Zafree 2 Posted February 18, 2019 (edited) Prije par dana sam izmjerio kompresiju i rezultat po cilindrima je sljedeći: 28.5, 28.5, 27.5, 28.5 bar Kompresija je mjerena cca. 1-1.5h nakon što je motor bio zagrijan na radnu temperaturu, dakle "na toplo". Budući da je došlo vrijeme za zamjenu kvačila, injektora i još nekih dijelova volio bi znati u kakvom je stanju motor prema ovom mjerenju tj. dal je po vašem mišljenju "sposoban" prekotrljati još 40-50 tkm, bez generalke naravno ? Auto je Saab 9-3, 1.9 Tid (čitaj Jtd), 8v, 88 kw, star 14 godina, 215 tkm na satu. Motor za sada ne troši ulje ( cca 1dcl / 15tkm), potrošnja od 0.5 do 1 litre viša od deklarirane. Ujutro upali (na -10 ) sa malo bijelosivkastog dima. Edited February 18, 2019 by Zafree Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted February 18, 2019 Kompresija se meri na hladan motor koliko znam ( nisam majstor ) Ako znas da je km prava, ima taj da traje...moraces drugu skoljku da mu nadjes, drugo samim tim sto nemas potrosnju ulja tj.1dl na 15hkm to ti je prvi pokazatelj da ti je motor u odlicnom stanju ali da bi ostao u takvoj formi moras te dizne da resis pod hitno i ja bih licno smanjio taj interval zamene ulja na nekih 10hkm . Jtd motori su poznati po tome da prelaze velike kilometraze, ako je lepo odrzavan i vozen 500hkm za njega nije neka kilometraza.Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока 1 alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zafree 2 Posted February 18, 2019 (edited) MS PK hvala na brzom odgovoru! Nisam ni ja siguran, al koliko sam se uspio naci na netu, literatura kaze da se kompresija mjeri na topal motor, majstori uglavnom kazu na hladan :/ Auto je kupljen u Njemackoj gdje trenutno i zivim. Ja sam 4. vlasnik tako da nisam bas uvjeren da je kilometraza prava - nekom zdravom logikom bi mu dodao jos minimalno 100hkm, al ne mora biti :). Auto sam kupio za relativno malo para s nadom da ce izdrzati godinu dana, al eto svidio mi se pa ga planiram zadrzati jos dvije godine ( cca. 40-50 hkm). Naknadno sam sam saznao da su ovi motori medju najboljim CR dieselima. Mala potrosnja ulja me takodjer ohrabruje, al sto se tice kompresije na netu sam nasao svakakva misljenja tako da... Dizne bi narucio sve 4 reparirane i zamjenio bi set kvacilia, pa prije nego se bacim u trosak htio sam cuti misljenje dal se po vama investicija uopce isplati s obzirom na stanje motora. Edited February 18, 2019 by Zafree Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted February 18, 2019 Narani prasici i ne diraj dugmici... Poslusaj kolegu i dom se ne pojave ozbiljniji problemi ne diraj nista...Sent from my E2105 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14829 Posted February 18, 2019 Izgaziće taj i 100k km!Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zafree 2 Posted February 18, 2019 Vidim da ste dosta optimisticni u vezi mog pitanja dizne stizu 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites