Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Peugeot 208 / 208 GTi / e-208

Recommended Posts

TopSpeed test: Peugeot 208 PureTech 100

 

Peugeot 208 PureTech 100
 

Novi Peugeot 208 je na konto ekstrovertnog izgleda već osvojio srca mnogih, a u kakvom se svetlu predstavlja šire posmatrano, saznali smo na međunarodnoj prezentaciji u Lisabonu gde smo testirali model u atraktivnom GT-Line paketu, sa benzinskim motorom od 100 KS.

Svetlost dana Peugeot 208 je ugledao proletos u Ženevi, kada je na konto smelog, upečatljivog i nadasve dinamičnog dizajna pobrao aplauze javnosti. Šest meseci kasnije, evo nas na međunarodnoj dinamičnoj prezentaciji u Portugaliji, gde smo došli kako bi se bliže upoznali sa prinovom u porodici "lavova". Prvi put u dugoj istoriji ovaj francuski proizvođač koristi isto ime za mali automobil sledeće generacije. Drugim rečima, u B segmentu sve je krenulo od modela 205, kojeg je nasledio 206, pa 207 i na kraju 208. Sada se oznaka 208 zadržala, ali se sve ostalo promenilo.

 

001.jpeg
 

Pred nama je potpuno nova kreacija koja je postavljena na modularnu CMP platformu, istu kakvu koristi i Opel Corsa. Zahvaljujući tome masa je spuštena za nekih 30 kilograma, što je od značaja kako za voznu dinamiku tako i za ekonomičnost. Automobil je porastao za 8 cm i sada prebacuje 4 metra, za nijansu je postao uži, dok je niži za 3 cm što uopšte nije malo.

 

002.jpeg
 

Prvi susret probudio je u nama onaj osećaj 'kao da smo se već negde sreli"!? Jasno je da nismo, ali druga generacija Peugeota 208 sa dizajnerske strane mnogo toga deli sa modelom 508, štaviše, izgleda kao da su dizajneri jednim delom preoblikovali "starijeg brata" u hečbek formu. Mnogi proizvođači u poslednje vreme koriste ovaj pristup, međutim malo kome je to pošlo za rukom ovako dobro!

 

003.jpeg
 

Peugeot 208 uživo izgleda sjajno i pravi jasnu distancu od svih ostalih u klasi. Kompaktna karoserija sa dinamičnim konturama zaokružuje autentičan nastup dugim LED svetlosnim potpisom koji aludira na očnjake. Sve to se idealno uklapa sa ostalim oštrim linijama. Zadnji kraj takođe ističe simboliku lava gde LED stop svetla asociraju na posekotine od kandži kralja životinja. Ipak, to nije sve jer zadnjem kraju doprinose i detalji u vidu spojenih svetlosnih grupa, kao i crni segment na zadnjem braniku gde je pozicionirana tablica. Pomenuti elementi ne samo da parcijalno izgledaju dobro, već u čine da 208 izgleda originalnije i agresivnije.

 

004.jpeg

 

Slična priča nastavlja se u kokpitu vozila. Naime, pristup je isti kao kod starije braće, te novi 208 izgleda znatno bolje - modernije i kvalitetnije. Završna obrada, izbor materijala i prateće opreme, sve je podignuto na viši nivo. Kompletnu sliku menja pre svega i-Cockpit, koji je uz to unapređen 3D efektom. Reč je o grafici koja daje trodimenzionalni izgled, te neke informacije deluju bliže od ostalih.

 

005.jpeg

 

Teško je dočarati fotografijom pomenuti efekat, ali uživo je itekako efektan i zanimljiv. Ovo je jedna od stvari po kojoj se Peugeot izdvaja od konkurencije! Ali i-Cockpit je specifičan, toliko da neke i dalje ne uspeva da privoli na posmatranje instrumenata preko volana. Mišljenja smo da je ovde stvar navike, budući da Peugeot ovde za uzvrat pruža odličnu poziciju sedenja koja skreće pažnju sa te "problematike''.

