Jump to content
Zafree

Saab 9-3 - motor trese kod gašenja

Recommended Posts

U posljednje vrijeme mi se događa da se auto porilično strese kod gašenja. Kako je došlo hladnije vrijeme počeo je teže šaltati u prvu i drugu tako da majstor vjeruje da bi trebalo promjeniti set kvačilo/zamajac i da je tu problem iako su isti promjenjeni prije 45tk (original). Isto se događa kad gasim auto sa stisnutim i otpuštenim kvačilom. Leptir na usisnoj grani sam skinuo, očistio i on provjereno radi. Prošle godine u 3. mj. su promjenjeni svi nosači motora (original) tako da bi i njih isključio. Mogu li ovakav problem praviti loše dizne jer jedna poprilično "kuca"? Šta bi po vama mogao biti uzrok?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svakako cu i to jednom napraviti jer sam primjetio  da pusta malo ulje, ali samo unutar kucista tj. nema curenja van...I klapna radi za sada ( provjereno ) tako da ne vjerujem da je tu problem. 

Jel imao tko iskustvo da mu je dizna ( injector) pravila ovakav problem?

 

Edited by Zafree

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi li probao rucno na klapni da ga ugasis?

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da rucno zatvorim klapnu dok gasim auto ili da zatvorim samo klapnu dok auto radi i probam ga na taj nacin ugasiti..? 

Mozda glupo pitanje, dal je moguc auto ugasiti samo klapnom?

 

Edited by Zafree

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, dok radi da mu rucno zatvoris klapnu

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bili ste u pravu, problem je ipak u klapni-zatvori na cca. 3/4 i onda se ponovo otvori...

Probao sam i rucno zatvoriti klapnu, gasi bez problema. Kad uhvatim vremena probat cu je jos ocistiti i onda ovo s gornjeg linka pa cemo vidjeti...

Bolje klapna nego zamajac:D

Hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema na cemu, tato uvek prvo pitas ovde pa onda menjas nesto :) Mislim da je problem oko vakuma, vakum ventila koji povlaci klapnu, sad da li je slabiji sami vakum koji dolazi do njega ili se on pokvario-zaprljao-oslabio ne znam. Pregledaj creva sto dolaze do njega ali to trebas da bunaris dobro :D ili ga i rasturi pa vidi. Drugo, nemoj da vozis auto sa losom diznom. Losa dizna lako moze da ti napravi havariju u motoru od toga da vremenom spere-obrise karike do toga da pusti naglo naftu i polomi klip. Polovna dizna za jtd je 10-15eur, proverena 20e ili odnesi tvoje u dobar Bosh servis na proveru.

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ova moja nije vakuumska tako da..., al nasao sam neku za 25 eur, radi samo cu je ocistiti pa cemo vidjeti.... Ovo za dizne znam iako sam ga vozio nekih 3tkm takvog, al trenutno je parkiran da ne bi bilo.:wacko: 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×