpg.2feda0842a03831f7ebf32e0245aad37.jpg

 

Kažete Miodraže, daj mani se tih priča, kao da vas čujem, aman čoveče pređi na stvar, da ga pogledamo malo sa boka. Onako iskreno rečeno, žestoko je „kašetast“ što bi rekli ribari iz Dalmacije, opisujući oblik koji ima sva svojstva kašete u koju se odlažu uhvaćene srdele. Za ove mlađe što samo trljaju ekran telefona umesto nešto drugo, da pojasnim, kašeta=gajba, srdela=ribica koju nađu u konzervi. Iako nikoga i nikada kašeta nije učinila lepotanom, ona je doprinela da BMW X1 bude kao i svaka obična gajba vrlo koristan, funkcionalan i širokog spektra upotrebe. U automobilskom smislu to znači puno, ali baš puno prostora u unutrašnjosti kako logično napred tako i na zadnjoj klupi kojoj se prilazi kao i ona dobra stara vremena, bez da se glavom „overava“ spoj C stuba i krova. U nastavku je i sjajno prostran prtljažnik od 500 litara u osnovi. Mašala!!

 

Screenshot_15-1.jpg.38063f62abd59a9264da0aa33efd9220.jpg

 

Međutim, mnogo manji problem je kada automobil liči na gajbu nego kada je opremljen kao gajba. BMW X1 je vrlo daleko od toga, međutim imam utisak da sve teže i nekako na silu održava korak sa konkurencijom. Došli smo do trenutka kada BMW više ni u jednom segmentu enterijera nije apsolutni  lider. Bolji ili isti kvalitet materijala enterijera imaju gotovo svi gore nabrojani konkurenti. Arhitektura unutrašnjosti je daleko o d toga da izuva iz cipela i već je toliko puta viđena, a nekada neprevaziđen M dizjan a posebno sedišta sada sa priličnom zabrinutošću mogu da pogledaju ona iz Volvo R-Line produkcije kojima sam jednostavno oduševljen. Bum…! Naravno, u jednom faktoru je teško prići BMW, a to je kvalitet i unutrašnja snaga ugrađenih elemenata. Besprekorno, za razliku od opet te konkurencije koja ume da „pljune pa zalepi“ tek da stoji par godina. Kako dolikuje položaj sedenja je gotovo idealan i što se tiče preglednosti i  same udobnosti. BMW je ostao BMW tako što je ipak najveće zadovoljstvo priuštio vozaču pa i suvozaču, dok je na zadnjoj klupi samo besprekoran konfekcijski šnit.

 

Screenshot_1-7.jpg.d35cb84fb07a0cc36f73534367d7703d.jpg

 

Suštinski, vozač  mahom odabirom vozila reskira ali u ovom slučaju i najviše profitira. Dinamičan x-Drive pogon, potentan dvolitarski turbo dizel od 150 KS i skladno umešan osmostepeni automatski menjač rade kao Singerica. Na ovom mestu BMW je davnih dana postavio tehnički etalon i tu razdaljinu savršeno održava. Teško je reći šta vozaču više prija, odmerena a snađna ubrzanja, precizan upravljač ili povratna informacija sa istog. Rekao bih sve, što na kraju krajeva rezultira voznom dinamikom za čistu desetku ako posmatramo klasu u kojoj se nalazi. Ovde upravo i leži najveća snaga BMW X1.  Moram reći ma koliko nadležni za cenzuru u BMW budu gunđali (navikli su na automobilske medijske poltrone), pomalo me je X1 neprijatno iznenadio u gradskim uslovima prilično visokim prostornim zahtevima pri manipulaciji. Taj x-Drive pogon, iako genijalan, prilično ga čini trapavim. Uz več opisan pogon i ukupnu pojavu, ide i prosečna potrošnja koja se u zavisnosti od uslova vožnje na testu kretala od 7 do maksimalno 7,4 litara. Ko drugačije kaže, blebeće i laže!

 

Screenshot_12-1.jpg.9d0f3cfe9a5e9c0970edfba1705d53dd.jpg

 

Sve u svemu, BMW je ovaj X1 mudro koncipirao. Osim u tehnici nigde nije posebno primećen, ali je u svakom segmentu ipak osvojio najveći ili gotovo najveći broj poena, što ga čini najprostije rečeno filigranskom spravom stvorenom za istinske poznavaoce automobila. Što se cene tiče, prvo da duboko uzdahnem… Od početnih 34.000 pa do testiranih 47.206 evra, raspon je ogroman, pa nema druge nego i da kao opši zaključak testa ponovim:  „Uhvati M- ako možeš“. 

