Zafree 2 Posted February 13, 2019 U posljednje vrijeme mi se događa da se auto porilično strese kod gašenja. Kako je došlo hladnije vrijeme počeo je teže šaltati u prvu i drugu tako da majstor vjeruje da bi trebalo promjeniti set kvačilo/zamajac i da je tu problem iako su isti promjenjeni prije 45tk (original). Isto se događa kad gasim auto sa stisnutim i otpuštenim kvačilom. Leptir na usisnoj grani sam skinuo, očistio i on provjereno radi. Prošle godine u 3. mj. su promjenjeni svi nosači motora (original) tako da bi i njih isključio. Mogu li ovakav problem praviti loše dizne jer jedna poprilično "kuca"? Šta bi po vama mogao biti uzrok? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 14, 2019 @Zafree Možda ovo može da pomogne: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/68275-dihtovanje-klapne-za-gašenje-na-jtd-motorima/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zafree 2 Posted February 14, 2019 (edited) Svakako cu i to jednom napraviti jer sam primjetio da pusta malo ulje, ali samo unutar kucista tj. nema curenja van...I klapna radi za sada ( provjereno ) tako da ne vjerujem da je tu problem. Jel imao tko iskustvo da mu je dizna ( injector) pravila ovakav problem? Edited February 14, 2019 by Zafree Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted February 14, 2019 Jesi li probao rucno na klapni da ga ugasis?Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zafree 2 Posted February 14, 2019 (edited) Da rucno zatvorim klapnu dok gasim auto ili da zatvorim samo klapnu dok auto radi i probam ga na taj nacin ugasiti..? Mozda glupo pitanje, dal je moguc auto ugasiti samo klapnom? Edited February 14, 2019 by Zafree Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted February 14, 2019 Da, dok radi da mu rucno zatvoris klapnuПослато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zafree 2 Posted February 14, 2019 Nisam to probao jos.. Pretpostavljam ako ga ne uspijem tako ugasiti da vuce negdje fals? Probam veceras pa javim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zafree 2 Posted February 14, 2019 Bili ste u pravu, problem je ipak u klapni-zatvori na cca. 3/4 i onda se ponovo otvori... Probao sam i rucno zatvoriti klapnu, gasi bez problema. Kad uhvatim vremena probat cu je jos ocistiti i onda ovo s gornjeg linka pa cemo vidjeti... Bolje klapna nego zamajac Hvala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted February 15, 2019 Nema na cemu, tato uvek prvo pitas ovde pa onda menjas nesto Mislim da je problem oko vakuma, vakum ventila koji povlaci klapnu, sad da li je slabiji sami vakum koji dolazi do njega ili se on pokvario-zaprljao-oslabio ne znam. Pregledaj creva sto dolaze do njega ali to trebas da bunaris dobro ili ga i rasturi pa vidi. Drugo, nemoj da vozis auto sa losom diznom. Losa dizna lako moze da ti napravi havariju u motoru od toga da vremenom spere-obrise karike do toga da pusti naglo naftu i polomi klip. Polovna dizna za jtd je 10-15eur, proverena 20e ili odnesi tvoje u dobar Bosh servis na proveru.Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zafree 2 Posted February 16, 2019 Ova moja nije vakuumska tako da..., al nasao sam neku za 25 eur, radi samo cu je ocistiti pa cemo vidjeti.... Ovo za dizne znam iako sam ga vozio nekih 3tkm takvog, al trenutno je parkiran da ne bi bilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites