Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Peugeot 208 / 208 GTi / e-208

Recommended Posts

Peugeot 208 GTi Le Mans
 
97541-peugeot%20208%205.jpg

 

Francuski diler Peugeota Clara Automobile se pobrinuo za novo specijalno izdanje već i fabrički atraktivne 208-ice GTi.

 

peugeot%20208%2050.jpg

 

Njegov 1,6 litarski turbo motor doduše i dalje razvija standardnih 200KS, pa se najvažnije novosti između ostalog odnose na dvobojne aluminijumske točkove, hromirane pragove, Le Mans bočne natpise, crvene detalje u unutrašnjosti, Engine Sound System za sportski zvuk (sa modela RCZ Coupe), a kao zanimljiv detalj treba pomenuti da vlasnik dobija i mali model legendarnog Peugeota 205 GTi.

 

Peugeot%20208%20501.jpg

 

Cena ovog Peugeota 208 GTi se u kratkoj vesti ne navodi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Peugeot 208 GTi na 24 sata Nirburgringa
 
peugeot%20208%20nirbugring.jpg

 

Peugeot 208 GTi pokretan 1.6 litarskim turbo motorom je jedan od najboljih 'hot-hatcheva' današnjice, a francuski proizvođač se pobrinuo da postane udobniji i prefinjeniji od konkurencije. Ipak, potrebno je demonstrirati i njegovu pravu narav pa su učestvovali na poznatoj trci 24 sata Nirburgringa. Za upravljačem, uz još trojicu kolega iz Francuske, Nemačke i Španije, bio je Bradley Philpot, a sam automobil je bio pod nazivom Peugeot 208 GTi pa će tako postati četvrti trkački model baziran na 208-ici, nakon T16, R2 i Racing Cup-a.

Snaga 1.6 litarskog turbo motora je povećana sa 200 na 300KS, a jedinica je uparena sa 6-stepenim menjačem. Za efikasnost na stazi pobrinule su se i ojačane kočnice, 18-inčni točkovi, 100-litarski rezervoar goriva i aerodinamički body-kit. Zahvaljujući laganim delovima i gotovo ogoljenoj unutrašnjosti, automobil ima tek 990 kg.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Peugeot 208 GTi Pikes Peak edition
 
peugeot%20208%20pikes%20peak.jpg
 
Kako bi obeležio ubedljivu pobedu Sebastiena Loeba na poslednjoj Pikes Peak trci u SAD-u (za volanom Peugeota 208 T16 Pikes Peak), Peugeot po pisanju pojedinih francuskih medija priprema specijalno izdanje modela 208 GTi. Detalja za sada nema mnogo, ali bi 208 GTi Pikes Peak edition trebalo da pokreće 1.6 litarski turbo benzinac sa 220-230KS. Takođe se nezvanično govori i o Peugeotu 208 R koji bi pod haubom imao 1.6 THP motor sa 198 kW/270KS i 330 Nm obrtnog momenta. Podsećanja radi, Sebastien Loeb je stazu Pikes Peak sa svojom trkačkom 208-icom prešao za 8 minuta i 13.878 sekundi, dok je za pogon automobila teškog 875 kg bio zadužen twin-turbo V6 motor sa čak 875 KS.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAuE7mDAO_22LxCw1_6Yz4C_XY0RIm2JhiJvgLWf EmisijaSAT video: Peugeot 208 GTi

 

Dok miruje izgleda gotovo sasvim obično, međutim Peugeot 208 GTI raspolaže motorom sa čak 200 konja, kao i mnogim drugim elementima dovoljno dobrim i za prave trke. Njegov enterijer je u odnosu na serijske verzije doživeo promene, pa se najpre uočavaju sedišta koja su sportski profilisana, da biste u njima mogli da ostanete dobro ''usidreni'' i u najzahtevnijim krivinama. Zato smo mogli da uradimo samo jedno - da ga ispobamo.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Potvrđen Peugeot 208 R
 
Peugeot%20208%2020.jpg

 

Prvi čovek Peugeota Maxime Picat je u nedavnom intervjuu za ''Automotive News'' potvrdio da će se u njihovoj paleti naći i najjača verzija 208-ice, sa slovom R u imenu. Dakle, Peugeot 208 R će u ponudi zauzeti mesto iznad modela 208 GTi sa 200KS i 275 Nm (na slici), ali Picat u pomenutom intervjuu ipak nije rekao kada će se tačno ovaj model pojaviti na tržištu. Nezvanično, to se neće desiti pre 2015. godine. Peugeot 208 R će po svemu sudeći dobiti 1,6 litarski THP turbo motor kao i Peugeot RCZ R, ali najverovatnije neće imati njegovih 270KS i 330 Nm obrtnog momenta. Osim što će dobiti snažniji motor, 208 R će u odnosu na 208 GTi biti i nešto lakši, dok na ćemo na ostale detalje morati da sačekamo još neko vreme.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Peugeot najavio 208 GTi 30 Anniversary

 

peugeot%20208%20gti%2030.jpg

 

Peugeot je za predstojeći događaj Goodwood Festival of Speed najavio promociju specijalne edicije sportskog modela 208 GTi. Automobil u pitanju je Peugeot 208 GTi 30 Anniversary (u čast 30-godišnjice legendarnog modela 205 GTi), a za sada je objavljena samo jedana teaser slika koja pokazuje prednji deo automobila sa britanskom zastavom ispod tablice. Standardni 208 GTi pokreće 1.6 litarski turbo motor sa 147 kW/200KS i 275 Nm, dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 6.8 sekundi i najveću brzinu od 225 km/h. Ovaj specijalni 208 GTi 30 Anniversary bi po nezvaničnim informacijama mogao da raspolaže sa nešto više KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Peugeot 208 GTi 30th Anniversary
 
peugeot%20208%2043.jpg

 

Peugeot je deset dana za ovogodišnji Goodwood Festival of Speed najavio promociju specijalne edicije sportskog modela 208 GTi, a danas su pred nama i njegove prve zvanične slike i najosnovniji podaci. Automobil u pitanju je Peugeot 208 GTi 30 Anniversary (u čast 30-godišnjice legendarnog modela 205 GTi), koji se u odnosu na standardni model razlikuje po nešto više KS, atraktivnijem dvobojnom eksterijeru (crno-crvena kombinacija), modifikovanom ogibljenju (auto je niži za 10 mm), širem tragu točkova (napred 22 mm, pozadi 16 mm), kao i crnim točkovima od 18 inča (gume Michelin Pilot Super Sport 205/40 ZR 18).

 

peugeot%20208%20433.jpg

 

Dok standardni 208 GTi pokreće 1.6 litarski turbo motor sa 200KS i 275 Nm, (dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 6.8 sekundi i najveću brzinu od 225 km/h), ovaj specijalni 208 GTi 30th Anniversary raspolaže sa 208KS i 300 Nm (u paru sa 6-stepenim manuelnim menjačem) pa ubrzanje do stotke iznosi 6.5 sekundi, a maksimalna brzina 230 km/h. U saopštenju se navodi da se za zaustavljanje brinu Brembo kočnice (diskovi 323x28 mm), kao i da prosečna potrošnja goriva iznosi 5.4 l/100 km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Peugeot 208 GTi 30th special edition
 
peugeot%20208%20gti%20322.jpg

 

Peugeot će na sajmu automobila u Parizu izložiti i novu specijalnu ediciju sportskog modela 208 GTi, inače najavljenu još u junu.

 

peugeot%20208%2043.jpg

 

Automobil u pitanju je Peugeot 208 GTi 30 special edition (u čast 30-godišnjice legendarnog modela 205 GTi), koji se u odnosu na standardni model razlikuje po nešto više KS, atraktivnijem dvobojnom eksterijeru (crno-crvena kombinacija), većem zadnjem spojleru, hromiranim izduvnim cevima, modifikovanom ogibljenju (auto je niži za 10 mm), širem tragu točkova (napred 22 mm, pozadi 16 mm), kao i mat crnim točkovima od 18 inča (gume Michelin Pilot Super Sport 205/40 ZR 18).

 

peugeot%20208%20433.jpg

 

Unutrašnjost je u crnoj boji i sa crvenim detaljima, kao i sa Peugeot Sport sedištima sa alkantarom i crnom kožom.

 

peugeot%20208%20gti%2032.jpg

 

Dok standardni 208 GTi pokreće 1.6 litarski turbo motor sa 200KS i 275 Nm, (dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 6.8 sekundi i najveću brzinu od 225 km/h), ovaj specijalni 208 GTi 30th raspolaže sa 208KS i 300 Nm (u paru sa 6-stepenim manuelnim menjačem) pa ubrzanje do stotke iznosi 6.5 sekundi, a maksimalna brzina 230 km/h. Navodi se i podatak da ubrzanje od 80 do 120 km/h iznosi 6 sekundi. U saopštenju se navodi da se za zaustavljanje brinu Brembo kočnice (diskovi 323x28 mm), kao i da prosečna potrošnja goriva iznosi 5,4 l/100 km (emisija CO2 je 125 grama po km).

Prodaja na evropskom tržištu startuje u novembru, a cena u Francuskoj iznosi 28.900 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot 208 GTI & Peugeot 205 GTI: Jedinstvo suprotnosti

 
Da li se istorija ponavlja? Odgovor smo pokušali da pružimo susretom generacija u GTI klasi, spojivši nostalgični model 205 GTI sa najsavremenijim izdanjem u Peugeotovom katalogu - atraktivnim 208 GTI sa 200 konja. Automobili su podelili naše emocije, otkrijte i zbog čega!
 

uvodna.jpg

 
Jedno jesenje jutro je pred TopSpeed ekipu postavilo neobično zahtevan izazov, mada druženje sa tandemom Peugeota sa GTI amblemom možemo i moramo svrstati u privilegiju. Iako nije reč o najekskluzivnijem, pa ni najskupljem automobilu, prilika da se upozna prvoklasna restauracija originalnog ''hothatch'' modela ne pruža se svakoga dana.
 

TOP7023.jpg

 

Iako su decenije tehnološkog unapređenja i evolucije dizajna vidljive, testirani Peugeoti i dalje imaju zajedničku filozofiju – kompaktne dimenzije, dobar odnos snage i mase i veliko zadovoljstvo u vožnji. Takođe, u francuskoj kompaniji vrlo dobro znaju da je original samo jedan, da se forma može ponoviti, ali istorija ne. Upravo zbog toga, inspirisan slavnim nasleđem, Peugeot za nove generacije vozača nudi 208 GTI.
 

TOP7104.jpg

 
Parkirani jedan pored drugog, GTI lavovi jednostavno plene, svaki na svoj način. Stvar je ukusa, razume se, koja vam je linija bliža srcu i estetskim afinitetima, ali se ne može osporiti da su 205 GTI i moderniji naslednik privlačni automobili. Sa naglašenom sportskom elegancijom, aktuelni 208 GTI animira vozače koji vole da budu u centru pažnje. Sa mnogo istaknutih detalja, popularnom belom bojom i aluminijumskim felnama, nijansiranim u dva tona, prečnika 17 inča, 208 GTI samouvereno puca na vrh klase.
 

TOP7186.jpg

 
LED svetla, sportska maska i retrovizori sa hromiranim efektom takođe skreću pažnju na kompakt slavne tradicije. Generalni je utisak da je 208 GTI automobil koji je, u skladu sa vremenom, naglašeno dinamičan, te dizajnom nagoveštava potencijale 1.6 turbo benzinskog motora od 200 konja. Značajno diskretniji stil smo primetili kod modela koji je sa proizvodne trake sišao, sada već davne 1992. godine.
 

TOP7093.jpg

 
Inicijalno predstavljena 1983. godine, već serijska verzija Peugeota 205 garantovala je prijatno osećanje za upravljačem. Skladan dizajn, nepretenciozan, ali opet dovoljno efektan izgled, zabava u vožnji i praktičnost, primerena gradskim gužvama, bili su sastojci recepta za uspeh. Među prvima, Peugeot je napravio i hazarderski korak u nepoznato, promocijom sportskog izdanja koje je orijentisano na performanse i unapređeno vozačko iskustvo.
 

TOP7059.jpg

 
Dostupan u verzijama sa 1.6 i 1.9 motorom, GTI je za vrlo kratko vreme zaslužio reputaciju najpoželjnijeg automobila sa entuzijaste standardnih prihoda. Vredi napomenuti i da je cifra od četrdesetak hiljada maraka bila van okvira konvencionalnih gradskih modela. Ipak, 205 GTI ja našao put do kupaca, pa je i danas vrlo čest na evropskim ulicama. Nažalost, dominiraju primerci koji već na prvi pogled ne mogu da sakriju ''krštenicu'', godine eksploatacije, dane i noći provedene na suncu i kiši…
 

TOP7042.jpg

 
Grupi malobrojnih pripada Peugeot gospodina Olivera Jeftića, prijatelja TopSpeed redakcije i uglednog beogradskog kolekcionara. Posvećenost savršenstvu i ljubav prema GTI verziji doprineli su da testirani Peugeot provede više od tri godine u kompletnoj restauraciji. Želja je bila jasna – za 205 GTI je bilo neophodno “vratiti” kazaljke na satu na tu famoznu 1992. godinu, i stanje koje se lako može uporediti sa fabričkim. Zapravo, tokom jednodnevnog druženja sa Oliverom i njegovim Peugeotom, upoznali smo se sa standardima restauracije koji lako mogu i da nadmaše inicijalni fabrički kvalitet.
 

TOP7051.jpg

 
Verzija za italijansko tržište, sa legendarnom 1.9 oznakom, na put prenosi 125 konjskih snaga. Ipak, više od pomenute snage, koja je pre tri decenije u gradskoj klasi izazivala (straho)poštovanje, impresionira transformacija u salonsko stanje. Nijansa karoserije koja filigranski balansira između tamno sive i crne, sa prepoznatljivim detaljima, podseća kako je to radila ''stara škola''. Crveni kontrast linije koja ima estetsku, ali i praktičnu dimenziju, budući da štiti bokove šarmantnog ''jangtajmera'', dok će mnoge čitaoce u detinjstvo vratiti i žuta svetla za maglu.
 

TOP7210.jpg

 
Poređenje enterijera je tek priča za sebe, pravo svedočanstvo evolucije, prelaza iz analogne u digitalnu eru. Peugeot 208 GTI pravi je primer savremenog uređenja. Sportska atmosfera je evidentna na prvi pogled. Nama je, ipak, pažnju prvo privukla kombinacija sedišta i volana, koja je savršena za vožnju. Maleni trokraki upravljač sa srebrnim dekorom, perforiranom kožom i crvenim detaljima, zadaje ''domaći zadatak'' konkurentima.
 

TOP7197.jpg

 
Kvalitet materijala je u celoj unutrašnjosti na visokom nivou, a naglašeni GTI karakter vidljiv je na delovima u jarko crvenoj boji sa klavir lakom, aluminijumskim papučicama i kariranim dezenom na sedištima. Kao pravi kompakt, 208 GTI maksimum komfora omogućava na prednjim sedištima, kao automobil za dvoje i urbanu sredinu. U sklopu impresivne opreme nalazi se i multimedijalni sistem sa ekranom koji dominira centralnom konzolom. Sve u svemu, unutrašnjost Peugeota 208 GTI primer je atraktivne, sporske kabine koja je prilagođena svakodnevnoj upotrebi.
 

TOP7029.jpg

 
Ulazak u enterijer kompletno restauriranog 205 GTI, trenutni je povratak u doba jednostavnosti. Bez suvišnih prekidača, suvišnih funkcija i elektronskih sistema, 205 GTI izaziva podeljene emocije. Navika boravka u automobilima 21. veka uslovljava da je utisak najblaže rečeno neobičan, ali i veoma prijatan. Pedantna restauracija, upotrebom isključivo originalnih delova, doprinela je da ambijent u retro kožnom sedištu podseti na vremena kada su automobili bili pravljeni sa mnogo više emocija. Volan značajno većih dimenzija od savremenog ''rođaka'' nema tastere, a dekorisan je isključivo centralnim retro GTI natpisom.
 

TOP7044.jpg

 
Godine rada i posvećenosti Olivera Jeftića doprinele su da se uprkos višedecenijskom stažu za upravljačem originalne „dvestapetice GTI“ osetimo kao u potpuno novom automobilu, što on umnogome i jeste. Kompletno unapređen, mehanički i estetski, 205 GTI je ostavio snažan utisak na TopSpeed ekipu. Za razliku od većine automobila sa domaćih puteva koji su prošli ''tretman podmlađivanja'', testirani Peugeot je verovatno najbolji primer sveobuhvatnih radova, budući da je rad odrađen do poslednjeg šrafa.
 

TOP7060.jpg

 
Bilo da je reč o motoru, kočnicama, oslanjanju, limariji ili enterijeru, vlasnik je pred sobom imao samo jedan cilj – stvaranje automobila koji će zapravo biti u salonskom stanju. Verujte nam na reč, u mnogim kategorijama, Oliverov 205 GTI je prevazišao originalno stanje, jer je vreme posvećeno radovima, i sam kvalitet, doprineo da je reč o najboljom kolekcionarskom GTI-ju u ovom delu Evrope. Nadamo se da su fotografije makar malo približile tu savremenu nostalgiju, koju je 205 GTI potvrdio i prilikom vožnje na ulicama Beograda.
 

TOP7100.jpg

 
Sa izuzetno povoljnim odnosom snage i mase, okretan i upravljiv, GTI pruža potpuno autentičnu senzaciju vožnje. Iako osećaj ubrzanja, zvuk, pa i kočenje, ne mogu da se uporede sa savremenim automobilima, ljubitelji ''jangtajmera'' sa punim pravom izdvajaju Peugeot kao lidera u klasi. Ne čudi da uz Golf GTI prve generacije, upravo 205 GTI ima oreol kultnog modela, idealnog kolekcionarskog automobila u Zapadnoj Evropi. Nakon vožnje po prošlosti, na red je došlo i testiranje mogućnosti moćnog 208 GTI.
 

TOP7253.jpg

 
I na papiru, ali i u praksi, potvrdio je jaz generacija i napredak koji je nemoguće osporiti i ne primetiti. Napredak ''hothatch'' segmenta na primeru Peugeota znači da je uprkos malim dimenzijama i motoru (*Motor godine 2013.), čija vam zapremina neće istanjiti novčanik, 208 GTI savršeno sposoban da pruži uzbuđenje i ubrzanja dostojna imena i nasleđa. Komplimenti idu na adresu tima koji je oslanjanje doveo do maksimuma mogućnosti, jer se preko sportskog volana, svaka komanda trenutno prenosi i na asfalt.
 

TOP7400.jpg

 
Iako turbo zvuk nije radikalan, i često je bio na meti kritika, 208 GTI isporučuje prijatan ton, koji se sasvim dovoljno razlikuje u poređenju sa civilnim ''lavićima''. Status rasnog ''lava'', Peugeot 208 GTI je potvrdio i kočenjem, pa se kao najslabija karika vozne dinamike nameće ručni šestostepeni menjač, čiji začuđujuće preveliki hod i nedovoljna preciznost, svakako mogu da budu unapređeni.
 

TOP7385.jpg

 
Veče je poslužilo za sumiranje utisaka i impresija kojih je bilo ''za izvoz''. Emotivan dan potvrdio je da GTI prošlost kompanije Peugeot i dalje predstavlja slavno poglavlje u istoriji automobilizma, inspirativno nasleđe i za najaktuelnije modele. Iako nema poziciju koju je davnih dana formirao 205 GTI, novi Peugeot 208 GTI jedan je od najharizmatičnijih gradskih automobila, koji se u sve brojnijoj klasi, ističe imidžom i performansama.
 
Uroš Popović/TopSpeed
Foto: Mihajlo Todorović
 

preuzeto sa - topspeed.telegraf.rs

 

-------------------------------------------

 

Više o Peugeot 205

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro kraj za Peugeot 208 sa 3 vrata

 

128801-peugeot 208 1.jpg

 

Pojedini mediji pišu da će Peugeot uskoro prestati sa proizvodnjom trovratne verzije modela 208. Konkretnije, proizvodnja 208-ice sa 3 vrata će prestati u narednih nekoliko nedelja, a to takođe znači i da će prestati proizvodnja sportske varijante 208 GTI. Razlog leži u sve manjoj potražnji za trovratnim verzijama automobila u B segmentu, što je još ranije nateralo brojne proizvođače da takva vozila više ne nude kupcima. Tako u ponudi nema trovratnih verzija Renault Clia, Seat Ibize, Volkswagen Pola, Kije Rio... Podsećanja radi, Peugeot je model 208 (naslednik 207-ice) promovisao krajem 2011. godine, dok se u prodaji pojavio na proleće 2012. godine. Nova 208-ica će se u prodaji pojaviti tokom sledeće godine, a kako stvari sada stoje verzije sa 3 vrata neće biti u ponudi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Peugeot 208 početkom sledeće godine