 

006.jpeg

 

Što se samog rasporeda ekrana i tastera tiče, na vrhu table nalazimo 10-inčni multimedijalni displej koji dolazi u jačem GT Line paketu opreme, dok u nekim nižim dolazi manji od 7 inča koji je takođe osetljiv na dodir. Ispod njega pozicionirani su tasteri čiji oblik podseća na klavirske tipke, a predstavljaju prečice za osnovne funkcije. Jedina zamerka na rukovanje odnosi se na podešavanje klimatizacije, jer se temperatura i jačina duvanja ventilatora menja isključivo na displeju, pa je kontrolisanje istih nekada nezgodno tokom vožnje.

 

007.jpeg

 

Centralni greben je širok i rešen tako sužava utisak prostora za putnike napred, ali zato ostavlja dovoljno mesta za odlaganje telefona i ostalih sitnica. Ručica automatskog menjača ista je kao kod modela 3008 i 508, te ako ste čitali prethodne testove znate da je veoma laka i ergonomski nastrojena za korišćenje.

 

008.jpeg
 

Kada je reč o prostoru, iako je međuosovinsko rastojanje neznatno produženo spram prethodnika, na zadnjem sedištu ima dovoljno mesta da se smeste odrasli putnici i za kraća putovanja. Napominjemo da mesta za glavu ima malo manje zbog nižeg krova, te će se oni viši osetiti malo pritisnuto. Ni prtljažni prostor od 265 litara ne očarava jer većina konkurenata prebacuje 300 litara. I to je posledica dinamično oblikovane karoserije, koja sada dolazi isključivo sa petora vrata.

 

009.jpeg

 

Mi smo za test odabrali model sa 1.2-litarskim trocilindarskim turbomotorom od 100 konjskih snaga, u kombinaciji sa ručnim šestostepenim menjačem. Atraktivni GT Line paket opreme podario nam je kožna sedišta koja pružaju dobru potporu u krivinama, a osećaj za upravljačem je kao da se nalazite u većem i težem automobilu nego što zapravo jeste.

 

010.jpeg

 

Da sve bude na višem nivou interakcije između vozača i automobila, tu su režimi vožnje koji "utegnu" ili ''opuste'' odziv na gas i čvrstinu volana u zavisnosti da li ste odabrali Eco, Normal ili Sport modu. Testirana verzija sa 100 KS predstavlja zlatnu sredinu, a ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od 10 sekundi dovoljno je za gradsko ''zujanje'', kao i za preticanje na otvorenom putu. Komforu u vožnji doprinosi i smanjenje buke i vibracija što je bio jedan od zadataka za konstruktore prilikom razvoja nove platforme.

 

011.jpeg
 

U skladu sa najsavremenijim trendovima, Peugeot 208 dolazi u pratnji brojnih sistema i asistencija, od kojih su neki standard, a pojedini na spisku opcionala. Među brojnim ''anđelima čuvarima'' ističu se automatsko kočenje u slučaju opasnosti, prepoznavanje saobraćajnih znakova, umora vozača, upozorenje na mrtav ugao, automatsko parkiranje, kao i adaptivni tempomat sa stop&go funkcijom.

 

012.jpeg
 

Ne samo zbog toga, već i na osnovu onoga što smo iskusili u Portugaliji možemo reći da je novi 208 napravio veliki skok u odnosu na prvu generaciju. U svakom smislu. Vizuelno automobil je dinamičniji, kokpit kvalitetniji, ''infotejment'' sistem savremeniji. Bez ikakve dileme 208 sa svojim ektrovertnim nastupom i specifičnim karakterom ima dovoljno potencijala da se nadmeće u B segmentu gde je trka posebno zanimljiva za ''gledaoce'' i nimalo laka učenike jer najuticajniji rivali nastupaju (Fiesta, Polo, Clio, itd.) u potpuno svežim izdanjima.

 

Autor: Aleksandar Savin/TopSpeed

 

preuzeto sa - topspeed.rs

 

 

Edited by neshaoct
tehnički edit

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Test Peugeot 208 GT-Line

 

U malo više od pola sata saznajte sve bitno oko spoljašnjosti, unutrašnjosti novog 208, kao i kakav je na putu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Test novi Peugeot 208

 

Francuski lavić Peugeot 208 oduševio nas je dizajnom čim je predstavljen. Sada se za njegov volan smestio Juraj Šebalj i pritom proverio koji motor mu bolje stoji - benzinac ili dizel?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija video: Test Peugeot 208 PureTech 100 GT Line

 

207 i prva generacija 208 nisu ponovili uspeh modela 206. Ok, nije im bilo lako jer je 206-ca bila nešto tržišno najuspelije što je Peugeot napravio poslednjih decenija.

Ali, kada su pokazali novi 208, tj. njegovu drugu generaciju - liči da će moći da se približi uspehu 206-ce:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Peugeot 208 GT Line

 

Pre 20 godina Peugeot 206 je bio planetarni hit. Oni posle njega (207, 208) nisu se toliko proslavili, ali se sada sa drugom generacijom 208 Peugeot više potrudio, pa ko zna...možda dostigne popularnost nekadašnje 206-ce:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

lovecars.jpg LoveCars video: Test Peugeot e-208

 

Peugeot želi da ponovo privuče najmlađi deo publike ovog segmenta, posebno ako je u GT Line (najvišem) paketu opreme, plus je i unutra značajno unapređen. Ovaj potpuno električni 208 je napravljen na potpuno istoj platformi kao i klasični 208 sa SUS motorima, nije ružniji, veći, zdepastiji ili sl., sve limarijski ''pasuje'' sa jednog na drugi.

Peugeot kaže da od potpuno prazne do baterije na 80% treba pola sata na brzom punjaču, a domet je 340 kilometara. Kao što su rekli u videu, ambasadoru Peugeot brenda Novaku Đokoviću bi trebala tri stajanja po pola sata od Monte-Karla do Beograda, kad ne bi putovao avionom između dva grada već ovim autom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Peugeot 208 je Evropski automobil godine 2020.

 

Peugeot-208 333333.jpg

 

Nakon što je u novembru prošle godine saopšteno da je u finale izbora za Evropski automobil godine 2020 ušlo sedam vozila (BMW Serije 1, Ford Puma, Peugeot 208, Porsche Taycan, Renault Clio, Tesla Model 3 i Toyota Corolla), danas je zvanično proglašen i pobednik.

 

evropski auto 2020.jpg

 

Evropski automobil godine 2020 je novi Peugeot 208, na drugom mestu je Tesla Model 3, a na trećem Porsche Taycan. Zatim slede Renault Clio, Ford Puma, Toyota Corolla i BMW Serije 1.

  1. Peugeot 208 - 281 bod
  2. Tesla Model 3 - 242 boda
  3. Porsche Taycan - 222 boda
  4. Renault Clio - 211 bodova
  5. Ford Puma - 209 boda
  6. Toyota Corolla - 152 boda
  7. BMW Serije 1 - 133 boda

Žiri se inače sastoji od 60 novinara iz 23 evropske zemlje, a treba reći da je ovo Peugeotu već šesta titula u izboru za Evropski automobil godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda i sportski Peugeot 208 GTi

 

201539-peugeot 208 gti.jpg

 

Kako pišu pojedini mediji, Peugeot bi mogao da vrati oznaku GTi i to za buduću sportsku verziju 208-ce. To je nagovestio i Peugeotov šef Jean-Philippe Imparato koji pritom navodi da će oznaka GTi uvek biti povezivana uz vozila sa SUS motorima, ali i da ova oznaka ''ostaje važna'' za Peugeot.

 

Francuska kompanija je nedavno zakačila oznaku Peugeot Sport Engineered (PSE) na sportsku plug-in hybrid verziju 508-ice, pri čemu bi PSE naziv trebalo da se koristi i na budućim sportskim Peugeotima. Izuzetak od toga bi ipak mogao da bude budući sportski 208. Imperato kaže da u kompaniji rade na nečemu što bi mogao da bude GTi budućnosti. Ako neki model zaista dobije GTi oznaku to će biti 208, pa makar on bio električni. Za ostale modele oznaka bi bila PSE. Ovo sugeriše da bi kao baza za eventualnu GTi verziju mogao da posluži električni Peugeot e-208. Takođe, neke galsine kažu da bi koncept verzija sportske 208-ce mogla da se pojavi na jesenjem sajmu automobila u Parizu. U svakom slučaju, uz GTi oznaku se ozmeđu ostalog podrazumevaju i aero body kit, veći točkovi, sportski podešeno oslanjanje, jače kočnice i doterana unutrašnjost sa sportskim sedištima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives video: Test Peugeot 208

 

Evropski auto ove godine je novi 208 - da li je bolji od Renault Clio:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrele Gume test: Peugeot 208 GT-Line 1.2 PureTech

 

vg 208 07.jpg

 

Ako postoji model automobila koji je istovremeno obeležio istoriju, ali i doživeo potpunu transformaciju tokom vremena, onda je to sigurno Peugeot serije 2. U sećanju mi je još onaj Peugeot 204 iz 1965. koji se vozio baš u doba detinjastva nas iz šezdeset i neke. Svi mi tadašnji klinci, puštali smo ''sline'' na vozačko staklo retkih Mercedesa i BMW automobila u neutoljivoj želji da vidimo ''koliko je gravirano''. Nekako sa strane smo posmatrali gospodu koja pobožno pristupaju svom Peugeotu 204, koji je po svemu bio čudan nesvakidašnji. U Peugeotu 204 nismo ni primećivali komandnu tablu, već sedišta i tako neobičan stil celog automobila. Sa godinama sam shvatio, znak Peugeot se čita ''ekstravagancija''. Kako je bilo onda, tako je i danas sa prilagođavanjem vremenu i ukusima, ali ukusima onih koji imaju ukusa.

 

Skoro sigurno bih mogao reći da je nova generacija Peugeota 208 jedan od najupadljivijih automobila koji sam vozio poslednjih godina:

 

vg 208 06.jpg

 

Da li zbog boje ili samog dizajna ili i zbog jednog i zbog drugog ni sam nisam siguran?! Znam samo, prosto ga je neprijatno voziti koliko peku pogledi prolaznika, vozača, putnika u autobusima... Lično, doživljavam ga zanimljivim, ali sa par prekobrojnih kombinacija koje ga malo, vrlo malo vuku prema modernom kiču. Ok, korigovaću stav!

 

vg 208 05.jpg

 

Treba naglasiti zanimljiv svetlosni potpis i napred i nazad, LED dnevna svetla i impozantnu njušku koja ga odvaja od ostalih automobilskih smrtnika. Pod uticajem ekoloških tortura, PSA grupacija je kolovođa trenda upotrebe malih motora i guranja dizela u istoriju. Snižavanje zapremina benzinskih agregata se srećom zaustavilo na 999 ccm, dok je našem testiranom na raspolaganju veći blok od 1.2 litre i 100 ks i 205 Nm u tri cilindra.

 

vg 208 04.jpg

 

Već smo se vremenom i navikli na njihov zvuk, njihov rad ali i veselost koju pokazuju zahvaljujući moćnoj turbo tehnologiji. Imajući u vidu da 208 nije težak automobil (oko 1.100 kg) reklo bi se da mu je ovakav agregat upravo idealan.

 

vg 208 03.jpg

 

Lak, startan i zanimljiv za vožnju. U gradskim uslovima troši nešto iznad očekivanja (8 litara) dok zahvaljujući izvanrednom odnosu brzina (6 manuelnih) na otvorenom putu troši oko 4-4.5 litara. Naš prosek potrošnje na testu je ostao na granici od 7 litara. U gradu traži mnogo rada na ručici menjača, dok su na otvorenom putu dve najviše brzine zapravo krstareće. Upravljivost bi mogla i morala biti preciznija i direktnija, ali vozači koji nemaju prevelike adrenalinske ambicije to neće ni primetiti. Suštinski, ovaj 208 nudi vrlo prijatno ukomponovan sistem agregata i pogona. Puno hteli, puno započeli... Zapravo, ništa posebno novo za sve one koji su se već sreli sa novom generacijom Peugeota:

 

vg 208 02.jpg

 

Organizacija Peugeota 208 je klonirana iz Peugeota 508, koja nije baš prijateljski naklonjena tradicionalnim vozačkim vrednostima. Nova je i trodimenzionalna digitalna komandna tabla koja nudi bezbroj kombinacija prikazivanja parametara. Međutim, ako izuzmemo brzinomer i obrtomer, svi ostali elementi su vrlo sitni i teško čitljivi za sve vozače kojima dioptrija odstupa od +/-0.5. Prednja sedišta su udobna, nude dobru potporu za telo i mogu se nazvati udobnim čak i za duže vožnje. Međutim vrlo su nisko pozicionirana i prilično teška za ulazak. Unutrašnjost je manje prozračna od očekivanog. Sa svih strana napadaju elementi enterijera, debeli nasloni sedišta, pozamašni centralni greben. Moglo bi biti konfornije.

 

vg 208 001.jpg

 

Zadnja klupa je u standardu klase, uglavnom za kratke relacije ili dečija sedišta. Prtljažnik od 260 litara takođe ne odstupa od toga. Peugeot 208 1.2 (100) je prilično prgav ali istovremeno i pitom automobil. Zapravo, savršeno se uklapa u raspoloženje vozača. Da je upravljanje preciznije, lako bih mu dao odličnu ocenu za dinamiku vožnje. Inače, u krivinama je baš zabavan i neutralan u granicama kulturne vožnje. Ogibljenje je čvrsto ali i udobno, sasvim adekvatno našim putevima.

 

Peugeot 208 nije ponudio neku novu dimenziju koja se od njega mogla očekivati. Zadržao se ipak u proverenim okvirima opšte dopadljivosti, nadprosečnog kvaliteta, nužnog tržišnog uspeha i svakodnevne upotrebljivosti. Cena novog 208 kod nas startuje od 12.900 evra, dok je za testirani potrebno izbrojati oko 18.000 evra. Hmmmm, čujem vas da kažete ''to je ipak značajno više od nekih najjeftijih modela C segmenta''! Priznajem njegova cena baš i nije dobra preporuka? Ali ni dresura lava nije baš za svakoga!

 

Autor: Miodrag Piroški

 

preuzeto sa - vrelegume.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija video: Test Peugeot 208 BlueHDi 100

 

Na testu nije neka od verzija ''napucana'' sa opremom i jakim motorom ispod haube koja onda logično i privlači dosta pažnje, već jedan 208 sa klasičnim dizelom i skromnijim paketom opreme ''Allure'':

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako bi mogao da izgleda električni Peugeot e-208 GTi

 

peugeot e-208 gti.jpg

 

Pojedini mediji su još ranije pisali da bi Peugeot mogao da vrati oznaku GTi, i to za buduću sportsku verziju 208-ice. To je svojevremeno nagovestio i Peugeotov šef Jean-Philippe Imparato koji pritom navodi da će oznaka GTi uvek biti povezivana uz vozila sa SUS motorima, ali i da ova oznaka ''ostaje važna'' za Peugeot.

 

Francuska kompanija je nedavno zakačila oznaku Peugeot Sport Engineered (PSE) na sportsku plug-in hybrid verziju 508-ice, pri čemu bi PSE naziv trebalo da se koristi i na budućim sportskim Peugeotima. Izuzetak od toga bi ipak mogao da bude budući sportski 208. Imperato kaže da u kompaniji rade na nečemu što bi mogao da bude GTi budućnosti. Ako neki model zaista dobije GTi oznaku to će biti 208, pa makar on bio električni. Za ostale modele oznaka bi bila PSE. Ovo sugeriše da bi kao baza za eventualnu GTi verziju trebalo da posluži električni Peugeot e-208. Takođe, konačna odluka će biti doneta još tokom ove godine, a u tom slučaju bi e-208 GTi navodno mogao da se pojavi 2021. godine. U svakom slučaju, uz GTi oznaku se ozmeđu ostalog podrazumevaju i aero body kit, veći točkovi, sportski podešeno oslanjanje, jače kočnice i doterana unutrašnjost sa sportskim sedištima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV video: Test Peugeot 208

 

Po prvi put posle dugo vremena, Peugeot je napravio mali auto sa kojim značajno pomera granice, kako po pitanju dizajna tako i podržane tehnologije.

Poslednjih decenija Peugeot je uglavnom samo pratio druge, a sada želi da njega prate:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoshopmagazin.jpg AutoShopMagazin video: Test Peugeot 208 1.2 Allure

 

Allure je srednji paket opreme, a ovaj turbo-benzinac sa 100 konja je takođe negde na sredini opsega po pitanju performansi koje se mogu imati u 208-ci:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: Test Peugeot e-208

 

Potpuno električna varijanta 208-ce sa 136 konja...i skuplja jer joj cena kreće od malo preko 30.000 evra.

Ima bateriju ispod zadnjih sedišta od 50 kWh, što je po Peugeot specifikacijama dovoljno za 350 kilometara vožnje. Punjenje baterije od 0% do 100% na običnom kućnom priključku traje 22 sata, a uz jači kućni punjač treba 7.5 sati:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Peugeot e-208 GT

 

Ide samo na struju, elektromotor pravi 136 konja ali samo u ''Sport'' modu. Ako se želi veći domet onda se bira ''Normal'' ili ''Eco'' mode kada snaga motora pada.

Maksimalna brzina je 150 km/h, ubrzanje do stotke traje 8.1 sekundu, baterija je kapaciteta 50 kWh bruto (46-47 kWh neto). U Eco modu i bez naglog davanja gasa domet je oko 330 kilometara. To je dakle maksimum, sa izborom nekog drugog moda vožnje i/ili težom nogom na gasu kilometraža koja se može preći dok se baterija ne isprazni je sve manja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automotovisionHR.jpg Automotovision.hr video: Peugeot 208 GT Line

 

Novi Peugeot 208 okitio se brojnim nagradama, u pojedinim evropskim državama je proglašen i automobilom godine:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus video: Test 2020. Peugeot e-208

 

Da li potpuno električni 208 ima domet, performanse i praktičnost da opravda svoju dosta veću cenu u odnosu na Peugeot 208 koji izgleda potpuno isto i ima klasični motor:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automotovisionHR.jpg Automotovision.hr video: Peugeot 208

 

Osvajanjem titule Evropskog automobila 2020. godine ''Francuski lav'' je dokazao kako je ponovno autoritet B-segmenta. I zaista, Peugeot 208 je jedan od najzanimljivijih izbora u klasi kojoj pripada, još naročito kad je ovako sa 1.5 dizelom (100 konja) i bogatijim paketom opreme ''Allure'':

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV video: Test Peugeot e-208

 

Sve je više potpuno električnih automobila, i skoro svi su neka varijanta SUV ili Crossover modela.

Ali, evo jednog klasičnog B segmenta u potpuno električnoj varijanti, a bez gubitka delića praktičnosti ili lepote u odnosu na one sa motorima SUS:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

whatcar.jpg WhatCar? video: Renault Zoe vs Peugeot e-208

 

Zoe je tu od 2013. godine, dosta je unapređivana i suštinski je predstavljala prvi pravi pokušaj da se napravi dostupan električni auto za običan narod, sa prihvatljivim dometom. Renault je uspeo u tome.

Ali, sada je sve više električnih automobila koji ciljaju na iste te kupce, pa iako kasne za modelom Zoe dosta godina, ipak još kako mogu da ga izazovu kao što to radi novi 208 u varijanti samo na struju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...