Jump to content
FAS Goran
Zafree

Saab 9-3 - kompresija

Recommended Posts

Prije par dana sam izmjerio kompresiju i rezultat po cilindrima je sljedeći:
28.5, 28.5, 27.5, 28.5 bar
Kompresija je mjerena cca. 1-1.5h nakon što je motor bio zagrijan na radnu temperaturu, dakle "na toplo".
Budući da je došlo vrijeme za zamjenu kvačila, injektora i još nekih dijelova volio bi znati u kakvom je stanju motor prema ovom mjerenju tj. dal je po vašem mišljenju "sposoban" prekotrljati još 40-50 tkm, bez generalke naravno ?

Auto je Saab 9-3, 1.9 Tid (čitaj Jtd), 8v, 88 kw, star 14 godina, 215 tkm na satu.
Motor za sada ne troši ulje ( cca 1dcl / 15tkm), potrošnja od 0.5 do 1 litre viša od deklarirane. Ujutro upali (na -10 ) sa malo bijelosivkastog dima.

Edited by Zafree

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kompresija se meri na hladan motor koliko znam ( nisam majstor :D ) Ako znas da je km prava, ima taj da traje...moraces drugu skoljku da mu nadjes, drugo samim tim sto nemas potrosnju ulja tj.1dl na 15hkm to ti je prvi pokazatelj da ti je motor u odlicnom stanju ali da bi ostao u takvoj formi moras te dizne da resis pod hitno i ja bih licno smanjio taj interval zamene ulja na nekih 10hkm . Jtd motori su poznati po tome da prelaze velike kilometraze, ako je lepo odrzavan i vozen 500hkm za njega nije neka kilometraza.

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

MS PK hvala na brzom odgovoru!

 

Nisam ni ja siguran, al koliko sam se uspio naci na netu, literatura kaze da se kompresija mjeri na topal motor, majstori uglavnom kazu na hladan :/ 

Auto je kupljen u Njemackoj gdje trenutno i zivim. Ja sam 4. vlasnik tako da nisam bas uvjeren da je kilometraza prava - nekom zdravom logikom bi mu dodao jos minimalno 100hkm, al ne mora biti :). Auto sam kupio za relativno malo para s nadom da ce izdrzati godinu dana, al eto svidio mi se pa ga planiram zadrzati jos dvije godine ( cca. 40-50 hkm).

Naknadno sam sam saznao da su ovi motori medju najboljim CR dieselima. Mala potrosnja ulja me takodjer ohrabruje, al sto se tice kompresije na netu sam nasao svakakva misljenja tako da...:wacko:

Dizne bi narucio sve 4 reparirane  i zamjenio bi set kvacilia, pa prije nego se bacim u trosak htio sam cuti misljenje dal se po vama investicija uopce isplati s obzirom na stanje motora.

Edited by Zafree

Share this post


Link to post
Share on other sites

Narani prasici i ne diraj dugmici... Poslusaj kolegu i dom se ne pojave ozbiljniji problemi ne diraj nista...

Sent from my E2105 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgaziće taj i 100k km!

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...