 

peugeot 208 2019.jpg

 

Po nekim najavama, novi Peugeot 208 će se pojaviti na sajmu automobila u Ženevi 2019. godine, a u odnosu na sadašnji model će pretrpeti značajne promene. To se odnosi na dizajn, nešto veće dimenzije (dužina oko 405 cm), novu CMP platformu, manju težinu (i do 100 kg), kao i na pojavu potpuno električne verzije. Nova 208-ica će najverovatnije dobiti kraće prepuste i duže međuosovinsko rastojanje, a pominju se i LED dnevna svetla, veći ekran osetljiv na dodir, zadnja kamera, Park-assist sistem, i-Cockpit... Dizajn će po sadašnjim informacijama biti dinamičniji i agresivniji (ovaj render pokazuje prednji deo po uzoru na novu 508-icu), a zahvaljujući većim dimenzijama automobil će imati prostraniji enterijer i prtljažnik veće zapremine. I Peugeot će najverovatnije odustati od trovratne varijante, sledeći primer Renaulta sa Cliom i Volkswagena sa novim Polom.

 

Ponuda benzinskih motora će startovati sa agregatom od 82KS, a kod dizelaša od 75KS. U gami će se nalaziti i sportski 208 GTi koji će po svemu sudeći pokretati 1.6 litarski turbo benzinac sa nekih 220KS. Posebnu pažnu privači i potpuno električna verzija sa autonomijom od oko 300 km, a ono što je zanimljivo je i nedavna izjava Peugeotovog šefa Jean-Pierre Imparata koji je sada nagovestio da bi električni 208 mogao da se nudi i u GTi izdanju. To znači da bi Peugeot mogao da paralelno nudi dve 208-ice GTi, jednu sa već pomenutim turbo benzincem i drugu električnu GTi EV. U svakom slučaju, uz GTi oznaku se podrazumevaju i aero body kit, veći točkovi, sportski podešeno oslanjanje, sportski izduvni sistem, jače kočnice i doterana unutrašnjost sa sportskim sedištima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen novi Peugeot 208

 

peugeot 208 4.jpg

 

Po nekim najavama, novi Peugeot 208 će se pojaviti na sajmu automobila u Ženevi 2019. godine, a u odnosu na sadašnji model će pretrpeti značajne promene. To se odnosi na dizajn, nešto veće dimenzije (dužina oko 405 cm), novu CMP platformu, manju težinu (i do 100 kg), kao i na pojavu potpuno električne verzije. Nova 208-ica će najverovatnije dobiti kraće prepuste i duže međuosovinsko rastojanje, a pominju se i LED dnevna svetla, veći ekran osetljiv na dodir, zadnja kamera, Park-assist sistem, i-Cockpit...

 

peugeot 208 44.jpg

 

Dizajn će po sadašnjim informacijama biti dinamičniji i agresivniji, a zahvaljujući većim dimenzijama automobil će imati prostraniji enterijer i prtljažnik veće zapremine. I Peugeot će najverovatnije odustati od trovratne varijante, sledeći primer Renaulta sa Cliom i Volkswagena sa novim Polom. Ponuda benzinskih motora će startovati sa agregatom od 82KS, a kod dizelaša od 75KS. U gami će se nalaziti i sportski 208 GTi koji će po svemu sudeći pokretati 1.6 litarski turbo benzinac sa nekih 220KS. Posebnu pažnu privači i potpuno električna verzija sa autonomijom od oko 300 km, a ono što je zanimljivo je i nedavna izjava Peugeotovog šefa Jean-Pierre Imparata koji je sada nagovestio da bi električni 208 mogao da se nudi i u GTi izdanju. To znači da bi Peugeot mogao da paralelno nudi dve 208-ice GTi, jednu sa već pomenutim turbo benzincem i drugu električnu GTi EV. U svakom slučaju, uz GTi oznaku se podrazumevaju i aero body kit, veći točkovi, sportski podešeno oslanjanje, sportski izduvni sistem, jače kočnice i doterana unutrašnjost sa sportskim sedištima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...