 

Screenshot_1-8.jpg.99e0a8118fa8b673b7927849c4abcbaf.jpg

 

preuzeto sa - vrelegume.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

mobilautotv.jpg MobilAutoTV video: Test BMW X1

 

BMW X1 nudi čitav nov spektar vrhunskih performera kao što su BMW TwinPower Turbo 3-cilindarski i 4-cilindarski motori, Steptronic menjač, BMW xDrive inteligentni sistem pogona na sva četiri točka kao i Adaptivno ogibljenje i M Sport kočnica:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars video: Test 2020. BMW X1

 

Može da bude jeftiniji ako ima manji motor i pogon samo napred...i nije baš najmoderniji BMW unutra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume video: Uporedni test BMW X1 - Mazda CX30

 

Da li preskupo plaćamo tradiciju ili ''uzurpatori'' treba još da uče?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: BMW X1 sDrive 18d

 

Iako nosi najmanju oznaku u okviru X porodice nije najmanji BMW SUV. Najmanji je X2, a kojih još 5 stvari bi bilo dobro znati o BMW X1 pogledajte u videu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV video: Test BMW X1

 

Kako raste prodaja kompakt SUV modela, tako BMW-u raste prodaja modela X1 - trenutno je svaki deseti prodati BMW upravo X1, a ta cifra raste i dalje:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales video: BMW X1 vs Mazda CX-30

 

Mazda želi da uđe u segment iznad onih narodnih modela, htela bi da zagrebe malo premiuma jer su tamo zarade veće...pa evo onda poređenja sa jednim premium modelom BMW X1:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek video: Proba 2020. BMW X1

 

Od svih X modela koje pravi BMW, X1 je najprodavaniji i za 2020. godinu dobio je update:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autonationyoutube.jpg AutoNation video: Test 2020. BMW X1 xDrive28i

 

Kompaktni luksuzni Crossover - BMW smatra da i kad ljudi žele manji auto to ne znači da treba da se odreknu performansi ili luksuza ili kvaliteta izrade, i zato nudi X1:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Test BMW X1 25e xDrive

 

Plug-in hibrid X1 = motor (125 KS) napred pokreće prednje točkove, a elektro motor (95 KS) daje snagu zadnjim točkovima, tako da kad se ovaj X1 vozi u modu samo na struju (do 50 kilometara) on postaje ''tipičan'' BMW samo sa zadnjim pogonom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW X1 za 2022. godinu

 

bmw x1 2022.jpg

 

BMW će u narednih nekoliko godina predstaviti više novih modela, među njima i novu generaciju SUV-a X1. Iz te kompanije su još ranije stigle najave da će novi X1 biti dostupan sa benzinskim i dizel motorima, u plug-in hybrid varijanti i u potpuno električnoj verziji (BMW iX1), sve kao deo njihovih planova da do 2023. godine predstave 25 elektrifikovanih modela. Takođe, u planu im je da do 2030. godine bar za trećinu smanje CO2 emisiju po automobilu.

 

U BMW-u ističu da u narednih 10 godina nameravaju da proizvedu više od 7 miliona elektrifikovanih vozila, od čega će dve trećine biti potpuno električni. Novi X1 se očekuje tokom 2022. godine, i to na unapređenoj UKL2 platformi, sa prednjim i pogonom na sva četiri točka. Bazna verzija bi trebalo da ima 1.5 trocilindrični benzinski motor, a jedna od varijanti biće i xDrive 25e plug-in hybrid. Za sada nema mnogo detalja o električnom iX1 (stiže 2023. godine), ali se očekuje da bi tu mogao da bude primenjen pogon koji ima nedavno predstavljeni iX3 (210 kW/286KS i 400 Nm). Ipak, BMW iX1 će imati baterije manjeg kapaciteta i nešto manju autonomiju nego BMW iX3. Stajling novog X1 će inače biti inspirisan novim generacijama modela X3 i X5, a treba pomenuti i nešto veće dimenzije, kao i prostraniji i moderniji enterijer.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...